-
Plany polskich pracodawców VI 2015
... błędu statystycznego dla próby N=1000 wynosi 3,1%). Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje pracy tymczasowej nie świadczą usług.
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... dyskusję wśród specjalistów z branży social mediów i PR. Cała sytuacja zwróciła uwagę na kilka problemów między innymi na kwestie zatrudniania przez agencje niewykwalifikowanych pracowników, np. stażystów, często bez praktycznego doświadczenia i przygotowania merytorycznego. „Kac po tej wpadce będzie potężny - no ale tak się ...
-
Perspektywy zatrudnienia IV kw. 2015
... . Niepokojące narastanie niedoboru zmusza pracodawców do inwestowania w działania employer brandingowe, a także poszukiwanie wsparcia u profesjonalistów, jakimi są wykwalifikowane agencje zatrudnienia. W obecnej sytuacji współpraca z doświadczoną agencją zatrudnienia to nieocenione wsparcie dla pracodawców, zarówno poprzez możliwość dotarcia do ...
-
Plany polskich pracodawców XII 2015
... błędu statystycznego dla próby N=1000 wynosi 3,1%). Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje pracy tymczasowej nie świadczą usług.
-
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
... do głosu. 81,4% badanych uważa, że budżety na content marketing wzrosną, z czego 44,4% twierdzi, że wzrosną zdecydowanie. Zbadane przez Netsprinta agencje i domy mediowe zadeklarowały wzrost wydatków na kampanie z wykorzystaniem sieci content marketingowych średnio o 41,1% w 2016 roku w porównaniu do roku 2015. W sieciach ...
-
Rok 2017 okiem analityków Deutsche Bank
... od IV kw. 2017r.), odłożenia wprowadzenia podatku od handlu detalicznego do roku 2018 oraz częściowego podniesienia kwoty wolnej od podatku. Agencje ratingowe, szczególnie agencja Moody’s, która opublikowała negatywną prognozę, będą bardzo mocno się przyglądać trajektorii finansów publicznych Polski w roku 2017 i latach ...
-
Które sektory gospodarki mają największe długi?
... proc.). W sektorze usług listę największych maruderów płatniczych rozpoczynają firmy związane z usługami transportowymi, czyli agencje transportowe oraz przedsiębiorstwa wynajmujące samochody i furgonetki. Na trzecim miejscu znalazły się wydawnictwa prasowe oraz firmy ochroniarskie (od 9 do 12 proc.). W przemyśle w czołówce firm na które trzeba ...
-
Upadłości firm X 2017
... 28 firm usługowych, których niewypłacalność opublikowano w październiku, były firmy z bardzo wielu sektorów: turystycznego, związanego z obsługą nieruchomości i procesów inwestycyjnych, ochrony zdrowia, agencje reklamowe, firmy doradztwa i obsługi finansowej. Warto zwrócić uwagę, że w tym gronie są też firmy znikające z rynku nie z tylko z powodu ...
-
Ubezpieczenia 2017. kluczowe tendencje
... rynek lub w wyniku różnych ustaleń nie została w ogóle ulokowana. Co więcej, istnieją ogromne rozbieżności w zakresie wysokości strat raportowanych przez różne agencje modelujące - na ich wyrównanie trzeba będzie poczekać. Światowy rynek ubezpieczeń i reasekuracji opiera się w znacznej mierze na stałej, choć obecnie znacznie ...
-
Plany polskich pracodawców XI 2017
... błędu statystycznego dla próby N=1000 wynosi 3,1%). Z próby wykluczono firmy zatrudniające poniżej 10 osób, firmy doradztwa personalnego oraz firmy, dla których agencje pracy tymczasowej nie świadczą usług.
-
Niewłaściwa polityka migracyjna obniży PKB?
... emigrantów z Polski do Niemiec. Istnieją różne, bardzo rozbieżne, warianty szacunków ilu pracowników z Ukrainy, pracujących obecnie w Polsce, spróbuje swoich sił w Niemczech. Agencje pracy szacują, że może to być przynajmniej 500 tysięcy osób . Rozbieżność szacunków wynika najprawdopodobniej ze słabego ogólnego rozeznania rzeczywistej skali ...
-
Agencja pracy tymczasowej remedium na problemy firm?
... wynika, że tym, co przemawia za podjęciem takiej współpracy jest możliwość pozyskiwania określonych kompetencji, odpowiedniej liczby pracowników oraz redukcja kosztów. Agencje pracy tymczasowej stanowią dla polskich firm nie tylko wsparcie w samym procesie rekrutacji, ale również w bezpośrednim zatrudnianiu. Z raportu wynika, że pracodawcy ...
