-
Reklama w prasie I-III 2007
... o 0,43 proc.), Metro - 12,5 mln zł, Dziennik Polski - 11,77 mln zł (wzrost o 3,19 proc.), a Słowo Polskie Gazeta Wrocławska - 11,54 mln zł. Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
-
Wyniki Megapanel II 2007
... odpowiednio Onet.pl (70,01 proc.) na pozycji drugiej, Wirtualna Polska (61,97 proc.) na pozycji trzeciej oraz Allegro.pl (54,89 proc.) na pozycji czwartej. Zmiana, w porównaniu ze styczniem 2007, nastąpiła na miejscu 8, gdzie Microsoft ustąpił miejsca portalowi Gazeta.pl ...
-
Najpopularniejsze stacje telewizyjne IV 2007
... . To wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym, kiedy stacja ze słonecznym logo miała udziały równe 16,77 proc. Dalej jest TVP3 z wynikiem 4,54 proc. (o 0,33 pkt proc. więcej) i TVN24 - 2,47 proc. udziałów (wzrost o 0,84 pkt proc.) TV4 miała w kwietniu 2007 roku 1,96 proc ...
-
Reklama w telewizji IV 2007
... przed rokiem. Trzecia pozycja przypadła telewizyjnej Jedynce, której wpływy reklamowe kształtowały się na poziomie 148,35 mln zł (wzrost o 20,54 proc.). TVP2 miała 115,66 mln zł wpływów z reklam (wzrost o 15,17 proc.), TV4 - 20,24 mln zł (wzrost o 40 ...
-
Trendy w zarządzaniu IT w Polsce
... w zasobach IT swojej organizacji. Niepokojący jest jednak fakt, że na pytanie „Czy złożoność jest wrogiem dyrektora IT?”, ponad połowa badanych (54%) odpowiedziała „nie”. Rosnąca złożoność systemów IT oraz idące w ślad za nią problemy w zarządzaniu zadeklarowało aż 87% badanych. „Dane te pozwalają ...
-
Starlink: rynek reklamowy I-III 2007
... brane pod uwagę wzrost kształtuje się na poziomie 12,8 proc.). Najwyższą dynamiką, w porównaniu z pierwszym kwartałem 2006 r., cechowały się reklama internetowa (+54,4 proc.), telewizja (+13,4 proc.), oraz reklama kinowa (+12,4 proc.). - Wzrost wydatków reklamowych w telewizji to efekt między innymi podwyżki cen, jaką ...
-
comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu
... znacznie szersza niż do tej pory sądzono - komentuje Nick Tabbal, wiceprezes comScore. Badania wskazują, że grupa wiekowa 35-54 lata stanowi 54 proc. wszystkich odbiorców podcastów. Internauci, którzy pobierają podcasty są bardziej zamożni niż pozostali użytkownicy internetu. Ponad 30 proc. z nich osiąga ...
-
BenQ Joybook A52 z Intel Core Duo
... LAN, gniazdo mikrofonu, słuchawek oraz D-Sub. Ponadto notebook posiada wbudowana kartę komunikacji bezprzewodowej WLAN 802.11b/g z szerokością transferu danych do 54 MB/s. Notebooki z rodziny Joybook są standardowo wyposażone w oprogramowanie: QMedia – zestaw aplikacji do sterowania multimediami, oprogramowanie Power DVD, Nero Express do ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza V 2007
... związane są z: kosztami zatrudnienia (barierę tę zgłasza 57% przedsiębiorstw wobec 58% w kwietniu br. i 48% w maju 2006 roku), niedoborem wykwalifikowanych pracowników (54% badanych przedsiębiorstw w maju br. wobec 52% przed miesiącem i 30% w maju 2006 r.), konkurencją ze strony innych firm (51% przedsiębiorstw w maju br ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2007
... biznesowo-ekonomicznym została, podobnie jak w sześciu ostatnich miesiącach, Gazeta Prawna (264 powołania), dystansując Puls Biznesu o 30 cytatów. Super Express wyprzedził Fakt o 54 powołania. Wiodącymi tematami powołań były w kwietniu: powrót na scenę polityczną A. Kwaśniewskiego, afery w służbie zdrowia, nowa partia założona przez M. Jurka ...
