-
Jakie trendy w benefitach pracowniczych w USA?
... . Biurka tego typu zaczęły być wykorzystywane już w 2013 roku, gdzie 13% firm stosowało to rozwiązanie. Obecnie ich popularność wzrosła do 60%. Pokój dla karmiących matek Pracownicy zwracają coraz większą uwagę na benefity, które prowadzą do zapewnienia równowagi pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym ...
-
Bankowość elektroniczna, e-zakupy, oszczędzanie. Chwilowe trendy w pandemii?
... świadomi i cenimy swój czas Po pandemii podchodzimy do życia i wydatków z większą uważnością. Ponad 60% Polaków deklaruje, że będzie szukało oszczędności podczas zakupów większych produktów i usług. Również ponad 60% zamierza bardziej niż do tej pory cenić swój czas. Jednocześnie ponad dwie trzecie Polaków ...
-
Rekrutacja i praca zdalna oczami Polaków
... niższy odsetek niż w kwietniu, kiedy to wykonywanie pracy zdalnej deklarowało 60,5% badanych. Wówczas jednak mieliśmy do czynienia z gospodarczym lockdownem. Pół roku ... . Ponadto cykl życia ogłoszeń w pierwszych tygodniach pandemii został przedłużony do 60 dni. W tym samym czasie rekruterom i kandydatom udostępnione zostały wirtualne spotkania ...
-
Magazyny odporne na COVID-19. Polska pozostaje liderem CEE
... . W budowie pozostaje ok. 1,9 mln mkw. w ramach 76 parków magazynowych, a prawie 60% wolumenu inwestycji zostało zabezpieczone umowami najmu. W okolicy Świebodzina powstaje ... poziomie i wyniósł łącznie prawie 200 000 mkw., co oznacza wzrost o 60% w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku, natomiast wolumen transakcji za pierwsze półrocze ...
-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... że powróciło do tzw. sklepów przyjemnościowych. W USA liczba ta spada do 60%, a w Wielkiej Brytanii do zaledwie 50%. Konsumenci chińscy, którzy mają najdłużej trwające doświadczenie ... nowym środkom ostrożności, które widzą w sklepach, 49% konsumentów na świecie – a 60% konsumentów w USA – wciąż obawia się zakażenia wirusem podczas zakupów. Ponadto ...
-
70% polskich firm odczuwa negatywne skutki pandemii. Jak sobie radzą?
... finansowa ich firmy pogorszyła się, a 31% – że znacznie się pogorszyła. Dodatkowo 60% przyznało, że spadła liczba nowych klientów korzystających z ich usług. Wśród 70 ... układały się w pierwszej edycji badania Oferteo.pl. Największym wyzwaniem dla 60% badanych jest obecnie niepewność wynikająca z dynamicznie rozwijającej się sytuacji. Wielu odpowiadało ...
-
Boże Narodzenie za 1318 zł. Święta skromniejsze niż rok temu?
... miejsc publicznych. Z kolei 67 proc. zredukuje liczbę wizyt w sklepach stacjonarnych, a ponad 60 proc. ograniczy kontakt z innymi ludźmi, w tym spotkania towarzyskie, ale także rodzinne ... związane z pandemią, na które wskazuje 62 proc. ankietowanych. Niewiele mniej, bo 60 proc. wskazuje na niestabilność gospodarczą, a 53 proc. na rosnące koszty ...
-
Usługi cyfrowe: jak pandemia zmienia zachowania konsumentów?
... CMO Advisory Leader, Deloitte Polska. Do robienia zdalnych zakupów, smartfona wykorzystuje 60 proc. pytanych, 56 proc. z nich tak przegląda witryny sklepów internetowych, ... do utrwalenia nowych nawyków. Jak wynika z przeprowadzonego badania, aż 60 proc. osób, które w większym stopniu korzystało z zakupów internetowych w okresie wiosennym, ...
-
Świąteczne zakupy 2020, czyli w pandemii stawiamy na mobilność
... , jak bardzo osoby niezamożne zdecydują się ograniczyć swoje wydatki na prezenty świąteczne. Drugim czynnikiem są obawy i nastroje związane z pandemią. Aż 60 proc. Amerykanów martwi się o swoje zdrowie, a 34 proc. również o nadchodzące płatności. Polska była w ostatnich 2-3 latach najbardziej entuzjastycznym krajem, obok ...
