-
Rynek reklamy. Wydatki w Polsce rosną szybciej niż średnia globalna
... raz na cztery lata i masowo przyciągają reklamodawców. Według estymacji agencji Zenith, Letnie Igrzyska Olimpijskie, UEFA Euro 2020 i amerykańskie wybory ... w porównaniu z 0,6% w Chinach i 0,7% w całym świecie. Zenith prognozuje, że utrzymując takie tempo rozwoju, do połowy lat dwudziestych, Indie wyprzedzą Chiny, stając się głównym źródłem ...
-
Rynek pracy: nowe technologie i brak pracowników
... i wózków widłowych, elektryków czy pracowników w segmencie produkcji - Natalia Bogdan, prezes zarządu Agencji Pracy Jobhouse. Według raportu firmy doradczej PwC luka na rynku pracy ... przedsiębiorcom na głównych obszarach ich działania. Możemy spodziewać się dalszego rozwoju trendu, zwłaszcza że wśród usług outsourcingowych coraz ważniejszą wartością ...
-
Polacy gotowi na szukanie pracy. Jedynie co 5. nie chce zmieniać firmy
... Poland rozpoczyna poszukiwania nowej pracy od odezwania się do znanych agencji rekrutacyjnych i kontaktu z rekruterami w profesjonalnych mediach społecznościowych. 10 proc. zwraca ... cenną wiedzę, przydatną przy szukaniu zatrudnienia. Z informacji w mediach można dowiedzieć się o rozwoju branż i postępach w technologii, a to może z kolei oznaczać, że ...
-
O oferty pracy w produkcji może być trudno. Zatrudniać planuje 7% pracodawców
... pracodawcy – mówi Luiza Luranc, dyrektor sprzedaży w agencji rekrutacyjnej Manpower. Nowe oferty pracy pojawiać będą się bardziej w związku z koniecznością uzupełnienia rotacji czy zabezpieczenia stabilnego, planowanego wzrostu niż z pilną koniecznością zabezpieczenia dynamicznego rozwoju, którą w ubiegłych latach mogliśmy obserwować. Z drugiej ...
-
BrandZ: Amazon ponownie najcenniejszą marką świata, Google poza podium
... – Top 10), a dwie z Japonii (Toyota oraz NTT). Nowy luksus bazuje na zrównoważonym rozwoju – młodsi konsumenci oczekują cech związanych z luksusem pod warunkiem, że towarzyszą ... BrandZ™ Top 100 Ranking łączy w sobie rygorystycznie analizowane dane rynkowe agencji Bloomberg z obszernymi informacjami zbieranymi od ponad 3,8 mln konsumentów z całego ...
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
... bardziej liczącą się siłę nabywczą na rynku – mówi Michał Pietruszka z Mobiem Polska, agencji specjalizującej się w reklamach w grach mobilnych. Które kanały angażują pokolenie Z ... Tik Tok to platforma z potencjałem, do której warto podchodzić na chłodno, bo scenariuszy rozwoju tego kanału może być wiele. Możliwe jest np. wycofywanie się kolejnych ...
-
Sektor MŚP a inwestycje w OZE: teoria vs rzeczywistość
... statystyki dotyczące jej wykorzystywania nie przyprawiają o zawrót głowy - dane Agencji Rynku Energii dowodzą, że pod względem ilości produkowanej odnawialnej energii elektrycznej plasuje ... niejszym driverem, który napędzał dyskusje o transformacji energetycznej i rozwoju odnawialnych źródeł energii, była potrzeba walki ze zmianami klimatu. Ale to ...
-
Spadły unijne emisje CO2 w transporcie morskim, ale nie na długo
... zmienić w ciągu najbliższych lat, a może nawet dekad. Według szacunków Międzynarodowej Agencji Energetycznej (IEA) w 2040 roku zaledwie 3 proc. całkowitego zapotrzebowania na paliwo ... . Wzrost emisji zapowiada nie tyko Unia. Prognozowany przez Organizację Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) popyt na międzynarodowy fracht morski w 2030 roku ma ...
-
Ericsson: Polacy chcą polskiej sieci 5G
... rozrywkową (21%). Korzyści dla wielu gałęzi gospodarki potwierdza również najnowszy raport agencji Analysys Mason, specjalizującej się w badaniach i analizach rynku telekomunikacyjnego. Według jej ... Europy. W Polsce również działa drugie pod względem wielkości centrum badań i rozwoju firmy Ericsson na świecie, które w Krakowie i Łodzi zatrudnia około ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... kategoriach, ponieważ marki Beauty and Personal Luxury zaczęły rekompensować wcześniejsze niedoinwestowanie. Według prognozy agencji mediowej Zenith, średni wzrost reklamy w kanale digital osiągnie poziom 5,9% rocznie w latach 2019-2022. ... Ale inwestując w technologie digitalowe, które napędzają e-commerce, marki będą przygotowane do szybszego rozwoju ...
