-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... raport "MPG Media Market Scan 1Q 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Według estymacji MPG, całkowita wartość rynku reklamy w I kwartale 2011 roku wyniosła ... uwagę dzienną strukturę konsumpcji tego medium. Prasa Raport wskazuje, że popularność prasy stale maleje. Deklarowane czytelnictwo magazynów wyniosło w 2010 roku 86,9%, czyli ...
-
Jaką prasę czytają bogaci Polacy?
... Oto do jakich wniosków doprowadziła przeprowadzona analiza. Bogaci Polacy i dobra luksusowe W dzisiejszych czasach ... do większości grupy celowej przy użyciu samej prasy. Czytelnictwo prasy wśród kupujących marki luksusowe jest kilkukrotnie ... nie może być jedyne w określaniu i opisie rynku marek luksusowych. O zachowaniach zakupowych silnie decydują ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... znajdował się rodzimy rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość zdołała osiągnąć poziom 9,5 ... prasy oraz reklamy zewnętrznej. Udziały dzienników i magazynów spadły odpowiednio o 0,3 pkt proc. i 0,5 pkt proc., zaś udział reklamy OOH o 0,2 pkt proc. Komentarz Magdy Kolenkiewicz, Dyrektor Generalnej Starcomu: „W czwartym kwartale wartość rynku ...
-
Mazowsze: pracownicy optymistyczni
... , a bardzo złe nie zaistniały w ocenach respondentów wcale. Analiza zależności między ocenami sytuacji na mazowieckim rynku pracy a branżą pokazała, że tylko w jednym przypadku ... także w odniesieniu do prasy ogólnokrajowej między branżami przemysłu (25,6%) oraz handlu i napraw (18,9%). Częściej też raczej nie skorzystaliby z prasy ogólnokrajowej ...
-
Zakupy grupowe - ranking serwisów
... prowadzi Groupon (2917 publikacje), który jako pierwszy zadebiutował na polskim rynku. O drugim w klasyfikacji, Gruperze, ukazało się prawie trzy raz mniej informacji ( ... z nich: Groupona, Grupera i Citeamu. Do interesujących wniosków prowadzi analiza publikacji z prasy. Sweetdeal wyróżnia się na tle innych serwisów największym udziałem publikacji ...
-
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... rynku wydawniczym w centrum uwagi jest przede wszystkim książka i jej autor. Wydawnictwo literackie natomiast, które umożliwia wydostanie się treści z przysłowiowej ‘szuflady’, stoi nieco w cieniu za głównymi bohaterami. Analiza ... z uwzględnieniem wartości AVE publikacji. Najwyższy ekwiwalent reklamowy z prasy i rtv ma nadal Wydawnictwo ZNAK (66 ...
-
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
... opracowanym przez EY raporcie „Kultura jako źródło wzrostu gospodarczego w Unii Europejskiej. Analiza rynków kreatywnych”. To pierwszy raport, który stara się przeanalizować ... . Rynek prasy drukowanej w Europie przeżywa poważne problemy, jego przychody od 2008 roku spadły o 5,7%. W drugiej połowie lat 90. gazety i czasopisma zdobywały 35% całego rynku ...
-
Reklama telewizyjna wciąż na topie
... Analiza strategii przyjętych przez państwa europejskie pokazuje, że nie ma jednorodnego podejścia do kwestii dofinansowania obywatelom zakupu set-top box’ów” - podkreśla Grzegorz Sencio, Menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte. Według ekspertów Deloitte naziemna telewizja cyfrowa przejmie większość rynku ...
-
Piractwo komputerowe kosztuje nas krocie. Ile tracimy?
... zaskakującego, skoro z nielegalnych treści korzysta już połowa internautów pomiędzy 15 a 75 rokiem życia. Analiza zrealizowana przez Deloitte na zlecenie Stowarzyszenia Kreatywna Polska dowodzi, że w ... legalnych źródeł występuje na rynku transmisji na żywo (61 proc.), prasy (57 proc.) oraz muzyki (55 proc.), najmniejszy zaś na rynku treści wideo (27 ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... , na miarę zmian jakie dokonały się po rozpowszechnieniu prasy, radia i telewizji. Z badania CAWI wynika, że ... są obecne od wielu lat na polskim rynku, zaś jedna była młodą marką, która ... jako wskaźniki będące miernikami zaangażowania do marki. Analiza wyników pokazała interesujące rezultaty z perspektywy marketingowej, zarówno w zakresie ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... publikacji (informacji PR i reklam) w analizowanych 50 najważniejszych tytułach prasy kolorowej. Spośród polskich firm w pierwszej dziesiątce najsilniej obecnych „ ... pod względem liczby informacji PR o kosmetykach. Analiza ujawnia absolutną dominację koncernu kosmetycznego L’Oreal na polskim rynku medialnym (po zsumowaniu liczby publikacji i ...