-
Zrównoważony rozwój w finansach. Od 10 marca nowe obowiązki
... rozwiązanie, które ułatwi spełnianie tych wymagań przez wszystkich zainteresowanych. W tym zakresie najmniejszy optymizm deklarują przedstawiciele doradców finansowych, z których aż 60 proc. wskazuje duże prawdopodobieństwo, że ich branża nie będzie w stanie właściwie określić zakresu inwestycji, które kwalifikują się jako zrównoważone środowiskowo ...
-
Rynek pracy stabilizuje się. Co planują pracodawcy?
... minimalnej. Potwierdza to badanie Randstad, w którym w tym roku blisko 60 proc. pracodawców zadeklarowało zatrudnianie pracowników w oparciu o płacę minimalną. Jest to wzrost o ... pesymistyczne Pandemia koronawirusa wciąż negatywnie wpływa na nastroje pracodawców. Blisko 60 proc. firm spodziewa się recesji, a jedynie 1 proc. wzrostu gospodarczego. W ...
-
2020 rokiem zakupów internetowych i płatności elektronicznych
... mobilnym - 22% internautów, w tym 37% takich, którzy do tej pory kupowali na laptopie, a aż 60% tych, co już wcześniej kupowali mobilnie. To może oznaczać ogromne wzrosty dla e-handlu ... 2 lat, pokazuje, że nie zmieniło się podejście Polaków do wycofania gotówki. Wciąż ponad 60% z nas jest przeciw (64% w 2020, vs 62% w 2019 i 61% w 2018). Powody ...
-
Boże Narodzenie 2020. Ponad połowa Polaków nie zaprosi gości
... Poziom obaw rośnie wraz z wiekiem respondentów. Strach jest większy wśród osób w wieku 55+, aż 60% z nich obawia się zarażenia. Natomiast w grupie wiekowej od 18 do 24 lat ... nas, przy czym większość planuje wydać na podarunki dla innych kwotę nieprzekraczającą 500 zł (60%). Znaczna część badanych osób wyda mniej (39%) lub tyle samo (31%), co w roku ...
-
Zakupy online: jakie prezenty świąteczne najpopularniejsze?
... sezonem świątecznym, w tym roku na platformie sklepów internetowych Shoper zawieranych jest 60 proc. więcej transakcji zakupowych. Najwięcej klientów przybywa sklepom sprzedającym sprzęt ... 1-13 grudnia) z analogicznym okresem ubiegłego roku. Wizyt na stronach sklepów było o 60 proc. więcej niż przed rokiem, a liczba transakcji zakupowych wzrosła o 53 ...
-
Od modelu pracy zdalnej do hybrydowej. To przyszłość rynku pracy
... na technologiach cyfrowych (68 proc.), na kolejnych miejscach znajdowała się obsługa klienta (60 proc.) oraz sprzedaż i marketing (59 proc.). Cyfryzacja i wykorzystanie technologii takich ... wsparcia, aby poradzić sobie ze stresem, ponieważ liczba ta wzrosła do 60 proc. w grupie pracowników w wieku 26-35 lat. Organizacje i pracownicy oczekują, że ...
-
Plus wprowadza nowe plany abonamentowe dla 5G
... danych, które pozwolą w pełni cieszyć się z zalet nowej technologii: 25 GB za 60 zł/mies. – dla osób, którym zależy na szybkim i swobodnym surfowaniu w internecie, 100 GB ... SMS-ami oraz MMS-ami. Wszyscy, którzy prowadzą firmę mogą rozpocząć przygodę z 5G już od 60 zł netto/mies. z pakietem 35 GB. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na pakiet ...
-
Pandemia zmienia zachowania konsumentów. Jak reaguje biznes?
... telemedycyna. Drony – 23 proc. klientów oczekiwało, że dostawy będą realizowane przez drony lub pojazdy autonomiczne w 2020 roku (badanie 2019); obecnie 60 proc. respondentów oczekuje, że nastąpi to do 2022 roku (badanie 2020). Asystenci głosowi – 65 proc. klientów oczekiwało, że będzie korzystać ...
-
Zakupy online: co kupujemy częściej niż przed pandemią?
