-
Działania marketingowe w sklepie
... sprzedaż albo nacisk kupców wciągających dostawców w swoje cykliczne akcje wyprzedażowe. Prowadzenie kampanii w sklepach jest ryzykowne – i finansowo, i wizerunkowo. Jednak gdy ... marketing musi pamiętać o dramatycznej przemianie psychologicznej, której podlegamy, gdy idziemy do sklepu na zakupy. W sklepie nie można mówić do nas tym samym językiem ...
-
Amazon porywa Polaków. Dyskutujemy o nim 3 razy częściej
... nadal czeka na otwarcie pełnej krajowej wersji sklepu, to w dyskusjach internautów marka sklepu pojawia się dziś blisko trzy razy częściej ... biurze Amazon Web Services w Warszawie. Powodem podwyższonego zainteresowania Amazonem w tym okresie były też akcje protestacyjne polskich i niemieckich pracowników firmy. W samym styczniu słowa "strajk" lub ...
-
Sklep internetowy: dobra strona www to podstawa
... . użytkowników po wejściu na stronę wykonuje na niej dalsze akcje. Dlatego istotnym elementem, często bagatelizowanym w trakcie prac nad stroną ... sprzedażą ważne jest też odpowiednie polecanie produktów kupującym. Rekomendacje przedstawiane użytkownikom sklepu pomagają w decyzji o zakupie, mogą pokazać konsumentowi produkty komplementarne z tym co ...
-
Jak kupujemy RTV/AGD?
... Zjednoczonych króluje sprzedaż elektroniki i różnego rodzaju sprzętu do domu. W poniedziałek duże akcje rabatowe organizują sklepy internetowe. W Polsce Black Friday i Cyber Monday wyglądają ... wystarczą opinie internautów – po zapoznaniu się z nimi swoje kroki kierują do sklepu, gdzie oglądają i kupują produkty RTV/AGD. 13 proc. korzysta wyłącznie ze ...
-
Efektywność zmian w e-commerce można mierzyć. Zobacz, jak to zrobić
... to ile czasu użytkownik korzystał ze strony, co na niej zobaczył i jakie akcje wykonał. Wpływają na niego m.in. unikalne otwarcia strony i bounce rate – ... nienachalny będzie skłaniać klienta do zakupu. W ten sposób potencjalny klient może zobaczyć bestsellery sklepu lub produkty powiązane, wybierane przez innych klientów. Co więcej, narzędzia ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... , tymczasem przełożeni mają wygórowane oczekiwania wobec "kosztów", jakie ponosi firma na akcje marketingowe - podała agencja Rubikom Strategy Consultants. Przejawy wsparcia sprzedaży ze strategią ... od VM oraz dekoratorów od witryn. Za chwilę okaże się, że sklepu już nie wystarczy zatowarować. Sklep trzeba będzie odpowiednio wystroić swoją ofertą. ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2018 r.
... Goldman Sachs. Przeszło 98-procentowy pakiet nabyto w drodze wezwania, a pozostałe akcje przejęte zostały w rezultacie wykupu przymusowego. Cena nabycia pakietu papierów ... Venture Partners (PVP) przejęli pakiet większościowy Avenir Medical, właściciela sieci i sklepu internetowego Twoje Soczewki. Duże znaczenie na krajowym rynku fuzji i przejęć ...
-
Polacy a zakupy w sieci
... zakupu. Na pierwszym miejscu w przypadku większości produktów ankietowani stawiają cenę, a następnie kolejno: koszt dostawy, opinie innych użytkowników na temat sklepu, szczegółowość prezentacji produktu na stronie, asortyment w sklepie, dostępne formy dostawy oraz dostępne formy płatności. Częściej z „zakupowych pomocy” korzystają kobiety ...
