-
Koniunktura przemysłowa V 2016
... do oczekiwanego w najbliższych miesiącach portfela zamówień, 74,5% jako wystarczające, a 10,8% jako zbyt małe (przed rokiem odpowiednio: 15,0%, 73,9%, 11,1%). 3. Handel ... (przed miesiącem plus 7,0). Poprawę koniunktury odnotowuje 17,9% badanych firm, a jej po-gorszenie 10,8% (w kwietniu odpowiednio 18,0% i 11,0%). Pozostałe jednostki uznają, że ich ...
-
Koniunktura przemysłowa IX 2016
... plus 21,3 przed miesiącem), pojazdy samochodowe (plus 7,6 we wrześniu, plus 5,4 w sierpniu) oraz artykuły gospodarstwa domowego ogółem (plus 6,8 we wrześniu, plus 10,5 miesiąc wcześniej). Jedynie przedstawiciele branży żywnościowej zgłaszają negatywne oceny w tym zakresie (minus 3,9 we wrześniu, minus 5,2 w sierpniu). W podziale na klasy wielkości ...
-
Koniunktura przemysłowa I 2017
... grudniu ub. r.), pojazdów samochodowych, przyczep i naczep (plus 16,5 w styczniu br., plus 10,3 w grudniu ub. r.), chemikaliów i wyrobów chemicznych (plus 14,5 w styczniu br., plus 8,9 w ... a 12,1% jako zbyt małe (przed rokiem odpowiednio: 19,5%, 70,3%, 10,2%). 3. Handel hurtowy Ogólny klimat koniunktury w handlu hurtowym kształtuje się w styczniu na ...
-
Koniunktura przemysłowa II 2017
... mniej pesymistyczne od formułowanych w styczniu w jednostkach małych (o liczbie pracujących od 10 do 49 osób). W pozostałych klasach wielkości przewidywania te są ... Poprawę koniunktury odnotowuje 18,8% badanych firm, a jej pogorszenie – 7,3% (w styczniu odpowiednio 13,3% i 10,7%). Pozostałe jednostki uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. ...
-
Tablety Lenovo Tab 4
... powierzchni obudowy powstaje odblask przypominający zorzę polarną. Lenovo Tab 4 8 Plus i Lenovo Tab 4 10 Plus mają 64-bitowe ośmiordzeniowe procesory 2.0 GHz oraz do 4 GB RAM i 32 GB ... która służy także jako ochronny futerał i podstawkę, tablety Lenovo Tab 4 10 i Lenovo Tab 4 10 Plus mogą przeistoczyć się w wydajne urządzenia 2w1. Pakiet rozwija ...
-
Koniunktura przemysłowa VI 2017
... czerwcu oceny ogólnego klimatu koniunktury w jednostkach małych (o liczbie pracujących od 10 do 49 osób) są nieco mniej pesymistyczne niż w ubiegłym miesiącu. W ... jako wystarczające, a 14,7% jako zbyt małe (przed rokiem odpowiednio: 14,0%, 75,1%, 10,9%). Handel hurtowy Ogólny klimat koniunktury w handlu hurtowym kształtuje się w czerwcu na poziomie ...
-
Koniunktura przemysłowa VIII 2017
... bieżącej działalności kształtuje się na poziomie 11,5% (przed rokiem 10,8%). Największe trudności sygnalizowane przez firmy zgłaszające bariery związane są z konkurencją firm ... więcej osób). Najmniej pozytywne oceny koniunktury zgłaszają jednostki o liczbie pracujących od 10 do 249 osób. Podmioty wszystkich klas wielkości formułują korzystne ...
-
Wakacje 2018: średnio płacimy o 1 zł mniej niż rok temu
... 45, 30, 12, 27 i 17 złotych, spadły o 8 i 12 złotych, a jeszcze wcześniej wzrastały o 4, 27 i 10 złotych). Największe zwyżki średnich cen zanotowano na Lanzarote o 203 złote ... przed rokiem i dwoma laty odnotowywano niewielkie zmiany ogólnego poziomu cen wycieczek – o odpowiednio minus 10 i plus 14 złotych. Zmiany średnich cen wycieczek jakie miały ...
-
Wakacje 2018: ciągle taniej
... dół bardzo wysokich cen przelotów w tzw. tanich liniach (LCC). Bułgaria: spadek o 0,10% - w ostatnim tygodniu traciła udziały (już szósty tydzień z rzędu) we wszystkich miesiącach ... konsumenckie w tzw. Polsce B. Albania: spadek o 0,15% - w okresie dużego popytu w okresie 10 luty - 10 marca na ten kierunek, średnie ceny na nim znacząco wzrosły, co ...
-
Wakacje 2018: Turcja drożeje najszybciej
... popytu w Polsce B. Albania: wzrost o 0,03% - w okresie dużego popytu na ten kierunek (10 luty-10 marca) średnie ceny na nim wyraźnie wzrosły, co wraz z bardzo ... tempo spadku jej udziału w rynku, a w minionym tygodniu przyczyniły się do pierwszego od 10 marca wzrostu. W minionym tygodniu Albania zyskiwała udziały rynkowe głównie w czerwcu, a traciła ...
