-
Poszukiwanie pracy w social media nie jest skuteczne
Według przebadanych przez Michael Page 3800 pracowników sektora finansowego na świecie aktywne poszukiwanie zatrudnienia poprzez media społecznościowe, nawet te specjalizujące się w kontaktach biznesowych, jak LinkedIn, czy Goldenline ...
-
Tydzień 51/2007 (17-23.12.2007)
... . Druga nitka powinna wejść do eksploatacji w 2012 roku. By zwiększyć rentowność koncern BMW zamierza w przyszłym roku zwolnić około 8 tysięcy swych pracowników. Komentarz do wydarzeń gospodarczych TRAKTAT UNIJNY a w tle PRZEGRANA KONEPCJI (UNII i USA) BUDOWY GAZOCIĄGU NABUCCO 1. Europejscy przywódcy podpisali traktat (nazwany teraz ...
-
Komunikacja w firmie: dwukierunkowe zarządzanie
... często pojawiają się rozbieżności dotyczące celów zadaniowych oraz ich priorytetu i statusu. Czy istnieją jakieś reguły postępowania w takiej sytuacji? Jak motywować pracowników z jednej strony i jak zarządzać szefem z drugiej? Pierwszym problemem, który pojawia się przy relacjach z własnym przełożonym, jest rodząca pytania, sprawa intencji ...
-
Wdrażasz sztuczną inteligencję? Musisz to wiedzieć
... na masowe transakcje, np. spraw związanych z obsługą kart płatniczych w branży finansowej, rezerwacji itp. Zastosowanie #6: Intuicyjne dla pracowników wsparcie działów HR i Helpdesków Pozyskiwanie pracowników na rynku jest coraz bardziej kosztowne. Także pracownicy w rosnącym stopniu wykorzystują nowe kanały, w tym Facebooka, do załatwiania spraw ...
-
Symantec Small Business Check-up
... może oznaczać finansową ruinę. Firmy powinny wdrożyć kompletne rozwiązanie ochronne, aby poufne informacje - takie jak numery kart kredytowe, dane klientów i akta pracowników - pozostawały bezpieczne. Opracuj skuteczny plan tworzenia kopii zapasowych i przywracania danych Ochrona informacji nie sprowadza się do wdrożenia rozwiązania antywirusowego ...
-
Kradzież danych: poważne ryzyko biznesowe
... ankietowanych (54%) obawia się kradzieży informacji dotyczących pracowników ich przedsiębiorstwa; 47% wszystkich respondentów wymienia kradzież informacji ... dla swoich organizacji; Spośród badanych w sektorze opieki zdrowotnej, 73% uznaje akta medyczne pacjentów jako najbardziej prawdopodobny cel cyberprzestępstw; 25% ankietowanych przyznaje, że ...
-
Domena internetowa: firmy częściej wybierają .eu
... w kwietniu br. badanie objęło swoim zasięgiem ponad 500 właścicieli, dyrektorów oraz osób odpowiedzialnych za prowadzenie mikro- (od 1 do 9 pracowników) oraz małych (10-49 pracowników) firm. Jego wyniki wskazują m.in., że w zestawieniu domen, które najchętniej wybiera polski biznes domena .eu ustępuje jedynie końcówkom .pl ...
-
Protekcjonizm zabiera UE 200 mld euro rocznie
... barierami, które tworzą władze lokalne. Wśród przykładów takich działań możemy wymienić m.in. podatek od sprzedaży detalicznej, nowelizację dyrektywy w sprawie delegowania pracowników, regulacje dotyczące środków biobójczych (biocydów) czy duński system RUT. Gdyby udało się uniknąć wszystkich przeszkód w handlu towarami, wówczas unijna gospodarka ...
-
Damskie i męskie zawody: podział, który odchodzi do lamusa?
... wynika m.in., że w sektorze produkcji samochodów panie stanowią już ponad 1/3 pracowników. Mówić o rewolucji w tym zakresie, jest jeszcze za wcześnie, ale zdecydowanie ... w wielu firmach obserwuje się przewagę kobiet – stanowią one aż 60 proc. pracowników tymczasowych. I mimo że sektor związany z technologią często kojarzony jest z męskimi ...
