-
Najpopularniejsze w Internecie marki RTV
... ocena możliwości i obsługi), Pioneer (estetyka) oraz JVC i Samsung (wysoka ocena możliwości). Analiza emocji wokół cech produktów jest znacznie ciekawsza, kiedy ... planowana jest realizacja m.in. opracowań dotyczacych rynku usług telekomunikacyjnych i marek motoryzacyjnych. Badanie na temat marek RTV zostało przygotowane w oparciu o analizę 220 000 ...
-
Sprzedaż telewizorów napędza rynek RTV-AGD
... , według szacunków PMR zawartych w raporcie "Handel detaliczny artykułami RTV, AGD i sprzętem elektronicznym w Polsce 2012. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2012-2014", wartość segmentu RTV (liczonego razem ze sprzętem fotograficznym) wzrośnie w tym roku o 8,8%, a cały rynek RTV, AGD i sprzętu elektronicznego o ponad 4%. Niepewność co do ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 45/2016
... RTV, AGD i sprzętem elektronicznym w Polsce 2015. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2015-2020", którego eksperci wskazują na stabilne, acz niskie wzrosty na tym rynku ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... znajdował się rodzimy rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość zdołała osiągnąć poziom 9,5 ... rynku (+4,9% vs. +7,8%). Największymi sektorami pod względem inwestycji reklamowych w reklamę zewnętrzną były handel, media i telekomunikacja. Pozytywny obraz rynku w 2018 r. to w dużej mierze efekt wzrostu inwestycji reklamowych sieci sklepów EURO RTV ...
-
Dlaczego Czarny Piątek zawiódł Polaków?
... ? Niestety tak. Tego przynajmniej dowodzi analiza przeprowadzona przez ITMAGINATION. Eksperci wzięli ... z ITMAGINATION, były chociażby niektóre sprzęty z kategorii AGD i RTV, które w Black Friday oferowano w cenach zawyżonych o ponad ... znalezienie korzystnych ofert wymaga wnikliwego badania rynku przy pomocy porównywarek internetowych z historią cen ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... na rodzimym rynku reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej, wskazując m.in. poziom ... odnotował 0,66 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność ... 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (617 mld kontaktów reklamowych, 75,45% zasięgu), na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... rynku reklamowego, które tradycyjnie już przygląda się kreacjom reklamowym w ... odnotował 0,66 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (642 mld kontaktów reklamowych, 77,28% zasięgu), na trzecim – ...
-
NetSprint wprowadził Raporty NewsPoint
... oraz materiałów audio i wideo pochodzących z monitoringu RTV. Analizy przygotowywane są za pomocą dwóch narzędzi: ... Analiza zagadnienia - jest to raport poświęcony określonemu zagadnieniu (np. kryzysowi na rynku nieruchomości, genetycznie zmodyfikowanej żywności) czy wybranemu sektorowi gospodarki (np. doradcy finansowi). Analiza porównawcza - analiza ...
-
Help desk i polski rynek
... rynku polskim jest projekt zorganizowany i prowadzony dla Samsunga przez CCP. Call Center Poland SA obsługuje linię help desk firmy Samsung, producenta sprzętu komputerowego, artykułów AGD, RTV ... z produktów oraz możliwość monitoringu przez call center terminowości napraw – analiza pracy serwisów. Urszula Zarańska jest account managerem, odpowiada za ...
-
Sklepy internetowe w Polsce 2007
... elektroniczne. Analiza grupy najczęściej oferowanych produktów pokazała, że na najpopularniejszy asortyment w sklepach internetowych składał się sprzęt elektroniczny, artykuły domowe, RTV, ... i nic na razie nie wskazuje, aby tempo zmian na rynku elektronicznym uległ zmianie. Wraz z procesem bogacenia się społeczeństwa, wzrastającej liczbie ...
-
Jak płacą sieci spożywcze?
... rynku sklepy wielkopowierzchniowe, które sprzedają szeroki asortyment towarów codziennego użytku, w tym przede wszystkim żywność, odzież, kosmetyki, ale także środki czystości, sprzęt RTV ... jak i hurtownicy zapewniający sobie szeroką sieć zbytu. W UJĘCIU OGÓLNYM Analiza „moralności płatniczej przygotowana przez wywiadownię gospodarczą Bisnode Polska ...
