-
Wakacje w Chorwacji: co warto wiedzieć?
... ” – dodaje Bogumiła Sowa z FRU.PL. Koszt podróży Co ciekawe, jak wynika z analizy FRU.PL, koszty podróży samolotem są porównywalne do wydatków związanych z podróżą samochodem. Platforma rezerwacji biletów lotniczych FRU.PL dokonała analizy kosztów podróży z Warszawy do chorwackiego Splitu w zależności od wybranego środka transportu. Dziecko ...
-
Politycy i partie w mediach II 2016
... do Pawła Kukiza. Wśród partii zdecydowanie przewodziło Prawo i Sprawiedliwość - pisze "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Czyżby jednak Polacy nieco zmęczyli się polityką? Z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wynika, że ilość doniesień na temat polityków i liderów ugrupowań spada, a popularność samych partii pikowała w lutym o 12 proc ...
-
Znamy Najlepsze Miejsca Pracy na Świecie 2020. Triumf Cisco i DHL
... których sukcesu przyczyniły się również świetne wyniki ich zlokalizowanych nad Wisłą oddziałów. Na potrzeby najświeższej, 10. już edycji badania dokonano analizy aż 3,3 mln anonimowych ankiet, przesłanych przez pracowników reprezentujących ponad 10 tys. firm z 97 zakątków naszego globu. Tak pokaźna próba nie ...
-
Upadłości firm w Polsce 2016 r.
... po pierwszym roku obowiązywania nowego prawa analizować trendy i wyciągać z takiej analizy przydatne wnioski, to odnotować należy duży spadek ilości ogłoszonych ... czynienia z kilkoma istotnymi restrukturyzacjami i upadłościami wśród sieci detalicznych (m.in. Marcpol czy Alma), a rynek dla hurtowników również się kurczy. Pomimo rosnącej konsumpcji ...
-
Internetowe sklepy spożywcze są drogie
... tak pospolitych produktów. Ale nie ma tam też płatków kukurydzianych na śniadanie. Gdyby dodać te dwa produkty, to Alma byłaby droższa od A.pl. Z październikowej analizy cen w internetowych sklepach spożywczych wypływa wniosek, że najbardziej opłaca się kupować w Piotrze i Pawle. Ale jeśli ktoś chce ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
... przed wyjazdem na działki warto zrobić zakupy w ulubionym sklepie. Jak wynika z analizy danych aplikacji admonit, reklamodawcy najwięcej pieniędzy przeznaczali na promocję w ... niekomercyjnym: Lidl, Biedronka, Tesco, Kaufland, Carrefour, Żabka, Intermarche, Alma, POLOmarket oraz Netto. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe ...