-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
... początkowej fazie blogi firmowe były głównie wykorzystywane przez firmy jako forma marketingowej promocji. Szybko jednak stwierdzono, że działania marketingowe lepiej jest prowadzić w oparciu o ... . Ważne by zastosować tu innego rodzaju filmy niŜ w przypadku akcji marketingowych. Na blogu firmowym warto zamieścić filmy pokazujące działanie firmy ...
-
Bezpłatny poradnik: 4 filary stabilnego e-biznesu, bez marketingowej ściemy. 250+ stron!
... w zakresie wsparcia e-commerce. Ponadto, co równie ważne, robią to bezpłatnie, przystępnie i bez marketingowej ściemy. Nie ma tutaj żadnych haczyków, czy drobnego druku. Nie musisz płacić żadną z walut ... partnerów: Servizza.com, LexDigital, prokonsumencki.pl, KuźniaTreści.pl, Anisment.video Patronat medialny akcji objęli: Business Woman & Life ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... obszary obejmuje? Poniżej przedstawiamy najważniejsze elementy strategii marketingowej. Elementy strategii marketingowej: cele i plany Cel strategiczny to szerokie, ... media relations, obecności w social mediach, atrakcyjności strony WWW, działań posprzedażowych, akcji specjalnych. Pozwala to uzyskać jasne wyobrażenie o tym, w jakim punkcie znajdujesz ...
-
Które marki najbardziej skorzystały na Euro 2012?
... ’) znalazły się te, które były kojarzone z EURO, ale dzięki umiejętnie prowadzonej akcji marketingowej jeszcze poprawiły swoją pozycję. Trzecia grupa marek to tzw. ‘Czarne konie’ ... miało to miejsce w przypadku wcześniej wymienionych marek. „Monitoring działalności marketingowej wskazuje, że marki z różną skutecznością wykorzystały swoją szansę na EURO ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... obecnie nieomal przed koniecznością uwzględniania tego medium w planowaniu strategii marketingowej. Wyniki cyklicznego badania Net Track realizowanego przez firmę MillwardBrown SMG/KRC ... określonego, najlepiej natychmiastowego działania, pomiarowi podlega liczba konwersji, czyli akcji wykonanych przez użytkownika, które zgodne są z celem działań ...
-
Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?
... celów – pozyskania potencjalnych klientów, konwersji (zachęcenia ich do podjęcia oczekiwanej akcji) oraz utrzymania ich przy marce poprzez budowanie relacji (co ... zarządzające. Skuteczna strona internetowa to jeden z najważniejszych elementów strategii marketingowej Stworzenie strony internetowej jest podstawą wśród przedsiębiorstw, które pragną ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2014 r.
... będących pracownikami spółki. JWT Warszawa sp. z o.o. jest częścią grupy marketingowej WPP. Lemon Sky sp. z o.o. S.K.A. zatrudnia obecnie 70 osób w dwóch biurach w Warszawie ... , iż z początkiem lutego 2014 r. OFE stały się faktycznie funduszami akcji (87% udział akcji w aktywach ogółem), to dzięki zmianie uwarunkowań instytucjonalnych zaczęły ...
-
Internauci przekazują 1 proc. podatku
... na prośbę stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce firma Gemius zbadała opinie o "akcji 1%" na miesiąc przed zakończeniem okresu rozliczeniowego. Internauci doskonale zdają sobie ... bez wyjmowania pieniędzy z własnej kieszeni." Sylwia Szmalec, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej, Gemius SA - "Wrażliwość społeczna internautów bywa niedoceniania, ...
-
Historia Czerwonej Torebki
... od podstaw. Trzeba przyznać, że potrafi ł to robić. Alior dzięki widowiskowej akcji marketingowej zebrał sporo depozytów, w grudniu 2012 r. ponad 2 mld zł zarobił z debiutu na giełdzie, a ... gdzie już wcześniej był obecny (posiadał np. prawie 10 proc. pakiet akcji funduszu Capital Partners SA sprzedany w marcu 2004 r.). W 2009 r. Mariusz Świtalski ...
