-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 48%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade ... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W kwietniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 14,3 mld kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 13,2 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92,83% populacji w wieku od 7 do 75 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... użytkownika. W przypadku kreacji display było to 47,94%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade” ... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która wyprzedziła branżę „Trade ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... użytkownika. W przypadku kreacji display było to 48,98%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade” ... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która wyprzedziła branżę „Trade ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 15,9 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92,22% populacji w wieku od 7 do 75 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 45,61%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade” ... i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W listopadzie w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która ponownie wyprzedziła branżę „Trade ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... widzenia użytkownika. W przypadku kreacji display było to 46,74%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade” ... i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We wrześniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która ponownie wyprzedziła branżę „Trade ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności IV-VI 2007
... - 1083, na wsi - 1044), podczas gdy w II kwartale 2006 r. wskaźnik ten wyniósł 1169, a w I kwartale 2007 r. - 1120. W II kwartale 2007 r. ludność aktywna zawodowo stanowiła 53,5% ogółu ludności w wieku 15 lat i więcej. Nadal wyraźnie wyższy współczynnik aktywności zawodowej odnotowuje się w populacji mężczyzn (61 ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności VII-IX 2007
... , na wsi - 983), podczas gdy w III kwartale 2006 r. wskaźnik ten wyniósł 1103, a w II kwartale 2007 r. - 1068. W III kwartale 2007 r. ludność aktywna zawodowo stanowiła 54,1% ogółu ludności w wieku 15 lat i więcej. Nadal wyraźnie wyższy współczynnik aktywności zawodowej występuje w populacji mężczyzn (62,1%) niż ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności X-XII 2007
... wyniósł 1105 (1138 w miastach, 1051 na wsi), a w III kwartale 2007 r. – 1033 (w miastach 1064, na wsi 983). W IV kwartale 2007 r. ludność aktywna zawodowo stanowiła 54,1% ogółu ludności w wieku 15 lat i więcej. Nadal wyraźnie wyższy współczynnik aktywności zawodowej występuje w populacji mężczyzn (62,2%) niż ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności I-III 2008
... ten wyniósł 1120 (1122 w miastach, 1117 na wsi), a w IV kwartale 2007 r. – 1021 (w miastach 1039, na wsi 991). W I kwartale 2008 r. ludność aktywna zawodowo stanowiła 53,7% ogółu ludności w wieku 15 lat i więcej. Podobnie jak w poprzednich kwartałach wyraźnie wyższy współczynnik aktywności zawodowej występuje w populacji ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności IV-VI 2008
... ten wyniósł 1068 (1083 w miastach, 1044 na wsi), a w I kwartale 2008 r. – 1025 (w miastach 1026, na wsi 1025). W II kwartale 2008 r. ludność aktywna zawodowo stanowiła 53,9% ogółu ludności w wieku 15 lat i więcej. Podobnie jak w poprzednich kwartałach wyraźnie wyższy współczynnik aktywności zawodowej wystąpił w populacji ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności VII-IX 2008
... wynosił 1033 (1064 w miastach, 983 na wsi), a w II kwartale 2008 r. – 997 (w miastach 997, na wsi 996). W III kwartale 2008 r. ludność aktywna zawodowo stanowiła 54,6% ogółu ludności w wieku 15 lat i więcej. Podobnie jak w poprzednich kwartałach wyraźnie wyższy współczynnik aktywności zawodowej wystąpił w populacji ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności X-XII 2008
... osób niepracujących (1039 w miastach, 991 na wsi), a w III kwartale 2008 r. – 961 (w miastach 977, na wsi 934). W IV kwartale 2008 r. ludność aktywna zawodowo stanowiła 54,7% ogółu ludności w wieku 15 lat i więcej. Podobnie jak w poprzednich kwartałach wyraźnie wyższy współczynnik aktywności zawodowej wystąpił w populacji ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności IV-VI 2013
... analizowanym kwartale ludność aktywna zawodowo stanowiła 55,9% ogółu ludności w wieku 15 lat i więcej. Zbiorowość ta liczyła 17,3 mln osób (z tego 15,5 mln pracujących i 1,8 mln ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności VII-IX 2013
... , jak i biernych zawodowo zmniejszyła się (odpowiednio o 5,4% i 0,8%) - podał Główny Urząd Statystyczny. 1. AKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA LUDNOŚCI W WIEKU 15 LAT I WIĘCEJ W analizowanym kwartale ludność aktywna zawodowo stanowiła 56,2% ogółu ludności w wieku 15 lat i więcej. Zbiorowość ta liczyła 17,5 mln osób (z tego 15,7 mln pracujących i 1,7 mln ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W grudniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 15,5 mld kontaktów reklamowych, docierając do 94,22% populacji w wieku od 7 do 75 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... użytkownika. W przypadku kreacji display było to 43,28%. Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade ... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We wrześniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. Wygenerowała ona ponad 11,1 mld kontaktów ...
