-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... i dogodnych warunków handlowych. Interesująca formuła sieci w połączeniu ze sprawnością organizacyjną sprawiają, że rozwija się ona w różnych regionach, na Mazowszu, na Warmii i Mazurach, na Lubelszczyźnie i w Radomiu. Problemem organizacyjnym w sieci może być utrzymanie dyscypliny w zakresie uczestnictwa w akcjach promocyjnych ( w tym w gazetkach ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... poznaniu spontanicznych opinii młodszych klientów sklepów i użytkowników sieci. Miłość, wojna i promocje Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, internauci najchętniej dzielą się informacjami o akcjach promocyjnych w sieci Biedronka. Wzmianki o przecenach i wyprzedażach w tej sieci stanowią ponad 40 proc. ogólnej dyskusji o okazjach ...
-
Zadbaj o anonimowość w sieci
... z największych problemów związanych z anonimowością w Sieci jest fakt, że sami o nią nie dbamy - ... akcjach podejmowanych przez użytkownika nawet wtedy, kiedy nie wyrażał on na to zgody i nie był zalogowany w portalu. Podsumowując artykuł można powiedzieć, że na ujawnienie części danych jesteśmy skazani poprzez samo podłączenie komputera do Sieci ...
-
Operatorzy komórkowi i handel w sieci: raport UOKiK
... zasady działania mapy zasięgu. Jednocześnie warto zauważyć, że mapy zasięgu sieci należy traktować jedynie jako dane orientacyjne, które zawsze należy uzupełnić danymi ... w tym sektorze za niedozwolone. Ponadto UOKiK regularnie bierze udział w międzynarodowych akcjach przeszukiwania stron internetowych sweep (np. serwisów oferujących tapety, dzwonki, ...
-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
... zmierza w kierunku zachodnich sąsiadów. Działania promocyjne realizowane za pośrednictwem sieci nie tylko umożliwiają interakcję z użytkownikami, ale również angażują odbiorcę dużo ... innymi o większej koncentracji tego segmentu na działaniach sprzedażowych niż akcjach zmierzających do umacniania dobrego wizerunku – dodaje Sobiczewski. Największym ...
-
Ugoda między operatorami
... w rozliczeniach międzyoperatorskich do czasu ich uniezależnienia od stawek detalicznych. TP S.A. zobowiązała się również do odpowiednio wczesnego powiadamiania o planowanych akcjach promocyjnych mających wpływ na rozliczenia międzyoperatorskie. Zdaniem UOKiK, polubowne rozwiązywanie sporów jest najskuteczniejszą metodą ochrony konkurencji na rynku ...
-
Rośnie eksport polskich firm
... konkurentów. Również producenci wyrobów RTV/AGD, mebli i odzieży (także w większości z województw płd. Polski) sprzedają tam coraz więcej, m.in. dzięki budowie własnych sieci sprzedaży. Czesi mają z kolei nadwyżkę w wymianie handlowej z Polską w dziedzinie motoryzacji i maszyn. Widać więc wyraźnie, iż nasz wymiana handlowa z południowym sąsiadem ...
-
Dlaczego FinTech przenosi się do chmury?
... , które może ułatwić realizację tego zadania są chmury obliczeniowe. Bezcennym, ale dodajmy też, że koniecznym; ponieważ coraz większa liczba użytkowników sieci zwraca się w stronę chmur, skuteczne dotarcie do nich a następnie podjęcie współpracy, będzie w pełni możliwe tylko przy wykorzystaniu potencjału technologii cloud ...
-
Black Friday i Cyber Monday, czyli jak upolować okazje?
... bezpieczne zakupy w sieci znajdziecie w poradniku idealo dla początkujących konsumentów. Nie zapomnij o ofertach z zagranicy W porównaniu ze Stanami Zjednoczonymi, tradycja Black Friday w Polsce dopiero raczkuje. W Europie nie brakuje jednak krajów takich jak Wielka Brytania lub Niemcy, w których w czarnopiątkowych akcjach promocyjnych uczestniczy ...
-
Rośnie rynek kawy w Polsce
... sprzedaży, poprzez budowanie świadomości marki przez media, kończąc na akcjach degustacyjnych, mających na celu bezpośredni kontakt konsumenta z marką. ... sieci kawiarni. - W roku 2007 rynek gastronomicznych systemów sieciowych w Polsce został wyraźnie zdominowany przez sieci z segmentu kawiarni i barów kawowych. Przybyło dziesięć franczyzowych sieci ...
-
Zagrożenia internetowe I kw. 2012
... (o których wielokrotnie pisaliśmy) warto wspomnieć również o zakończonych sukcesem wspólnych akcjach firm antywirusowych i organów ścigania. Dzięki połączeniu sił udało się ... Security Network. Dane statystyczne zostały dostarczone przez tych użytkowników sieci KSN, którzy zgodzili się współdzielić informacje o zagrożeniach wykrywanych na ich ...
