-
Ranking najcenniejszych marek 2013
... Optimor. „Mimo rosnącej konkurencji na rynku oraz innych firm depczących mu po piętach, Apple zdołał zachować pozycję nr 1, co pokazuje, jak wielką wartość dla biznesu ... marki można żądać premii cenowej. Takie marki zapewniają także wyższy zysk dla akcjonariuszy”. Eileen Campbell, prezes firmy Millward Brown zajmującej się badaniem marek, dodała: „ ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2017
... spożywczych i aplikacja typu „osobisty asystent” o nazwie Alexa. Google, Apple i Microsoft zdołały utrzymać pozycje zajmowane w ubiegłej edycji rankingu najcenniejszych marek świata, ... ciągu pokazuje, że silne marki zapewniają najwyższą wartość i zyski dla akcjonariuszy bez względu na potencjalne zakłócenia zewnętrzne. Giganci technologiczni ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2011
... zestawieniu znalazło się 19 marek z rynków wschodzących. Najcenniejszy okazał się Apple, wyprzedzając Google, który zajmował pozycję lidera przez 4 lata. W ... trwałą wartość dla akcjonariuszy” – stwierdziła Eileen Campbell, prezes firmy Millward Brown zajmującej się badaniem marek. „Dzięki dbałości o własną markę oraz nieustannym innowacjom Apple ...
-
Najcenniejsze marki świata 2018 - rozrywka
... formie cyfrowej to koła zamachowe wzrostu takich marek jak Netflix, Google, Apple i Amazon, które nie tylko szturmem zdobywają rynek, ale też zaczynają deptać ... Kantar Worldpanel), aby wyodrębnić wpływ marki na generowaną sprzedaż i wartość dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2012
... USD, częściowo dzięki sukcesowi telefonów linii Galaxy. Samsung z powodzeniem wyprzedza Apple’a na licznych rynkach, pozycjonując się jako fajna i korzystna cenowo marka alternatywna ... zarządach to zaledwie 6%. Silne marki to droga do uzyskania większej wartości dla akcjonariuszy: Analiza marek zakwalifikowanych do rankingu BrandZ Top 100 pod kątem ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2015
... wyniósł aż 99%. Głównym motorem wzrostu wartości marki Apple stał się sukces sprzedażowy iPhone’a 6. Apple znowu staje się liderem zmian, wprowadzając je w sposób ... Kantar Retail), aby wyodrębnić rolę marki w generowaniu sprzedaży i wartości dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016
... +22%) błyskawicznie się zglobalizowała i odebrała część udziałów rynkowych gigantom takim jak Apple i Samsung. Doreen Wang, kierująca badaniem BrandZ w Millward Brown, skomentowała to ... Retail), aby wyodrębnić rolę marki w generowaniu sprzedaży i wartości dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2018
... 100 wraz z gigantem z Mountain View na podium znalazły się również Apple i Amazon, który zamienił się miejscami z Microsoftem. Całkowita wartość marek ujętych w rankingu ... Worldpanel), aby wyodrębnić wpływ marki na generowaną sprzedaż i wartość dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez ...
-
BrandZ. Znamy najcenniejsze marki świata 2019
... go m.in. sprawnie przeprowadzane przejęcia. Na drugiej pozycji uplasował się Apple, a brązowym medalistą został ubiegłoroczny lider. Tuż za nim uplasował się Microsoft, a ... , jak ważne jest inwestowanie w marki z myślą o zapewnieniu wyższej wartości dla akcjonariuszy. Za tym wskaźnikiem wzrostu stoi sukces wynikający z nowego zjawiska polegającego na ...