-
Wakacje 2018: bardzo tanie last minute
... dla wycieczek z wylotami w czerwcu. Albania: wzrost o 0,04% - w okresie dużego popytu w okresie 10 luty-10 marca na ten kierunek średnie ceny na nim wyraźnie wzrosły, ... paliwa lotniczego w minionym tygodniu była zdecydowanie wyższa niż przed rokiem (2,80 wobec 2,10 zł/litr, czyli o aż o jedna trzecią), a jej wpływ dodatkowo wzmacniał tańszy złoty, ...
-
Najtańsze pożyczki pozabankowe - ranking
... wysokości dwóch, pięciu oraz dziesięciu tysięcy złotych, o okresie spłaty odpowiednio 12-miesięcznym dla pożyczek w kwocie 2 i 5 tysięcy złotych oraz 24-miesięcznym dla pożyczki 10 tys. zł. Za źródło przyjęliśmy kalkulatory udostępnione w witrynach internetowych pożyczkodawców (lub pośredników). Wielkości RRSO i kwoty rat oraz innych kosztów podane ...
-
Bon turystyczny: co zrobią Polacy z 1000 plus na wakacje?
... 2 lata, jak umożliwiają to przepisy. Choć tylko niewielki odsetek badanych (10%) twierdzi, że wartość bonu pozwoli im w całości pokryć koszt planowanego wyjazdu ( ... skorzystać z bonu za pośrednictwem popularnych portali rezerwacyjnych. Co ciekawe, zaledwie 1 na 10 respondentów pytanych przez Travelist.pl planuje zrealizować bon turystyczny 1000 plus w ...
-
Rynek pracy specjalistów I poł. 2021
... klienta. Dużym zainteresowaniem cieszyli się także pracownicy fizyczni (11%), inżynierzy (10%) i specjaliści ds. finansów (9%). Udział ofert pracy w handlu i sprzedaży na Pracuj. ... . W obu tych modelach pracowało łącznie 47% respondentów portalu, z czego 9 na 10 chciałoby pracować przynajmniej częściowo zdalnie także po zniesieniu wszystkich obostrzeń ...
-
Handel światowy: czy USA i EU porzucą wymianę handlową z Chinami?
... te odpowiadają zaledwie 4% całkowitego importu USA – wobec niemal 10% krytycznego importu USA z Chin. Rozwiązaniem, które pomogłoby zniwelować tę ... do stracenia. Utrata krytycznych dostaw, które prawdopodobnie trudno będzie zastąpić, wyniosłaby: 10% całkowitego importu w przypadku USA, tj. 1,3% PKB 3% całkowitego importu w przypadku the UE, tj. ...
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2023
... programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez internautów znów widzimy Grupę Google z zasięgiem 98,10%. Na miejscu drugim uplasowała się Grupa Meta Platforms (91,18%). Na miejscu ... okazała się Aplikacja Allegro z zasięgiem 30,57%. Aplikacja Jakdojade.pl z zasięgiem 10,43% na pozycji drugiej. Na miejscu trzecim WP Poczta z zasięgiem 4,48%. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,7 sekundy (10 sekundy dla kreacji typu display i 8 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji ... na podium należało do Ceneo.pl (1,9 mld kontaktów i zasięg na poziomie 76,9%). Ranking TOP 10 marek zamyka Neonet, który odnotował 0,6 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,75 sekundy (10 sekundy dla kreacji typu display i 7,8 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji ... online w maju wyniósł 40,6%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,21 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 52,31%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,75 sekundy (10 sekundy dla kreacji typu display i 7,8 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji ... online w czerwcu wyniósł 38,8%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,17 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 52,21%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... w lipcu wyniósł 39,3%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,33 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 52,91%. Na kolejnych miejscach podium znalazły ... 93,79% zasięgu), podium zamyka natomiast branża Food (6,4 mld kontaktów reklamowych, SoV – 10,4% i zasięg – 93,15%). Top reklamodawcy TV Najbardziej aktywnym reklamodawcą w telewizji w ...
-
Branża automotive: stabilizacja i wyzwania
... ujęciu ilościowym zanotowało prawie ¾ firm uczestniczących w badaniu. Co więcej, wzrosty powyżej 10% dotyczyły prawie jednej czwartej ankietowanych. Prognozy wzrostów produkcji sprzedanej ... dwie trzecie ankietowanych osiągnęło wzrost powyżej 10%. Spadki (i to nie większe niż 10%) zanotowało mniej niż 10%. Należy zauważyć, że zanotowane wzrosty ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... online w sierpniu wyniósł 38,7%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,26 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 51,68%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się ... w tradycyjnym odbiorniku – 20,49 sekundy. Na drugim miejscu znalazła się branża „Trade” (10,7 mld kontaktów reklamowych, SoV na poziomie 17,3% oraz 94,73% zasięgu), podium ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... we wrześniu wyniósł 39,3%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,45 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 50,22%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się ... w tradycyjnym odbiorniku – 20,75 sekundy. Na drugim miejscu znalazła się branża „Trade” (10,7 mld kontaktów reklamowych, SoV na poziomie 17,4% oraz 93,19% zasięgu), podium ...