-
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
... 29,56% (Leroy Merlin). W sumie kampanie przeprowadzono w odniesieniu do kilkudziesięciu tysięcy klientów obu sieci. Co zadecydowało o takim sukcesie? Po pierwsze personalizacja mailingu (rezygnacja z masowej ... tymi, które do tej pory nie były wykorzystywane w akcjach promocyjnych. Pamiętajmy, że personalizacja przekazów i oparcie działań wizerunkowych ...
-
Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
... oferujących usługi internetowe można wysnuć wniosek, że podłączenie się do sieci to inwestycja konieczna, a procedury z tym związane są nieskomplikowane i realizowane w ... informacji o dodatkowej obsłudze (serwisie, pomocy w instalacji) czy też aktualnych akcjach promocyjnych - odpowiednio 50,9 i 59,6 proc. konsultantów poinformowało o tym badających ...
-
Flash mob jako narzędzie marketingowe
... do pozyskiwania uczestników (chociaż osoby, które biorą udział w takich akcjach, przeważnie się nie znają), do gromadzenia grup zainteresowanych tematem wykraczającym ... którzy widzą sens podtrzymywania tradycyjnych więzi międzyludzkich, wykorzystają go do budowania sieci nowych kontaktów, poznawania podobnych sobie ludzi i angażowania się wspólnie w ...
-
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
... Co jednak istotne w tego typu akcjach, to że nagroda jest zazwyczaj ściśle związana ze specjalnością danej firmy. Co prawda sieci fast-foodów mają na swoim koncie ... nagrodami mogą być zarówno produkty z rozmaitych kategorii, jak i np. vouchery do sklepów różnych sieci. Zamiast nagród rzeczowych można też zaproponować bony podróżne albo bilety do ...
-
Raport "Ubezpieczenia przez Internet"
... transakcję jako niebezpieczną a jedynie 24% jako bezpieczną. Dlatego, aby spopularyzować ubezpieczenia internetowe niezbędne jest położenie nacisku na bezpieczeństwo w sieci we wszelkich akcjach reklamowo-informacyjnych. Charakterystyka próby W badaniu udział wzięli głównie mężczyźni w wieku od 19 do 35 lat posiadający głównie wykształcenie wyższe ...
Tematy: -
Dzień ochrony najmłodszych
... ich egzekwowania, - podnoszenie jakości towarów i usług oferowanych w sieci – przez podkreślenie obecności organów państwowych w przestrzeni internetowej. W ramach Międzynarodowych Dni Przeszukiwania Internetu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uczestniczył już w akcjach przeglądania stron oferujących m.in. "szybki zysk", artykuły paramedyczne ...
-
Tydzień 48/2006 (27.11-03.12.2006)
... 2006 roku oszczędności gospodarstw domowych wzrosły o ok. 70 mld zł (czyli o 14,7%). W akcjach i obligacjach jest zainwestowanych 51,6 mld zł czyli 9,5%. Fundusze emerytalne stanowią 19,5% oszczędności ... 20 lat i zastąpienie ich nowymi będzie kosztowało ok. 20 md zł. W rozwój sieci energetycznych trzeba będzie zainwestować ok. 10 mld zł. By te ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I-VI 2008
... modyfikowania lub kopiowania informacji, niekorzystnie wpływając na wydajność komputera lub sieci). PornWare: są to narzędzia, których celem jest pokazywanie pornografii w dowolnej ... umowy licencyjne, wyraźnie pokazują swoją obecność w systemie i informują użytkownika o swoich akcjach. Według Kaspersky Lab czołowa pozycja zajmowana przez AdTool była ...
-
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
... samym jest ich liderem opinii. Metoda ta jest kłopotliwa do praktycznego zastosowania w akcjach, które wymagają dużego wolumenu liderów opinii, np. 2000 osób. Metoda ... opinii. Sytuacją niekorzystną ze względu na efektywność i koszty jest mocne pokrywanie się sieci kontaktów poszczególnych liderów - sytuacja, w której do jednego tzw. folowersa lub ...
-
Do kina czy na film?
... zniżkach czy promocjach na bilety kinowe. Wielu z nich nadal nie słyszało o akcjach specjalnych i nie korzystało z nich, a zaledwie garstka regularnych widzów bierze ... większość użytkowników sprawdza repertuar na stronach internetowych konkretnego kina lub sieci kin, a nie w serwisach skupiających repertuary wszystkich lokalizacji. Reklama kinowa ...
-
Sklepy meblowe w mediach: IKEA, a potem długo, długo nic
... pode mną z Ikei #kanapa” Natomiast wśród pozostałych informacji zamieszczonych w społecznościówkach znajdują się między innymi wzmianki o akcjach promocyjnych marek, takich jak na nowy projekt sieci IKEA opatrzony hashtagiem #kuchniaspotkań chętnie wykorzystywanym na Twitterze „kuchnia spotkań!! następna stacja : POZYTYWNA WIBRACJA #kuchniaspotkan ...
-
Wakacje 2017: Rainbow może imponować
... działalności na Ukrainie, kosztowny zakup w szczycie koniunktury (maj 2008 roku) sieci biur sprzedaży ABC, czy akwizycja biura Bee&Free. Konsekwentne późniejsze skoncentrowanie ... giełdowych laikom. Stanowczo zalecał, by ludzie, którzy kupili na przykład akcje sieci handlowej, odwiedzali czasem jej sklepy. Dzięki temu zorientują się, czy firma ...
