-
Kim jest polski respondent badania CAWI?
... : oczekują obsługi Klienta, feedbacku od agencji na temat ich pracy, a także uczestnictwa w atrakcyjnych programach lojalnościowych, społeczności: chcą uczestniczyć w społeczności, gdyż lubią badania i chcą wejść w interakcję z innymi uczestnikami poprzez zadania takie jak dzienniczki on-line, fora, czy badania jakościowe, wrażeń i rozrywki: chcą ...
-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
... wcześniej standardach, nie wykazując się odpowiednią – zdaniem swoich klientów – kreatywnością. Kto najczęściej zamawia badania? Według raportu MarketResearch.pl z 2006 roku najważniejszymi klientami agencji badawczych są producenci towarów szybkozbywalnych, czyli branża FCMG, następnie branża farmaceutyczna, telekomunikacyjna i motoryzacyjna ...
-
Jak wspólnie realizować badania
... . Bliska współpraca podmiotów, dostęp do informacji dotyczących prób i przejrzystość badania stanowią podstawę zaufania do wyników i do samej agencji badawczej. Jest to zatem element dodatkowo motywujący do właściwej realizacji badania. Obszar 3. Kontrola stanu realizacji badania Wspólna platforma informatyczna to również pełna informacja o stanie ...
-
Testy i badania w e-marketingu
... , w której firma zlecająca zbudowanie serwisu www bazuje na zdaniu i ocenie agencji marketingowej, jest jeszcze rzadko spotykana. Jeśli jednak nawet taki model komunikacji ... nie są nimi dla końcowych użytkowników” [1]. Co więc robić? TESTUJ I BADAJ! Badania firmy badawczej I-Metria wykazały, iż 90 proc. gości serwisów operatorów telefonii komórkowej ...
-
Sytuacja ekonomiczna MSP w III kw. 2008
... Indeks, przeprowadzonych przez Agencję Badania Rynku Opinia na przełomie października i listopada 2008 r., aż 79% właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw uważa, że sytuacja ekonomiczna ich firm w IV kwartale 2008 r. nie ulegnie większym zmianom, a 12% oczekuje nawet jej polepszenia. Badanie Agencji Badania Rynku Opinia przeprowadzane zostało ...
-
Influencerzy bez pracy? Jaki będzie influencer marketing 2021?
... celu wyspecjalizowanej agencji reklamowej lub domu mediowego (należy jednak zauważyć, że ok. jednej czwartej ankietowanych stanowili właśnie pracownicy agencji i domów mediowych). Udział agencji jako kanału pozyskiwania influencerów do współpracy zmniejszył się istotnie od czasu ubiegłorocznego badania. 36,5% uczestników badania w ciągu ostatnich ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
... badawczego CreativeEx analizującego segment agencji kreatywnych. Wyniki badania wskazują, że obroty agencji interaktywnych w Polsce w roku 2008 osiągnęły wartość 101,9 mln zł (126,6 mln zł z uwzględnieniem mediów, czyli planowania, zakupu i obsługi mediów za pośrednictwem agencji interaktywnych). Obroty agencji interaktywnych w ub. roku wzrosły ...
-
Agencje marketingowe wybierają Internet
... zanotowała 7% wzrost przychodów w I kwartale 2009 r. - podał Artefakt.pl. Artefakt.pl zauważa, iż badania ze Stanów Zjednoczonych niezbicie dowodzą pogorszenia się sytuacji ekonomicznej agencji marketingowych. 87% badanych agencji odczuwa negatywny wpływ kryzysu gospodarczego na ich działalność. Nieliczne z nich - 7% przyznaje, że kryzys oddziałuje ...
-
Agencje interaktywne w 2009 r.
... przy badaniu wydatków na reklamę internetową IAB AdEx. W badaniu wzięło udział 14 podmiotów: agencji interaktywnych lub działów interaktywnych agencji reklamowych. Z badania IAB CreativeEX 2009 wynika m.in. że suma przychodów netto agencji interaktywnych bez mediów wzrosła o 6,3% w stosunku do 2008 (w 2008 r. wynosiła 69,9 mln PLN, w 2009 ...
