-
Reklama w motoryzacji VII 2006
... ,8 mln zł). Pierwszą piątkę uzupełniają kolejno Toyota Motor Poland (39,8 mln zł), Fiat Auto Poland (38,6 mln zł), Citroen Polska (32,1 mln zł) oraz Renault Polska (30,1 mln zł). W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w lipcu najwięcej, zwyciężył 60-sekundowy ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... cieszą się takie kreacje, jak: toplayer, pop-under, pop-up, interstitial i brandmark. Do formatów reklamowych lubianych przez użytkowników sieci należą natomiast: button (32 proc.), link sponsorowany (29 proc.), banner (29 proc.) oraz billboard (27 proc.).* Warto podkreślić, że najbardziej znanymi w siedmiu badanych krajach ...
-
Bezrobocie w Polsce VII 2006
... . osób, tj. 75,3% stanowiły osoby rejestrujące się po raz kolejny (przed miesiącem 72,7%, przed rokiem 70,1%). Spośród osób nowo zarejestrowanych 32,8% stanowiły osoby dotychczas niepracujące (przed miesiącem 34,6% i 36,4% przed rokiem). Osoby do 25 roku życia stanowiły 40,4% ogólnej liczby nowo ...
-
Rynek wewnętrzny 2005
... mniejszy udział odnotowano w Belgii, Wielkiej Brytanii i Francji, gdzie wyniósł on około 74,0%. W okresie 2000-2005 wartość dodana sektora usług w Polsce wzrosła o 32,3%, podczas gdy w całej gospodarce wzrost ten osiągnął 30%. Tym niemniej, tempo wzrostu w poszczególnych latach było zróżnicowane. W latach 2003 i 2004 sektor ...
-
MNI przejmuje MoCoHub
... akcji serii L. Nabycie wszystkich akcji przysługujących z tytułu prawa poboru zadeklarował już com.Investment Sp. z o.o., największy akcjonariusz MNI, w którego posiadaniu jest 32,6% akcji. Datę prawa poboru wyznaczono na 15 września br. Zarząd MNI S.A. planuje osiągnięcie w 2006 roku ponad 140 mln zł przychodów ...
-
Telefony komórkowe pod markami operatorów?
... . Dodatkową zaletą posiadania usług telefonicznych i aparatu tej samej firmy będzie zwiększenie zgodności między telefonem, a siecią – twierdzi około połowa (48%) ankietowanych. 32 % twierdzi, że dzięki temu całościowe koszty będą mniejsze. Konsumenci nie są jednomyślni Około jedna trzecia badanych (29%) myśli o takim pomyśle ...
-
Ożywienie na rynku czasopism
... TNS OBOP - w okresie od maja 2005 r. do czerwca 2006 r. - znacząco zwiększyło się zainteresowanie czasopismami. Rok temu, co trzeci dorosły Polak (32%), nie kupował ani nie czytał żadnych czasopism, dziś jest ich tylko 19 %. W zeszłym roku, po więcej niż jeden tytuł, sięgało ...
-
Klienci spamerów w Rosji
... , w zależności od tego, kto był dostawcą tego typu usług. Najmniejsza liczba adresów wynosiła 100, największa 3 700 000. Jak pokazuje wykres, 32,5% klientów spamerów dąży do jak największego zasięgu, zamawiając masowe wysyłki wysyłane do ponad miliona adresów. Oczywiście, oznacza to, że zainteresowanie ...
-
Ile kosztuje szkolna wyprawka?
... do szkoły podstawowej. Jak pokazują wyniki badania Gemius, 27 proc. badanych rodziców zakupiło już wszystkie niezbędne materiały szkolne, a co trzeci (32 proc.) ma częściową skompletowaną wyprawkę dla swoich pociech. Nie brakuje jednak osób, które nie zabrały się jeszcze za wydawanie pieniędzy ...
-
Wirus atakuje procesory AMD
... istnieje wirus, który atakuje procesory, a nie dany system operacyjny. Celem są produkty firmy AMD. Wirus atakuje dwie wersje sprzętu zarówno 32 - bitowy jak i 64-bitowy, które noszą nazwę odpowiednio w32.bounds i w64.bounds. Na razie wirus zakwalifikowany jako stosunkowo niegroźny, jednak może ...
-
Tydzień 35/2006 (28.08-03.09.2006)
... powstanie ok. 12 tys. miejsc pracy. Dell ma siedzibę koło Austin w Teksasie. Roczne obroty przekraczają 9 mld USD. Firma sprzedaje ponad 32 mln pecetów rocznie i posiada 20% udziału w światowym rynku komputerów osobistych, wyprzedzając Hewlett-Packarda i IBM. Dell zatrudnia teraz ponad 60 tys. pracowników ...
-
Wyniki finansowe banków I-VI 2006
... wcześniej). Wynik działalności bankowej osiągnął wartość 17317,3 mln zł, co oznacza wzrost o 9,1% w stosunku do analogicznego półrocza 2005 r. Wynik ten stanowił 32,1% przychodów z działalności operacyjnej (33,4% rok wcześniej). W strukturze wyniku z działalności bankowej zwiększyły się udziały wyniku z tytułu odsetek (z 55,9% do 57,4%), wyniku ...