-
Freelancer: jak pracuje, ile zarabia, skąd ma zlecenia?
... zlecenia poniżej roku (26,4 proc.) Z kolei specjaliści związani z freelancingiem od ponad 10 lat to 12,8 proc. ankietowanych. Zdecydowana większość polskich ... korzystają głównie mikroprzedsiębiorcy, czyli jednoosobowe działalności gospodarcze i firmy zatrudniające do 10 pracowników – 40,7 proc. oraz małe i średnie przedsiębiorstwa — 35,1 proc ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... w listopadzie wyniósł 43,6%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,41 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 48,60%. Na kolejnych miejscach podium znalazły ... zasięgu), na trzecim – MediaMarkt (0,66 mld kontaktów, 78,25% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka Netto (0,35 mld kontaktów i 72,79% zasięgu). Wydatki na reklamę radiową Najwyższy ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... w grudniu wyniósł 40,7%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,11 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 50,15%. Na kolejnych miejscach podium ... REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w grudniu była branża „Trade” (10,96 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (3,98 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... 51% zasięgu), natomiast na trzecim – Lidl (1,2 mld kontaktów i 85,41% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Rossmann z 0,44 mld kontaktów reklamowych i 79 ... zasięgu), na trzecim – Lidl (0,5 mld kontaktów, 75,98% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka Żabka (0,22 mld kontaktów i 65,69% zasięgu). Wydatki na reklamę radiową ...
-
Przepaść, która się pogłębia, czyli strefa euro na tle gospodarki USA
... największa w historii: z Niemiec wypłynęło ponad 135 mld EUR bezpośrednich inwestycji zagranicznych, a wpłynęło tylko 10,5 mld EUR. Szacunki wskazują, że nawet 70% europejskich inwestycji może migrować ... 2015 r. do 60% w 2022 r. Zasadniczo dzielą się one na ponad 90% na energię (10 mld USD) i pozostałe na produkcję. Wspomniana przewaga gospodarcza ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... w lutym wyniósł 38,8%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,09 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 50,07%. Na kolejnych miejscach podium znalazły ... zasięgu), natomiast na trzecim – Biedronka (0,96 mld kontaktów i 85,18% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Lotto z 0,5 mld kontaktów reklamowych i 73% ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... zasięgu), natomiast na trzecim – Carrefour (0,88 mld kontaktów i 78,30% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Orange z 0,58 mld kontaktów reklamowych i 78 ... ), na trzecim – Lidl (0,69 mld kontaktów, 83,62% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka marka Biedronka (0,32 mld kontaktów i 79,31% zasięgu). Wydatki na reklamę ...
-
Wakacje i ceny w Chorwacji: tanio już było?
... €. W Makarskiej capricciosa kosztowała przed rokiem 12€, a teraz już 13,10€, czyli o niecałe 10% drożej. Kalmary zdrożały minimalnie – z 22€ na 22,50€. Nocleg Baza ... W lipcu 2023 r. Chorwacja była drugim najczęściej wyszukiwanym krajem pod kątem zakupu ubezpieczenia (10,28 proc. wszystkich kalkulacji), wyprzedzając inne popularne kierunki, jak ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... ), natomiast na trzecim – Biedronka (1,35 mld kontaktów i 89,29% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Plus z 0,57 mld kontaktów reklamowych i ... na trzecim – Allegro.pl (0,73 mld kontaktów, 85,67% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka marka Carrefour (0,3 mld kontaktów i 80,78% zasięgu). Wydatki na reklamę radiową ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... „Media, books, CD&DVD” (7,69 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 10,1% oraz „Leisure Time” (4,91 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,4%). Top reklamodawcy ... RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w lipcu był „Trade” (10,98 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (5,77 ...
-
Nowe urządzenia Lenovo Yoga i IdeaPad
... sztucznej inteligencji, zwiększając produktywność podczas wymagających zadań. Wyświetlacz OLED 16:10 WUXGA 60 Hz o przekątnej do 14" zapewnia wyjątkową dokładność odwzorowania kolorów ... do aplikacji Copilot. Najbardziej wyróżniającą się cechą serii IdeaPad Slim 5 10. generacji jest jej ultracienka i lekka, całkowicie metalowa konstrukcja, wykonana ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... zasięgu), natomiast na trzecim – Carrefour (0,82 mld kontaktów i 76,72% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ING Bank Śląski z 0,53 mld kontaktów reklamowych ... na trzecim – Polo Market (0,51 mld kontaktów, 71,19% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka marka Energylandia (0,28 mld kontaktów i 71,41% zasięgu). Wydatki na ...