-
Specjaliści PR wobec idei CSR
... środowisko PR wyrażało inną opinię, co stało się pretekstem do przeprowadzenia tego badania. Rzeczywiście, najczęściej udzielaną odpowiedzią na pytanie, w jakim zakresie dział PR ... o zaangażowanie społeczne. Zaledwie 7,85% zbadanych agencji nie oferuje działań CSR na rzecz swoich klientów. Wnioski Wyniki badania wskazują, że PRowcy zdają sobie sprawę, ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... - czytamy w raporcie z badania branży event marketingowej w Polsce. Badania, które stały się podstawą opracowania raportu, przeprowadziła firma Millward Brown. Już od 15 ... (agencji BTL, sieciowych i niesieciowych agencji reklamowych, domów mediowych i agencji interaktywnych). Wyniki badań pokazują, że duże zaangażowanie pracowników agencji eventowych, ...
-
Pośrednicy nieruchomości wciąż niedoceniani
... oraz pomoc prawna przy transakcji mają dla respondentów szczególnie istotne znaczenie (odpowiednio 43% i 42%). Komentarz Mariusza Kania, prezes zarządu Metrohouse S.A. Badania wskazują, że co piąta osoba poszukująca nieruchomości korzysta z usług pośrednika. W porównaniu do USA i krajów zachodnioeuropejskich jest to słaby wynik. W USA ...
-
Polscy studenci a praca wakacyjna
... Wyniki badania postaw studentów: "Praca wakacyjna - wyobrażenie a rzeczywistość dla polskiego studenta" i badania pracodawców, przeprowadzone przez AIESEC POLSKA i Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, pokazują jak obecnie wygląda sytuacja studentów na rynku pracy i jakie formy aktywności studentów są najbardziej cenione przez pracodawców. Z badania ...
-
Najpopularniejsze w Internecie marki RTV
... LG to najczęściej komentowane przez polskich internautów marki RTV wynika z najnowszego badania agencji interaktywnej Think Kong i firmy badawczej Zetema. Najmniej negatywnych komentarzy dotyczy JVC. Raport Emotrack.pl prezentujący szczegółowe wyniki badania został przygotowany w oparciu o analizę ponad 220 tysięcy wpisów i komentarzy w Internecie ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów 2011
... firmy rekrutującej specjalistów i menedżerów, i członek zarządu Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Pracodawcy intensywnie zatrudniają w branżach: Usługi dla Biznesu, Księgowość, Firmy Consultingowe (73%); Technologia, ICT-sprzęt, Przechowywanie, Sieci (71%); Opieka Medyczna, Biotechnologia, Badania Kliniczne, Sprzęt Medyczny (70%). Najwięcej firm ...
-
Polscy internauci a własne treści
... później publikuje m.in. w serwisach społecznościowych. Jednocześnie 85 proc. użytkowników Sieci przyznaje, że dzieli się znalezionymi w Internecie materiałami ze znajomymi - wynika z badania agencji social mediowej Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl. Coraz więcej jest osób, które tworzą własne treści i publikują je online – nagrania ...
-
Sekrety sondaży przedwyborczych
... partii politycznych – takie badania mogą trwać nawet do pół godziny. Komitety wyborcze mają jednak ścisłą i zawężoną siatkę społeczną i lepiej dobraną grupę docelową, do konkretnych pytań z polityki, ekonomii czy społeczeństwa. Sensacyjne wyniki sprzedają się lepiej W Polsce działa wiele profesjonalnych agencji badawczych i firm z obszaru ...
