-
TVN w rękach Scripps Networks Interactive
... kolejny krok na drodze europejskiej ekspansji. Spółka Scripps Networks kupi akcje TVN S.A. od ITI oraz Grupy Canal+ S.A. za kwotę 584 milionów Euro. ... TVN. TVN oferuje między innymi kanały takie jak TVN, TVN Style, TTV, TVN Turbo, TVN24 oraz kanał informacji gospodarczych TVN24 Biznes i Świat. W 2014 roku TVN zyskał oglądalność na poziomie 22%. TVN ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w IV kw. 2014 r.
... nie pojawią się perełki – wciąż nierozstrzygnięte są losy Alior Banku, TVN, BPH czy Echo Investment i Allegro. Najaktywniejsze będą sektory przemysłowe, retail ... się także większej aktywności funduszy TFI i OFE, które będą wyprzedawać akcje posiadane w spółkach.Innym zauważalnym trendem będzie profesjonalizacja i usprawnianie procesu M&A, a ...
-
Największe firmy medialne z Wirtualnemedia.pl
... polski serwis internetowy poświęcony mediom, reklamie i telekomunikacji, organizuje wspólne akcje promocyjne z największymi polskimi firmami z branży media. W każdym tygodniu – od poniedziałku do piątku, wspólnie z wybraną firmą ... redaktor naczelny . Sponsorami nagród są m.in.: Tele5, RMF FM, Canal+, Radio Pin, Axel Springer Polska, TVN ...
Tematy: wirtualnemedia.pl -
Inwestor giełdowy 2010
... temat rynku kapitałowego czerpie odpowiednio 28,3%, 25,1% i 21,7%. PROGRAMY TELEWIZYJNE Program TVN CNBC Biznes ogląda 71,4% badanych inwestorów, dla których telewizja stanowi ... przekraczające 0,5 mln zł lokują je najczęściej w akcje minimum 3 spółek (38,9%), a ponad 83% z nich ma w portfelu akcje co najmniej 4 spółek. INDEKSY GIEŁDOWE Jak czytamy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 23/2012
... udziałów portalu ONET.PL i zapłaci za niego 956 mln zł. Oznacza to, że TVN obniży swoje zadłużenie, które na koniec I kwartału wynosiło 2,65 mld ... . należy liczyć się z dalszą obniżką wyceny wartości obligacji PBG. Grozi to dalszymi stratami inwestorów (akcje Hydrobudowy w ciągu roku potaniały o 82 proc., a PBG o 88 proc.), bo szacuje się, że na ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
... poniosły firmy, które zdecydowały się promować produkty finansowe strukturyzowane oraz akcje i obligacje (odpowiednio o 123% i 35%). Względem analogicznego okresu minionego roku banki obcięły ... wybieranych mediów przez reklamodawców z sektora finansowego w pierwszych trzech kwartałach 2016 roku znalazły się: Polsat, TVN, TVP 1, TVP 2, Onet.pl, TVN ...
-
Inwestorzy indywidualni: profil 2009
... , że wykorzystuje ofertę TFI w procesie budowania swojego portfela. Większość inwestorów posiadających akcje w swoim portfelu dywersyfikuje go, wybierając wiele spółek. Od 4 do 7 spółek posiada w swoim ... jednak Radio PIN jest ulubioną rozgłośnią tej grupy. Natomiast program TVN CNBC Biznes ogląda ponad 70% inwestorów, dla których telewizja stanowi ...
-
Wypić reklamowane piwo
... minut nie będzie się działo. Możesz spokojnie wstać i pójść po Lecha". TVN nie zgodził się na emisję, tłumacząc, że reklamówka godzi w interesy ... Karmi zawdzięcza wielu pomysłowym akcjom skierowanym do grupy docelowej: częste upominki dla klientów, akcje promocyjne, wprowadzanie wersji limitowanych, jak np. mała smukła puszka o pojemności 0,25 l. ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... przyjętą strategią rozwoju, jako pierwsza polska firma mleczarska rozpoczęła zagraniczne akcje marketingowe, zmierzające do zwiększenia spożycia i rozpoznawalności produktów mleczarskich ... jogurt i owoce - truskawki, brzoskwinie lub wiśnie. Akcja jest prowadzona w TVN, Polsacie, TVP i Discovery. Wartą odnotowania była także ubiegłoroczna ...
-
Idea CSR nieznana młodym internautom
... , Danone, Coca-Cola, Microsoft, Nestlé, Avon, Tesco, Unilever, Polsat, czy TVN. Niektóre osoby wskazywały organizacje pozarządowe lub ośrodki pomocy społecznej jako organizacje ... CSR wydają się bardziej aktywne i świadome oraz chętne do angażowania się w różne akcje np. charytatywne, organizowane przez firmy NGO. Niespełna 40% badanych przyznało, ...
-
Kto porzucił media dla PR?
W zeszłym roku portal PRoto.pl 17 razy informował o dziennikarzach, którzy zdecydowali się na przejście do PR-u. Najczęściej porzucali oni prasę. Biorąc jednak pod uwagę poszczególne redakcje, największa liczba dziennikarzy odeszła z TVN24. Gdzie byli już pracownicy mediów kontynuowali karierę? Mariusz Mazur został PR Managerem w PKO Leasing, ...
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
... cieszy się internautka. Marka Lidl wyjątkowo często pojawiała się w rozmowach na temat dziennikarki TVN Doroty Wellman, która na przełomie września i października poparła „czarny protest” i ogólnopolski strajk kobiet – akcje wyrażające sprzeciw wobec zaostrzenia ustawy antyaborcyjnej. Podczas gdy wypowiedzi dziennikarki oburzyły część użytkowników ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media