-
Czwarta rewolucja przemysłowa. Jeszcze nie jesteśmy gotowi
... inteligencja, sensory, biomateriały, możliwości analizy gigantycznych ilości danych – istotnie wpływają na sposoby wytwarzania. Nie omija to również ... także badanie Industry 4.0, które Deloitte przeprowadził na kadrze kierowniczej firm i agencji rządowych w 19 liczących się gospodarkach z całego świata. Respondenci rozumieją zachodzące zmiany ...
-
Najczęściej cytowane media V 2018
... analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w maju 2018 roku ... Media regionalne Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu w maju znalazło się Radio Szczecin dzięki informacji o agencji towarzyskiej, która funkcjonuje w szczecińskim apartamencie posła Platformy Obywatelskiej Stanisława Gawłowskiego. Na drugim miejscu uplasowało ...
-
Dyskryminacja kobiet zaczyna się już podczas rekrutacji
... samo, wysoko eksponowane stanowisko, mają podobne wykształcenie, doświadczenie i wymagane kompetencje, to z dużym prawdopodobieństwem zatrudniony zostaje mężczyzna. Jak wskazują analizy agencji Hays, niechęć zarządów i przełożonych, a nawet lekceważenie kobiet na stanowiskach kierowniczych w wielu firmach niestety jest jeszcze na porządku dziennym ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... agencji mediowej Starcom. Raport przygląda się kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się ... internetu i radia Reklamodawcami napędzającymi rynek okazały się branże handlowa oraz spożywcza SEKTORY REKLAMOWE Jak wynika z analizy Starcom, swoje wydatki na reklamę powiększyło piętnaście sektorów, a tylko jeden zdecydował się je zredukować. Była ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... agencji mediowej Starcom dowodzi, że w ostatnim czasie rynek reklamy osiągnął stabilizację. W pierwszym ... internetową wzrosła o 7,3%, a wydatki na działania w kanale mobile podskoczyły o niemal 1/5. SEKTORY REKLAMOWE Jak wynika z analizy Starcom, swoje wydatki na reklamę powiększyło dziewięć sektorów, a siedem zdecydowało się je zredukować. ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2019
... analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w sierpniu 2019 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów liderem ponownie ... portalach internetowych. Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących się w innych mediach, z wyłączeniem agencji informacyjnych i ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2019
... analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów we wrześniu 2019 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów liderem ... portalach internetowych. Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących się w innych mediach, z wyłączeniem agencji informacyjnych i ...
-
Majówka 2022 droższa w Polsce niż za granicą
... majówka w Polsce będzie lepszym pomysłem niż wypoczynek za granicą? Z analizy rankomat.pl wynika, że na pewno droższym. Z tego tekstu dowiesz się ... w Polsce? W związku z toczącymi się negocjacjami między kierownictwem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej (PAŻP) a przedstawicielami Związku Zawodowego Kontrolerów, Rada Ministrów wydała rozporządzenie ...
-
Biały wywiad - odcienie bieli
... Centralnej Agencji Wywiadowczej struktura „białego wywiadu”, tzw. OSE (Open Source Enterprise) wykorzystuje oficjalne informacje z takich źródeł, jak: tv, radio, prasa (głównie lokalna), Internet w tym media społecznościowe takie jak Twitter, Facebook, chaty (opracowuje kilka tys. twitów na dobę), konferencje (materiały pokonferencyjne), analizy ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2011
... podlegały restrykcyjnym kontrolom unijnej agencji - European Securities and Markets Authority. Ustalono też, że nierzetelne analizy będą podstawą do odbierania licencji przez ESMA. Mówi się też o potrzebie utworzenia własnej, europejskiej agencji ratingowej. W tym miejscu warto dodać, że krytyka agencji ratingowych ze strony Komisji Europejskiej ...
-
Przemysł kosmiczny w Polsce? - jest potencjał
... , ówczesny minister finansów, kręcił nosem na wysokość polskiej składki do agencji, Czesi decydowali o jej podniesieniu. – Nasi południowi sąsiedzi wzorcowo wykorzystali ... . Celem podpisanej w marcu dwuletniej umowy jest opracowanie nowej metody analizy satelitarnych obrazów radarowych. – Techniki satelitarne to przyszłość. Jeśli nie będziemy w nie ...
-
Reklama kontekstowa 2010
... . Swoją pozycję ugruntowały też formy typu Flash, z których korzysta już 85% agencji. Autorzy raportu podają, że największą dynamiką wzrostu w porównaniu z poprzednim rokiem ... argumentem przy tego typu kampaniach jest cały czas mechanizm analizy kontekstowej gwarantujący dobre powiązanie reklamy z treścią artykułu. Kampanie nastawione ...