-
E-commerce cierpi przez porzucenie koszyka
... sklepu, ogląda jego ofertę, wybiera odpowiadający mu produkt, wrzuca go do koszyka, a następnie ten koszyk ... ankietowanych!). Co ciekawe, ważne są nie tylko ceny poszczególnych produktów, ale wszelkie czynniki materialne – prowadzone promocje, akcje rabatowe czy po prostu koszty przesyłki. Te ostatnie znacząco wpływają na decyzje zakupowe ponad połowy ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2015
... powierzchnią handlową są Lublin, Wrocław, Kielce oraz Poznań. Najwyższe czynsze obowiązują w najlepszych centrach warszawskich, gdzie za 100-150 mkw. na potrzeby sklepu odzieżowego trzeba zapłacić 80-90 EUR/mkw./miesiąc, a za najlepsze lokale w tych obiektach nawet 120-140 EUR/mkw./miesiąc. W pozostałych aglomeracjach czynsze wynoszą średnio ...
-
Przedświąteczny koszmar, czyli o (nie)bezpieczeństwie danych
... popularność innych metod płatności. Częste zakupy pozwalają zbierać punkty za pośrednictwem programów lojalnościowych oraz wykorzystywać je podczas kolejnych odwiedzin danego sklepu do zakupu kolejnych towarów. A dzięki smartfonom i smartwatchom klienci nie muszą nawet nosić przy sobie portfela, fizycznych pieniędzy czy nawet kart ...
-
Przed czym chroni zero trust AI?
... LLM o możliwości, takie jak dostęp do Internetu, odzyskiwanie zasobów korporacyjnych i wykonywanie na nich różnych działań. Warto zauważyć, że niedawne uruchomienie sklepu z wtyczkami OpenAI ułatwia powszechny dostęp do rozszerzeń LLM. Pobieranie danych w czasie rzeczywistym z Internetu może być niezwykle cenne dla użytkowników. Te ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... kierowana. Czego taka osoba lub grupa osób może oczekiwać od produktu, sklepu czy samej obsługi - mówi Daria Widerowska z IT.integro. W ten sposób personalizacja ... , dlatego najczęściej można je spotkać w supermarketach. To tam najczęściej można spotkać akcje z możliwością zbierania punktów, które po uzyskaniu określonego minimum, zamieniają się na ...
-
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
... , pod kątem szybkości działania sklepu. Warto zwrócić szczególną uwagę zarówno ... akcje użytkownika oraz wizualną stabilność elementów witryny w trakcie jej ładowania). Na bazie tych wyników firmy otrzymały raport wraz z dokładnym omówieniem proponowanych wdrożeń, aby poprawić zarówno User Experience, jak również szybkość działania mobilnego sklepu ...
-
Optymistyczna branża e-commerce
... popularnością cieszy się także pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych (43% głosów) oraz akcje w mediach społecznościowych (40% głosów). 64,5% ankietowanych przygotowuje w ... Ankietowani zostali także zapytani o to, co ich zdaniem przyciąga klienta do odwiedzenia danego sklepu. Istotnym jest fakt, że coraz więcej sklepów dostrzega korzyści ...
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
... tym celu należy zastosować technologię responsywną (RWD) lub stworzyć specjalną aplikację sklepu. Jest to niezwykle ważne, ponieważ zgodnie z wynikami opublikowanymi w raporcie „E-commerce w ... typu reagują na bieżące zachowania konsumenta na stronie i automatycznie mogą przeprowadzać akcje mające skłonić go do zakupu, np. oferując rabaty i promocje ...
-
Kupony rabatowe zdobywają polski rynek
... widzimy, że reklamodawca, który raz uruchomił kupony, zaczyna stale organizować podobne akcje, bo przełożenie na sprzedaż jest widoczne niemal natychmiast. Jednak ... największej liczby „przeklików”, które zakończą się dokonaniem transakcji na witrynie sklepu internetowego. Za każdą transakcję naliczana jest prowizja (od 1-10% w zależności od kategorii ...
-
Branża e-commerce a Gwiazdka 2013
... już wcześniej, wielu właścicieli jest świadomych potencjału rozpoznawalności logo czy nazwy sklepu, a tym samym prowadzi działania wspierające te elementy. Przekonanie o konieczności dbania ... (52,4%) w tym roku najczęściej wymienianym narzędziem dotarcia do klienta są akcje w mediach społecznościowych co drugi właściciel (50,2%) planuje je podjąć. ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... internetowe będą tworzyć ankiety, quizy, akcje Q&A. Headless e-commerce Jeszcze do niedawna pełna kontrola nad warstwą graficzną sklepu internetowego, była niemożliwa. Aż do teraz ... API. To zaś oznacza, że wszelkie modyfikacje, które są dokonywane w warstwie graficznej sklepu, nie muszą pociągać za sobą zmian w rdzeniu, czyli backendzie. Dla ...