-
Najczęściej cytowane media V 2008
... powołań, dzięki szeroko cytowanym rankingom i sondażom, publikacjom dotyczącym ekonomii, rynku i finansów oraz ustawodawstwa i prawa. Natomiast na Dziennik ... mediowych (z prasy, radia, telewizji). Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 6966 razy. Analiza obejmuje tylko te przekazy, które nie są przeglądami prasy ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2008
... publikacją w czerwcu. Na Dziennik media powoływały się najczęściej w kontekście ekonomii, rynku i finansów, polityki polskiej oraz rankingów i sondaży. Warto zwrócić uwagę ... prasy, radia, telewizji). Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 6152 razy. Analiza obejmuje tylko te przekazy, które nie są przeglądami prasy ...
-
PR a kreowanie wizerunku polityka i partii politycznej
... konkurentów, wady w ich działalności, dostrzegając nastroje i potrzeby wyborców – nowy uczestnik rynku politycznego może wykorzystać tego rodzaju marketingową wiedzę i utworzyć takie ... być wykorzystywany w zależności od grup wyborców o zbliżonych cechach. Analiza prasy daje możliwość poznania aktualnego image’u ugrupowania i polityków w mediach ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2008
... powołań). Dziennik przywoływano najczęściej w kontekście polityki polskiej, kontrowersji wokół WSI oraz ekonomii, rynku i finansów. Artykuł „Macierewicz odkrył układ” Anny Marszałek i Tomasza Butkiewicza, który ukazał się na ... mediów 7247 razy (prasowych, radiowych i telewizyjnych). Analiza obejmuje tylko te przekazy, które nie są przeglądami prasy ...
-
Call center walczy o dobre imię
... badaniu poddane zostały publikacje z prasy, internetu, radia i telewizji, ... rynku. W poszukiwaniu metod na zmianę sposobu postrzegania branży przez konsumentów należy jednak szukać narzędzi alternatywnych i uzupełniających ten kanał dotarcia – wyjaśnia Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Analiza ...
-
Profesjonalista w świecie informacji
... Najważniejszym czynnikiem w tej działalności jest autoryzacja informacji, jej analiza i opracowanie. Infobroker bierze odpowiedzialność za jej aktualność i zgodność z ... w rynku, o reklamie, patentach i znakach towarowych, przepisach prawnych, normach. W ofercie usług infobrokerów znaleźć można także monitoring oraz przeglądy prasy i czasopism, ...
Tematy: -
Najczęściej cytowane media II 2008
... innych mediów na publikacje dotyczące nieprawidłowości w służbach specjalnych, polityki polskiej oraz ekonomii, rynku i finansów. Dotychczasowy zwycięzca – Dziennik – spadł na trzecie miejsce (cytowany 857 razy), ale najczęściej ... razy, z czego 7467 publikacji (prasowych, radiowych i telewizyjnych) nie miało charakteru przeglądu prasy. Analiza ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2008
... szeroko cytowanym publikacjom z zakresu polityki polskiej oraz ekonomii, rynku i finansów Dziennik tymczasem był najczęściej cytowany w kontekście negocjacji w sprawie ... (z prasy, radia, telewizji). Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 6354 razy. Analiza obejmuje tylko te przekazy, które nie są przeglądami prasy ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2008
... w Agencji Rynku Rolnego, korzyści majątkowe posłanki PO z przeforsowanej ustawy. Informacje o badaniu Od 1 do 30 września na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 7578 przekazów mediowych (z prasy, radia, telewizji). Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 7732 razy. Analiza obejmuje tylko ...
-
Poszukiwanie pracy: Internet najlepszy?