... Shoper mówią, że liczba transakcji w branży Zdrowie i uroda wzrosła w ubiegłym roku o niemal 60 proc. względem roku 2019. Na drugim miejscu uplasowała się odzież (34 proc.), a na ... zakupowych niż w 2019, a w przypadku kategorii Sport i podróże ten wzrost wyniósł ponad 60 proc. Spodziewamy się, że w miarę jak pandemia będzie powoli ustępować, one ...
-
Polski leasing: kiedy odrobi straty?
... Polskiego Leasingu koncentrują się na obsłudze transakcji leasingowych. Ich wartość wynosi 60,2 mld zł. Rzadziej zawierane są umowy pożyczki. 9,9 mld zł to ... obszarach związanych z transportem międzynarodowym i transportem zbiorowym. Największe spadki na poziomie 50 - 60% odnotowaliśmy w pierwszych miesiącach pandemii. Półrocze zamknęło się ujemną ...
-
Plus podwaja gigabajty
... w technologii 5G, ucieszą podwójne gigabajty (2x25 GB, czyli 50 GB) w abonamencie za 60 zł/mies. 2x więcej giga w promocji dla firm Z myślą o przedsiębiorcach, którzy dzięki ... które nie wyobrażają sobie już prowadzenia firmy bez superszybkiego internetu 5G z abonamentem za 60 zł (73,80 zł z VAT/mies.) otrzymują 70 GB, zamiast 35 GB. W każdym z ...
-
Jak daleko jest transformacja cyfrowa i co zrobić, żeby zapewnić jej rozwój?
... w ciągu dwóch lat firmy w zakresie cyfryzacji poczyniły całkiem spore sukcesy. Średnio 60 proc. twierdzi, że posiada niezbędne możliwości cyfrowe – to o 24 proc. więcej niż w ... jest kluczem do sukcesu w tej zmianie. Pozytywne nastawienie do transformacji cyfrowej Średnio 60 proc. organizacji twierdzi, że ma możliwości cyfrowe, a 62 proc. z nich, że ...
-
Majówka 2021. TOP 10 lokalizacji
... .pl pokazują, że ceny noclegów będą kształtować się pomiędzy 50 zł a 60 zł za osobę. Wiele zależy też od lokalizacji, jaką wybierze turysta. Wygląda ... biegunie, jeśli chodzi o koszt wypoczynku, mamy Międzyzdroje i Kazimierz Dolny (odpowiednio 62 zł i 60 zł za nocleg). Średnie ceny noclegów w pozostałych mieszczą się w podanym przez nas przedziale. I ...
-
Zautomatyzowane cyberataki na aplikacje internetowe. Jak się chronić?
... ujawnieniu ataku HTTP Desync powraca na skalę masową, jest przemycanie zapytań http (HTTP Request Smuggling). Według badania firmy Barracuda, ponad 60% tego typu ataków wykorzystywało nieprawidłowy nagłówek protokołu http, jedna trzecia wykorzystywała zwielokrotnianie wartości w polu Content-Length, a 3% miało źle sformatowaną wartość w tym ...
-
COVID-19 nasilił medialną dyskusję o fake newsach
... portale jako najaktywniejsze media Informacje o szerzących się na dużą skalę fake newsach w latach 2019 – 2020 najczęściej pojawiały się w social mediach (60%), w portalach internetowych (38%) i w prasie (2%). W 2020 roku w mediach społecznościowych o dezinformacji mówiono 2,4 razy częściej niż rok wcześniej, w portalach internetowych natomiast aż ...
-
HoReCa i eventy. Jak radzą sobie rok po wybuchu pandemii?
... , na początku marca 2021, widoczny jest wyraźny podział na trzy segmenty w ramach szeroko pojętej branży HoReCa i eventów: Restauracje i kawiarnie - większość (60%) działa na wynos Kluby i przestrzenie eventowe - większość (70%) zawiesiło działalność Hotele - większość (84%) działa zgodnie z reżimem sanitarnym W czym zatem upatrywać ...
-
Jak pandemia zmieniła zwyczaje kulinarne Polaków?
... posiłków w domu, gotowanie wiąże się dla Polaków również z chęcią prowadzenia zdrowszego stylu życia (69%), nabywaniem nowych umiejętności (60%) i okazją do spędzania czasu z bliskimi (60%). 67% badanych przyznało, że wspólne gotowanie i spożywanie posiłków przyczyniło się do zacieśnienia więzi między domownikami. Większość (81%) twierdzi ...