-
Influencerzy w dobie pandemii: zyskają czy stracą?
... badania „Koronawirus a rynek influencerów w Polsce”. Na jego potrzeby zebrano opinie 150 respondentów – pracowników branży influencerskiej, reprezentujących zarówno klientów jak i agencje, którzy na co dzień odpowiadają za zakup publikacji u influencerów, w różnych modelach zakupowych. W pytaniu o zmianę planów influencer marketingowych w związku ...
-
Specjaliści i menedżerowie w obliczu kryzysu. Jak się przygotowują?
... 80% pozytywnych wskazań) widoczne są w takich branżach jak e-commerce, nowe media czy w usługach dla biznesu. Na drugim biegunie plasują się agencje reklamowe i PR, gdzie poczucie stabilności zatrudnienia towarzyszy jedynie co czwartemu z badanych. Aleksander Szybilski, Associate, Workplace Strategy, Cushman & Wakefield przyznaje, że ...
-
1,22 mld zł nowych długów firm w pół roku. Jakie branże ucierpiały najbardziej?
... kwota przeterminowanych zobowiązań podwyższyła się o 5 proc., czyli 86,2 mln zł wyprzedził Obsługę rynku nieruchomości. Wśród przedsiębiorstw tego sektora są m.in. agencje PR, fotografowie, tłumacze, projektanci, prawnicy i weterynarze. W ich przypadku nieopłacone na czas faktury i raty wzrosły w pół roku między 8 a 11 proc. Idące ...
-
Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?
... agencji reklamowej lub domu mediowego (odpowiednio 16,8% i 5,3%) – ale to wynika też z faktu, że dużą część uczestników badania stanowiły właśnie agencje. 23,5% uczestników badania w ciągu ostatnich 6 miesięcy współpracowało z 21-50 influencerami, 19,1% współpracowało z 1-2 influencerami, a 15,7% współpracowało z 6-7 influencerami. Co ciekawe ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... . Inne preferowane kanały komunikacji to reklamy kinowe, wydarzenia sponsorowane, reklamy prasowe i reklama zewnętrzna. Najpopularniejsze kanały medialne w odbiorze konsumentów i marketingowców (w ... W tegorocznym badaniu wzięło udział około 1000 specjalistów ds. marketingu reprezentujących reklamodawców, agencje i firmy medialne z całego świata, ...
-
5 trendów, które zawładną rekrutacją pracowników
... pracowników do pozyskiwania nowych talentów. W firmach rekrutacja na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie różni się w zależności od branży. W wielu sektorach, takich jak agencje reklamowe i PR, farmacja czy produkcja przemysłowa, najczęściej stosuje się wewnętrzne działy rekrutacji (90% w farmacji, 89% w SSC/BPO). Rekomendacje wewnętrzne są ...
-
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2003
... wzrost ogólnej liczby ogłoszeń pochodzących z tej branży z 7% do 9% wszystkich zamieszczanych ogłoszeń. Najwięcej pracowników poszukiwały prywatne przychodnie, szpitale oraz agencje ochrony. Nieznacznie zwiększyła się liczba ogłoszeń z branży logistycznej. Sytuacja w tej branży jest ciągle stabilna - ilość krajowych i międzynarodowych przesyłek ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2003
... na reklamę, powoduje w agencjach reklamowych zwiększone zapotrzebowanie na pracowników. Firmy zajmujące się sprzedażą powierzchni reklamowej poszukiwały konsultantów ds. reklamy, a agencje reklamowe copywriterów oraz Art. Directorów i Junior Art. Directorów. W listopadzie zmniejszyła się liczba ofert pracy pochodzących z sektora handlu detalicznego ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2003
... głównie brand managerów i junior brand managerów – co jest zapewne zapowiedzią prób umacniania na rynku pozycji poszczególnych marek. Aktywne były także agencje reklamowe poszukujące Art. Directorów, copywriterów oraz grafików komputerowych. Dwukrotnie zwiększyła się liczba ofert dla pracowników działów administracji . Stało się tak ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2004
... z tego sektora stanowiły 12% (4 punkty procentowe więcej niż w ubiegłym miesiącu). Pracowników poszukiwały głównie kancelarie prawnicze, firmy zajmujące się doradztwem oraz agencje doradztwa personalnego. Na trzeciej pozycji z wynikiem zbliżonym do 11% znalazły się: handel, który utracił pozycję lidera, i odnotował spadek liczby ofert ...
