-
Kreowanie wizerunku nowej marki - podstawy
... popularna jest tzw. strategia „product placement”, polegająca na umieszczaniu produktu wewnątrz jakiegoś przekazu, nie używając otwartej reklamy. Nowej marce, bardzo przyda się taka podpora autorytetem… Profesjonalna agencja reklamowa zaprojektuje Twojej firmie spójną kampanię ATL i pomoże przy doborze profilu mediów. Z pewnością należy pochylić ...
-
Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?
... reklamę cyfrową reklamodawcy z branży turystycznej? Co jest głównym założeniem cyfrowej reklamy turystycznej? W których krajach prognozowany jest najszybszy wzrost wydatków na reklamę ... stanie się doświadczeniem cyfrowowym, od planowania do samego pobytu i wypoczynku. Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w latach 2019-2023 wydatki na reklamę cyfrową ...
-
SMS-y marketingowych przyjaciół
... zawierać takie informacje, jak: - jasno określony nadawca (konkretna osoba i/lub agencja reklamowa); - sposób kontaktu z reklamodawcą (strona internetowa, e-mail, telefon), by ... narzędzie komunikacji. SMS-y otrzymujemy od znajomych i przyjaciół. Dlatego wysyłając reklamy marketingowiec musi zadbać o zapewnienie sobie statusu znajomego, a nie intruza. ...
Tematy: -
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... być bardziej opłacalne, niż prowadzenie własnego działu sprzedaży (którego notabene agencja nieruchomości nie powinna zastępować). Co ciekawe, zaledwie 35 proc. deweloperów ... , by zainteresować nabywców daną inwestycją. Dziś standardowe banery w sieci czy reklamy w prasie to za mało – przekonują specjaliści ds. marketingu z portalu RynekPierwotny. ...
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... autorów publikacji oraz przyszłości marki. W prawie polskim obowiązuje ogólny zakaz reklamy alkoholi, dlatego specjaliści od marketingu i PR często sięgają po różnego ... braku wiedzy, są podzielone. W sieci pojawiają się komentarze, że konsekwencje kontrowersyjnej reklamy zostały dokładnie przeliczone: „No cóż, niby skandal a tak naprawdę reklama. W ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... mają dotąd negatywnego wpływu na poziom inwestycji. Podczas gdy prognoza Zenith, publikowana w styczniu tego roku i dotycząca 5,7% wzrostu rynku reklamy w 2021 pozostaje niezmieniona, agencja obniża predykcję dla obu rynków europejskich (Zachodniej i Środkowo-Wschodniej). Zenith prognozuje obecnie, że wydatki reklamowe w Europie Zachodniej osiągną ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
... Agencja interaktywna realizująca projekt musi zadbać zarówno o to, co będzie wypowiadane przez aktora, ale również o to, jak będzie to wypowiadane i jak interesujące okaże się to w oczach odbiorcy. Co więcej, w świetle wspomnianej już wcześniej ustawy agencji przyda się odrobina doświadczania w tworzeniu reklamy ... przedłużeniem reklamy telewizyjnej. ...
-
Agencje marketingowe wybierają Internet
... 7% przyznaje, że kryzys oddziałuje na ich firmy pozytywnie. Tylko co 20. badana agencja nie odczuwa żadnej korelacji między sytuacją na rynku a działalnością firmy. Wyniki ... form promocji. Według badania domu mediowego MPG w I kwartale 2009 r. krajowy rynek reklamy skurczył się o 160 mln zł, czyli prawie o 1/10 w stosunku do I kwartału 2008 r. ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011
... zakupu mediów na rynku niemieckim, francuskim i brytyjskim: prasy, Internetu, reklamy zewnętrznej i reklamy. Wartość tego przetargu to ponad 36 mln złotych. To ... na łączną kwotę ponad 868 tys. złotych. 17 przetargów w pierwszym semestrze wygrała Agencja Reklamowa Cieślik Studio L Sp. J. z Krakowa. 3 przedsiębiorstwa wygrały po 11 postępowań ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... odpowiednio sprofilowaną grupę, a następnie dotrzeć do niej z dopasowanym przekazem. Reklamy publikowane „na chybił trafił” stały się zmorą użytkowników ... firma Cloud Technologies, która przetwarza już 3 mld anonimowych profili internautów. Agencja Audience Network korzystając z danych dostarczonych przez Cloud Technologies zrealizowała kampanię ...