-
Product placement w grach wideo
... globalności i uniwersalności takiego przekazu, jego kompatybilności z innymi formami komunikacji marketingowej, a także możliwości i zasadności wykorzystania w każdej fazie cyklu ... sensie. We wszystkich przypadkach dopuszcza się umiejscowienie rzeczywistego tła akcji w celu podwyższenia realizmu (w grach np. rzeczywiste stadiony piłkarskie w FIFA ...
-
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
... link umieszczony w mailingu i przejściu na naszą stronę, nie dokonali żadnej oczekiwanej akcji lub spędzili na niej tylko kilka sekund. Wskaźnik ten pozwala ... czyli wskaźnik opłacalności. Jest on używany, aby zmierzyć efektywność przeprowadzonej akcji marketingowej. Aby obliczyć ROI ze swoich działań mailingowych, musimy podliczyć koszty kampanii ...
-
Skuteczny marketing wirusowy
... się obiektem pożądania wielu marketerów. Bo któż by nie chciał kampanii marketingowej, która rozprzestrzenia się sama, i to nakładem niewielkich kosztów? Mechanizm działania ... odniesienia – badania przed kampanią – tak, aby móc ocenić poprawnie skuteczność akcji. A później pozostaje nam już tylko ocena, czy decyzja o implementacji marketingu ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
Gadu-Gadu uruchamia kolejne komunikatory
... spółki na Ukrainie jest zdobycie pozycji lidera na rynku komunikatorów internetowych oraz serwisów społecznościowych. Do tej pory spółka nie prowadziła akcji marketingowej mającej na celu rozpowszechnienie komunikatora na Ukrainie, jednak zanotowano już kilkanaście tysięcy pobrań. W czwartek rano Gadu-Gadu przedstawiło raport za drugi ...
-
Top Marka 2011 - ubezpieczenia
... roku. Generali często pojawiał się w prasie w roli sponsora niezwykle medialnego Adama Małysza. ING z kolei lwią część pozytywnego przekazu zyskał dzięki akcji marketingowej „Naga Prawda o Ubezpieczycielach”. Dobre wyniki finansowe funduszy Allianz miały decydujący wpływ na jego pozytywny wizerunek. W przypadku Avivy, szeroki oddźwięk znalazły ...
-
Polscy internauci a zalew informacji
... . Co ich różni: poziom wiedzy na temat możliwości jakie oferuje Internet, wiarygodności informacji i różnorodnych programów oraz aplikacji, stosunek do komunikacji marketingowej w Internecie oraz przede wszystkim oczekiwania względem Internetu i nowinek technicznych. Wieloryby, to ok. 27 proc. internautów, osoby w średnim wieku i starsi, lubiący ...
-
E-commerce: czekam na e-galerię
... klienci będą mogli wszystkiego dotknąć i o wszystko zapytać. Zakupy zrobią na ogół przez internet, ale sklep będzie niezastąpioną przestrzenią komunikacji marketingowej, a zwłaszcza udostępniania informacji o produktach. Powoli sprzedawcy będą się zmieniać w marketerów lub ekspertów, z którymi marketerzy będą chętnie współpracować. Dobry e-commerce ...
-
10 sposobów na skuteczny e-mail marketing
... , usługą czy produktem. Takie wzmocnione zainteresowanie powinno zostać wykorzystane poprzez odpowiednio przygotowaną komunikację e-mail marketingową. Właściwy przebieg szybkiej akcji marketingowej wiąże się z powitaniem wszystkich nowych użytkowników mailem powitalnym albo serią takich maili. 5. Newsletter i strona internetowa nie są przystosowane ...