-
Amazon utrzymał pozycję najcenniejszej marki świata
... , którego wartość wzrosła o 64% do 684 mld USD. Druga pozycję zajmuje Apple, wyceniane na 612 mld USD. Google jest na trzecim miejscu rankingu, ... nasze badania po raz kolejny dowiodły, że silne marki przynoszą znacząco wyższe zyski dla akcjonariuszy, są bardziej odporne na trudności i szybciej z nich wychodzą – komentuje Dyrektor Marketingu firmy ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015
... emocjonalne i racjonalne, a ponadto ułatwia życie w sposób przyjemny i istotny dla konsumentów. Apple wyraźnie komunikuje, czym jest i wciąż podejmuje wysiłki w celu odświeżenia ... wysokiej wartości szybciej generują wzrost zysków wykazywany w bilansie oraz wartość dla akcjonariuszy. Jeśli weźmiemy pod uwagę najsilniejsze marki z rankingu Top 100 i ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 40/2013
... przez spółki giełdowe spoza amerykańskiego sektora bankowego. Kilka miesięcy temu Apple ogłosiło, że zwiększy kwotę wykupu własnych akcji z 10 do 60 ... akcjonariuszy zwiększy się z 30 do ponad 57 miliardów. Według analityków spółki technologiczne bardzo często mają duże rezerwy gotówki, której nie przeznaczają na dywidendy dla akcjonariuszy ...
-
Dobry model biznesowy receptą na sukces
... własną wytwórnię muzyczną) czy łatwość znalezienia najbliższej kawiarni (przy współpracy z Apple, oprócz działu Starbucks Entertainment w iTunes Store, powstała aplikacja Quick Order do ... zwrot z inwestycji powyżej średniego dla branży całkowitego zwrotu dla akcjonariuszy, jednak innowatorzy modelu biznesowego zarobili szczególnie dużo - ponad cztery ...
-
Technologie mobilne: giganci IT w opałach
... . Motorola straciła pałeczkę lidera w dziedzinie innowacji technologicznej, wzornictwa i stylu na rzecz Apple’a i innych nowych graczy. Ostatnim jej sukcesem był Razr w 2005 r. ... Google wielu spółek w tym sektorze w 2009 r. w celu przywrócenia wiary akcjonariuszy w strategię wzrostu firmy na najbliższe lata. Microsoft również doświadczył spadku ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016
... marka Google podniosła swoją wartość o 32% do poziomu 229,2 mld USD. Apple spadł na drugie miejsce, notując stratę wartości o 8%, do poziomu 228,5 mld USD. ... i Kantar Retail), aby wyodrębnić rolę marki w generowaniu sprzedaży i wartości dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie przez konsumentów, ...
-
Najlepsze marki świata bazują na ideałach
... dekadzie pod względem budowania więzi z użytkownikami, jak również wartości dla akcjonariuszy” – powiedział wiceprezes Millward Brown Optimor, Benoit Garbe, który ... i doradztwa dla firm) Airtel (telefonia komórkowa) Amazon.com (e-handel) Apple (komputery osobiste i urządzenia mobilne) Aquarel (woda butelkowana) BlackBerry (telefonia komórkowa) ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 30/2014
... o prawie udziałowców do zwoływania nadzwyczajnego walnego zgromadzenia akcjonariuszy. Susza w Kalifornii i w Teksasie spowoduje w tym roku straty szacowane na 2,2 ... . Microsoft przegapił rewolucję urządzeń mobilnych i zbyt późno się w nią włączył, podczas gdy Apple i Google zebrały przysłowiową "śmietankę" dzięki wprowadzeniu smartfonów i tabletów. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 37/2015
... austriackiego OMV i francuskiego Engie (d. GdF Suez) podpisali prawnie obowiązujące porozumienie akcjonariuszy w sprawie budowy Nord Stream 2. Jest to nowa dwunitkowa magistrala gazowej ... z instytucjami rządowymi USA. Zakończył się on wyrokiem amerykańskiego sądu, który skazał między innymi Apple, Google, Adobe i Intel na wspólna karę 415 mln USD ...
-
Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny
... dostawę artykułów spożywczych i aplikację typu „osobisty asystent” o nazwie Alexa. Google, Apple i Microsoft utrzymują najwyższe trzy pozycje, zwiększając w ciągu ostatniego roku wartość swoich ... aby wyodrębnić wpływ marki na generowaną sprzedaż i wartość dla akcjonariuszy. Kluczowym elementem przy określaniu wartości marki jest jej postrzeganie ...