-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
... zabiegająca o takie środki musi wykazać się rzetelnym biznesplanem, a sporządzenie go wymaga dokładnej analizy rynku. Coraz częściej zlecane są badania typu mystery shopping, ... na usługi i produkty, ocenić lojalność klientów. Świeże, obiektywne spojrzenie fachowców z agencji badawczej i dokładna analiz bywają bezcenne. W czasach, gdy rynek zmienia ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... produkt i trafny wybór komunikowanej cechy W kulturze masowej funkcjonuje stereotyp, że pracownicy agencji reklamowych zajmują się wciskaniem ludziom beznadziejnych produktów, których ... swój „killerinsight” na potem. Rola analizy i intuicji Proces tworzenia strategii składa się z dwóch etapów: analizy i kreatywnej interpretacji uzyskanych ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... tego, czy promocją chcemy zająć się samodzielnie czy zlecimy ją agencji reklamowej. Poniżej znajdą Państwo krótki przewodnik po podstawowych zagadnieniach marketingowych ... impulsem rozwojowym lub barierą uniemożliwiającą realizację naszych założeń. Wnioski płynące z analizy umożliwią nam w kolejnych etapach dobranie działań marketingowych, które będą ...
-
Media a agencje ratingowe
... wynik niezwykle złożonej analizy ekonomicznej. Od czasu kiedy nasiliły się spekulacje na temat obniżenia oceny wiarygodności kredytowej Stanów Zjednoczonych, ratingi stanęły w centrum uwagi. Sama obniżka z sierpnia 2011, której dokonał Standard&Poor’s, rzeczywiście zatrzęsła rynkami finansowymi. Eksperci usiłują negować wpływ agencji na rynek ...
-
Branża wydawnicza a e-mail-marketing
... sektorów (oprócz agencji literackich) wykorzystują stronę internetową do budowania listy mailingowej oraz prowadzą subskrypcję z potwierdzeniem. To jest zdecydowanie najmocniejszy element budowy listy mailingowej. Piętą achillesową tego procesu jest natomiast pozyskanie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Z analizy poszczególnych elementów ...
-
Kim jest polski respondent badania CAWI?
... zapomina się o fundamentach procesu badawczego. Skomplikowane badania i zaawansowane analizy na nic się nie zdadzą, jeśli nie zadbamy o jakość ... udziału bez wynagrodzenia, relacji: oczekują obsługi Klienta, feedbacku od agencji na temat ich pracy, a także uczestnictwa w atrakcyjnych programach lojalnościowych, społeczności: chcą uczestniczyć ...
-
Analiza ryzyka kadrowego
... Informacje te mogą być pozyskiwane przez zakup raportów płacowych, skorzystanie z usług agencji doradztwa personalnego lub wywiad gospodarczy prowadzony albo przez wyspecjalizowaną ... wskazówki wynikające z przeprowadzonej analizy ryzyka kadrowego. Do analizy ryzyka kadrowego mogą posłużyć wskaźniki controllingu i analizy strukturalne. Podstawą jest ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... ważnym elementem jest przeprowadzenie analizy marketingowej jego marki czy przedsiębiorstwa. W mojej opinii wnioski z analizy marketingowej marki i przedsiębiorstwa są fundamentem ... wartościowym materiałem mogą być in- formacje zakupione na swoje potrzeby od agencji badawczej - dostarczą dokładnie tej wiedzy, której oczekujemy - szczególnie na temat ...
-
Praca w branży PR 2010
... Tak jak w ubiegłym roku są to głównie ogłoszenia pochodzące z agencji PR-owskich, PR-owsko-reklamowych, marketingowych, w większości mających swoje biura w Warszawie. 7 proc. ofert dotyczyło ... Redakcji PRoto, stron internetowych zawierających ogłoszenia o pracę: Do analizy wybierane są ogłoszenia: oferujące pracę dla PR-owców, z ogólnie rozumianej ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... osiąga Tripple Billboard, następnie Double Billboard i na końcu Billboard. Uzupełnieniem analizy efektywności różnych form reklamy internetowej jest rozdział przygotowany przez ... wyników badania polskich agencji interaktywnych przeprowadzonego przez redakcję Internet Standard pod koniec ubiegłego roku. Przedstawiciele agencji odpowiedzieli na ...
-
Zatrudnianie cudzoziemców: coraz więcej nadużyć
... W ramach cyklicznych spotkań eksperckich przedstawiciele instytucji rynku pracy podejmują się analizy bieżącej sytuacji na polskim rynku pracy i próby wypracowania ... z Ośrodka Badań Handlu Ludźmi Uniwersytetu Warszawskiego obowiązkiem ze strony agencji zatrudnienia oraz pośrednictwa pracy jest z kolei stworzenie systemu weryfikacji nieuczciwych ...
-
Mobilne aplikacje bankowe 2015
... prognozować, jakie trendy pojawią się niedługo w naszym kraju. Podczas analizy rozwiązań stosowanych w zagranicznych aplikacjach bankowych napotykamy jednak na jedną ... przeprowadzony przez organizację UXalliance. Jest to globalnie działająca organizacja zrzeszająca 26 agencji z branży User Experience. Każda agencja wywodzi się z innego kraju. Polskim ...
