-
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
... spowodowało zepchnięcie Banku Zachodniego WBK na trzecią pozycję. Na scenie mediowej liderom ostro zagrażają Kasy Stefczyka, które podwoiły inwestycję w stosunku ... każde po 5,2% udziału. Szczególnie znamienity jest wzrost w wydatkach udziału kina. Oprócz akcji niestandardowych oferowanych reklamodawcom jako kampanie offscreenowe zaletą tego rodzaju ...
-
Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej
... czy intranet. Do środków prezentacji zewnętrznej zaliczamy wszelkie formy reklamy mediowej, wydawnictwa firmowe, działania Public Relations, relacje inwestorskie, sponsoring. ... a nie tworzyć zupełnie nowe. Wizerunek firmy powinien być spójny, kreatywność poszczególnych akcji może bardzo rozmyć na rynku. Kreatywność powinna być skoncentrowana ...
-
5 trendów marketingowych na 2025 rok
... Marketing skierowany na wymiar uwagi będzie trendem w 2025 roku z dwóch powodów: mediowej i egzekucyjnej. Perspektywa mediowa dotyczy modeli rozliczeń, które coraz częściej pojawiają ... minut. Ich cechą charakterystyczną jest skoncentrowana fabuła, dynamiczne tempo akcji oraz dostosowanie do szybkiego odbioru przez platformy jak TikTok lub YouTube ...