-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... tzw. kompleks telewizyjno-przemysłowy (termin ukuty przez Setha Godina) jest przeszkadzanie (interruption). Działając w ramach tego systemu, „kreatywni” zatrudnieni w agencjach reklamowych spędzają długie godziny w modnie urządzonych biurach, rozmyślając nad takimi sposobami przeszkadzania ludziom, które przykują ich uwagę do jednokierunkowego ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2003
... wiele firm – szczególnie z sektora FMCG organizuje świąteczne kampanie reklamowe swoich produktów. Zwiększenie w tym okresie nakładów na reklamę, powoduje w agencjach reklamowych zwiększone zapotrzebowanie na pracowników. Firmy zajmujące się sprzedażą powierzchni reklamowej poszukiwały konsultantów ds. reklamy, a agencje reklamowe copywriterów oraz ...
Tematy: -
Wielkoformatowe skanery
... serii Select i Atlas, o szerokości skanowania od 25 cali do 54 cali. Skanery VIDAR wykorzystywane są zarówno w mniejszych agencjach reklamowych, biurach architektonicznych i projektowych, laboratoriach fotograficznych, jak i w dużych przedsiębiorstwach, zajmujących się kompleksową obsługą klientów w zakresie kopiowania dokumentów, firmach ...
Tematy: skanery wielkoformatowe, agraf -
Wynagrodzenia w branży PR
... uczestnictwa w życiu branży wśród osób do tej pory bardziej pasywnie nastawionych do podobnych inicjatyw”. Natomiast zestawiając wyniki badania z wiedzą o płacach w agencjach reklamowych Witold Szram, Client Service Director w agencji reklamowej McCann Erickson, powiedział, „że średnia zarobków w branży public relations jest niższa. Wynika to ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... kontekstowej. Raport został przygotowany na podstawie ankiet przeprowadzonych w czołowych domach mediowych i agencjach interaktywnych specjalizujących się w SEM. W tym roku, w ślad za ... roku wyniósł 35,3%, można oszacować, że reklama kontekstowa stanowi 9,44% budżetów reklamowych w polskim internecie. Tym samym można wyestymować, że polski rynek ...
-
Drukarki OKI Pro Series dla branży kreatywnej
... i Pro9542) są skierowane przede wszystkim do branży kreatywnej związanej z działalnością twórczą i designem. Świetnie sprawdzą się m.in. w zakładach poligraficznych, agencjach reklamowych i kreatywnych czy działach marketingu. Każda drukarka z oferty Pro Series jest zaprojektowana w taki sposób, aby pomóc zaoszczędzić środki finansowe. Tonery ...
-
Czy mały biznes jest gotowy na cyfrową transformację?
... Odpowiedzią na te potrzeby mogą być platformy All-in-One, integrujące sprzęt, oprogramowanie i usługi IT. Takie rozwiązanie w małych kancelariach prawniczych, aptekach, agencjach reklamowych czy firmach budowlanych zaczęła wdrażać Konica Minolta, oferując urządzenie Workplace Hub. Zapewnia ono sektorowi MŚP zaplecze technologiczne dostępne dotąd ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... są w przypadku wydatków na influencerów oraz na lokowanie produktu (10% i więcej). Reklamodawcy i agencje: zmiany w budżetach reklamowych oraz komunikacji Prawie wszyscy respondenci (90%) pracujący w agencjach i domach mediowych oraz reklamodawcy zmienili plany związane z wydatkami reklamowymi przewidzianymi na pierwsze półrocze 2020 roku. Internet ...