-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... we własne strony internetowe czy treści edukacyjne. Marki napojów wysokoprocentowych były szczególnie widoczne, wykorzystując influencerów i partnerów handlowych, aby nauczyć konsumentów, na przykład, mieszania własnych koktajli. Producenci alkoholi wysokoprocentowych prześcignęli marki piwne pod względem wartości sprzedaży, oferując więcej ...
-
Reklama i sprzedaż alkoholu w internecie nielegalne
... razie osobnych regulacji dla internetu. „Przepisy nie wymieniają wprost internetu, ale są tak skonstruowane, że przewidują całkowity zakaz reklamy wina i alkoholi wysokoprocentowych. Reklama piwa jest natomiast poważnie ograniczona” – mówi radca prawny Kama Dąbrowska, p.o. kierownika działu prawnego PARPA. Przypomina też, że jeśli piwo ...
-
Sprzedaż wódki spadnie do 2015 r.
Do 2015 r. sprzedaż alkoholi wysokoprocentowych w Polsce spadnie o około 8 procent, do niemal 275 mln litrów - wynika z raportu firmy badawczej IWSR, do którego dotarła "Rzeczpospolita". International Wine ...
-
Sieci handlowe stawiają na alkohole wysokoprocentowe
... najczęściej promują 4-pak Żubra, który był promowany w średniej cenie 9,28zł, a najniższą cenę oferowały E.Leclerc i Netto – jedynie po 6,99zł. Natomiast wśród alkoholi wysokoprocentowych na łamach gazetek handlowych najczęściej reklamowano Jack Daniels Tennessee Whisky 40% 700ml. Poszczególne produkty whisky były częściej promowane niż wódki.
-
Picie alkoholu w Polsce. Liczy się jakość, nie ilość
... zadowolenia, ale warto też pamiętać, że odpowiedzialnemu i świadomemu modelowi spożywania wysokoprocentowych trunków może zagrozić między innymi nieprzemyślana polityka podatkowa - donosi ... . Rosnące dochody i coraz większa świadomość pozwalają Polakom na wybieranie alkoholi z wyższej półki nie tylko „na prezent” czy „od święta”. Po drugie: „trend ...
-
Lewiatan a ustawa budżetowa na 2015 r.
... w przypadku tytoniu, jak i alkoholu znane są przypadki substytucji legalnych produktów przemytem, bądź nielegalną produkcją krajową. W przypadku alkoholi może mieć też miejsce substytucja alkoholi wysokoprocentowych przez piwo i wina, o niższej masie akcyzy. Rząd powinien rozważyć, czy uszczelnienie granic oraz poprawa działania kontroli skarbowej ...
-
Branża spożywcza pod presją rosnących cen
... , jęczmienia, ryżu, ziaren kakaowca, cukru itp.) oraz zwierząt rzeźnych na potrzeby konsumpcji przez ludzi. Ten zakres produktów nie obejmuje win i alkoholi wysokoprocentowych. Analiza dotyczy cen towarów nieprzetworzonych w sektorze spożywczym i towarów przetworzonych w przypadku odbiorców hurtowych i detalicznych.
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... tylko dobrze znanych produktów, ale również wyrobów z lokalnych browarów. Piwno zajęło pierwszą pozycję pod względem wydatków reklamowych w kategorii (bez uwzględnienia alkoholi wysokoprocentowych) w ciągu 3 kw. 2013 roku z 40% udziałem i budżetem na poziomie 418 ml zł. To zasługa wzmożonych działań reklamowych i wydatków producentów piwa ...