-
Polscy specjaliści i menedżerowie zmienią pracę
... wyników cyklicznego badania dynamiki zatrudnienia Antal Global Snapshot) i jednocześnie, szczególnie przedstawiciele IT najczęściej zmieniają pracę. Pokazuje to, że są pożądani na rynku pracy, i to pracodawcy walczą o ich pozyskanie.” – zauważa Artur Skiba, dyrektor zarządzający Antal International i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2012
... centrów badawczo-rozwojowych. Wyniki badania to sygnał dla pracodawców, że aby pozyskiwać najlepszych trzeba inwestować w innowacyjność. Kandydaci coraz częściej zwracają na to uwagę decydując się na zatrudnienie” – zauważa Artur Skiba, dyrektor zarządzający Antal International i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Najbardziej pożądani ...
-
Plany polskich pracodawców VIII 2013
... lub właściciel firmy). Publikacja wyników „Planów Pracodawców” odbywa się w kooperacji z Departamentem Informacji Gospodarczej Państwowej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Wywiady bieżącej, dziewiętnastej edycji badania, zostały zrealizowane w okresie od 9 do 20 sierpnia 2013 r. Badanie realizowane przez ekspertów TNS metodą CATI ...
-
Dla kogo rynek pracy w Niemczech?
... i specjalistów. Ile pracowników już wyjechało, ilu wyjedzie? Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia szacuje, że po 1 maja nastąpił 4% wzrost wyjazdów za granicę. ... Rynkiem Pracy szacuje, że na rynku brakuje 3 mln pracowników. Według badania Antal Global Snapshot 31% pracodawców niemieckich planuje zatrudnienie specjalistów i menedżerów pod koniec I i ...
-
Branża PR: nastroje w III kw. 2009
... (9 wobec 16 proc.), prognozowało pogorszenie sytuacji na rynku w perspektywie nadchodzących trzech miesięcy. W drugiej edycji badania odnotowano także wyraźny spadek ocen świadczących o negatywnej kondycji firm korzystających z usług agencji PR-owskich (z 38 proc. do 13 proc.); spadł także odsetek osób twierdzących, że firmy zmniejszały wydatki ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów III kw. 2012
... , a przez to tworzenie nowych miejsc pracy.” – komentuje Artur Skiba, dyrektor zarządzający Antal International i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Informacje o badaniu Dwunasta edycja cyklicznego badania Antal Global Snapshot została przygotowana na podstawie danych pozyskanych w rozmowach z 20 546 pracodawcami w ponad 50 krajach ...
-
Sektor R&D. W wyścigu o innowacyjność potrzebni są ludzie
... w całej gospodarce, administracji i prawie – mówi Robert Błażyca, Dyrektor Regionalny w agencji rekrutacyjnej Devire, która zajmuje się m.in. rekrutacją w sektorze R&D. Jeśli chodzi o ten pierwszy aspekt, według ubiegłorocznego raportu "Badania i rozwój w przedsiębiorstwach" firmy doradczej Deloitte: 33 proc. polskich przedsiębiorstw przeznacza na ...
-
Etyka w public relations - szansa czy problem?
... zarówno osoby pracujące dla dużych podmiotów publicznych i prywatnych, jak i pracowników agencji PR i organizacji pozarządowych. Przeprowadzenie badania Społeczny Zespół Ekspertów PR zlecił Działowi Badań i Analiz Strategicznych Exacto. Respondenci badania zostali poproszeni m.in. o wskazanie częstotliwości pojawiania się problemów natury etycznej ...