-
Ile traci e-commerce na niedostosowaniu witryn do smartfonów?
... użytkownik smartfona jest zabiegany i zdekoncentrowany, przy tym oczekuje że mobilna wersja sklepu będzie działać szybko i sprawnie. Wzięliśmy udział w tym projekcie, aby ... wizualną stabilność treści w trakcie ładowania, jak również czas reakcji na akcje użytkownika), korzystając z anonimowych danych statystycznych pochodzących od setek tysięcy ...
-
Światowy Dzień Zwierząt: czy w czasach inflacji oszczędzamy na pupilach?
... decydują o naszym wyborze, jest szeroki asortyment sklepu, co wskazało 28% respondentów, a także ... sklepu (17%), jakość produktu (13%) i kwestie ekologiczne (12%). Mniejsze budżety, ale wciąż wielkie serca Mimo że rosnąca inflacja w istotny sposób wpływa na stan naszych domowych budżetów, blisko 60% ankietowanych deklaruje, że nadal wspiera akcje ...
-
Inwestowanie a pozycja rynkowa firmy
... konkurencji ma również firma Hershey: „Kiedy [klientowi, który przyszedł do sklepu] sprzedawca mówi: „Nie mamy czekolady Hershey, mamy za to bardzo ... zyski. Pod koniec 1964 roku akcjami Burlington handlowano po 60 dolarów, natomiast akcje Berkshire Hathaway osiągały cenę 13 dolarów. W Burlington Industries podjęto decyzję o realizacji intensywnych ...
-
Flash mob jako narzędzie marketingowe
... Harper’s Magazine”, któremu udało się ściągnąć blisko setkę osób do sklepu Macy’s na Manhattanie. Zaproszeni przez niego uczestnicy zabawy przedstawiali się sprzedawcy ... płyty, przemieszczając się wśród tłumu zgromadzonego w galerii. Argumenty „za” i „przeciw” Niestandardowe akcje oparte na mechanice flash mobów najczęściej budzą sympatię i cieszą ...
-
Black Friday i Cyber Monday, czyli jak upolować okazje?
... łatwo jest przeoczyć deal życia. Poza tym trzeba pamiętać o tym, że akcje takie jak Czarny Piątek są dla niektórych sprzedawców tylko sposobnością do wywietrzenia magazynów ... ? Jeśli tak, to odznaczenie takie powinno być widoczne na stronie głównej sklepu, zaś kliknięcie na nie spowoduje przekierowanie na stronę uwierzytelniającą certyfikat. Kolejnym ...
-
Fikcyjne sklepy internetowe - jak je rozpoznać?
... . czarnego piątku (Black Friday). Przedsiębiorcy organizują także rozmaite promocje i akcje „czyszczenia magazynów”. – Do zakupów w danym sklepie zwykle najbardziej ... Michał Brzeszczak. 4) Zwróć uwagę na rodzaj oferowanych sposobów płatności O wiarygodności sklepu świadczą również dostępne metody płatności. Oszuści nie korzystają z pomocy pośredników ...
-
Jak chronić sklep internetowy i jego klientów?
... bezpośrednio dotykają klientów, którzy odwiedzają e- sklep. Warto zaangażować się w akcje edukacyjne, które mają na celu uświadomić konsumentów, jakie zagrożenia ... robili zakupów za pomocą wyszukiwarek. Znacznie bezpieczniejsze jest wpisanie adresu sklepu odręcznie w przeglądarce; Podpowiedz klientom, że fałszywe strony zawierają błędy językowe i w ...
-
Cyfrowe platformy usług wyrównują szanse małych sklepów
... „3 sztuki w cenie 2” lub „dodatkowy produkt za 1 grosz”, a nawet bardziej egzotyczne akcje tj. „miksuj w zestawie dowolne smaki”, „weekendowy hit” czy „happy hours ... % dla promowanej kategorii, wg danych analitycznych M/platform), przynoszą dodatkowe korzyści dla sklepu. Klient przyciągnięty promocjami kupuje też inne produkty i częściej wraca. Dane ...
