-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
Pojawiła się najnowsza odsłona comiesięcznego raportu z rynku reklamy, bazującego na danych z gemiusAdReal - cross-mediowego badania tego obszar. Opracowanie tradycyjnie już rzuca światło na najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawców w trzech rodzajach mediów - w internecie, telewizji i radio. Kto w pierwszym miesiącu bieżącego roku ...
-
Jak zabezpieczyć sklep internetowy przed różnymi rodzajami cyberataków?
W kontekście oszustw i wyłudzeń w e-commerce najczęściej mówi się o rozlicznych zagrożeniach czyhających w sieci na kupujących. Sprawy oczywiście nie należy bagatelizować, ale warto podkreślić, że narażona na cyberzagrożenia jest również druga strona transakcji. Tym bardziej, że ogrom posiadanych przez sprzedających danych to łakomy kąsek dla ...
-
Ponad 2,4 mln Polaków pracuje na umowy cywilnoprawne
Wprawdzie umowa o pracę pozostaje zdecydowanie najpopularniejszą formą zatrudnienia w naszym kraju, to jednak 2,4 mln osób pracujących w oparciu o umowy cywilnoprawne to wynik też wcale niemały. Umowy zlecenia, agencyjne czy o świadczenie usług to rozwiązania stosowane w szczególności przez branże charakteryzujące się wysoką dynamiką zatrudnienia ...
-
Ile kosztuje influencer marketing? Różnice w stawkach zaskakują
Jeszcze do niedawna osoby odpowiedzialne za podział budżetu reklamowego traktowały influencer marketing z pewnym przymrużeniem oka, jak swoistego rodzaju eksperyment. Dziś już wiadomo, że te czasy odeszły do lamusa, a współpraca z influencerami stała się elementem strategii wielu marek. Ile to kosztuje? Wiele zależy od wyboru kanału komunikacji ...
-
Savoir-vivre podczas wideokonferencji w różnych krajach
Bitrix24, platforma online oferująca zaawansowane narzędzia do wideokonferencji, postanowiła przyjrzeć się etykiecie towarzyszącej tak popularnym dziś wideorozmowom. Okazuje się, że choć wiele reguł ma tu charakter uniwersalny, to jednak istnieje też niemało różnic uwarunkowanych przede wszystkim kulturowo. Warto je poznać chociażby dlatego, że ...
-
Polski rynek private equity najjaśniejszą gwiazdą regionu CEE?
W latach 2022-2023 środkowoeuropejski rynek private equity mierzył się z dość istotnym spowolnieniem. Najnowsze doniesienia Nain & Company wskazują jednak, że minione 12 miesięcy przyniosło mu dynamiczne ożywienie. Motorem napędowym wzrostów okazały się przede wszystkim: stabilizacja w zakresie stóp procentowych, łatwiejszy dostęp do kredytowania ...
-
Najwyższy czas na jawność wynagrodzeń i redukcję luki płacowej
Wprawdzie z rynku pracy co rusz napływają informacje o widocznie zaznaczającej się luce płacowej, to jednak okazuje się, że nie wszyscy pracownicy wierzą w jej istnienie. Potwierdzeniem tego są chociażby najnowsze doniesienia No Fluff Jobs, z których wynika, że niemal 1/3 najmłodszych Polek i Polaków (18-24 lata) uważa, że wynagrodzenia mężczyzn i ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
Pojawiła się najnowsza odsłona gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamy internetowej, telewizyjnej i radiowej. To solidna porcja informacji o najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawcach. Która z branż i która z marek podjęły w lutym tego roku najbardziej intensywne działania reklamowe? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które ...
-
Czy na rynku biurowym ruszą budowy?
Na warszawskim rynku w budowie jest aktualnie około 230 tys. mkw. powierzchni w 8 budynkach biurowych. Na sześciu głównych rynkach regionalnych realizowanych jest łącznie około 270 tys. mkw. nowych biur. To wartości kilkukrotnie niższe niż rejestrowane w czasie rynkowego boomu. Trend spadkowy, jeśli chodzi o ilość wydawanych pozwoleń na budowę w ...