-
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... rynku wydawniczym w centrum uwagi jest przede wszystkim książka i jej autor. Wydawnictwo literackie natomiast, które umożliwia wydostanie się treści z przysłowiowej ‘szuflady’, stoi nieco w cieniu za głównymi bohaterami. Analiza ... uwzględnieniem wartości AVE publikacji. Najwyższy ekwiwalent reklamowy z prasy i rtv ma nadal Wydawnictwo ZNAK (66 mln zł ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... cross-mediowego badania rynku reklamowego. Tym razem analiza objęła przekaz reklamowy emitowany w internecie, telewizji i radio w listopadzie bieżącego roku. Przyjrzyjmy się, którzy ... do 88,86% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,63 mld kontaktów reklamowych, 86,13% zasięgu), na trzecim – oponeo.pl (0,86 ...
-
Rynek ICT w 2012 r.
... analiza wyników rynku ICT przeprowadzona przez biuro badawczo-analityczne DiS ujawniła w roku 2012 spadki zarówno na rynku telekomunikacji (co było spodziewane), jak i informatyki (co zdarza się raczej rzadko). Analizę rynku ... w wielu przypadkach utracił tożsamość, poszerzając ofertę o sprzęt RTV, pokrewne typy elektroniki użytkowej, a nawet AGD. ...
-
Polska liderem handlu detalicznego
... roku w Polsce wzrosła najmocniej sprzedaż ubrań i butów, mebli, sprzętu RTV i AGD. Wydajemy też coraz więcej na książki i artykuły piśmiennicze, ... . Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2010–2012” powinna wzrosnąć również sprzedaż ubrań i obuwia (3,8 proc. w roku 2010 i 5,3 proc. w roku 2011). Optymistyczne doniesienia docierają również z rynku ...
-
E-commerce powoli hamuje
... rtv, agd” (odpowiednio z 16,4% do 16,1%), natomiast wzrost udziału odnotowano w grupie „tekstylia, odzież, obuwie” (z 21,7% do 22,8%). Na zmniejszenie dynamiki rozwoju branży e-commerce wskazują również dane z raportu Strategy & Poland (Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce 2018-2027). Według autorów raportów, do roku 2027 wartość rynku ...
-
Zakupy grupowe - ranking serwisów
... RTV na temat: Citeam, Cuppon, Deallx, Fastdeal, Gruper, Groupon, Happyday, Mydeal, Okazik, Sweetdeal – łącznie na ich temat ukazało się blisko 6,7 tys. informacji. Pod względem liczby publikacji wśród 10 najpopularniejszych serwisów prowadzi Groupon (2917 publikacje), który jako pierwszy zadebiutował na polskim rynku ... wniosków prowadzi analiza ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... . Podium zamyka marka Euro RTV AGD z 3,3 mld kontaktów. Warto zwrócić również uwagę na markę Temu, która jest relatywnie nowym graczem na polskim rynku. Analiza danych dla TOP 10 ... kontaktów reklamowych. Swoje działania reklamowe zintensyfikowały również m.in. Allegro, Euro RTV AGD czy Neonet. Sprawdziliśmy również, jak zmieniły się liczby kontaktów ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... w sklepie stacjonarnym, najpopularniejsze jest oprogramowanie, książki, multimedia, małe RTV i sprzęt komputerowy. W przypadku sklepów, które korzystają z obu kanałów dystrybucji ... w mediach tradycyjnych. Analiza zachowań klientów zarówno w sieci, jak i świecie rzeczywistym, to wyzwanie dla coraz większej ilości firm działających na rynku B2C. ...
-
Koniunktura gospodarcza IV 2008
... przemysłowego z marca 2008 r. zostały skorygowane. Analiza odnosi się do danych po korekcie. ... prognoz z marca. Producenci sprzętu i urządzeń rtv oceniają koniunkturę korzystnie, choć ostrożniej niż ... napotykane przez przedsiębiorstwa związane są z konkurencją na rynku (barierę tę sygnalizuje 69% przedsiębiorstw w kwietniu i marcu br. oraz 73 ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... Player.pl, który odnotowała 0,6 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Ceneo.pl, ... Expert (12,25%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (5,91%) oraz Lidla (2,72%). gemiusAdReal gemiusAdReal to pierwsze na rynku badanie, które dostarcza dane na temat ...
-
E-zakupy: co najchętniej kupujemy przed świętami?
