-
Etyka w public relations - szansa czy problem?
... z braku wiedzy dotyczącej charakteru i natury public relations u osób zlecających – mówi Michał Olbrychowski, wiceprezes zarządu Związku Firm Public Relations. – Zdajemy sobie sprawę, że ... otoczeniem zewnętrznym instytucji, która go zatrudnia. – Cieszę się, że jako agencja przyczyniliśmy się do realizacji badań dotyczących etyki zawodu PR-owca. To ...
-
Dziennikarze kontra specjaliści od public relations
... najwięcej wskazań dziennikarzy (13%) jako najlepsza agencja, co potwierdza jej silną pozycję w sektorze nowych technologii. Informacje o badaniu Badania „Działania Public relations w sektorze nowych technologii” zostały przeprowadzone w kwietniu-maju 2007 roku przez Zakład Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie ...
-
Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
... komunikacji i praca zdalna Wśród pozytywnych zaskoczeń związanych z pandemią i pracą Public Relations, na szczególną uwagę zasługują wzrost znaczenia komunikacji w organizacjach ... , managerów i dyrektorów komunikacji oraz rzeczników prasowych. Badanie przeprowadziła agencja Alert Media Communications specjalizująca się w komunikacji antykryzysowej i ...
-
Fake news okiem polskich dziennikarzy
... Rynek i Opinia polscy dziennikarze ogólnoinformacyjni. Pomysłodawcą i autorem badania jest agencja Public Dialog. Fake news - kluczowe ustalenia Przeszło 4 na 10 dziennikarzy spotyka ... , będzie w cenie– podsumowała Karolina Borkowska wiceprezes Public Dialog, wiceprezes Związku Firm Public Relations. Metodologia: Badanie zostało zrealizowane metodą ...
-
Jakie korzyści przynosi spółce IPO?
... . Wyboru Biegłego rewidenta dokonuje Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy bądź Rada Nadzorcza, jednak wymaga to stosowanego zapisu w statucie spółki. Agencja Public Relations Skorzystanie z usług agencji public relation przy procesie upublicznia spółki nie jest obowiązkowe, lecz jest bardzo wskazane. Zadaniem agencji PR będzie zbudowanie pozytywnego ...
-
Branża PR w mediach 2007
... na temat bieżących wydarzeń. Medialne informacje nawiązujące w różnej formie do tematyki public relations ukształtowały wizerunek branży - wynika z raportu PRoto. W 2007 roku ... Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji w ubiegłym roku pierwsze miejsce zajęła agencja On Board PR, media wspominały o niej 33 razy. 28 razy ...
-
Branża PR w mediach VI 2006
... public relations w Polsce. Najważniejszym z nich był "Kliencki Raport Agencji PR" magazynu Home&Market, w którym, tak jak w zeszłym roku zwyciężyła agencja ... PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media ośmiokrotnie. Mimo tzw. sezonu ogórkowego w mediach, liczba publikacji o public relations nie spadła ...
-
Branża PR w mediach VI 2008
... Agencja wyprzedziła: Liberty Group, On Board PR oraz Solski Burson-Marsteller, które wymieniano po 2 razy. W czerwcu częściej o PR pisały media ogólnopolskie, które zamieściły 146 publikacji związanych tematycznie z public relations. Natomiast w mediach regionalnych znalazły się 123 materiały o tej tematyce. Zdecydowanie najczęściej o branży public ...
-
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... wizerunek przedsiębiorstwa. Kolejnym błędnym założeniem, jak tłumaczą eksperci z Praktycy.com, jest twierdzenie, że działania PR można robić niejako „z doskoku”. Aby Public Relations faktycznie przynosił przedsiębiorstwu realne korzyści, powinien być prowadzony systematycznie, bazując na długofalowej strategii. Mit 5. – Jak PR to tylko czarny ...
-
Firmowy PR na zagranicę
... agencją PR. Agencja jest odpowiedzialna za dostarczenie adekwatnej wiedzy o specyfice regionu, metodach współpracy z mediami itp. Na podstawie tej wiedzy planowane są określone działania w danym kraju. Podobnie rzecz wygląda w przypadku większych firm, które w zagranicznym oddziale mają osobę odpowiedzialną za marketing i public relations. Lokalni ...
Tematy: PR, public Relations -
11 pytań dot. szczepień przeciw COVID-19
... produkty lecznicze. Do najbardziej popularnych zaliczamy: Europejska Agencja Leków (EMA), Federalna Agencja Leków (FDA) w USA, Światowa Organizacja Zdrowia (WHO). W ... przebyciu COVID-19? Według CDC (Center for Disease Control and Prevention) i PHE (Public Health England) przebycie choroby, nie jest przeciwwskazaniem do szczepień. Ponadto osoby, ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 41/2019
... na punkcie niepaństwowego aktora i taktyki, którą zastosował ten aktor. Agent CIA w transporterze z glockiem przy biodrze Koniec zimnej wojny sprawił, że agencja zawisła w próżni. Wypełniła się jej najważniejsza misja, zabrakło dobrze zdefiniowanego wroga. Tim Weiner w „Dziedzictwie popiołów” przytoczył symptomatyczną wypowiedź byłego dyrektora ...
