-
Kampania wyborcza w social mediach
... „wizerunkowy eksperyment” i próbuje z lepszym lub gorszym skutkiem prowadzić tego typu działania. Być może wyborcy to docenią. Maciej Dutkowski, community manager w agencji interaktywnej MRM Worldwide
-
Serwisy www komitetów wyborczych 2011
Analitycy agencji interaktywnej Autentika przygotowali raport, w którym ocenili serwisy www komitetów wyborczych pod kątem ich przyjazności dla wyborcy. Najlepiej wypadły PO i PJN. Najsłabiej ...
-
Polacy a faktury elektroniczne
... działania skłaniające klientów do rezygnacji z otrzymywania drukowanych faktur. - Najczęściej do rozliczeń elektronicznych przekonują Polaków firmy telekomunikacyjne – komentuje Nobert Kilen z agencji interaktywnej Think Kong, współautor raportu. – Inne branże są mniej aktywne i w rezultacie tylko 15% Polaków przyznaje, że ostatnio spotkało się ...
-
Polskie firmy a aplikacje mobilne
... ok. czterech milionów użytkowników, a na przestrzeni kolejnych trzech lat ma się podwoić - podaje Fortune Cookie. Polscy eksperci z międzynarodowej agencji interaktywnej Fortune Cookie przeanalizowali wyniki najnowszych badań i wskazują, jakie rozwiązania w dziedzinie promocji, prowadzone na bazie aplikacji mobilnych, mogą być najkorzystniejsze ...
-
Social media: specjaliści poszukiwani
... którymś z portali społecznościowych, a nawet aktywnie z niego korzystać, by stać się specjalistą social media. Jak mówi Anna Robotycka, Chief Communication Officer w agencji interaktywnej faceADDICTED: - Wykształcenie nie jest aż tak istotne, tym bardziej, że w Polsce nie ma zbyt wielu kierunków studiów, które kształciłyby idealnych ...
-
Najlepsze portale turystyczne
... niedostosowanie serwisów do wyświetlania na urządzeniach mobilnych i głównie dlatego żadnego nie oceniłem najwyżej - komentuje na koniec Filip Iwański, art director z agencji interaktywnej Imagine.
-
Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm
... się na logice i argumentach. Kiedy ich miejsce zajmują emocje i brak szacunku dla innych, możemy mówić o hejterstwie – mówi Piotr Kozyra, właściciel agencji interaktywnej WuWu. Radzi, by zamiast walczyć z negatywnymi komentarzami, osłabiać ich siłę. – Firma, która dba o swój wizerunek, powinna patrzeć na sprawę całościowo ...
-
SEO - kilka bolesnych faktów
... domeny mają przewagę wyłącznie dlatego, że pojawiły się w sieci jako pierwsze. Dlaczego rzadko się o tym wspomina? Z punktu widzenia konsultanta lub agencji interaktywnej, trudno jest sprzedać usługę, której wyświadczenie zajmuje sporo czasu. Czas jest przecież najcenniejszym zasobem w świecie biznesu. Z taktycznego punktu widzenia, wszystko ...
-
Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?
... marki. Warto więc zadać sobie trud, aby dobrać wariant najbardziej odpowiedni z punktu widzenia celów biznesowych i marketingowych naszej marki. Mateusz Sobieraj, z agencji interaktywnej
-
Retargeting: 5 pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci wybrać jego rodzaj
... dynamicznego czas i ilość danych to kluczowe elementy, pozwalające dobrać odpowiednie mechanizmy personalizacji kreacji, czy budowania profili zachowań itd. Mateusz Sobieraj, z agencji interaktywnej
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... sprzedawać. A femvertising stał się maszynką do zarabiania dla wielu firm, które z powodzeniem skupiły się na płci pięknej – komentuje Aneta Głowala z agencji interaktywnej KERRIS. Wystarczy popatrzeć na wyniki finansowe trzech marek: Przychody Nike wzrosły o 15 proc. w skali kwartału, głównie po podjęciu wysiłku trafienia ...
-
Wideo marketing. Trendy 2018
... czy tekst. Warto zatem wziąć pod uwagę wspomniane wyżej trendy, które z pewnością pomogą firmom w osiągnięciu zamierzonego celu. Mariusz Maksymiuk – CEO agencji interaktywnej
-
SLA i co jeszcze? O czym pamiętać wdrażając systemy ICT?
... . Wdrożenie wyspecjalizowanych usług jest konieczne zarówno do prowadzenia interaktywnej komunikacji, jak i do korzystania z chmury czy walki z cyberprzestępczością. W planowaniu ... WWW została zablokowana przez hackerów w okresie świątecznym, czy agencji marketingowej, bez sprawnego systemu wideokonferencyjnego, regularnie używanego do prezentacji ...
-
Praca w branży PR V 2012
... proc. niższy. Z wyspecjalizowanych usług rekrutacyjnych korzystało jak dotąd średnio 5 proc. firm i agencji poszukujących PR-owców. W maju było ich dwukrotnie więcej. „Do tej pory korzystanie ... rosyjskim, w 3 – o francuskim. Wśród przeanalizowanych ogłoszeń opublikowanych przez agencje najwięcej dotyczyło pracy dla branży interaktywnej. Po 2 oferty ...
-
Praca w branży PR XI 2012
... ). Co ciekawe, w jednym ogłoszeniu pracodawca wymagał znajomości litewskiego. W większości ofert z agencji nie podano branży, dla której ma pracować przyszły pracownik. O ile pojawiła się taka wzmianka, przeważnie dotyczyła branży interaktywnej, IT lub marketingowej. W przypadku firm najwięcej ogłoszeń dotyczyło branży doradczej/szkoleniowej. Z 98 ...
-
Nowy serwis IAB
... , zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Głównym zadaniem IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy interaktywnej. Strona www.iab.pl skierowana jest do środowiska rynku agencji interaktywnych, firm technologicznych oraz agencji reklamowych w Polsce. Jej podstawowym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... i analizy, kobiety są ważnym segmentem e-klientów [7, str. 2]. Według amerykańskich agencji badawczych także w USA Internet początkowo był domeną mężczyzn, na samym ... Przekaz reklamowy w Internecie prawdopodobnie już niedługo będzie przypominał rodzaj interaktywnej reklamy telewizyjnej serwowanej jedynie osobom z danego segmentu docelowego. Marketing ...
-
Stres w pracy ważny dla managerów w Europie
... przeszkodami w zarządzaniu ryzykiem psychospołecznym. Kilka słów o EU-OSHA Misją Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy (EU-OSHA) jest uczynienie Europy ... małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Obecnie trwają prace nad Internetowym narzędziem interaktywnej oceny ryzyka (ang. Online interactive Risk Assessment, OiRA), które powinno ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... Polska, Włodzimierz Schmidt. „To już kolejny raz, gdy rynek reklamy interaktywnej udowadnia swój rosnący potencjał oraz ogrom możliwości. Użytkownicy coraz więcej ... przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, ...
1 2