-
Poszukiwanie pracy w social media nie jest skuteczne
... te specjalizujące się w kontaktach biznesowych, jak LinkedIn, czy Goldenline nie jest skuteczne. Pomimo że 58% respondentów badania posiada konto i jest aktywna w LinkedIn, tylko 33% używa tego kanału do poszukiwania pracy. 1/4 twierdzi, że wykorzystuje LinkedIn w kontaktach biznesowych, ale tylko tych nie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 10/2016
... Zjednoczonych współpraca przeciwko terroryzmowi pomiędzy Moskwą i Waszyngtonem jest wysoce aktywna. Brennan w wywiadzie dla publicznego radia w Waszyngtonie stwierdził, iż Rosja ... podkreślił jednocześnie, że wywiad ze źródeł osobowych uległ znaczącej poprawie odkąd Państwo Islamskie jest coraz bardziej paranoiczne, a jego kontrolowane obszary się ...
-
GUS: osoby 50plus na rynku pracy
... 56,2%, a więc o 1,8 p. proc. niższym aniżeli w w Unii Europejskiej (UE28). W przypadku Polaków 50plus osiągnął on 34,0%, a to oznacza, że w tej grupie wiekowej aktywna zawodowo jest co trzecia osoba. Zarówno w Polsce, jak i w państwach UE28 większa aktywność zawodowa to domena mężczyzn. W państwach europejskich aktywny zawodowo ...
-
Marki godne zaufania 2007
... reklamowana, czy ma silny wizerunek, czy jest dobrze znana lub czy jest aktywna w życiu publicznym. Belgowie – najczęściej (obok Czechów) określają się jako buntownicy. Raczej rzadko w ... jest ona dobrze znana lub reklamowana. Mało interesuje ich czy marka jest aktywna w życiu publicznym. Na jakość oraz stosunek wartości produktu do ceny jako ...
-
Młodzi ludzie a rynek pracy 2012
... z nich to osoby aktualnie pracujące. Jedynie co dziesiąta osoba nie jest aktywna zawodowo (nie pracuje, ani nie poszukuje pracy). Portal badawczy StudentsWatch sp. z o.o. ... połowa z nich to osoby aktualnie pracujące. Jedynie co dziesiąta osoba nie jest aktywna zawodowo (nie pracuje, ani nie poszukuje pracy). Trzy czwarte poszukujących pracy szukało ...
-
Polacy a jazda na rowerze: wybieramy "holendry"
... infrastruktury przyjaznej rowerzystom, co powoduje niebezpieczne sytuacje. Warszawa stolicą... również rowerzystów Według statystyk portalu MojRower.pl, warszawiacy to najbardziej aktywna w Internecie grupa rowerzystów. Choć szukają informacji o trasach rowerowych nad morzem, na Mazurach i w górach, to zdecydowanie najbardziej zainteresowani są ...
-
Pokolenie X aktywne kredytowo
... 58 procent z nich posiada w bankach czynne zobowiązania. Ta grupa jest również najbardziej aktywna, jeżeli chodzi o korzystanie z kart kredytowych. Kredyty konsumpcyjne to raczej ... Informacji Kredytowej pokazują, że niemal połowa Polaków (48 proc.) jest aktywna kredytowo, w tym jedna czwarta posiada kredyt konsumpcyjny, a co dziesiąty mieszkaniowy. ...
-
Kobiecy startup - sukces murowany?
... relację ze swoją mentorką. Pokazuje to, że społeczność uczestniczek programu jest prężna i aktywna biznesowo. – Biznes w Kobiecych Rękach to także networking. Cieszy nas to, że skuteczny. ... Dla nas to dowód na to, że zbudowana przez nas społeczność jest prężna i aktywna biznesowo. I przede wszystkim dowód na to, że idea programu się sprawdza – dodaje ...