-
Ericsson Mobile Organizer
... dodatkowego urządzenia przenośnego. Umożliwia on otwieranie oraz edycję załączników do e-maili. W Polsce odbiorcami produktu EMO będą: - Duże przedsiębiorstwa zatrudniające pracowników terenowych z koniecznością wysokiego poziomu bezpieczeństwa i poufności przesyłanych informacji; - Operatorzy komórkowi, którzy włączą go do swojej oferty usług dla ...
-
Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji
... system zarządzania klientami. Co więcej, w mistrzowskich firmach system pozwala na prawdziwe i uczciwe kontakty z klientami. Bez sprawnego i przemyślanego systemu działania pracowników byłyby niespójne, przypadkowe w czasie oraz nieregularne w stosunku do jednego klienta. Takie podejście absolutnie nie buduje lojalności. Jeśli więc chcesz mieć ...
-
Administracja publiczna a skuteczny PR
... ) i związanego z tym prefe¬rencyjnego traktowania niektórych interesantów, braku odpowiedzi na wnioski, skargi i zapytania zgłaszane przez obywateli, nieobecności niektórych pracowników w czasie godzin urzędowania, niedogodnych dla interesantów godziny pracy urzędu. Obowiązek sprawnej pracy (i utrzymywania więzi z mieszkańcami) spoczywa także ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 3/2010
... początku naszej transformacji ustrojowej w rezultacie przemian w systemie gospodarczym powstał pomysł złagodzenia skutków społecznych przez wprowadzenie ustaw różnicujących pracowników w prawach emerytalnych. Powstały reguły ułatwiające przejście na wcześniejsze emerytury. Zaistniały też warunki, w których szczególne uprawnienia emerytalne wynikały ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 8/2011
... . ale sprzedaż skurczyła się o 4,1 proc. r/r, a licząc m/m to spadek wyniósł 50%. Kończy swoją działalność warszawska FSO. Pracę straci 1,7 tys. pracowników. Przejęciem fabryki zainteresowane są firmy z Chin oraz z Indii. Komentarz do wydarzeń gospodarczych W JAKIEJ FORMIE ZOSTANĄ WPROWADZONE ZMIANY W SYSTEMIE EMERYTALNYM I CO ...
-
Wyjazdy motywacyjne: najnowsze trendy
... imprezy i warunków płatności, listy preferowanych hoteli, bardzo przejrzyście sprecyzowanego celu imprezy, informacji o marce i firmie zleceniodawcy, wymagań dotyczących cech pracowników agencji i propozycji scenariusza oraz profilu imprezy. Trendem staje się także równoczesne wysyłanie bardzo wyspecjalizowanych, sformalizowanych briefów do wielu ...
-
Efektywna praca w biurze - podstawy
... odpowiadały tym wykorzystywanym przez resztę pracowników. W większości wypadków usuwając dane, robisz to z powodu tego, że stają się nieaktualne. Dlatego też, gdy to możliwe i dopuszczalne, próbuj segregować dane w podkategorie również z uwzględnieniem lat. Pomoże ci to w przyszłości likwidować przeterminowane akta bardzo szybko bez konieczności ...
-
Korupcja w sądownictwie na świecie
... . Pracownicy sądowi o niższej randze mogą za odpowiednią opłatą „zgubić” pewne akta. Na korupcję w sądownictwie mogą mieć wpływ inne wydziały systemu sprawiedliwości. ... i przeniesieniach oraz brak możliwości kształcenia ustawicznego sędziów przyczynia się do podatności pracowników sądu na korupcję. Odpowiedzialność i dyscyplina: Niesprawiedliwe bądź ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2019
... , które zostały potwierdzone przez izby rzemieślnicze. Inne wybrane rozwiązania Ułatwienia dla pracowników gastronomii – będą mogli przebadać się na własny wniosek. Ponadto, jeśli mają ... wyniku egzaminu do wniosku o przyznanie licencji doradcy restrukturyzacyjnego, gdy akta egzaminacyjne osób, które przystąpiły do egzaminu, przechowywane są w ...