-
Protokół TLS + certyfikat SSL = duet doskonały
Zakupów online dokonuje już 56% polskich internautów. O wygodzie korzystania z e-commerce i wiążących się z tym oszczędnościami konsumentów właściwie nie trzeba przekonywać. Dziś jednak, jak nigdy wcześniej, potrzebują oni zapewnień, że dokonywane przez nich transakcje są bezpieczne. Kupujący są chronieni na wielu płaszczyznach: zarówno przez ...
-
Interesujące nieruchomości handlowe na celowniku
Cresa zaprezentowała wyniki najnowszego raportu poświęconego powierzchniom handlowym w naszym kraju. „Retail Occupier Economics” dowodzi, że transakcje zawarte w minionym roku na inwestycyjnym rynku nieruchomości handlowych osiągnęły rekordową wartość 2,5 mld euro. Wiele wskazuje, że nadchodzące miesiące mogą okazać się równie udane. „Retail ...
-
Miliardowe inwestycje na rynku biurowym. Będzie rekord?
Tego, że rynek biurowy naszego kraju rozwija się w niezwykle wręcz dynamicznym tempie, możemy dowiedzieć się z niemal każdej pojawiającej się publikacji. Najnowsze opracowanie JLL nie jest pod tym względem wyjątkiem. Wynika z niego m.in., że wartość transakcji inwestycyjnych przeprowadzonych na pozawarszawskich rynkach biurowych zdołała już ...
-
Nieruchomości biurowe w 2019 z mocnym wynikiem
JLL podsumowało rok 2019 na rynku nieruchomości komercyjnych. Rynek inwestycyjny został zdominowany przez transakcje na rynku biurowym. W 2019 ich wartość przekroczyła 3,8 mld euro, było to o miliard więcej niż rok wcześniej. JLL szacuje, że wartość wszystkich transakcji inwestycyjnych na rynku nieruchomości w Polsce to 7,4 mld euro. To także ...
-
Magazyny gwiazdą rynku inwestycyjnego
Magazyny górą. Ten segment nieruchomości komercyjnych okazał się absolutnym wygranym czasów pandemii. Potwierdzeniem tego są rezultaty zrealizowanego przez Colliers raportu "The CEE Industrial Scene 2020-2021". Wynika z niego, że miniony rok okazał się rekordowym pod względem wolumenu inwestycji w powierzchnie magazynowe. Transakcje zawarte w ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... towary do potrzeb klientów, sklepy internetowe będą tworzyć ankiety, quizy, akcje Q&A. Headless e-commerce Jeszcze do niedawna pełna kontrola nad warstwą graficzną ... zachowania zakupowe na bardziej ekologiczne. Dlatego też szukają sklepów, które są eko. Znakomitym przykładem takiego e-sklepu jest Pan Pablo, gdzie w osobnej zakładce „sustainable”, ...