... zlokalizowanych przy wszystkich większych uczelniach wyższych w kraju. Analiza ankiety przeprowadzonej przez portal Jobexpress. ... mniej osób otrzymało pracę z ogłoszenia pochodzącego z prasy drukowanej - nieco ponad 7%. Co ciekawe, prawie ... społeczeństwa informacyjnego w Polsce i zwiększeniem elastyczności rynku pracy. Fakt, iż nasi respondenci wierzą ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... system umożliwiający publikację i dystrybucję informacji prasowych, archiwum materiałów dla prasy oraz narzędzia umożliwiające bezpośredni kontakt dziennikarzy ze działem PR ... pogłoski czy plotki. Analiza wyników monitoringu pozwala specjalistom ds. public relations zweryfikować działania, dopracować je i dostosować do potrzeb rynku. Informacje ...
-
Internet Rzeczy. Co o IoT mówią media?
... informacji pochodzących właśnie z artykułów gospodarstwa domowego. Te sprzęty – już obecne na rynku lub dopiero przechodzące fazę prototypów – mogą znacznie usprawnić codzienne życie. ... Metodologia: Monitoring IMM prasy i portali internetowych w okresie 01.07.2016-30.04.2017 pod kątem fraz „internet rzeczy” oraz „IoT”. Analiza ilościowa i jakościowa ...
-
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
... oddawała rzeczywistość – mówi Małgorzata Kędzierska, Analityk Rynku Nieruchomości Wynajem.pl. Zdaniem Grzegorza Miłkowskiego z ... mniej efektywnych – mówi Krzysztof Przybyłowski. W przypadku prasy i magazynów spadek wyniósł 18,7 proc. Największe ... na serwer, gdzie przeprowadzana jest analiza, a następnie emitowana odpowiednio „wycelowana” reklama ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... , to udział tego sektora w przychodach prasy praktycznie zaniknie. Wsparcie celebrytów - sprawdzona ... rynku... Informacje o badaniu Dane oszacowane na podstawie informacji z Instytutu Badawczego Kantar Media, który monitoruje w tym segmencie ok. 75% wydatków w obszarze display, brak natomiast danych na temat video, wyszukiwarek i mailingów). Analiza ...
-
Banki brytyjskie i arabskie w symbiozie
... BP Bob Dudley w oświadczeniu dla prasy. I trafił w sedno. – Brytyjczycy mają doświadczenie technologiczne zarówno w kwestiach ... omańskiego Sultan Qaboos University zatytułowanej „Analiza konkurencyjności przemysłu bankowego w Katarze” możemy się dowiedzieć ... pierwszym miejscu względem wzrostu wielkości rynku, a według Bharat Book Bureau w najbliższych ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... promocji produktów tej marki na łamach krajowej prasy to ponad 3,8 mln zł. Niewiele mniej przeznaczyło ... przez rozgłośnie regionalne i firmy działające na lokalnym rynku. Reklamy sklepu B&M Toys emitowane były ponad 600 ... dyskusji i zainteresowanie produktami dla dzieci w internecie? Analiza obecności w mediach społecznościowych pięciu marek, których ...
-
6 trendów, które w 2019 roku zmienią branżę IT
... prasy ... rynku pracy. - Specjaliści od uczenia maszynowego są jednymi z najbardziej pożądanych. Wynika to przede wszystkim z ogromnego potencjału na automatyzację wielu procesów, jaki korporacje upatrują w tejże technologii. Już dziś rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji pozwalają na usprawnienie wielu prac takich jak ocena kredytowa czy analiza ...
-
Public relations - rynek pracy VII 2009
... tego, że widmo recesji na rynku zatrudnienia w branży PR, przynajmniej tymczasem, zostało oddalone ... gdy w drugim kwartale 2009 liczba ogłoszeń z prasy nie przekraczała 4 (4 w czerwcu; 2 w kwietniu i 1 w maju). W badanym okresie w branży ... , handlem i pośrednictwem pracy. Informacje o badaniu Analiza ogłoszeń o pracę obejmuje publikacje z polskimi ...
-
Praca w branży PR 2010
... Kolejny wniosek, jaki płynie z raportu, to marginalizacja prasy drukowanej. W ubiegłym roku liczba ogłoszeń publikowanych ... Pierwsza to niemal niezmieniona struktura rynku, jeśli chodzi o najwyższe stanowiska i praktykantów. ... się organizacje działające non-profit. Informacje o badaniu Analiza ogłoszeń o pracę obejmuje publikacje z polskimi ofertami ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2011
... siedmiu lat, SE dołączył do grona prasy mającej wpływ na kształtowanie się ... przywoływany w związku z informacjami ekonomicznymi oraz dotyczącymi rynku pracy, a cytowany najczęściej przez radio TOK FM. ... prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 sierpnia 2011 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) ...