-
Rekrutacja pracowników w dobie pandemii: czego oczekują kandydaci?
... czas na kolejny etap – spotkanie. Może się ono odbyć zarówno w siedzibie firmy, agencji rekrutacyjnej, w kawiarni, jak i poprzez wideokonferencję. To właśnie spotkania online są w ... pracownik. Poza tym, już od pierwszych dni pracy wiadomo, jak wspierać go w rozwoju, jak go motywować oraz jaką swobodę w działaniu mu zaoferować. Innymi słowy, AC ...
-
Nieruchomości i rynek pracy CEE w cieniu pandemii
... równie dużym stopniu co rynek nieruchomości, dotknęły też rynek pracy. Eksperci agencji doradztwa personalnego Hays, na potrzeby raportu "How R U CEE?" przeanalizowali ... cennymi kwalifikacjami i tworzenie strategii zatrudnienia oferujących atrakcyjne wynagrodzenia oraz możliwości rozwoju. Badanie wykazało, że zdaniem pracodawców obecnych na polskim ...
-
Na czym polegają skuteczne media relations?
... nie tylko realny instrument PR-owy oraz marketingowy, ale również wyznacznik szczerego i idącego z duchem czasu myślenia o rozwoju danego biznesu. Wszystko to brzmi (przynajmniej w teorii) dość prozaicznie, jednak… jak zabrać się za media ... na rynku mogę stwierdzić, że drugi scenariusz procentuje o wiele korzystniej. Anna Rynkiewicz – CEO agencji ...
-
Praca fizyczna w cenie. Na jakie benefity pracownicze można liczyć?
... coraz więcej magazynierów, kurierów czy kasjerów – komentuje zmiany Kinga Makowska, współzałożycielka agencji HRrebels. Czy jednak rekordowy popyt na pracowników fizycznych i produkcyjnych ... rodzaju benefitem jest stabilność zatrudnienia, możliwość jasnego określenia ścieżki rozwoju czy atmosfera w zespole, w którym wręcz chce się pracować. W Play ...
-
Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?
... czy e-commerce do tej pory był dość mocno powszechny i rozwinięty po stronie agencji marketingowych. Obecnie firmom zależy na wzmocnieniu tego kanału w wewnętrznych strukturach i zdecydowanie będzie on nabierał tempa w rozwoju i poszukiwaniu umiejętności technicznych w obszarze komunikacji i promocji online – dodaje. Działy marketingu odchodząc od ...
-
Allegro liderem segmentu marketplace w Polsce
... zachodniej Europy. Powstało także centrum usług Amazon Web Services oraz centrum rozwoju technologii. Od niedawna firma oferuje też usługi Amazon Prime, czyli ... , w większym stopniu otwierając go na świat – komentuje Agnieszka Górnicka, prezes agencji Inquiry. O badaniu W raporcie „Allegro, Amazon i rozwój platform marketplace” wykorzystano wyniki ...
-
Koszyk Roku 2022: znamy najbardziej przyjazne sklepy internetowe
... ? Koszyk Roku jest organizowany przez Twisto, A Zip Company przy pomocy agencji Edisonda. Partnerami raportu są Mastercard i Tpay. Jest to największe badanie ... płatności jest bardzo ważnym elementem w e-sklepach – komentuje Daria Auguścik, dyrektor ds. rozwoju biznesu e-commerce w polskim oddziale Mastercard Europe. Badania Mastercard pokazują, ...
-
Strefy czystego transportu: jaką odegrają rolę?
... więc jednym z czynników powodujących antropogeniczną zmianę klimatu. Według danych Europejskiej Agencji Środowiska, za 27% emisji gazów cieplarnianych w UE odpowiada transport, z czego niemal 3/4 przypada na transport drogowy. W tym kontekście dążenie do rozwoju elektromobilności sprzyja nie tylko poprawie jakości powietrza, ale jest też ...
-
Sprzedaż, marketing, technologie i cyfrowa transformacja - trendy 2023
... sztuczna inteligencja szybko stanie się kluczowym narzędziem dla firm i agencji reklamowych do masowego wdrażania spersonalizowanej obsługi klienta. Najcenniejsi klienci ... latach liderzy biznesowi muszą kontynuować realizację swoich zobowiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju. Pozwoli to zapewnić długofalowy sukces ich przedsiębiorstw oraz dobrostan ...