-
Szara strefa w Polsce to prawie 11% PKB
... tekstu dowiesz się m.in.: Jak duża jest szara strefa w Polsce? Czym różni się aktywna szara strefa od pasywnej? Jakie straty dla finansów publicznych generuje ... pasywna część gotówkowej szarej strefy stanowiła 7,9% PKB (168,0 mld PLN), natomiast aktywna szara strefa odpowiadała za 2,0% PKB (41,4 mld PLN) w 2018 roku. Niemonetarna szara strefa ...
-
Ranking najlepszych e-sklepów 2022 wg Ceneo
... jest dokonywanych w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców – ich udział stanowi 61%. Co ciekawe, najwięcej kupujących pochodzi z woj. mazowieckiego, a w regionie najbardziej aktywna jest oczywiście Warszawa! Co najchętniej kupujemy online? Najpopularniejszą branżą 2022 r. jest Budowa i remont z wynikiem blisko 14%. Na kolejnym miejscu znalazły ...
-
Portfel a osobowość
... 50 euro używa kart płatniczych. Jest to osoba „z fantazją”, bardzo inteligentna, aktywna, osiągająca sukcesy w pracy. Ma otwarte usposobienie i potrafi porozumiewać się z innymi. ... Odznacza się dyskrecją i pewną nieśmiałością - jeśli jednak sytuacja tego wymaga, dobrze wie, co robić i jak wykorzystać swoje mocne strony. Solidność i schludność to ...
-
Kreowanie marki w polskich realiach
... bliski rodzimemu ryn9 kowi Alior Bank to dowód na to, że marka aktywna marketingowo nie poprzestaje tylko na tym, ale też bardzo skrupulatnie buduje swój ... o wiedzę, cierpliwość i pomysł można zbudować coś wartościowego. Wiedza marketingowa to dla większości przedsiębiorców nadal jedynie koszt. Tymczasem to inwestycja. Drodzy polscy ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 27/2011
... ta firma jest nie tylko największym konglomeratem przemysłowym w sektorze nuklearnym, ale też zwolennikiem energii wolnej od emisji CO2. Jest więc aktywna także w sektorze energii odnawialnej. Jej przewodnią ideą jest dostarczanie wszystkim energii "bezemisyjnej". To dobrze, że nawiązano współpracę z Francją, która jest ...
-
Marketing marki a marketing produktu
... więc i ta ostoja pewności i komfortu zdaje się dożywać swych dni. Kto wie, może za kilkadziesiąt lat żadna marka nie będzie już traktowana jako wymierna ... jakby inną. Jej tożsamość powinna być zagadką, by mogła budzić zainteresowanie i przyciągać. Aktywna marka powinna pączkować, otaczać się nowymi projektami i nowymi mikromarkami, markami zależnymi ...
-
Polscy inżynierowie a punktualność
... pracy. 9,7% specjalistów odpowiedziało, że spóźniają się do 30 minut. Często spotyka się sytuację, gdy pracownicy muszą przychodzić na 8.00, natomiast aktywna praca – spotkania, telefony do klientów – rozpoczyna się o godzinie 9.00. Czas przed 9.00 w takich przedsiębiorstwach jest postrzegany jako pora śniadaniowa. Specjaliści ...
-
Kto kompletuje szkolne wyprawki?
... mieszkań jest komputer) czy aparaty i kamery cyfrowe (29%). Co piąta osoba z wybranej bazy ma kino domowe. Rodzice uczniów to zapracowana, aktywna grupa. Spędzają znacznie mniej czasu przed telewizorem, niż przeciętny Polak – 2/3 całej bazy spędza przed telewizorem krócej niż 3 godziny dziennie ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności VII-IX 2010
... 964 osób niepracujących (976 w miastach, 945 na wsi), a w II kwartale 2010 r. – 982 (w miastach 987, na wsi 975). W omawianym kwartale ludność aktywna zawodowo stanowiła 56,2% ogółu ludności w wieku 15 lat i więcej. Podobnie jak w poprzednich kwartałach wyraźnie wyższy współczynnik aktywności zawodowej wystąpił w populacji ...