-
Dzika reprywatyzacja. Tracą prawowici spadkobiercy i państwo
... ” akcje martwych przedwojennych spółek zgodnie z procedurami, oddali je do skupu makulatury, gdzie kolekcjonerzy przejmowali je za grosze. Bardziej napastliwym sposobem wykazał się warszawski spekulant Jan Żółtowski – „reaktywator” Towarzystwa Akcyjnego Fabryki Garbarskiej Temler i Szwede. Za kwotę kilku tysięcy złotych wypożyczył blankiet 10 akcji ...
-
Ferie zimowe 2016: Egipt najtańszy
... dzieją się z kursem akcji giełdowego (z rynku NewConnect) ... akcje w ostatnim tygodniu, czyli pomiędzy 28 września i kursem 41 groszy oraz 2 października z końcowym kursem 9 groszy, do totalnej wyprzedaży skierował … główny właściciel, czyli Słoneczne Inwestycje Sp. z o.o., posiadacz 79,03 procenta akcji. Sprzedał on w ten sposób 61,34 procenta akcji ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 49/2019
... IPO w historii. Poprzedni lider, chiński koncern Alibaba, sprzedał w 2014 roku akcje za 25 mld dol. Polityka w ostatnich latach to coraz bardziej złożona konstrukcja, ... się zapisy na akcje tego giganta dla inwestorów instytucjonalnych. Popyt trzykrotnie przekroczył przeznaczoną dla tej grupy podaż, natomiast wartość pożądanych akcji przekroczyła 50 ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... akcje rabatowe powodują, że klienci będą decydowali się na kupno produktu jedynie w okresach objętych promocją - mówi Daria Widerowska, Marketing & PR Manager, IT.integro. 2. Określ grupę docelową - Wybór grupy docelowej lub pojedynczych person to istotny etap planowania działań promocyjnych. Rozważając wprowadzenie akcji ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 1/2019
... Nie była to dobra inwestycja, bo Apple kupił akcje przy cenie nawet 222,07 USD za jedną. Kurs akcji firmy spadł jednak o ponad 30 proc. od ... pieniędzy na skup własnych akcji. Taka polityka wykupu własnych akcji jest obserwowana także w innych dużych firmach. Według doniesień firma kupiła w 2018 roku około 6,7 proc. wyemitowanych akcji. Komentarz do ...
-
Start-up: analiza konkurencji
... : sposoby promocji produktu, akcje promocyjne (wideo, konkursy na Facebooku itp.) i artykuły w prasie. Wszystkie te czynniki dadzą podstawy do pierwszej akcji promocyjnej start-upu. ... start-upu znajdziesz w kolejnych rozdziałach książki. Na następnym, siódmym etapie skup się na mediach społecznościowych konkurencji. Warto zwrócić uwagę, na jakich ...