-
Internauci planują kupno samochodu
... "Plany internautów a rynek samochodów nowych i używanych", dostarczające kompleksowych informacji na ten temat. Z rezultatów badania wynika, że co trzeci polski internauta (32,8 proc.) planuje w ciągu najbliższego roku dokonać zakupu samochodu. Osoby z tej grupy znacznie częściej decydują się na zakup samochodu używanego (62 ...
-
Europejczycy zadowoleni z UE
... %) i Austrii (24%) - krajach od początku sceptycznych wobec integracji europejskiej. Interesujący jest również spadek liczby osób negatywnie oceniających członkostwo w UE w Szwecji (32% w listopadzie 2005, obecnie 19%). Nie ma już dużego zróżnicowania pomiędzy krajami strefy euro a pozostałymi. Po pierwsze Dania dołączyła do grupy ...
-
Telepraca mało popularna
... telepracy w przyszłości (7% wszystkich przedsiębiorstw) podano konkretne przykłady zadań, jakie mogliby wykonywać telepracownicy. Prace najchętniej powierzane telepracownikom - usługi finansowe - 32,50% - grafika komputerowa - 28,10% - księgowość - 25,40% - usługi prawnicze - 21,60% - sprzedaż, przedstawicielstwo handlowe - 18,70% - projekty ...
-
Produkcja samochodów VIII 2006
Całkowita produkcja samochodów osobowych i dostawczych w sierpniu zamknęła się liczbą 32 tys. 710 sztuk, o prawie 13 proc. większą w porównaniu do sierpnia ubiegłego roku - podaje Instytut Samar, monitorujący polski rynek motoryzacyjny. Największym ...
-
Branża PR w mediach VIII 2006
... prowadzony przez Kazimierza Marcinkiewicza często komentowany przez specjalistów ds. kreowania wizerunku. Wśród analizowanych przekazów znalazło się 21,68% przekazów pozytywnych i 32,53% negatywnych. Najwięcej nieprzychylnych materiałów ukazało się, tak jak w dwóch poprzednich miesiącach, w kategorii PR-u Polski - stanowiły one 41,17% przekazów ...
-
Samochody używane VIII 2006
... lat), a trzecie do Forda (54 265 sztuk, średni wiek 11 lat). Dalsze lokaty zajmują kolejno Audi (38 115 sztuk), Renault (32 519 sztuk), BMW (20 035 sztuk), Mercedes (18 886 sztuk), SEAT (14 560 sztuk), Nissan (12 502 sztuki) i Peugeot (11 ...
-
Samochody dostawcze VIII 2006
... sztuk, 17,6 procent wzrostu. Niemal 13-procentowy spadek sprzedaży sumarycznej wykazał Mercedes (1.549 sztuk), mimo że wynik sierpniowy (224 sztuki) jest o 32,5 procent większy niż rok wcześniej. Dwaj kolejni producenci na liście osiągnęli lepsze rezultaty niż w ubiegłym roku: Opel awansował na siódmą ...
-
Cyfrowy aparat BenQ C1000
... się obrazy, aby uzyskać zdjęcia szybko poruszających się obiektów. Aparat zasilany jest z dwóch baterii AA, a jego wymiary to 89 x 60.5 x 32.7 mm, bez baterii waży 140g. C1000 ma 24 MB wbudowanej pamięci + gniazdo kart SD. BenQ DC C1000 obsługuje nagrywanie filmów ...
-
Sprzedaż samochodów I-VIII 2006
... sprzedaż wynosząca 50 tys. 661 sztuk, choć niższa niż rok wcześniej o 4,5 procent, pozwoliła jednak na zwiększenie udziału w rynku do poziomu 32,4 proc. Drugim co do wielkości segmentem polskiego rynku jest segment samochodów klasy niższej średniej. Sprzedaż na poziomie 40 tys. 740 ...
-
Tydzień 38/2006 (18-24.09.2006)
... Serono (czwarty na tej liście), za 13,3 mld USD. Po połączeniu będzie to jeden z największych koncernów farmaceutycznych świata (o wartości ok. 32 mld USD) rocznej sprzedaży rzędu 10 mld USD i funduszu na badania ok. 1,3 mld USD. Koncerny energetyczne Gazprom i ENI (włoski) zbudują ...
-
Bezrobocie w Polsce VIII 2006
... po raz kolejny (przed miesiącem 75,3%, przed rokiem 71,8%). Spośród osób nowo zarejestrowanych 33,9% stanowiły osoby dotychczas niepracujące (przed miesiącem 32,8% i 35,1% przed rokiem). Osoby do 25 roku życia stanowiły 40,6% ogólnej liczby nowo zarejestrowanych (przed miesiącem 40,4% i 40,8% przed rokiem ...
-
Oprogramowanie open source a komercyjne
... open source w porównaniu z komercyjnymi. Wyniki badania ankietowego z 2006 roku w relacji z odpowiedziami z 2004 roku (w nawiasie): są tej samej jakości 38 proc. (32 proc.) nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie 22 proc. (24 proc.) jest wyższej jakości 20 proc. (26 proc.) jest ...