-
Zarządzanie danymi w polskich firmach
... respondenci wymienili konsolidację zasobów w celu uproszczenia procesu zarządzania infrastrukturą pamięci masowych (56%) oraz zagadnienia związane ze spełnieniem regulacji prawnych (54%). Jednocześnie dyrektorzy IT przyznają, że ich firmy nie myślą z wyprzedzeniem o rozbudowie infrastruktury pamięci masowych. Jedynie 10% badanych analizuje swoją ...
-
Statystyki serwisów biznesowych I-III 2007
... 1 miliard 300 milionów złotych co oznacza wzrost o 10,7% w porównaniu do analogicznego okresu 2006 roku. Najwyższą dynamiką wzrostu osiągnęła reklama internetowa (+54,4%), reklama telewizyjna (+13,4%) oraz reklama kinowa (+12,4%) Wg danych CR Media Consulting S.A. największy z estymowanych, bo aż 31% w 2007 roku, udział ...
-
Internauci preferują aparaty cyfrowe
... produktu przywiązywały osoby starsze – od 26 do 29 lat i powyżej 38 roku życia. Rozdzielczość jest niemal równie ważna dla mężczyzn (54 proc.) i kobiet (52 proc.). Zakupy - specjalistycznie Niemal co trzeci respondent (36 proc.), planujący nabyć aparat w okresie miesiąca następującego po badaniu ...
-
Odpowiedzialność finansowa dziecka
... może być całkiem wyrafinowana: jedna czwarta ogółu rodziców pokazuje swoim dzieciom, jak korzystać z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego albo karty kredytowej, podczas gdy 54 proc. cypryjskich rodziców uczy swoje dzieci o rynku papierów wartościowych. Georghia Paschalides, kierownik badań w Synovate na Cyprze mówi, że bańka spekulacyjna ...
-
Wyniki ubezpieczycieli I-IV 2007
... komunikacyjnych (OC) wzrosła o 106,7 mln zł (7,8%), a z tytułu dobrowolnych polis komunikacyjnych (AC) o 60,9 mln zł tj. o 6,0%. Łącznie składka AC+OC stanowiła 54,1% składki bezpośredniej działu ubezpieczeń majątkowych (przed rokiem 53,8%). Ubezpieczyciele z kapitałem zagranicznym zebrali łącznie 6592,8 mln zł (wzrost o 29,9%) składki brutto ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza VI 2007
... 57% przedsiębiorstw, podobnie jak przed miesiącem wobec 49% w czerwcu 2006 roku), niedoborem wykwalifikowanych pracowników (55% badanych przedsiębiorstw w czerwcu br. wobec 54% przed miesiącem i 36% w czerwcu 2006 r.), kosztami materiałów (53% przedsiębiorstw w czerwcu br. wobec 50% przed miesiącem i 25% w czerwcu 2006 r.) oraz konkurencją ...
-
iPhone od Apple podbija Internet
... "iphone". Najczęściej odwiedzaną stroną po wpisaniu zapytań z użyciem słowa "iphone" była strona producenta, czyli firmy Apple. Odwiedziny tej strony stanowiły 54,44 proc. w porównaniu do pozostałych stron zawierających termin "iphone". Na 2. miejscu pod względem odwiedzin znalazła się strona operatora sieci telekomunikacyjnej ...
-
Francuskie inwestycje w Polsce
... sprowadzonych francuskich towarów sięgnęła do kwietnia 1,9 miliarda euro. Od czasu wejścia Polski do UE wymiana handlowa między dwoma krajami wzrosła o 54 proc.