-
Pracodawca Godny Zaufania 2024. Oto laureaci
... firmy m.in.: finansach, analizie ryzyka, analityce danych, IT, czy sieci sprzedaży. Staże uruchamiane są do projektów biznesowych – tak, aby stażysta realizował ... firma LPP za program wolontariatu pracowniczego opartego na dwóch głównych formułach: akcjach wolontariackich organizowanych przez centralę oraz programie MINIGRANTY, w ramach którego ...
-
Największe błędy w marketingu
... mimo że w końcowym efekcie traci się wiele cennych informacji przydatnych w następnych akcjach. Co można mierzyć w kampaniach internetowych? Przede wszystkim to, u ilu osób kampania ... kliknięć lub wizytujących witrynę osób jest niepowodzeniem. Trzeba również pamiętać, że w sieci istnieją firmy płacące internatom za klikanie na bannery, dzięki czemu ...
Tematy: -
Taktyka wspierania sprzedaży
... dla organizatora. Programy lojalnościowe biją rekordy popularności. Nawet niewielkie sieci handlowe i punkty usługowe wprowadzają je w różnej formie dla polepszenia ... ATL-owa przynoszą zazwyczaj bardzo interesujące efekty. Klienci chętnie biorą udział w takich akcjach i często zmieniają swoje zwyczaje zakupowe w ten sposób, żeby minimalnym nakładem ...
-
Wizerunek medialny specjalisty PR
... piarowców toczą się przede wszystkim w Internecie. Ponad 70 proc. materiałów z sieci stanowiły obszerne teksty. W prasie na analizowany temat najczęściej wzmiankowano (63,6 ... inicjatywy związane z edukacją w obszarze PR – np. regularne spotkania z przedstawicielami branży. O akcjach tych informowane są na bieżąco media lokalne i regionalne, co buduje ...
-
Program lojalnościowy dla b2b/b2c
... doładowywane środkami pieniężnymi, po bony paliwowe oraz umożliwiające zakupy w danej sieci sklepów. Nagrody o takim charakterze są dobrze postrzegane przez uczestników ... W ten sposób program o charakterze permanentnym oparty jest na wielu rozmaitych akcjach, co umożliwia dynamiczną reakcję na zapotrzebowania organizatora. Konstrukcja mechanizmu ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... , ale również z wyższymi cenami w tych pasmach ustalanymi przez reklamobiorców. Na akcjach i kampaniach reklamowych w branży dziecięcej najbardziej skorzystały stacje telewizyjne. Znaczna część ... ze stosunkowo niską liczbą wzmianek na temat produktów w internecie. Dyskusja w sieci toczy się oczywiście swoimi torami, a większy wpływ niż kampanie ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2015 r.
... funduszu PineBridge, przejęła 100% udziałów w Małpka SA – ogólnopolskiej sieci sklepów typu convenience, należącej dotychczas do Czerwonej Torebki. PineBride, będący równocześnie mniejszościowym akcjonariuszem Czerwonej Torebki, zapłaci pierwszą transzę ceny zakupu w akcjach sprzedającego (27,3 mln PLN), pozostała część zostanie rozłożona na okres ...
-
Beacony - pionierska dziedzina Polaków
... formie, jaką będą oni respektować. W podobny sposób działają nadajniki beacon w sieci butików Riccardo. Użytkownicy rozpoznawani są przez nich już po wejściu do ... do sklepu konsument otrzymuje pakiet informacji o dostępnych w nim nowościach oraz akcjach sprzedażowych. Po częstszym korzystaniu użytkownicy otrzymają również sugestie zakupu produktów, ...
-
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
... zadbać o jej wysoką pozycję w sieci. Za pomocą narzędzi takich jak Website Explorer i Ad Explorer pozwala sprawdzać i porównywać działania konkurencji, poznać wykorzystywane przez nią słowa kluczowe oraz teksty reklamowe. Dzięki Semstorm można wzbogacić swoją kampanię i bazować w prowadzonych akcjach na frazach o wysokim potencjale. Podobne ...
-
10 trendów technologicznych, które ukształtują przyszłość handlu
... zmieniają sposób, w jaki robimy zakupy oraz to, czego oczekujemy od sieci handlowych i ulubionych sklepów. Z drugiej strony – konkurencja w sektorze handlowym rośnie, ... centrum handlowego i przesyłała im wiadomości z informacjami o bieżących akcjach promocyjnych. Kampania zaowocowała potrojeniem sprzedaży. Potencjał drzemiący w geofencingu ...
-
Pomaganie a okres przedświąteczny. Dlaczego wtedy jesteśmy bardziej hojni?
... To jak Polacy potrafią się zmobilizować widać nie tylko przy akcjach wielkich fundacji jak znana na całym świecie Wielka Orkiestra Świątecznej ... Jak pomagać skutecznie? Przy ostatniej strasznej powodzi, która nawiedziła południe Polski, w mediach i sieci pojawiały się informacje o fałszywych zbiórkach a nawet o kradzieżach. Warto dokładnie sprawdzić ...