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
... 5-9,5 proc. Zetki preferują miejsca pełne rozrywki i zabawy, w których treści są realistyczne, a reklamy niewidoczne dla oczu. Dlatego oprócz Tik Toka na front wysuwają ... użytkowników państwa, które przymierza się do podjęcia ostatecznej decyzji. Amerykańska Federalna Agencja Handlowa (FTC) nałożyła ponad 5 mln kary na chińską firmę ByteDance ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... wideo na żądanie (SVOD), która umożliwia odbiorcom unikanie bezpośredniej reklamy, sprawi, że będzie to jeszcze trudniejsze, podobnie jak wycofanie ... liderami wzrostu wydatków na reklamę, a Chiny na czele cyfrowej transformacji Jak prognozuje agencja mediowa Zenith, Indie będą najszybciej rozwijającym się rynkiem w ciągu najbliższych trzech lat, ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... firmie. Warsztaty 0 przed pracą dobrze rokują. Sprawdź specjalizację agencji. Upewnij się, że agencja, którą wybierasz specjalizuje się w obszarze marketingu, który jest dla Ciebie najważniejszy ... marki, co może być łatwiejsze do osiągnięcia przez wewnętrznych pracowników; reklamy – ustawienie reklam nie jest trudnym działaniem. Ważna jest jednak ...
-
IAB reklamuje Internet
... i efektywność). Ponadto w sekcji poradnikowej można dowiedzieć się o wszystkich formach reklamy w Internecie oraz poznać najczęstsze modele zakupu powierzchni reklamowej. - "Internet ... kreacje serwisu i hosting jest odpowiedzialna agencja K2 Internet, Internet Designers wyprodukowała stronę i dostarczyła CMS, agencja IMP wykonała kreacje do kampanii ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... 64 proc.) zgadza się ze stanowiskiem, że „influencerzy są jak chodzące reklamy, które kierują się chęcią zysku i nie sprawdzają promowanych marek i produktów”. ... społecznościowych” Zleciliśmy badanie, aby lepiej zrozumieć, jak i jakie treści konsumują nasi odbiorcy. Jako agencja nie możemy kierować przekazu w próżnię, nie wiedząc, do kogo on trafia ...
-
Bezpłatna reklama społeczna
... fundacji, jak: Fundacja Bank Żywności SOS, Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Federacja Polskich Banków Żywności, Fundacja ... Internetu jest elementem konsekwentnie realizowanej strategii wspierania kampanii społecznych. Reklamy fundacji wyświetlane są na przestrzeni witryn korzystających z bezpłatnych statystyk oferowanych przez ...
-
Sieć Play w grze Second Life
... spędzić czas z przyjaciółmi i poznać nowych ludzi. Goście klubu mogą oglądać najnowsze billboardy i reklamy telewizyjne Play. Billboardy marki można również znaleźć w pobliżu ... świecie to element strategii reklamowej skierowanej do klientów. Projekt koordynuje agencja FFCreation, która współpracowała z operatorem podczas pilotażowego programu ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... , transportu, logistyki, telekomunikacji i reklamy. W USA znana jest firma Ardito Information & Research Inc. (http://www.ardito.com), która wyspecjalizowała się w wyszukiwaniu informacji medycznych i farmaceutycznych dla biznesu i przemysłu. W Polsce dużym zainteresowaniem cieszy się Agencja Infobrokerska - Infobrokering z Gdańska (http ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-III 2011
... zł. Dotyczył on świadczenia usług planowania i zakupu mediów na potrzeby reklamy publicznej TVP SA. Kolejne firmy, które ogłosiły zamówienia publiczne na najwyższe ... na łączną kwotę prawie 425 tys. złotych. 7 przetargów w marcu wygrała Agencja Reklamowa Cieślik Studio L Sp. J. z Krakowa. 5 przedsiębiorstw wygrało po 5 postępowań przetargowych ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce X-XII 2011
... , w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego ... warte w sumie ponad 19 milionów złotych. Kolejne firmy, które realizują zamówienia na ajwyższe sumy to Toruńska Agencja Rozwoju ...
-
Oferty SEO w serwisach zakupów grupowych
... Jednak dobre agencje SEO nie muszą uciekać się to tego typu reklamy. Z analizy charakteru i ilości ofert wynika, że większość firm z serwisów zakupów ... w praktyce dotyczy fraz regionalnych lub tych mało konkurencyjnych, to obecnie żadna profesjonalna agencja nie da nam gwarancji (pomijając gwarancję zwrotu pieniędzy w przypadku nieosiągnięcia ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2014
... 252 mld euro. W przypadku Polski to blisko 80 proc. eksportu rolno-spożywczego do Rosji. Agencja ratingowa Fitch potwierdziła dotychczasowe ratingi Polski. Perspektywa ratingów jest stabilna. Według niej w ... 15 proc. do końca 2017 r. Zgodnie z ustawą do końca lipca obowiązywał też zakaz reklamy OFE, a za złamanie zakazu groziła kara od 1 do 3 mln zł. ...