-
Marketing referencyjny
... produkt wokół sztucznie wytworzonych, hałaśliwych przyczółków quasi-sprzedaży w bezpośrednim otoczeniu naszej akcji referencyjnej. Jeśli kampania referencyjna działa, to nie dlatego, że „ ... , także z punktu widzenia wewnętrznego PR firmy, ale w całej strategii marketingowej trzeba je plasować w pozycji elementu uzupełniającego. Niestety, nic za darmo ...
-
Komunikacja marketingowa: crossmedia
... efektywności całej realizowanej kampanii. Pojęcie crossmedia Pojęcie crossmedia w branży marketingowej obecne jest od dłuższego czasu, jednak dopiero teraz zyskuje na znaczeniu. ... wiadomości tekstowe i zdjęcia, które były wskazówkami do kolejnych etapów akcji lub zapowiedziami tajemniczych prezentów. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu fanów w zabawę, o ...
-
Kampania e-mail: co warto wiedzieć?
... O wiele łatwiej jest otworzyć e-mail od człowieka niż od zautomatyzowanej maszyny marketingowej. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zawsze możesz przeprowadzić krótki test A/B, ... styl wiadomości. Upewnij się, że używasz języka skoncentrowanego na akcji. Jasne, energetyczne słownictwo utrzyma uwagę czytelników. Spróbuj również, pisać w drugiej ...
-
E-mail marketing - jak pozyskać adresy?
... najlepszym wynikiem w porównaniu do efektów działań poprzez inne znane kanały komunikacji marketingowej. Dlaczego tak się dzieje ? Odpowiedź jest bardzo prosta – e-mail marketing bazuje na ... nie warto załamywać rąk. Istnieje inny, tańszy sposób organizowania tego typu akcji – dzięki aplikacji SocialApps.pl możesz już za kilkaset złotych przygotować i ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... rozwiązanie dla Twojej firmy (lub dla Twojego klienta)? Jeśli pracujesz w agencji marketingowej, całkiem możliwe, że Twój klient na pewnym etapie współpracy wyraził ... zgromadzone informacje przy projektowaniu wizerunku nowej marki. Krok #2: Podczas kreowania planu akcji, zachęć klienta do zastanowienia się nad tym, jaka jest wizja przedsiębiorstwa ...
-
Audio marketing w świecie online
... działań była kampania Coca-Cola "Share a Coke" na platformie TikTok. W ramach akcji, użytkownicy TikToka byli zachęcani do udostępniania swoich kreatywnych chwil picia ... Strategie audio marketingu w social media Wprowadzenie dźwięku do strategii marketingowej na platformach społecznościowych jest kluczowym trendem. Krótkie dźwiękowe nagrania czy ...
-
Markowe wydarzenia
... kampanii PR pod kątem konkretnego wydarzenia (np. finału akcji charytatywnej). Przy sprawnej realizacji taką kampanią da się pokierować równie ... Manager w agencji reklamowej, był dyrektorem strategicznym. Obecnie jest wspólnikiem w Agencji Marketingowej TANDEM e-mail: tandem@tandem.pl PRZYPISY: 1 Ewa Ratuszna, Inwestycje w lojalność klienta, ...
Tematy: -
Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?
... na ludzką psychikę. Dla przykładu, czerwony wzbudza chęć podjęcia akcji, przyśpiesza puls i częstotliwość oddechu. Symbolizuje też pasję i jest idealny dla ... Podsumowanie Reklama w mediach społecznościowych może być niezwykle skuteczną częścią Twojej strategii marketingowej. Klucz do sukcesu polega na właściwym połączeniu koloru, języka i grafiki, ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... badanych przedsiębiorstw uruchomiło swoją pierwszą witrynę firmową przed zaoferowaniem swoich akcji w ofercie publicznej. • 51% polskich spółek giełdowych, nie ... ). • Stosowanie co najmniej jednego narzędzia służącego pozyskiwaniu informacji marketingowej w Internecie zadeklarowali wszyscy przedstawiciele polskich spółek giełdowych biorący udział w ...
