-
4 etapy kontroli funkcji personalnej w firmie
... obejmuje czynności analityczne, diagnostyczne oraz korygujące. Następuje tu analiza nadmiernych odchyleń zidentyfikowanych w poprzednim etapie kontroli funkcji ... wczesne sygnalizowanie zagrożeń i koniecznych zmian ogólnych kierunków działania przyjętych w strategii organizacji). Pozwala to firmie dostosowywać zasoby personalne do wymagań otoczenia i ...
-
Internauci a stare i nowe media
... . Młodzi mają kłopot z określeniem własnych potrzeb informacyjnych i wyborem właściwej strategii poszukiwania informacji (np. często nie potrafią sformułować słów kluczowych i określić, ... na zagadnienia Medowie. Zastosowano dodatkowo metody badawcze: nEthno Szpieg®, Analiza wtórna, EthnoRozmowy® Badanie odbyło się w dniach 25.06 – 20.07 2010. Każda ...
-
Logistyka a gospodarka
... w oprogramowaniu i sprzętach elektronicznych). Opakowanie może być ważnym elementem strategii rozwoju produktu Opakowanie często jest świetnym nośnikiem informacji, które w ... towarów) i niezawodności (prawdopodobieństwo dotrzymania wyznaczonego terminu). Etap drugi to ANALIZA PRODUKCJI USŁUGI. W trakcie tego etapu ścierają się wymagania rynku ...
-
Czy biznes wykorzystuje social media?
... . Raport z badania pokazuje, że tylko 7% firm podejmuje kroki mające na celu włączenie mediów społecznościowych do ogólnej strategii marketingowej w obszarach takich, jak: zarządzanie kampaniami, analiza rynkowa, CRM oraz Business Intelligence. "Firmy nie wykorzystują oferowanych im możliwości efektywnego promowania produktów oraz zarządzania ...
-
Segmentacja klientów
... cechach wspólnych. Metoda wyodrębniania segmentów opisywana jest często jako nieukierunkowana analiza osadzona w data mining. Do najbardziej popularnych metod segmentacji ... czy inaczej mówiąc uchwycenie tych czynników, to podstawa do opracowania strategii produktowej i komunikacyjnej dla poszczególnych segmentów w oparciu o ich cechy unikalne. ...
-
Polscy PR-owcy a social media
... w mediach społecznościowych, po możliwość wykorzystania wyników monitoringu w budowaniu strategii i bieżącej komunikacji. 4% badanych nie ma wiedzy na temat swojej obecności ... , to najbardziej interesują ich komentarze negatywne, a nie głębsza analiza wypowiedzi użytkowników sieci społecznościowych – komentuje Magdalena Popielewicz, autorka blogu ...
-
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
... kilka regionów czy nawet miast prócz hasła reklamowego ma solidny fundament w postaci strategii marketingowej. Marketing miejsc, jak innych produktów nie może być tworzony z przypadku, a ... co się chce mówiąc potrzebna jest strategia marketingowa, ale też pogłębiona analiza, tego co komunikuje sobą miejscowość. Bez niej możemy wpaść w niejedną pułapkę ...
-
Polacy a przejęcia i fuzje w energetyce
... Dążenie do bycia rzetelnym pracodawcą w oczach pracowników to nie tylko element budowania strategii marki, ale również znaczący czynnik w grze o zewnętrzny wizerunek firmy – dodaje Edyta Kwapich ... On Board PR Ecco Network przygotowanych we współpracy z PBS DGA. Ideą projektu jest analiza otoczenia komunikacyjnego i pomoc organizacjom oraz ...