-
Strategia marki: Alternative Brand Currencies
... Pumy w Meksyku, gdzie czas mierzony od przyciśnięcia odpowiedniego przycisku przez klienta sklepu przy wejściu do jego ponownego naciśnięcia przy kasie (już z wybranym produktem ... Alternative Brand Currencies, często mam wrażenie, że większość z nich to akcje jednorazowe, krótkotrwałe. Co prawda angażują one konsumentów, dostarczają rozrywki, ...
-
Marki odzieżowe i ich strategie
... na samoobsługowe, na wpół zautomatyzowane zakupy. Ciężar promocji przesunięty został z wielkoformatowych reklam na akcje viral marketingowe, takie jak ustawienie na ulicach Nowego Jorku, przed otwarciem pierwszego w USA sklepu Uniqlo, kontenerów z tymczasowo działającymi minisalonami sprzedaży marki. Inną głośną akcję Uniqlo stanowi produkcja ...
-
Trudno dogonić polski rynek e-commerce
... właścicielom e-usług nagradzać swoich klientów za, strategiczne z ich punktu widzenia, akcje realizowane na www, z korzyścią dla obu stron. Nasze rozwiązanie zostało ... benzynę, zniżki na usługi, nagradzają niemal za każdą czynność wykonaną w obrębie sklepu czy serwisu, a pomysłów wciąż przybywa. Gonimy najszybciej w Europie Według wspomnianego ...
-
Przedświąteczne zakupy Polaków 2012
... a grudzień to dla wielu e-sklepów czas całorocznych żniw. Wiele z nich przygotowuje specjalne akcje promocyjne i wyjątkowe oferty upominkowe. Pomimo panującego kryzysu, im bliżej Świąt, ... czujności. Zakupy w Internecie są bezpieczne, ale pamiętajmy o tym, że wybór sklepu nie może być przypadkowy. Dlatego też zwracajmy uwagę na opinie o sprzedawcach, ...
-
10 sposobów na okazje cenowe w Internecie
... niższej cenie w innych krajach. W tym celu wystarczy znajomość języka, w którym prowadzona jest witryna sklepu oraz wiedza na temat obszarów, na których prowadzi on wysyłkę. W dobie ... promujących poszczególne sklepy. Trzeba jednak pamiętać o tym, że są to w większości bardzo krótkotrwałe akcje – łowcy okazji powinni więc zaglądać na nie na tyle ...
-
Sklepy internetowe: 5 trendów, które pozostawi pandemia
... internetowym na drugą połowę 2020 r. 1. Nieustająca promocja Banery wyskakujące po wejściu do sklepu ze zniżkę dla subskrybentów newslettera - jeśli klient poda e-mail, będzie ... moduł “Inni kupili również...” będzie stopniowo ukrywany. Podobny los czeka akcje “Weź 2, a 3 dostaniesz gratis!”. Klienci stają się bardziej świadomymi konsumentami, kupują ...
-
Polskie media a gotowanie w domu
... wypowiedzi internautów wynika, że Biedronka jeszcze przed Lidlem rozdawała na terenie sklepu gotowe listy zakupów i przepisy. Biedronka, Tesco i Netto stawiają na zdrowie – stąd zaangażowanie ... Okrasa i Pascal w Lidlu [forum.wizaz.pl] Zdrowie przede wszystkim Akcje promocyjne związane ze zdrowiem, prowadzone przez Netto i Biedronkę, były wspominane ...
-
Poluj na kupony rabatowe. To tańsze zakupy przez Internet
... np. w butikach. Uśmiechem w stronę kupujących są też takie akcje, jak Czarny Piątek, Cyber Monday, sezonowe wyprzedaże, czy też inne zakrojone na mniejszą i szerszą skalę akcje, które zachęcają konsumentów do odwiedzin centr handlowych. Nie inaczej ... to zarówno dobry sposób na tańsze zakupy dla klientów, jak i doskonała promocja samego sklepu ...