-
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
... interesujących go treści. Konsumenci wykazują zadziwiającą odporność na tradycyjne reklamy, jednak bardziej niż kiedykolwiek wcześniej poszukują informacji. I tu pojawia się ... czy voucher, który da klientom poczucie wyróżnienia – radzi Agnieszka Kaźmierczak (agencja Creandi). Przygotowanie spersonalizowanej oferty to już wyższa szkoła jazdy – ...
-
SEO i SEM dla opornych – 7 najważniejszych pojęć
... za każdego użytkownika, który po kliknięciu w baner reklamowy przejdzie na jego stronę internetową. Najważniejszy w tym typie reklamy jest więc efekt końcowy – i to za niego właśnie agencja rozlicza się z klientem. Najpopularniejszym przykładem systemu reklamowego wykorzystującego model PPC (lub, bardziej adekwatnie, Cost Per Click ...
-
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
... 63 proc. marketerów najwyższym priorytetem jest zintegrowanie działań ze wszystkich kanałów dotarcia do klienta oraz kierowanej do niego komunikacji. Dział reklamy, agencja PR czy zespół ds. social media pracujący dla danej firmy, nie mogą prowadzić działań w oderwaniu od siebie. Jeżeli zatem dochodzi ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 46/2017
... . Ich celem jest stworzenie cyfrowego rynku reklamowego, w którym będą sprzedawane reklamy za pomocą automatycznego oprogramowania. roku manipulacje i taktyki dezinformacyjne miały wpływ ... wynikające z rezolucji Rady Bezpieczeństwa ONZ wobec Korei Północnej. Agencja ratingowa Standard & Poor's ogłosiła selektywne bankructwo Wenezueli. To ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2019
... 900-1000 zł pobiera 36 tys. osób. Reszta to osoby otrzymujące emerytury głodowe. Agencja Moody's utrzymała długoterminowe i krótkoterminowe ratingi Polski na poziomie A2 z perspektywą stabilną. Tak ... handlu. Polski rynek reklamowy dynamicznie rozwija się. W tym roku na różne formy reklamy polskie firmy wydają około 10 mld zł, przy czym z tej sumy 3,2 ...
-
Aplikacje turystyczne rosną w siłę
... turystycznych, czy też używają smartfona do rezerwacji hotelu i biletów lotniczych. Agencja Spicy Mobile na bieżąco śledzi potencjał i dynamikę różnych branż w zakresie ... wszystkie wiodące firmy internetowe, udział branży turystycznej (podróże i turystyka, HoReCa) w torcie reklamy cyfrowej utrzymuje się na poziomie 4%, co przy łącznych wydatkach ...
-
Branża IT: 10,5 tys. wynagrodzenia to za mało, żeby odczuwać komfort?
... stronę internetową badanieB2B.eworkgroup.com. Grupa badawcza to niemal 700 specjalistów IT z całej Polski. Projekt dla Ework Group przygotowała i poprowadziła agencja Biuro Podróży Reklamy.
-
Nowa oferta Heyah 01
... nową ofertę, Heyah po raz kolejny stawia na nietuzinkowy przekaz. W fazie teaserowej, marka „hackowała” inne reklamy – były one przerywane krótkim, nieco tajemniczym komunikatem odczytywanym przez nowy głos marki. W ten sposób ... z agencją VMLY&R. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL przygotowała agencja Digitas, ...
-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
... pandemią. W maju ubiegłego roku Shoper policzył, że wydatki sprzedawców na reklamy Facebook Ads, wzrosły w porównaniu ze styczniem aż o 142 proc.! Ewidentnie właściciele ... z PayPo. Rośnie popyt na pracowników w firmach z sektora e-commerce. Jak podawała w sierpniu Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, liczba ofert pracy w tej branży zwiększyła ...
-
Inflacja zmienia zachowania konsumentów. Polowanie na niskie ceny?
... znaczenie, jeśli chodzi o zarządzanie marżami i oczekiwaniami klienta. Badanie przeprowadziła agencja badawcza Untold Insights; wzięło w nim udział 8107 konsumentów w 11 różnych ... i produktów, kolejne miejsca zajmowały e-maile: 21%, promocje w sklepach: 13%, reklamy w Internecie: 12% i w telewizji: 8%. Podczas gdy kupujący preferowali poniższe ...
-
Uwaga na greenwashing. Jak nie nabrać się na "zielone kłamstwa"?
... charakteru jej lotów i planów przeciwdziałania szkodom klimatycznym. Pozywający utrzymują, że reklamy przewoźnika i jego program redukcji emisji dwutlenku węgla tworzą fałszywy obraz ... w emisji na rynku silników spalinowych. Proceder trwał do czasu, gdy Agencja Ochrony Środowiska Stanów Zjednoczonych zdała sobie sprawę, że samochody emitują ...
1 2