-
ZBP a rozwój gospodarczy Polski
... ładu korporacyjnego, przy jednoczesnym zachowaniu i poszanowaniu ich zróżnicowania w zakresie strategii operacyjnych, dostosowanych do potrzeb lokalnych rynków. Nowy system ... rozwoju poręczeń. Dla efektywności wsparcia systemu poręczeń kredytowych konieczna jest analiza i wybór optymalnych rozwiązań w zakresie pomocy publicznej. Pożądane jest ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet LATO 2011
... podróży letnich, rozpoczynających się 1 czerwca i kończących w ostatnim dniu września. Poniższa analiza dotyczy tego szerszego okresu i pozwala na odniesienie jej wyników do identycznego ... też obraz branży i biznesu turystycznego. Konsolidacja wewnętrzna, zmiany w strategii związane z efektem ROPO, powołanie nowych organizacji branżowych, konieczność ...
-
Europa a globalny rynek fuzji i przejęć 2012
... odległych miejsc w celu tworzenia perspektyw, budowania relacji oraz realizacji strategii biznesowej”. PERSPEKTYWY NA PRZYSZŁOŚĆ Matthew Albert Zawierający transakcje ... pozostawiają znaczną rozbieżność w wycenie pomiędzy oczekiwaniami kupujących i sprzedających – co znaczy, że analiza due diligence zarówno po stronie „buy-side“, jak i po stronie ...
-
Handel światowy wyhamowuje
Capgemini Consulting - marka Grupy Capgemini doradzająca w zakresie transformacji i globalnych strategii ogłosiła dane najnowszego badania Global Trade Flow Index. Analiza Capgemini Consulting pokazuje w ujęciu kwartalnym nieznaczny spadek w globalnym handlu w trzecim kwartale 2011 roku (1,3 procent), co wskazuje na tendencję spadkową w globalnym ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... w zależności od założeń biznesowych wynikających ze specyfiki branży, strategii marki itp., jednak w większości przypadków wspomniane obszary są te same bądź zbliżone. W badaniu posłużyły one jako wskaźniki będące miernikami zaangażowania do marki. Analiza wyników pokazała interesujące rezultaty z perspektywy marketingowej, zarówno w zakresie ...
-
Kryzys w strefie euro a zmiany klimatyczne
... na który nie wszystkich stać – mówi Piotr Ciżkowicz, dyrektor Zespołu Strategii Gospodarczej Ernst & Young. Najważniejsze wnioski płynące z raportu „Durban ... zostaną ograniczone wskutek konieczności redukcji dalszego zadłużania się, pozwala dostrzec znaczne rozbieżności. Analiza dziesięciu krajów uwzględnionych w badaniu prowadzi do prognozy, zgodnie ...
-
Najlepsze marki świata bazują na ideałach
... czynnik wzrostu W skład zespołu badawczego wchodzili eksperci Millward Brown Optimor specjalizujący się w strategii marek, Jim Stengel, prof. Sanjay Sood oraz studenci programu MBA ... marką, a w ostatecznym rozrachunku są czynnikiem warunkującym ponadprzeciętny wzrost. Analiza przeprowadzona przez Millward Brown Optimor pozwoliła na stwierdzenie, ...
-
Employer branding wewnątrz firmy
... w zwiększeniu zainteresowania klientów. Mała firma kontra korporacja Mniejsze przedsiębiorstwa, nie wyprowadzając strategii employer branding, tłumaczą się, iż nie są w stanie wygrać z wielkimi korporacjami ... chętnych do współpracy partnerów. Stąd też jedyne, co w tej sytuacji pozostaje do zrobienia to analiza wizerunku, działania promujące ...
-
Efektywne zarządzanie a wycena firmy
... dla nich wystarczającym powodem do zaniechania inwestowania w firmę. „Nasza analiza wskazuje, że sprawne zarządzanie i efektywna kadra kierownicza ma duże ... zapytani o wyznaczniki efektywnego zarządzania, przede wszystkim wskazują na posiadanie przejrzystej strategii, czyli jasnej wizji celów i zadań postawionych przed organizacją - uważa tak ...
-
Polacy boją się o wysokość emerytury
... finansowych jest niwelowanie wszelkich niepokoi poprzez prowadzenie rozsądnej strategii komunikacyjnej i informacyjnej. Pokazania ludziom, produktów finansowych i ... przygotowanych we współpracy z Instytutem Homo Homini. Ideą projektu jest analiza otoczenia komunikacyjnego i pomoc organizacjom oraz przedsiębiorcom różnych branż w planowaniu ...