-
Tydzień 27/2007 (02-08.07.2007)
... pokolenia, że zbliża się poważne zagrożenie demograficzne wynikające z ujemnego przyrostu naturalnego i starzenia się społeczeństwa oraz utrzymującej się niskiej stopy zatrudnienia (54,5% w 2006 roku, podczas gdy w UE średnio 66%, a w USA nawet 72%). Niepokoi mnie też brak należytego zainteresowania się najważniejszym obecnie procesem ...
-
Najdroższe biura świata V 2007
... pierwszej dziesiątki: Nowe Delhi znalazło się na drugim miejscu przy rocznym wzroście wynoszącym 79%, Singapur na piątym miejscu ze wzrostem o 54%, a Bombaj na szóstym miejscu ze względu na wzrost czynszów o 45% w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W Ameryce Północnej czynsze rosły najszybciej w Edmonton ...
-
Ceny wynajmu nieruchomości IV-VI 2007
... %, a ceny w 2006 o 73%. W Warszawie i Krakowie za wynajem trzeba zapłacić o odpowiednio 18 i 19% więcej, a ceny także odnotowały wzrosty na porównywalnym poziomie o 54 i 55%. Autorzy raportu podkreślają, iż koszty wynajmu podążają za cenami mieszkań, a jak wskazują powyższe dane, rosły najbardziej tam gdzie odnotowany ...
-
Tydzień 28/2007 (09-15.07.2007)
... . Po 5 miesiącach tego roku LHS ma 32 mln zł zysku, a na cały rok planuje ok. 80 mln zł ( w ubiegłym roku 54 mln zł, a w 2005 roku tylko ok. 5 mln zł). W ubiegłym roku przeładowano tam 2 tys. kontenerów, a plan na 2007 rok zakłada ok ...
-
Eksport: należy wesprzeć małe firmy
... kapitału zagranicznego spadła w tym czasie o 28%, a firm-eksporterów bez udziału kapitału zagranicznego w znacznie większym stopniu – o 38% (prawie 16,5 tys. firm). Dzisiaj 54% polskiego eksportu jest realizowane przez firmy z kapitałem zagranicznym. Zdaniem Lewiatana, dane te bardzo wyraźnie wskazują, że polski eksport „stoi” na ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza VII 2007
... .), kosztami zatrudnienia (62 proc. w lipcu i 63 proc. w czerwcu br. wobec 55 proc. w lipcu 2006 r.) oraz wysokimi obciążeniami na rzecz budżetu (54 proc. badanych przedsiębiorstw w lipcu i 55 proc. w czerwcu br. wobec 53 proc. w lipcu 2006 r.). W porównaniu z lipcem ubiegłego roku w najbardziej znaczącym stopniu ...
-
PARP: szkolenia EFS popularne w sektorze MSP
... wiedzy, a ponad 90% samych uczestników szkoleń uważa, że tematyka szkolenia była adekwatna do ich potrzeb zawodowych. Wg badań ponad połowa (54%) firm uczestniczących w szkoleniach nie skierowałaby swoich pracowników na szkolenie, gdyby musiała finansować je w całości z własnych środków. Szczególne znaczenie dofinansowanie z EFS ...
-
Polacy i emerytury IV-VI 2006
... wieku respondentów widoczny jest spadek znaczenia każdej ze wskazanych przyczyn na decyzję o przedłużeniu aktywności zawodowej. Co trzecia osoba w wieku 50 – 54 lata wydłużyłaby okres swojej pracy zawodowej w przypadku możliwości elastycznej organizacji czasu pracy, podczas gdy dla osób z pozostałych grup wieku odnosi ...
-
Reklama w telewizji VII 2007
... publicznej najwięcej zarobiła TVP1, która miała 95,44 mln zł wpływów reklamowych (wzrost o 21,61 proc.). Wpływy TVP2 z reklam wyniosły 54,62 mln zł (wzrost o 8,62 proc.), a TVP3 - 3,78 mln zł (wzrost o 12,41 proc.). Kanał TV4 miał 8,78 mln zł ...