-
Branża PR w mediach IV 2006
... ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w kwietniu, media poświęcają branży PR-owskiej sporo uwagi. Duża liczba artykułów i częste zapraszanie PR-owców do komentowania wydarzeń społecznych i politycznych może świadczyć o tym, że branża public relations w Polsce ...
-
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
... agencja PR czy zespół ds. social media pracujący dla danej firmy, nie mogą prowadzić działań w oderwaniu od siebie. Jeżeli zatem dochodzi np. do sytuacji kryzysowej za sprawą niefortunnego wpisu na profilu firmy w serwisie społecznościowym, dzięki sprawnej komunikacji, specjaliści od public ... , aby specjaliści od public relations, tworząc kolejne ...
-
Branża PR w mediach II 2006
... Adamowi Bielanowi. Najczęściej cytowanymi/wzmiankowanymi w kontekście PR firmami, organizacjami i instytucjami został Związek Firm Public Relations (10 przekazów) i Instytut Monitorowania Mediów (8 przekazów). Natomiast Fleishman Hillard to najczęściej wzmiankowana agencja PR. W porównaniu z lutym 2005 roku w mediach pojawiło się ponad trzy razy ...
-
Praca w branży PR 2009
... się listopad, w którym poszukiwano aż 166 osób na stanowiska związane z public relations. Tymczasem w 2008 od początku roku liczba ogłoszeń w sposób umiarkowany, ale stały ... agencje: Grupa Ciszewski (oferty wszystkich agencji z Grupy pojawiły się w minionym roku 30 razy), agencja E.C.H.O.(22), On Board (15), Euro RSCG (14) i Partner of Promotion (13 ...
-
Branża PR w mediach III 2006
... w kontekście PR uwzględniono 136 przekazów. Część tych materiałów nie jest w całości poświęcona public relations, dlatego ich liczba jest inna niż suma publikacji dotyczących ... zajęła agencja On Board cytowana najczęściej w kontekście publikowanych przez nią raportów wizerunkowych. Utrzymuje się tendencja wzrostu liczby publikacji dotyczących public ...
-
Branża PR w mediach II 2007
... materiałów pochodziło z mediów ogólnopolskich, a 81 materiałów na temat public relations ukazało się na łamach dzienników. W lutym przekazy o public relations zostały wyraźnie zdominowane przez PR Polski – ... Zestawienie pokazało, że najczęściej cytowano Dariusza Tworzydło, a wzmiankowano – Marcina Czyżniewskiego. Najbardziej widoczna agencja PR ...
-
Tydzień 40/2009 (28.09-04.10.2009)
... w tempie 0,5% (chociaż według GUS w pierwszej połowie roku urosła o 1%), a w przyszłym roku wzrost PKB w Polsce według Moody's ma sięgnąć 1,5% (w planie budżetowym jest 1,2%). Agencja Moody's jeszcze w lipcu prognozowała dla Polski poziom deficytu budżetowego na 5,6% PKB w tym roku i 5,9% PKB w roku przyszłym. Teraz jednak skorygowała szacunki ...
-
Sektor publiczny w końcu w nowoczesnych biurach?
... powierzchni w Adgar Park West. Znaczące umowy zawarły w tym czasie także m.in. Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Urząd Lotnictwa Cywilnego i Agencja Nieruchomości Rolnych. Europejska Agencja Zarządzania Współpracą Operacyjną na Zewnętrznych Granicach Państw Członkowskich Unii Europejskiej Frontex weszła zaś w Warsaw Spire na powierzchnię 14 ...
-
Przegląd wydarzeń PR
Epr.pl - wortal public relations i komunikacji marketingowej oraz eprasa.com - agencja monitoringu mediów rozpoczynają współpracę. Raz w tygodniu, w oparciu o wyniki monitorowania mediów przygotowane przez eprasa.com, prezentowane będą najważniejsze wydarzenia z branży public relations i marketingu ostatnich dni. Dodatkowo jedno wydarzenie, tzw. " ...
-
Branża PR w mediach II 2005
... PR w mediach. Najczęściej wzmiankowanymi w kontekście PR firmą i agencją były Instytut Monitorowania Mediów oraz agencja Fleishman-Hillard. Szóstym badaniem przekazów o branży PR objęto 57 lutowych publikacji i programów. Najwięcej materiałów o public relations to teksty dotyczące rynku PR (28%) – publikacje w tej kategorii dotyczyły m.in. zarobków ...
-
Tydzień 33/2006 (14-20.08.2006)
... i mężczyzn. Polska otrzymała od Unii Europejskiej na pomoc żywnościową dla najuboższych w 2007 r ok. 37 mln euro. Pomoc tę będzie realizowała Agencja Rynku Rolnego. Pomoc ta będzie udzielana osobom ubogim, bezdomnym, niepełnosprawnym, lub które są dotknięte klęskami żywiołowymi. Jest projekt ustawy o zasadach ...