-
Ligi europejskie - przychody 2010/2011
... w sezonie 2010/2011 o 21 mln euro (1%) do kwoty 1 553 mln euro. Powrót do strategii wspólnej sprzedaży praw do transmisji meczów Serie A przyniósł wzrost przychodów i ... ich porównanie oparto o wielkości pochodzące z najnowszych dostępnych sprawozdań finansowych. Analiza wyników finansowych pozostałych lig europejskich oraz ich porównanie oparto o ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - handel detaliczny
... jeżeli nie chcą lub nie mogą korzystać z płatności kartą kredytową. Dzięki tej strategii Walmart przesunął się o jedno miejsce w rankingu sieci detalicznych i mimo spadku wartości o ... stworzyć ich ranking według kryterium wartości pieniężnej. Podstawą rankingu jest analiza oparta na danych finansowych w połączeniu z pomiarem siły marek w badaniach ...
-
Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2011
... usługi, których oferta jest sukcesywnie rozbudowywana przez operatorów. Ważnym elementem strategii marketingowych jest również szeroki wybór urządzeń końcowych (przede wszystkim smartfonów) po ... się dotychczasowego podziału na usługi głosowe i transmisji danych. Analiza charakterystycznych dla rynków światowych trendów wskazuje na zasadność i ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2012 r.
... drugiej połowie roku kondycja rynku inwestycyjnego będzie silnie uzależniona od obranej strategii wyjścia z kryzysu strefy euro. Ze względu na niepewną sytuację ... mkw. znajduje się na zaawansowanym etapie planowania, z datą ukończenia do końca 2014 r. Analiza przygotowywanych projektów pozwala szacować, że w Polsce średnia roczna podaż nowoczesnej ...
-
Fuzje i przejęcia firm a renaming
... powstaje zupełnie nowa nazwa „C” a dwie marki wcześniej istniejące z rynku znikają. Renaming jest wynikiem przyjętej strategii. Chodzi o korzyści w przyszłości, a nie zachowywania marek wcześniej istniejących. Tam gdzie analiza ekonomiczna i nowa strategia mają jasno postawione cele, sentymenty i przywiązanie do marek nie ma wielkiego znaczenia ...
-
Zarządzanie marką: kontroling marki
... konkurowaniem na rynku. A to znaczy, że kontroling marki jest elementem strategii biznesowej firmy. Program zarządzania marką nawiązuje w swojej filozofii od TQM. ... przez wyspecjalizowane firmy, rzadko przez samodzielnych specjalistów. Kontroling marki, jako analiza konkurencyjności marki (ocena potencjału marki) [Brand Equity] Koncentruje się na ...
-
Jaki będzie polski rynek pracy w 2013?
... łatwość w pozyskaniu lub zmiany pracy przez mieszkańców, co pokazuje poniższa analiza sytuacji województw w Polsce. Rosnące koszty pracy Nieznaczny wzrost wynagrodzeń w 2012 roku ... wsparcia dla młodych ludzi, wchodzących w dorosłe życie. Brak jasnej strategii przekłada się na utratę utalentowanych młodych, będących przyszłością każdego społeczeństwa ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... się zastanowić, czy to ma sens. Konieczna jest tutaj gruntowna analiza rynków, na których chcemy „łowić” klientów. Wiele biznesów e-commerce ... językowe. Należy także uwzględnić uwarunkowania historyczne, kulturowe, religijne i społeczne w strategii marketingowej. Warto w takim przypadku skorzystać z profesjonalnego biura tłumaczeń. Tłumaczenie ...