-
Szkolenia pomagają ograniczyć ryzyko informatyczne
... problemów z narzędziami lub procesami. Mniej skutecznym zespołom te nieproduktywne czynności zajmowały więcej czasu. Gorzej radzący sobie pracownicy spędzali miesięcznie średnio 54,7 godzin na wdrażaniu produktów i 73,5 godziny na naprawie zepsutych narzędzi oraz rozwiązywaniu problemów z procesami. Ponieważ dobrze przeszkolone zespoły poświęcały ...
-
Handel zagraniczny I-VI 2007
... ukształtowało się w wysokości 9,6 mld USD (w analogicznym okresie ub. roku minus 6,6 mld USD). Eksport wyrażony w euro wyniósł 47,5 mld EUR, import 54,7 mld EUR, a ujemne saldo 7,2 mld EUR, przed rokiem minus 5,4 mld EUR (eksport zwiększył się o 12,2%, a import o 14,6%). Ujemne salda odnotowano ...
-
Panda: spam problemem współczesnych firm
... . Firma Panda Software przeprowadziła badania dotyczące niepożądanych wiadomości e-mail wśród przedsiębiorstw korzystających z jej rozwiązań antymalware. Audyt wykazał, że aż 87,54% e-maili otrzymanych przez firmy w lipcu stanowił spam, czyli niepożądana korespondencja e-mail, zawierająca zazwyczaj reklamy. Tak wysoki odsetek spamu w firmowej ...
-
Produkcja samochodów VII 2007
... eksportowano 96,3 procent krajowej produkcji samochodów osobowych. Produkcję samochodów dostawczych w Polsce zdominował Volkswagen, z którego taśm montażowych zjechało od początku roku 54 tys. 176 aut, o 23,6 procent więcej niż przed rokiem. Fiat Auto Poland i Intrall Polska wykazały spadki tegorocznej produkcji, odpowiednio o 51 ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza VIII 2007
... br. wobec 56% w sierpniu 2006 r. – jest to bariera, której znaczenie w skali roku najbardziej wzrosło) oraz wysokimi obciążeniami na rzecz budżetu (54% badanych przedsiębiorstw w sierpniu i w lipcu br. wobec 51% w sierpniu 2006 r.). W porównaniu z sierpniem ubiegłego roku w najbardziej znaczącym stopniu zmalała uciążliwość bariery związanej ...
-
Komunikatory internetowe a bezpieczeństwo danych
... wykorzystuje komunikator ICQ. ICQ jest bardzo popularny w Rosji i liczba ta odzwierciedla jedynie rozpowszechnienie ICQ wśród populacji. Jednak ponad połowa respondentów (54,3%) wykorzystywała jeszcze dodatkowe komunikatory. Prawie tak samo jak dwa lata temu, 12,8% respondentów nie korzystało z żadnego komunikatora. Komunikatory internetowe stały ...
-
Wskaźnik Optymizmu VIII 2007
... nastrojów objęło zarówno skłonność do zakupów jak i oceny klimatu gospodarczego - podał Ipsos. Skłonność do zakupów obniżyła się o 3 pkt. do 110,54 pkt. Najbardziej pogorszyły się opinie osób młodszych i jednocześnie pracujących, osób dysponujących przeciętnymi dochodami oraz osób z wykształceniem zawodowym i średnim. Opinie innych ...
-
Marketing offline wpływa na zachowanie online
... WOM najbardziej zachęcają konsumentów do poszukiwań w sieci. Z kolei reklamy w prasie i WOM najbardziej motywują do robienia zakupów. Badanie wykazało również, że 54 proc. respondentów korzysta z internetowych wyszukiwarek przynajmniej raz dziennie.