-
Jak cloud computing wspiera wyższe uczelnie?
... . Według prognoz agencji badawczej Technavio, ... agencji MeriTalk ujawniło, że dla większości amerykańskich uniwersytetów (69 proc.) głównym bodźcem do wdrożenia chmury jest chęć uzyskania oszczędności. Zwiększenie elastyczności, skalowalności oraz szybkości działania systemów motywuje z kolei od 40 do 50 proc. ankietowanych. Według tej analizy ...
-
Trafić z ceną
... badanie późniejsze samodzielne stawianie pytań: „a co by było, gdyby..?” i samodzielne na nie odpowiadanie. Nie ma potrzeby każdorazowego zwracania się do agencji badawczej o analizy i doliczenia, a prosta obsługa sprawia, że osoby zajmujące się polityką cenową i asortymentową mogą szybko i w dowolnym momencie sprawdzać efektywność dowolnych opcji ...
-
Branża PR w mediach 2007
... nie tylko największa liczba w 2007 roku, ale i w całej historii raportu PRoto. Z analizy publikacji wynika, że jedna czwarta przekazów o branży PR w 2007 roku miała wydźwięk ... cytowanych w kontekście public relations w 2007 roku znaleźli się zarówno przedstawiciele agencji PR, jak i niezależni eksperci, to jednak pierwsze miejsce wśród nich zajął ...
-
Branża PR w mediach VIII 2008
... a na trzecim ogólne zagadnienia branży PR, którym poświęcono 40 materiałów. Z analizy zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że zdecydowana większość (283) sierpniowych ... była wspominana w mediach po 4 razy). Media zainteresowała szczególnie współpraca agencji On Board PR z NSZZ Solidarność. W sierpniowym rankingu osób cytowanych w ...
-
Praca w branży PR 2008
... ” – tak widzi rok 2009 w branży PR Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający agencji Ciszewski PR, która w roku 2008 zamieściła 20 ogłoszeń dla PR-owców. ... pracę obejmuje publikacje z polskimi ofertami pracy w branży PR na różnych stanowiskach. Do analizy wybierane są ogłoszenia oferujące pracę dla PR-owców; z ogólnie rozumianej branży PR oraz ...
-
Branża PR w mediach II 2009
... materiały związane z zagadnieniem kondycji PR-u w trudnej sytuacji gospodarczej (7 publikacji). Z analizy zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że tak jak w poprzednim ... nazwy firm, instytucji i agencji w analizowanych publikacjach były przytaczane 106 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano po kilka osób, agencji lub instytucji ...
-
Branża PR w mediach III 2009
... w zestawieniu zajęła tematyka PR-u Polski (50), a trzecie – branży PR (38). Z analizy zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że tak jak w poprzednim ... Natomiast nazwy firm, instytucji i agencji w analizowanych publikacjach były przytaczane 81 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano po kilka osób, agencji lub instytucji, dlatego ...
-
Tydzień 50/2009 (07-13.12.2009)
... mogłyby prowadzić do zmiany ratingu. Według tej agencji w 2009 roku wzrost gospodarczy wyniesie 1,4%, a w 2010 r. 1,8%. Według agencji PKB na głowę mieszkańca wynosi obecnie 17 ... CO2 (Estonia - 820 kg, ale we Francji 290 kg, a w Niemczech - 400 kg). Z analizy wynika, że uruchomienie jednej elektrowni atomowej zmniejsza emisję CO2 można zmniejszyć aż ...
-
Jakie korzyści przynosi spółce IPO?
... jest procesem długotrwałym i czasochłonnym, wymaga szerokich umiejętności w zakresie analizy finansowej, znajomości prawa oraz doradztwa w zakresie reorganizacji podmiotów gospodarczych. ... Relations Skorzystanie z usług agencji public relation przy procesie upublicznia spółki nie jest obowiązkowe, lecz jest bardzo wskazane. Zadaniem agencji PR będzie ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 39/2010
... przez państwa strefy euro...Komisja Europejska podjęła decyzję, by agencje ratingowe podlegały restrykcyjnym kontrolom unijnej agencji - European Securities and Markets Authority. Ustalono też, że nierzetelne analizy będą podstawą do odbierania licencji przez ESMA. Mówi się też o potrzebie utworzenia własnej, europejskiej agencji ratingowej.
-
Najgorsze banki według internautów
... firmę Zetema. Całe przedsięwzięcie objęły patronatem liczne instytucje: m.in. Stowarzyszenie Agencji Reklamowych SAR oraz związek pracodawców branży internetowej IAB. Patronami Emotrack.pl są ... na temat największych marek bankowych w Polsce. Wyniki opracowano na podstawie automatycznej analizy językowej wpisów z uwzględnieniem specyfiki języka ...