-
Branża turystyczna a potencjał Internetu
... lub prawie codziennie, 62% z nich używa Internetu co najmniej od 3 lat - podaje agencja wirtuale.pl Internet rośnie szybko w siłę i stanowi dziś drugie medium w kraju jeśli ... Wydawać by się mogło, że turystyka od dawna wykorzystuję pełnię możliwości Internetu. Czy faktycznie? Agencja wirtuale.pl zauważa, że odpowiedź na to pytanie wcale nie jest ...
-
Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?
... swoją komunikację i dostosować ją do różnych grup odbiorców. Reklama turystyczna była jedną z kategorii najbardziej dotkniętych przez COVID-19. Rynek reklamy turystycznej ... które stanie się doświadczeniem cyfrowowym, od planowania do samego pobytu i wypoczynku. Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w latach 2019-2023 wydatki na reklamę cyfrową w ...
-
Aplikacje turystyczne rosną w siłę
... turystyczna wydała na reklamę cyfrową pokaźne 179 mln złotych, z czego co najmniej czwarta złotówka została przeznaczona na promocję w kanale mobile. I nie ma w tym nic zaskakującego, skoro Polacy coraz chętniej korzystają z aplikacji turystycznych, czy też używają smartfona do rezerwacji hotelu i biletów lotniczych. Agencja ... branża turystyczna ...
-
PART uruchamia portal turystyczny
Polska Agencja Rozwoju Turystyki postanowiła wykorzystać w swojej działalności i uruchomiła w sieci portal internetowy Turystyka-ekspert.pl. - Gospodarka turystyczna na świecie jest wyjątkowo zaangażowana w proces przekształcenia w gospodarkę elektroniczną - mówi Anna Somorowska, prezez zarządu PART. - Proces ten, zaczęty w krajach OECD ...
-
Branża PR w mediach V 2006
... agencji On Board PR, cytowany pięciokrotnie. Najczęściej wzmiankowaną w kontekście PR firmą, organizacją i instytucją była Polska Organizacja Turystyczna. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w maju, ich liczba ...
-
Branża PR w mediach IX 2008
... najczęściej wymienianych w kontekście PR-u firm i instytucji na pierwszym miejscu znalazły się: Fundacja Stefana Batorego i Polska Organizacja Turystyczna (po 6 razy). Drugie miejsce zajęła Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz portal PRoto.pl. Fundacja Batorego była wymieniana głównie jako współautor raportu o lobbingu. Media ...
-
Branża PR w mediach X 2008
... (5 razy). Drugie miejsce zajęły: portal PRoto.pl oraz Polska Organizacja Turystyczna (każda z instytucji wzmiankowana po 3 razy). Portal PRoto.pl był przytaczany w ... razy, głównie w kontekście rozpoczętej współpracy z władzami Płocka. Drugą lokatę uzyskała agencja First PR (6). Choć wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011
... połowy tego roku Przetarg o największej wartości ogłosiła Polska Organizacja Turystyczna. Dotyczył on świadczenia usług planowania i zakupu mediów na rynku niemieckim, ... na łączną kwotę ponad 868 tys. złotych. 17 przetargów w pierwszym semestrze wygrała Agencja Reklamowa Cieślik Studio L Sp. J. z Krakowa. 3 przedsiębiorstwa wygrały po 11 postępowań ...
-
Kurorty nadmorskie w social media
... popularne letnie kurorty. Pomiędzy 8 października 2013, a 8 stycznia 2014 agencja Projekt PR we współpracy z serwisem www.czasnadmorze.pl przeprowadziła subiektywne badanie ... ponad 50 like-ów. Bardzo dużym wsparciem dla miasta okazuje się Lokalna Organizacja Turystyczna Ustka, która prowadzi bardzo aktywną komunikację na Facebooku z ciekawą formą ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 7/2014
... systematycznie poprawiają się. Rozwija się współpraca gospodarcza i wymiana turystyczna. W trakcie rozmów uzgodniono powołanie wzajemnych stałych przedstawicielstw. ... (odpowiednio: długo- i krótkoterminowe), a dla waluty krajowej - na poziomie odpowiednio: BBB/A-2. Agencja obniżyła prognozy wzrostu PKB Turcji na lata 2014-2015 do 2,2% z 3,4%. ...
-
Usługi dla biznesu napędzają krakowski rynek biurowy
... . Branża wyrasta na wiodącego pracodawcę w Polsce. Jak podaje Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, obecnie w tym segmencie rynku zatrudnionych jest ponad ... stawkach czynszowych za wynajem powierzchni biurowej. Zachętą do inwestowania jest też turystyczna pozycja miasta, które jest jednym z najpopularniejszych miejsc wycieczkowych w ...
-
Polska, czyli najszybszy rynek biurowy w CEE
... nowoczesnej powierzchni w mieście zwiększyły czterokrotnie. Kraków jako najmocniejsza marka turystyczna w Polsce i jedna z najlepszych w Europie oraz świetny ośrodek ... ośrodkach miejskich w Polsce. Duży projekt w zakresie wsparcia mniejszych miast planuje również Agencja Rozwoju Przemysłu, która zamierza w nich budować projekty biurowe dedykowane ...
-
Zachowania konsumentów: jak robimy zakupy podczas wakacji?
... też wolimy lokalnych sprzedawców? Co wyróżnia typowo wakacyjną ofertę handlową? Agencja Inquiry już po raz drugi zrealizowała badanie dotyczące zwyczajów zakupowych ... aby skorzystać z gastronomii lub kupić produkty, których zabrakło nam podczas wyjazdu. Turystyczna część handlu to w sezonie istotne zjawisko. Dużo się przemieszczamy, jeździmy po ...