-
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2004
... poszukiwano art. directorów, grafików, copywriterów i asystentów działów marketingu, co pokazuje, że znacznie mniej aktywne były na rynku rekrutacyjnym agencje reklamowe. Zmalało także zainteresowanie pracodawców rekrutowaniem product managerów i specjalistów ds. marketingu. Znacznie zmalała także liczba ogłoszeń adresowanych do pracowników ...
-
Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2005
... firmy należące do branży mediów i reklamy. Liczba ogłoszeń z niej pochodzących podwoiła się i wyniosła w styczniu 239 ofert. Najbardziej aktywnymi pracodawcami były agencje reklamowe, portale internetowe oraz duże dzienniki (które najczęściej poszukiwały pracowników do działów sprzedaży). W pierwszej trójce utrzymał się handel, z 10% udziałem ...
-
Branża PR w mediach VI 2006
... zwyciężyła agencja Twenty Four Seven PR. Raport wykazał, że jakość pracy małych agencji nie odbiega od standardów wyznaczanych przez duże agencje sieciowe, a specjaliści, którzy komentowali wyniki, pozytywnie wypowiadali się na temat tendencji rozwoju public relations w Polsce. 58,5% wszystkich analizowanych przekazów było ...
-
Monitoring mediów w polskich firmach
... ), natomiast już na drugim miejscu znalazł się Internet (325 wskazań), który wyprzedził telewizję (237 wskazań). Radio zostało wskazane 202 razy, a agencje informacyjne – 130. Respondenci, którzy odpowiedzieli przecząco na pytanie o korzystanie z monitoringu mediów (15 proc.), jako przyczynę podawali najczęściej jego cenę (34 ...
-
Internauci i kupno mieszkania
... stronach deweloperów, spółdzielni mieszkaniowych i banków. Mniejszą popularnością wśród osób poszukujących informacji przy kupnie mieszkania cieszy się prasa (59 proc.) oraz agencje nieruchomości (43 proc.). Czynniki związane z wyborem firmy deweloperskiej Jak pokazują wyniki badania „Plany i decyzje internautów w procesie kupowania mieszkania”, 43 ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania IV-VI 2007
... między Chinami i Japonią, gdy ofiarą ataków DoS padły japońskie internetowe strony rządowe. Nie stało się to nawet wtedy, gdy departamenty i agencje amerykańskiego rządu stały się (i nadal są) celem ataków chińskich ugrupowań hakerów, które często zdobywają dostęp do tajnych informacji. Wprawdzie ataki ...
-
Wynajem mieszkań: ceny nadal rosną
... % we Wrocławiu. W Warszawie, gdzie od września ceny wynajmu poszły w górę o 7%, najbardziej zdrożały mieszkania 3-pokojowe – o ponad 11,5%. Potwierdzają to również stołeczne agencje nieruchomości, które odnotowują bardzo duże zainteresowanie tego typu mieszkaniami. Co więcej, mimo szerokiej oferty, z którą mamy do czynienia w Warszawie koszty ...
-
Branża PR w mediach I 2008
... ), o którym zazwyczaj media piszą nieprzychylnie. W styczniu aż 134 razy cytowano i 65 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych publikacjach 123 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano po kilka osób, agencji lub instytucji, dlatego ich liczba jest inna niż ...
-
Branża PR w mediach VI 2008
... 43% więcej niż w czerwcu 2007 roku. W czerwcu 98 razy cytowano i 43 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych publikacjach 51 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano po kilka osób, agencji lub instytucji, dlatego ich liczba jest inna niż ...
-
Branża PR w mediach IX 2008
... miały charakter negatywny, a 40 - pozytywny. We wrześniu 107 razy cytowano i 22 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych publikacjach 76 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano po kilka osób, agencji lub instytucji, dlatego ich liczba jest inna niż ...
-
Branża PR w mediach X 2008
... miało charakter negatywny, a 67 - pozytywny. W październiku 209 razy cytowano i 86 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych publikacjach 230 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano po kilka osób, agencji lub instytucji, dlatego ich liczba jest inna niż ...
-
Branża PR w mediach I 2009
... neutralny, 14 materiałów miało charakter negatywny. W styczniu 126 razy cytowano i 36 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych publikacjach 140 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano po kilka osób, agencji lub instytucji, dlatego ich liczba jest inna niż ...
-
Poszukiwanie pracy częste w niedziele
... do potencjalnego pracodawcy. Nazwa firmy przyciąga Zdecydowanie większym zainteresowaniem cieszą się oferty ujawniające nazwę potencjalnego pracodawcy niż te zamieszczone przez agencje doradztwa personalnego (ADP). Tylko 35% zebranych aplikacji zostało przesłanych na ogłoszenia zamieszczone przez ADP, reszta pojawiła się w odpowiedzi na ...