-
Idealna zabawka dla dziecka
... .), zabawki plastikowe (64 proc.) oraz książeczki (46 proc.). Rzadziej rodzice decydują się na zakup programów i widowisk (36 proc.), zabawek ekologicznych (32 proc.) oraz zabawek konstrukcyjno-technicznych (30 proc.). Starszym dzieciom, w wieku od 3 do 7 lat, ankietowani rodzice kupują przede wszystkim książki (poza podręcznikami ...
-
Wyniki finansowe SKOK-ów I-VI 2006
... on obciążony podatkiem dochodowym w wysokości 0,4 mln zł. Wynik finansowy netto wyniósł 2,9 mln zł. Zysk netto osiągnęło 41 kas, a stratę netto - 32 kasy. W I półroczu 2006 r. SKOK-i zrzeszały 1484,4 tys. członków, w tym 6,9 tys. osób prowadzących działalność gospodarczą. Liczba członków SKOK-ów wzrosła w ciągu I półrocza ...
-
Pośrednictwo kredytowe I-VI 2006
... był zaangażowany tylko kapitał polski, w 4 - tylko zagraniczny, a w 2 - kapitał mieszany. Pośrednictwo kredytowe było jedynym rodzajem prowadzonej działalności w 12 firmach (32,4% całej zbiorowości), a w 21 - działalnością dominującą (56,8%). Badane podmioty zajmowały się także pośrednictwem sprzedaży innych produktów finansowych, takich jak polisy ...
-
Oglądalność serwisów internetowych w USA
... nadal rośnie, liczba unikalnych odwiedzających wzrosła o 19 proc. osiągając poziom 19,1 miliona, co sprawiło, że portal ten został sklasyfikowany na 32 miejscu najczęściej odwiedzanych miejsc w Internecie w Stanach Zjednoczonych. Stanowiło to awans o 8 miejsc od lipca, kiedy to Youtube.com zadebiutował w rankingu Top ...
-
Programy informacyjne w TV IX 2006
... 2005 r. program stracił 0,57 mln widzów. Na drugiej pozycji znalazły się "Fakty", ze średnią widownią na poziomie 3,55 mln widzów (32 proc. udział w rynku). Rok temu ta liczba była mniejsza o ok. 0,35 mln. Tuż za "Faktami" znalazł się "Teleexpress", który wybierało ...
-
Tydzień 40/2006 (02-08.10.2006)
... w tym przedsięwzięciu będą Kazmunaigaz i Gazprom (wartość przedsięwzięcia 1,5 mld USD). Złoża gazowe Karaczaganak należą do włoskiego ENI, British Gas (po 32,5%), amerykańskiego Chevronu (20%) i rosyjskiego Łukoilu (15%). Kazachski koncern paliwowy KazMunaiGaz zadebiutował na londyńskiej giełdzie. Sprzedano papiery nowej emisji wartości ponad ...
-
Popyt na Wi-Fi rośnie
... (42 proc. respondentów). Drugim najbardziej popularnym miejscem z dostępem do sieci bezprzewodowej są kawiarnie takie jak Starbucks, za którymi opowiedziało się 32 proc. ankietowanych, zaś na trzecim miejscu znalazły się lotniska (29 proc. badanych). Badanie pokazało także, iż wiedza na temat usług ...
-
Nowa płyta Fujifilm Blu Ray
... Fujifilm wprowadziła na polski rynek płyty wykorzystujące do zapisu danych technologię Blu-Ray. Nowe płyty Fujifilm o pojemności 25GB, umożliwiają zachowanie do 32.000 zdjęć wysokiej rozdzielczości, 13 godzin filmu w standardowej rozdzielczości lub 25 GB danych albo 2 godzin nagrania w systemie High Definition. „Blu-Ray ...
-
Polacy o zatrudnianiu cudzoziemców
... 56 procent respondentów obcokrajowcy, którzy pracują w naszym kraju powinni dostawać takie same zarobki, co Polacy zatrudnieni na tych samych stanowiskach. 32 procent badanych jest zaś zadania, że zarobki obcokrajowcy powinni negocjować sami. 9 procent ankietowanych przyznało, że zna jakąś osobę, która zatrudnia ...
-
Wyniki biur i domów maklerskich I-VI 2006
... do obrotu stanowiły 67,1% przychodów tej grupy. Koszty z całokształtu działalności (koszty ogółem) przedsiębiorstw maklerskich wyniosły 561,8 mln zł i były o 32,8% wyższe niż w I półroczu 2005 r. (w domach maklerskich o 36,9%, a w biurach maklerskich o 14,1%). Koszty działalności maklerskiej zwiększyły się i osiągnęły poziom 421,3 mln ...
-
Reklama radiowa IX 2006
... wzrost z z 208,9 mln zł do 231,6 mln zł, Program III PR z 33,5 do 37,9 mln zł, natomiast Program I - z 31,9 do 32,9 mln zł. Liderem zysków reklamowych wśród stacji o zasięgu ponadregionalnym jest Radio Wawa z wynikiem 14,1 mln zł. Na dalszych pozycjach plasują ...