-
Najpopularniejsi influencerzy medyczni polskich social mediów
... znaleźć w każdej dużej kampanii promującej zdrowie – podkreśla Iwona Kubicz z agencji Procontent Communication. Do tej pory wielu ekspertów medycznych istniało w ... zgromadziła ponad 250 tysięcy fanów, a na swoim Facebooku mówi „o rozwoju psychoruchowym dziecka z perspektywy mamy fizjoterapeuty”. Według raportu trzecie miejsce zajmuje Siostra Bożenna ...
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... Przeanalizuj obecną sytuację swojej firmy, kontekst rynkowy oraz długoterminowy plan rozwoju, a następnie zdecyduj, w czym segmentacja może ci się najbardziej przydać. Krok ... dla nich lepszych ofert, komunikacji i strategii sprzedaży. Wdrożenie segmentacji warto zlecić doświadczonej agencji e-commerce projektującej sklepy online, która pomoże w ...
-
Wodór i strategie wodorowe: Polska na tle innych
... lub z użyciem technologii CCUS (carbon capture, utilization and storage). Według prognoz Międzynarodowej Agencji Energetycznej (MAE) w 2050 r. zapotrzebowanie na wodór niskoemisyjny będzie czterokrotnie większe niż ... w sektorze elektroenergetycznym, które są konieczne dla rozwoju gospodarki wodorowej. Potrzebujemy także analizy zdolności Polski ...
-
Kibice nie grają fair play: kwitnie nielegalny streaming i sprzedaż podróbek
... wzrost sceptycyzmu co do zasadności inwestowania w innowacje. Stanowi to poważne zagrożenie dla dalszego rozwoju zdrowej gospodarki. Podrobione towary stwarzają również poważne zagrożenie dla zdrowia konsumentów, gdyż nie są zgodne ... ía Nacional) i współprowadzona przez Grecję (Hellenic Police), pod koordynacją Europolu, przy aktywnym udziale agencji ...
-
CCS w Polsce. Jaki mamy potencjał do składowania CO2?
... potencjału składowania możliwe będzie składowanie CO2 przez około 830 lat. Niestety nie wszystkie lokalizacje są korzystne ekonomicznie, stąd prognozy rozwoju CCS wg. Międzynarodowej Agencji Energetycznej są dla Polski 6-krotnie niższe i wynoszą 2 mld t CO2. Obecnie w Polsce mimo największego zagęszczenia ośrodków przemysłowych na południu ...
-
Wyprawka szkolna 2024: jaka, kiedy i za ile?
... produktów. Aż 68% dzieci uczęszcza na zajęcia pozalekcyjne, głównie dla rozwoju zainteresowań oraz talentu. W większości przypadków są to zajęcia dodatkowo płatne i ... kursy czy renomowane podręczniki zagraniczne – podkreśla Karol Czupryński. Badanie SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii na zlecenie Empiku, przeprowadzone w dniach 27.06-05.07 ...
-
Koncepcja DEI trafia pod strzechy. O równość i różnorodność walczą także małe firmy
... obszaru DEI (69 proc.). Wyniki badań pozytywnie zaskoczyły nawet ekspertów od ESG i zrównoważonego rozwoju. Niezwykle pozytywne wrażenie zrobiły na mnie odpowiedzi na pytanie o działania podejmowane ... dbają o zrównoważony rozwój?” opublikowana została 23 września 2024 roku na stronie agencji zatrudnienia LeasingTeam. Partnerem merytorycznym raportu ...
-
Rynek hotelowy - początek bańki czy złoty interes?
... nadal dobrze wprowadzone hotele mogą oferować wyjątkowe połączenie potencjału dochodowego i wartości dodanej do otaczającego rozwoju, co czyni je bardzo atrakcyjną opcją inwestycyjną. Multi funkcyjność i unikatowe doświadczenia, ... miejsce do spania. Adam Białas jest ekspertem gospodarczym, nieruchomości i rynku HoReCa / MICE, managerem w agencji ...
-
Nieruchomości inwestycyjne - czy kupno nieruchomości w 2025 to dobry sposób na biznes?
... wzrostową. Chociaż tempo wzrostu cen zależy w dużej mierze od stopnia rozwoju poszczególnych regionów, a także ich atrakcyjności dla inwestorów, niemal w ... koszty zakupu i remontu nieruchomości Uwzględnij cenę zakupu, koszty notarialne, prowizję dla agencji, podatki oraz opłaty administracyjne. Oszacuj także koszty remontu, umeblowania i ...