-
Strażak i influencer, czyli najbardziej i najmniej poważane zawody w Polsce
... poważanym zawodem według Polaków jest strażak, a najmniej - influencer - wynika z najnowszego, drugiego już, ogólnopolskiego badania agencji SW Research. Agencja SW Research przygotowała "Ranking społecznie poważanych zawodów 2022”. Z badania wynika, że w tym roku za najbardziej poważane zostały uznane zawody: strażak, ratownik medyczny, lekarz ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów I i II kw. 2015
... na liczbę miejsc pracy.” – twierdzi Artur Skiba, prezes zarządu Antal International, wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Dane globalne również są bardzo optymistyczne – aż 68% firm deklaruje, że w momencie przeprowadzania badania prowadziło rekrutacje, a 66% ma plany na zatrudnianie nowych pracowników w kolejnym kwartale. Liderzy na ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... zlecenie Clue PR z okazji 10-lecia agencji na podstawie badania na grupie ponad 1000 osób w wieku 15-25 lat. Jak wynika z badania,media społecznościowe to kluczowe ... .) czy rozwoju zawodowego (LinkedIn, 45 proc.). „Zetki” śledzą średnio 13 „influ” Autorzy badania zapytali też młodych, kto jest dla nich liderem opinii. W zdecydowanej większości ...
-
Plany polskich pracodawców XI 2012
... było to nawet 35%. Jak podkreśla Agnieszka Bulik, Członek Zarządu agencji zatrudnienia Randstad: „Obserwacja wyników badania pokazuje, że sytuacja na rynku pracy nie ... ich firmach nie ulegnie zmianie (62%). Po raz pierwszy od początku trwania badania Plany Pracodawców deklaracje potencjalnych zwolnień pracowników są wyższe niż zwiększania poziomu ...
-
"Polska NASA": prezydent podpisał ustawę
... z ang. Polish Space Agency). POLSA ma mieć charakter agencji wykonawczej, której podstawowe zasady funkcjonowania są określone w ustawie o finansach publicznych. Głównym źródłem finansowania Agencji mają być państwowe oraz unijne dotacje. Agencja ma realizować zadania w zakresie badania przestrzeni kosmicznej i wykorzystywania tych badań w rozwoju ...
Tematy: Polska, kosmos, badania kosmiczne, satelita, nauka, obronność, przemysł kosmiczny, POLSA, PAK, Polska Agencja Kosmiczna -
Plany polskich pracodawców V 2017
... już 32 nowe inwestycje, generujące blisko 7 tys. nowych miejsc pracy tj. o 27% więcej niż przed rokiem. – podsumowuje wyniki badania Agata Mężyńska, ekspertka Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Informacje o badaniu: Plany Pracodawców to sondaż Instytutu Badawczego Randstad, w którym respondentami są pracodawcy wyrażający opinie w najważniejszych ...
-
Media online o branży PR I-VI 2008
... badania Edelman Trust Barometer, komentowane w Polsce przez Barbarę Kwiecień, prezes zarządu Edelman PR. Media pisały także o tegorocznych odejściach 9 pracowników z firmy, w tym 3 dyrektorów (m.in. Wioletty Buczek i Dariusza Chomki, którzy następnie stworzyli agencję PR Reputation Managers). Pierwszą piątkę najczęściej opisywanych online agencji ...
-
Polscy internauci lubią zabawne treści
... chętnie internauci dzielą się treściami szokującymi lub wulgarnymi - wynika z badania agencji social mediowej Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl. Internauci rozpowszechniają ... czy zabawny rysunek będzie tygodniami krążył po Sieci.” Według badania agencji Think Kong i portalu badawczego StudentsWatch.pl internauci nie są skłonni ...
-
Plany polskich pracodawców III 2015
... to zarząd lub właściciel firmy). Publikacja wyników „Planów Pracodawców” odbywa się w kooperacji z Departamentem Informacji Gospodarczej Państwowej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Wywiady bieżącej, 25. edycji badania, zostały zrealizowane w okresie od 14 stycznia do 11 lutego 2015 r. Badanie realizowane przez ekspertów TNS metodą ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów III i IV kw. 2015
... specjalistów i menedżerów.” – twierdzi Artur Skiba, prezes zarządu Antal, wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Dane globalne również są bardzo optymistyczne – aż 70% przedstawicieli firm deklaruje, że w momencie przeprowadzania badania prowadziło rekrutacje, a 68% ma plany na zatrudnianie nowych pracowników w ciągu następnych ...