-
Fortinet - zagrożenia internetowe I kw. 2013
... kontrolowanych przez niego botów” — wyjaśnia Richard Henderson, specjalista ds. strategii bezpieczeństwa i badacz z laboratorium FortiGuard Labs. „W ostatnich 90 ... zdestabilizowania waluty i czerpania zysków z tego tytułu. Przeprowadzona przez laboratorium FortiGuard Labs analiza botnetu ZeroAccess, który posiada zdolność ładowania modułów DDoS do ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - finanse
... na wyprzedzenie konkurencji. Nadal jednak pozostało sporo do zrobienia. Nasza analiza pokazuje, że pierwsza dziesiątka banków globalnych cieszy się znacznie mniejszym zaufaniem ... była silniejsza niż ich niezadowolenie. Nie można tu jednak mówić o zwycięskiej strategii. Aby zbudować silną markę, która będzie w stanie oprzeć się ewentualnym przyszłym ...
-
Insight czyli wyczucie klienta
... . Często do identyfikowania potencjalnych możliwości biznesowych wykorzystywana jest analiza PEST, SLEPT czy PESTEL. Pablo Picasso powiedział, że dobrzy artyści kopiują, a wielcy… kradną. Historia biznesu pełna jest skradzionych pomysłów, skopiowanych rozwiązań czy imitowanych strategii. Toteż konkurenci są również ważnym źródłem możliwości ...
-
Firmy farmaceutyczne boją się reform
... spółek prowadzących działalność w sektorze farmaceutycznym i ochrony zdrowia . Przeprowadzona analiza The Economist Intelligence Unit pokazuje, że wydatki na opiekę zdrowotną rosną. ... 41 proc. ankietowanych na drugim miejscu swoich priorytetów umieściło dostosowanie strategii biznesowej do nowych realiów, to jednocześnie podobny odsetek badanych ...
-
Systemy klasy ERP docenione
... etapie kreowania się standardów systemów MRP II/ERP. W zależności od przyjętej strategii klienci albo sami chcą zarządzać swoimi systemami, z możliwością ... też potrzeb i charakterystyki samej firmy. Najważniejsza dla powodzenia projektu jest szczegółowa analiza procesów biznesowych danego przedsiębiorstwa. Pozwala ona na dopasowanie systemu ERP w ...
-
Linie lotnicze a frustracje pasażerów
... zakwaterowania, często wydają się być bardziej zorientowane na sam lot, niż na klienta. Analiza sugeruje, że powinno się to zmienić. Publikacja jest efektem badań ... wykorzystaniem innych narzędzi. Badanie wzywa zatem linie lotnicze do zmiany strategii dotyczącej mediów społecznościowych z jednostkowych działań promocyjnych na rzecz narzędzi ...
-
Fortinet - ataki APT
... jednak zwykle można wyróżnić następujące etapy przygotowania ataku: wybór celu, analiza dotycząca organizacji – jej pracowników, polityki, aplikacji i systemów, których używa - ... są różne kanały dokonywania ataków, zasadnicze znaczenie ma wykorzystanie wielopoziomowych strategii obrony w celu zapobiegania lub przynajmniej zminimalizowania zagrożenia ...
-
Social media: jak banki wykorzystują swoje kanały?
... pozyskać duże grono nowych fanów. Z zasady to pierwszy krok w budowaniu strategii social mediowej – najpierw trzeba pozyskać fanów, aby następnie „coś z nimi” ... ). O tym, ile z nich faktycznie przełożyło się na sprzedaż wiedzą tylko ich autorzy. Analiza kanałów social mediowych pokazuje jednak, że internauci chętniej komentują posty sprzedażowe ...
-
Elektroniczna obsługa celna bardziej przyjazna dla przedsiębiorców
... również na bardziej skuteczną kontrolę i dozór celny (analiza ryzyka, bezpieczeństwo), usprawnienie funkcjonowania Służby Celnej, wyeliminowanie dokumentów ... formy składania wniosków i pism do Urzędu Celnego. Głównym elementem „strategii promocyjnej” był szereg szkoleń organizowanych w siedzibie urzędu dla przedsiębiorców. Zainteresowanie ...