-
Najcenniejsze marki świata 2014 - sektor ubezpieczeń
... %. Najgorzej poradziła sobie marka China Life, tracąc miejsce nr 1 z powodu 21-procentowego spadku wartości. Firma ucierpiała wskutek intensywnej konkurencji z strony Ping An i jej podobnych, a także konkurencyjnych produktów bankowych w segmencie wealth management oferowanych przy wyższych stopach zwrotu. „Siłę marki wyraźnie widać na przykładzie ...
-
Nowa fabryka leków Polfa-Łódź SA w ŁSSE
... pierwszej pięćdziesiątce firm farmaceutycznych w Polsce, obecnie jesteśmy klasyfikowani w pierwszej setce - czeka nas więc prawdziwy tygrysi skok – deklaruje Marko Dolžan, Prezes Zarządu Polfa-Łódź S.A. Innowacyjne technologie, które zostaną wdrożone w nowym zakładzie Polfy-Łódź to: 1. produkcja wodo-rozpuszczalnego koenzymu Q10, który w tej formie ...
-
E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice
... : pozyskanie klienta i sprzedaż. Jednak strategia marketingowa prowadząca do tego celu powinna być w obu przypadkach inna. Marek Włodarczyk, Country Manager Poland , an Episerver Company
-
Smartfon Axon 7 już w Polsce
... Android 6.0 Marshmallow. Axon 7 wyróżnia się zaawansowanym systemem dźwięku, który opracowany został m.in. we współpracy z muzykami z Konserwatorium Muzycznego Golden Ears z Xi’an w Chinach i jest generowany przez głośniki stereo umieszczone symetrycznie po obu stronach ekranu. Za jego pracę odpowiada audiofilski procesor dźwięku marki ...
-
Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej
... , że to właśnie zakup Twojego produktu lub usługi zasługuje na wpisanie na wiosenną listę „to-do”. Anita Wata, Key Account Consultant, , an Episerver Company
-
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
... cennym źródłem informacji, które pomogą w stworzeniu bądź też w zmianie koncepcji kolejnych działań skierowanych do klientów. Marek Włodarczyk, Country Manager w Optivo, an Episerver Company, podpowiada, które wskaźniki pomogą ci odpowiedzieć na nurtujące cię pytania. Czy wiadomość dotarła do odbiorcy? Jednym z głównych wskaźników ...