-
Jak wykorzystać Facebook do zwiększenia liczby odwiedzin strony?
... na listę mailową lub podjęcia innej akcji) jest niezwykle ważnym elementem internetowej strategii marketingowej. Poniższe wskazówki pomogą Ci w osiągnięciu tego nieprostego ... skutków. W dzisiejszych czasach, content marketing jest bardzo istotnym elementem strategii marketingowej, choć wiele firm wciąż nie potrafi go właściwie docenić i zaaranżować. ...
-
Strategia marki: Alternative Brand Currencies
... od konkretnej realizacji. W kontekście zasypanej informacjami rzeczywistości marketingowej i wybiórczego skanowania przez konsumentów wiadomości z otoczenia przykucie ... do ich koszyków. To również próba stworzenia interesujących doświadczeń, którymi uczestnicy akcji podzielą się dalej (w świecie rzeczywistym lub wirtualnym, na różnych platformach, ...
-
Wakacje 2017: Rodzina 500 plus nie pomoże biurom podróży?
... odnotowane przez część instytucji badawczych, w tym światowego lidera w dziedzinie informacji marketingowej Kantar TNS, którego wskaźnik TNS Consumer Index dość nieoczekiwanie spadł w grudniu ... Przy wsparciu takich wymienionych czynników w ostatni czwartek 19 stycznia cena akcji organizatora odnotowała kolejny wzrost i osiągnęła 28,88 złotego. Był to ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... własna baza adresowa, w której właściciele kont pocztowych wyrazili chęć otrzymywania korespondencji marketingowej z danej firmy. Co więcej, określili na przykład podczas wypełniania ... (Cost Per Action) - mówi ile kosztowało nakłonienie użytkownika do wykonania pożądanej akcji oraz CR (Conversion Rate) określa jaki procent osób które udało ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2011
... 6 proc., a rząd kanadyjski 1,7 proc. akcji Chryslera. Teraz Fiat ma 46 proc. akcji amerykańskiego koncernu, a po sfinalizowaniu wszystkich zakupów akcji od rządów USA i ... Firmy walczą o klienta, stąd wiedza o realizowanej strategii handlowej i działalności marketingowej konkurenta jest cenna, więc często jest ona przedmiotem działań niezgodnych z ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... lecz na szybkie, wymierne efekty (najczęściej sprzedażowe). Szybkość i mierzalność skuteczności akcji stała się jedną z podstaw wielkiej popularności tej formy marketingu w latach ... z celów jest tworzenie bazy danych, stanowią przejaw bardzo mądrej polityki marketingowej powiązanej z budowaniem lojalności klienta, a przy okazji zyskiwaniem ...
Tematy: -
Co odróżnia PR od reklamy
... w mediach. Reklama jest jak kibic, który skanduje słowa, które już zagościły w naszych umysłach. Celem akcji reklamowej jest ich ożywienie i wyciągnięcie na powierzchnię z otchłani szarych komórek, a nie wprowadzenie nowych "twórczych" ... powinno być świeże i różnorodne. Teraz czas na własne wnioski. I kilka zmian w planie komunikacji marketingowej ...
Tematy: -
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
... osłabiając znaczenie roli liderów opinii. Można śmiało przyjąć, że w praktyce marketingowej należy wykorzystać do maksimum obie te teorie, łącząc w całość płynące ... opinii jest ich maksymalne rozproszenie, co pozwala zdecydowanie zwiększyć zasięg akcji, nie eskalując jednocześnie jej kosztów wynikających w głównej mierze właśnie z pozyskiwania ...
-
Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?
... w tradycyjnych formach reklamy, ma również zastosowanie w marketingu treści. Publikacje zawierające jasne zachęcenie do podjęcia akcji wykazują wyższą skuteczność od pozostałych. Korzyści płynące z wykorzystania marketingu treści Przedsiębiorstwa stosujące ... pomysły i pomyśl nad tym, jak możesz je zastosować w kolejnej kampanii marketingowej ...