-
Jaka będzie Wielkanoc 2021? Ile wydamy? Jak ją spędzimy?
... zakupy wielkanocne maksymalnie 100 zł. Wielkanoc 2021 - przy stole czy online? Większość Polaków spędzi Wielkanoc przede wszystkim we własnym domu (60%) lub dodatkowo odwiedzi krewnych i bliskich (31%). W porównaniu do ubiegłego roku, kiedy cały kraj objęto lockdownem, nie ma tu dużych zmian ...
-
Kim są solopreneurs?
... własne działalności, pomimo wciąż obowiązującego kontraktu z pracodawcą. Motywacja? Blisko 60 proc. badanych deklaruje, że głównym bodźcem do rozpoczęcia ... proc.). Decyzję o przejściu na swoje przyspieszyła również pandemia, ponieważ 60 proc. respondentów stwierdza, że powszechna izolacja i zamrożenie gospodarki umocniła ich w przekonaniu ...
-
Rynek pracy wciąż w cieniu pandemii
... raportu wynika, że zdalnie lub hybrydowo pracuje 32 proc. pracowników. W przypadku 60 proc. z nich forma pracy zmieniła się z powodu pandemii COVID-19. 74 proc ... 9 proc. Jeśli chodzi o zawody, najczęściej w nadgodzinach pracują̨ specjaliści z wyższym wykształceniem (60 proc.), przy czym 21 proc. z nich pracuje w nadgodzinach częściej niż̇ przed ...
-
Pokolenie Z: życie i zakupy online przestały bawić młodych?
... Reif, Head of Fashion & Retail Poland Accenture. PRZYSZŁOŚĆ E-COMMERCE Około 60% wszystkich konsumentów chce w przyszłości utrzymać obecny udział zakupów online w całości zakupów w ... Z uważa, że wirtualne relacje są bardziej ulotne i powierzchowne. Co najmniej 60% przedstawicieli wszystkich pokoleń zgadza się z tym stwierdzeniem. Co ciekawe, tylko ...
-
Inwestycje firm: alokacja kapitału do zmiany?
... finansowymi Większość dyrektorów finansowych uważa, że zmiana oczekiwań klientów (60%) i trudne do przewidzenia perspektywy dalszej działalności biznesu (54%) to najistotniejsze wyzwania, ... 5 mld do 14,9 mld USD i 33% - o przychodach powyżej 15 mld USD. 60% respondentów to reprezentanci spółek publicznych. Biorąc pod uwagę region geograficzny – połowa ...
-
MŚP: czy odroczony termin płatności faktury to za mało?
... , a jeśli nawet się spóźniali, to z reguły nie dłużej niż 15 dni (36% wskazań). W pandemii te opóźnienia wydłużyły się nawet do 60 dni. Przedsiębiorcy uważają, że stali klienci to stałe źródło przychodu. I rzeczywiście do niedawna tak było. Niestety w pandemii dwie trzecie przedsiębiorców ...
-
Automotive: części samochodowe w formie, gorzej z warsztatami
... Części Motoryzacyjnych. Mimo wspomnianych problemów prognozy na kolejny kwartał są optymistyczne. 52 procent producentów części samochodowych na rynek wtórny oraz 60 procent producentów części na pierwszy montaż spodziewa się wzrostu przychodów w porównaniu do I kwartału br. Wyniki są tym bardziej optymistyczne biorąc ...
-
Kompetencje cyfrowe ważne dla pracowników i pracodawców
... w najbliższej przyszłości osobom o wyższych kompetencjach cyfrowych będzie łatwiej o podwyżki i awanse (60%). Zmiany mają miejsce jednak już dziś – niemal połowa, bo 45% badanych ... prognoz przyszłości, tworzonych przez ekspertów. Według Uniwersytetu w Oxfordzie ponad 60% osób będących obecnie dziećmi będzie w przyszłości pracować w zawodach, które ...
-
Praca zdalna: plusy, minusy, perspektywy
... respondenci wymienili: motywację — 68% komunikację — 65% rozpraszanie się — 65% samotność — 64% współpracę z zespołem — 64% spadek kreatywności — 60% dotrzymywanie deadline’ów i zobowiązań zawodowych — 60%. Prawie połowa (40%) respondentów uważa, że w pracy zdalnej komunikacja z menedżerem i współpracownikami pogorszyła się, a 20% sądzi, że jest ...