... lat największym wzięciem wśród internautów cieszyły się sklepy internetowe oferujące AGD, RTV, elektronikę, fotografię i komputery. Analiza dowodzi, że zaglądał do nich średnio co ... rolę w zmianie zakupów muzyki czy filmów odgrywa ich dostępność w modelu streamingu. Firmy z rynku muzycznego i filmowego, zamiast sprzedawać pudełkowe DVD czy płyty CD ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... za listopad 2023. Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano kreacje reklamowe ... mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online ... 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1,6 mld kontaktów reklamowych, 83,04% zasięgu), ...
-
Czy Black Friday rzeczywiście się opłaca?
... jednak planować i wprowadzać rozważnie, a każdą wyprzedaż powinna poprzedzać dokładna analiza korzyści i odpowiedzi na pytanie, do jakiej grupy konsumentów chcemy trafić ... na rynku B2B. W próbie GfK są sklepy różnej wielkości, usytuowane w całym kraju, zarówno tradycyjne jak i internetowe, specjalizujące się w różnych branżach (AGD, RTV, IT, optyce, ...
-
Czy w mediach jest już głośno o ESG?
... zrównoważonego rozwoju. Wyjątkowo niski udział w przekazie ma prasa oraz RTV (9,5 proc.). Zdaniem ekspertów PSMM Monitoring & More może mieć to związek ... obowiązku raportowania zintegrowanego. Internauci o ESG Przeprowadzona przez PSMM Monitoring & More analiza weryfikuje nie tylko obecność tematu ESG w mediach, ale też w social ... to kształt rynku ...
-
Internet Rzeczy. Co o IoT mówią media?
... RTV i AGD. Bardzo możliwe, że całkiem niedługo w firmach badawczych powstaną nowe działy, zajmujące się analizą informacji pochodzących właśnie z artykułów gospodarstwa domowego. Te sprzęty – już obecne na rynku ... nieco fantastycznie, ale także dosyć optymistycznie. Jednak analiza jakościowa materiałów zebranych dzięki monitoringowi mediów pokazuje ...
-
Handel międzynarodowy 2010
... eksporterem nowoczesnych produktów technologicznych – elektroniki użytkowej, AGD, RTV – spotyka się nawet określenie „Chiny Europy”, ... w latach 2007-2010 ponad 20-procentowy wzrost udziału w rynku i wykazują w tym sektorze znaczną nadwyżkę handlową. ... coraz większym stopniu – produktów rolno-spożywczych. – Nasza analiza sektorowa demonstruje, że zamiast ...
-
Upadłości firm w Polsce I-VI 2013 r.
... nieco później niż w branży budowlanej. Przedsiębiorstwa produkcyjne z branży RTV oraz AGD mają za sobą niezły 2012 ... miesiącach było to już 10%. Wielkość i wiek upadających firm Analiza obrotów firm, których upadłość ogłoszono w I połowie ... dotknęły także przedsiębiorstw o ugruntowanej pozycji na rynku. Wśród tych najstarszych znalazły się takie marki ...
-
Tydzień 39/2007 (24-30.09.2007)
... kosmetyków (22,5% r/r), odzieży i obuwia 24,9% r/r), mebli, sprzętu RTV i AGD wzrosła (18,3% r/r) oraz paliw płynnych i gazu ( ... przekonaniach i własnych ocenach, ale pozytywny rezultat daje też analiza opinii, z którą nie zgadzamy się, ale ... Polsce, jak i w wielu państwach naszego regionu struktura rynku pracy jest bardzo niekorzystna. Z raportu Banku ...
-
Big Data w firmie
... taki schemat – prowadzisz sklep ze sprzętem RTV i chcesz zrobić stargetowaną wysyłkę e-mail marketingową ... w USA. Dlatego też korzystanie z przykładów zaczerpniętych z amerykańskiego rynku niekoniecznie zawsze będzie legalne na ... z najbardziej skutecznych form przetworzenia danych jest analiza RFM). Mając tak posegmentowanych odbiorców, dużo łatwiej ...
-
Ile oszczędziliśmy podczas Black Friday? Obniżki cen nie powaliły
... Dotyczyło to szczególnie sklepów ze sprzętem AGD i RTV. W wielu przypadkach BF zamienił się w ... Podobnie jak w ubiegłym roku, również tegoroczna analiza pokazała, że różnica pomiędzy cenami w poszczególnych sklepach jest ... , że są to kategorie produktów, w przypadku których regularnie na rynku pojawiają się nowe modele, a to zazwyczaj oznacza, że ...