-
Branża PR w mediach VI 2007
... raportu PRoto. W czerwcu 2007 roku zostało opublikowanych 187 artykułów dotyczących branży public relations. 8 z nich to materiały z radia i telewizji, pozostałe - to ... kolejnej edycji raportu WarsawScan, którego autorem była agencja NBS. Na łamach dodatku do Parkietu napisano o rosnącej roli agencji public relations i firm zajmujących się relacjami ...
-
Media online o branży PR I-VI 2008
... public relations w Internecie. W rankingu uwzględniono 31 znanych i najczęściej wymienianych w mediach online agencji PR ... zlecenie kanału telewizyjnego Foxlife i NSZZ „Solidarność”. Za projekt dla związku zawodowego agencja została uhonorowana również międzynarodową nagrodą Sabre Awards. Ponadto, OnBoard rozpoczął ekspansję zagraniczną – ...
-
Hale magazynowe MARR BUSINESS PARK
... 155 tys. m kw., (z czego 1/3 stanowią obiekty własne agencji) działa 180 firm krajowych i z kapitałem zagranicznym zatrudniających około 3.500 osób. Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego udostępnia przedsiębiorcom blisko 50 ha nieruchomości na terenie Krakowa; MARR BUSINESS PARK spełnia wymagania firm poszukujących nowoczesnej przestrzeni ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 21/2011
... . r/r. Eksport wzrósł o 3,1 proc. kw/kw, a import o 4,1 proc. Obecny wzrost PKB to skutek rosnącego popytu krajowego (głównie inwestycji, budownictwa oraz konsumpcji). Agencja ratingowa Fitch obniżyła perspektywę ratingu Belgii do "negatywnej" ze "stabilnej". Fitch potwierdził długoterminowy rating Belgii w walucie obcej i krajowej na poziomie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 37/2011
... wiarygodności spłaty długoterminowych kredytów koncernu znajduje się na szóstej od góry pozycji w 22-stopniowej skali Fitch. W czerwcu rating Toyoty obniżyła agencja Moody's, a agencja Standard&Poor's zrobiła to w marcu (jeszcze przed tsunami). Komentarz do wydarzeń gospodarczych GOSPODARKA AMERYKAŃSKA czyli KOLEJNY SPÓR MIĘDZY KONGRESEM A BIAŁYM ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 16/2014
... w pełni kontrolowana przez Skarb Państwa. Ma stać się podmiotem dominującym przyszłej grupy kapitałowej, do której należeć będą spółki sektora obronnego. Agencja Standard&Poor's podwyższyła ocenę polskiego systemu bankowego do "stabilnej" z "negatywnej". S&P oczekuje, że sektor bankowy będzie korzystał na obecnym przyspieszeniu polskiej ...
-
Popyt na drony wzrośnie
... wzrost wykorzystania dronów i robotów w codziennej pracy wielu firm. O tym dlaczego warto zdecydować się na systemy inteligentne mówi m.in. Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Efektywność, wydajność i ekonomiczność to jedne z najczęściej podawanych zalet wykorzystania systemów bezzałogowych w codziennej pracy polskich przedsiębiorstw ...
-
Tydzień 10/2004 (01-07.03.2004)
... , ponieważ koszty pracy są u nas za wysokie, nieprzygotowana infrastruktura oraz zbyt duża aktywność związków zawodowych (pismo o takiej treści otrzymała Państwowa Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych) W lutym LNM została uznana za zwycięzcę w konkursie na przejęcie majątku Huty Częstochowa, mimo że komisja przetargowa uznała ...
Tematy: -
Pierwsze urodziny SARE
... należą m.in.: agencje interaktywne EasyWeb, Madonet, SkanPrint, domy mediowe Click-Ad, IDMnet, sieć reklamowa Q-net, agencja public relations Predomex Relations, portale Media Run, Brief oraz ProBiz.pl oraz agencja wydawnicza Agape. Wśród Klientów pozyskanych w 2004 roku znajdują się m.in. takie marki jak: Media Markt ...
-
Internauci rzucają palenie
... poświęconego rzucaniu palenia. Ten projekt, stanowiący element kampanii public relations, tworzy wirtualną rzeczywistość wraz z jej bohaterami oraz ... walki z nałogiem. Za działania internetowe odpowiada agencja OS3 multimedia, kampanię PR obejmującą media off-linowe prowadzi agencja Open Media. Serwis zawiera sekwencje wideo, interaktywne ...
-
Branża PR w mediach V 2006
... kontekście PR uwzględniono 74 przekazy. Część tych materiałów nie jest w całości poświęcona public relations, dlatego ich liczba jest inna niż suma publikacji ... Polska Organizacja Turystyczna. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby ...
-
Branża PR w mediach w 2009 r.
... zagadnień public relations. To o 12,7 proc. więcej niż rok wcześniej, kiedy to ukazało się 3781 ... Michałek (26). Ranking najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji w 2009 roku zdominowała agencja Glaubicz Garwolińska Consultants (28). Drugie miejsce zajęła agencja Ciszewski PR (25), a następne: Partner of Promotion (23), First PR ...