-
MacroSoft S.A. wdraża w ABM
... mogli oni poprzez serwis www kontrolować stany towarowe i ceny, składać zamówienia bezpośrednio do systemu i nadzorować ich realizację. W kolejnym etapie wdrożenia ABM obejmie działaniem systemu SKID sieć swoich oddziałów m.in. w: Rzeszowie, Lublinie i Krakowie. Zautomatyzuje to przepływ dokumentów, generowanie faktur i wykluczy ręczne wystawianie ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... w ciągu ostatnich 5 lat. Co ciekawe firmy z grupy high-performers przeznaczają na ABM 18% swoich budżetów, a underperformers – 14%. Pandemia na razie nie ujawnia nowych ... ugruntowuje się trend budowania indywidualnych relacji z klientami. Firmy B2B wdrażają strategie ABM – Account Based Marketing (obecnie 92% badanych potwierdza, że kieruje się taką ...
-
Czy AI pomoże ograniczyć oszustwa finansowe?
... sposób tworzenia danych to model bazujący na agentach (Agent Based Model, ABM). W jego ramach uruchamia się wykorzystującą konkretne reguły symulację relacji między ... wyciągane są wnioski i przewidywania na temat konkretnych grup oraz społeczności. Model ABM można wykorzystać na przykład do symulowania rozmowy między klientem a pracownikiem banku i ...
-
Tydzień 34/2006 (21-27.08.2006)
... specyfiki firm tam inwestujących, a są to przedsiębiorstwa branży IT, które tam lokują swoje centra badawcze (m.in. Motorola, ComArch, AMS czy ABM Solid). One nie inwestują teraz w duże i drogie zakłady przemysłowe, które zatrudniają tysiące pracowników. 2. Według GUS wynik netto przedsiębiorstw niefinansowych wyniósł ...
-
Tydzień 17/2007 (23-29.04.2007)
... miesięcy). Słowacja podtrzymuje swój termin przyjęcia euro na 2009 roku. Brytyjski Barclays Plc ma kupić za 67 mld euro holenderski ABM Amro. W rezultacie powstanie piąty co do wielkości bank na świecie, mający ok. 50 mln klientów. Fuzja będzie zrealizowana poprzez nową ...
-
OPTeam SA buduje centrum technologii
Firma OPTeam S.A. - producent i integrator systemów kart elektronicznych - podpisała umowę z konsorcjum firm Resbud SA i ABM Solid SA na budowę Centrum Projektowego Nowoczesnych Technologii, zlokalizowanego w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym Aeropolis. Wartość kontraktu to niemal 13 mln zł ...
-
Narodowy Spis Powszechny 2011 - wyniki
... bazy danych, np. bazę DEMOGRAFIA, przez bezpośredni dostęp do baz z wynikowymi informacjami statystycznymi – poprzez dostęp do Analitycznej Bazy Mikrodanych (ABM). Począwszy od czerwca/lipca 2012 r. będą sukcesywnie upowszechniane wyniki dotyczące poszczególnych tematów na poziomie ogólnokrajowym i regionalnym. Wyniki te będą opracowywane w ramach ...
-
Insight czyli wyczucie klienta
... Julii pozostaje numerem jeden. Podobna sytuacja dotyczy prof. Rafała Ohme i neuromarketingu (firma LABoratory) czy Arkadiusza Wódkowskiego i techniki Mystery Shopper (ABM Agencja Badań Marketingowych). Na poziomie bardziej globalnym przykładem odkrywania możliwości biznesowych z wykorzystaniem własnych zasobów może być Toyota. Wdrożone przez nią ...
-
Ranking spółek giełdowych EVA®
... rynku kapitałowym. Awans w rankingu wynika głównie z poprawy wyników z działalności operacyjnej. Najmniejszą efektywnością pod względem Ekonomicznej Wartości Dodanej charakteryzowały się spółki ABM Solid (grupa spółek budowlanych), Hydrobudowa Polska (od dnia 26 marca 2013 akcje zostały wycofane z obrotu, w związku z upływem 6 miesięcy od dnia ...
-
Przemysł kosmiczny w Polsce? - jest potencjał
... stawiać sobie ambitne cele. Liczę, że agencja będzie instytucją, która takie cele wytyczy – wskazuje Mateusz Józefowicz, prezes Mars Society Polska i ABM Space Education, jednej z pierwszych w Polsce prywatnych firm koncentrujących się na technologiach kosmicznych. Józefowicz przekonuje, że ważne jest wsparcie polskich instytutów ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... . W scenariuszu marketingu B2B, w którym decydent nie jest osobą, ale grupą, pomocą w osiągnięciu odpowiedniego poziomu personalizacji jest Account Based Marketing. ABM jest praktyką marketingową, której cechą jest skierowanie komunikatu do ściśle określonego grona odbiorców (accounts). Najlepsze zespoły poszukują nowych technologii wspomagających ...
-
5 mitów nt. FinTechu
... lat. Pierwszy kabel transatlantycki, stanowiący infrastrukturę globalizacji finansowej, położono w 1866 r., a więc ponad półtora wieku temu. Sto lat później wprowadzono ATM / ABM, a do 1998 roku światło dzienne ujrzały pierwsze serwisy bankowości internetowej. Dziś jego zaangażowanie w innowacje nadal jest ogromne. To właśnie ono ...
-
Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje
... , a co nie podczas obsługi klienta. Specjaliści ds. marketingu B2B odgrywają wyjątkowo istotną rolę w rozwoju biznesu dzięki ukierunkowanemu marketingowi (account-based marketing — ABM). W Polsce 41% specjalistów ds. marketingu śledzi wartość klienta w czasie (lifetime value — LTV), aby mierzyć skuteczność swoich działań. Na potrzeby tegorocznej ...