-
Walka z korupcją: pomoże analiza danych
... z Europy Środkowo-Wschodniej (z wyłączeniem tych, które należą do grup, których akcje notowane są na giełdach w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii) deklaruje posiadanie ... jako naturalny element współpracy. Niewykorzystany potencjał drzemiący w danych Zaawansowana analiza danych (z ang. data analytics) stanowi coraz ważniejsze i jednocześnie ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w III kw. 2010r.
... związane ze wzrostem gospodarczym oraz problemy z uzyskaniem korzystnej ceny za akcje niektórych spółek w dalszym ciągu ograniczają liczbę dużych transakcji. W trzecim kwartale 2010 ... . Bez wątpienia najważniejszym wydarzeniem nadchodzących tygodni będą zapisy na akcje oraz debiut GPW, nie tylko z punktu widzenia inwestorów zainteresowanych tą ofertą ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
... Analiza Codemedia pokazuje, że w okresie styczeń-wrzesień br. największe wydatki na reklamę poniosły banki, których udział w rynku sięgnął 63% (przeszło 180 mln złotych), na kolejnych pozycjach uplasowały się: instytucje finansowe (25%), ubezpieczenia (10%) oraz produkty finansowe strukturyzowane i akcje ... z kategorii banki były: ING Bank Śląski, ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu: za mało raportów
... społecznie odpowiedzialnych na świecie, od kilku lat, razem z współorganizatorami projektu „Analiza ESG spółek w Polsce”, staramy się przygotować polskie spółki ... Kachniewski, Prezes Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych. Analizą zostały objęte wszystkie spółki, których akcje w dniu 30 czerwca 2014 roku były notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... o proces obsługi klienta, kształtowania z nim relacji czy dokonywania transakcji. Przeprowadzona analiza pod kątem realizowanych przez serwisy firmowe funkcji wykazała, iż ... zdecydowanie niewystarczająca, szczególnie, gdy uwzględnimy charakter i specyfikę działania podmiotów których akcje notowane są na GPW. • Wszyscy respondenci zadeklarowali, że ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... . Public Relations jest jednak jednym z działań marketingowych, uzupełniających typowe akcje reklamowe. Głównym celem stosowania Public Relations jest przekazanie informacji do otoczenia ... daną stroną, a co za tym idzie dostosowywaniem jej do potrzeb użytkowników. Analiza liczby odsłon, w zależności od pory dnia, kolejności czytanych informacji, ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w IV kw. 2010r.
... względem liczby, jak i wartości IPO w Europie w 2010 r. Historyczny debiut GPW. Analiza PwC pokazuje, że w skali roku łączna liczba IPO przeprowadzonych w Warszawie wyniosła ... Węglokoksu. Należy też oczekiwać, że kolejne zagraniczne podmioty będą wprowadzać swoje akcje na GPW, dzięki czemu Warszawa powinna utrzymać wiodącą pozycję w regionie Europy ...
-
Rosną nakłady na działania BTL
... Category Manager w firmie Sodexo Motivation Solutions. BTL coraz bardziej popularny Analiza wydatków na marketing bezpośredni wykazała, że kwoty przeznaczane na aktywności z ... zadeklarowało 0,3% firm. Badania pokazują także, że wyższymi budżetami operują firmy inwestujące w akcje skierowane do partnerów biznesowych. Wydatki do 100 000 PLN pownosi 67 ...
-
Sponsorzy Euro 2012 nie odrobili lekcji z marketingu
... konsumentów toczą pomiędzy sobą dwie marki branży piwnej… niezaangażowane sponsorsko w mistrzostwa. Akcje podmiotów czerpiących korzyści „przy okazji” wielkich sportowych imprez ... w świadomości kibiców pozostawiono jakiekolwiek miejsce dla przekazów innych niż sponsorskie? Analiza informacji na temat występowania we wszystkich mediach frazy “sponsor ...
-
Fuzje i przejęcia firm a renaming
... świecie. Rozwój holdingu i renaming marki nadrzędnej Od sierpnia 2011 roku akcje Holdingu Jutrzenka są notowane pod nazwą Colian. Nie pojawiło się ... . Chodzi o korzyści w przyszłości, a nie zachowywania marek wcześniej istniejących. Tam gdzie analiza ekonomiczna i nowa strategia mają jasno postawione cele, sentymenty i przywiązanie do marek ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... II kwartale. Pozostałe kategorie, czyli produkty finansowe, strukturyzowane, akcje i obligacje oraz reklama wizerunkowa (grupa) zajęły odpowiednio 4,4%, 1,5% oraz 0,5% ... 4,1% budżetów, przy spadku na poziomie -18% w porównaniu do czwartego kwartału 2014 roku. Analiza wydatków całorocznych potwierdza dominację telewizji, która w 2015 roku uzyskała 60 ...
-
Zimowe wyprzedaże, czyli 6,6% zamiast 70%
... porównaniu z cenami sprzed Black Friday. – Nie mówimy tu o pojedynczych przypadkach. Nasza analiza pokazała, że w sklepach, które promowały się naprawdę dużymi obniżkami, w górę ... ceny miało podczas noworocznych wyprzedaży (aż 48,7 proc.), z kolei w tym roku akcje promocyjne rozłożyły się na podobnym poziomie pomiędzy Black Friday (ok. 44 proc.), ...
-
Zdrowie psychiczne w mediach. Kto i jak mówi na ten temat?
... Jak podchodzą do niej media? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza analiza przygotowana przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Jak czytamy w komunikacie z badania, w okresie od ... psychicznych jako kwestii, której należy się wstydzić. Dużą popularnością cieszyły się akcje społeczne, mające na celu oswajanie analizowanej tematyki. - Jak wynika z naszego ...
-
Inwestor giełdowy 2010
... wymieniane były: BZ WBK AIB TFI („Arka”), ING TFI, Skarbiec TFI oraz Union Investment TFI. ... osoba korzysta z rekomendacji, a co czterdziesta z podpowiedzi znajomych. ANALIZA INSTRUMENTU FINANSOWEGO Analiza techniczna jest preferowana przez ... je najczęściej w akcje minimum 3 spółek (38,9%), a ponad 83% z nich ma w portfelu akcje co najmniej 4 spółek. ...
-
PKO Bank Polski liderem mediów w II kw. 2016
... Analiza danych pochodzących z mediów dowodzi, że kolejne miejsca zajęły mBank (13,4%) i Bank Zachodni WBK (12,7%). TOP 10 zamykają Deutsche Bank (5,7%) oraz ex aequo Bank Gospodarstwa Krajowego i Bank Millenium (po 5,6%). Do ścisłej czołówki nie dobiły m.in. Raiffeisen Polbank i ING ... Pod koniec września akcje niemieckiego banku zdecydowanie straciły ...