-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... czy zewnętrzni partnerzy handlowi. Ich rekomendacje mają duże znaczenie przy wyborze firmy leasingowej przez klienta ostatecznego. Dlatego większość firm skupia swoje ... firmę Newspoint. Analizowany okres 01.01.2013 – 30.09.2014. Jednostka analizy: jeden post zawierający przynajmniej jedno wystąpienie słowa kluczowego. Kodowanie wydźwięku: ręczne, ...
-
Znaczenie SEO w analizie inwestycyjnej biznesu
... firmy. Każdy biznes ma wiele wymiarów, a zespół inwestycyjny, niezależnie od tego ile osób liczy, nie jest w stanie zidentyfikować każdego ryzyka. Jak zmierzyć się z zadaniem analizy ... takiego badania umożliwia narzędzie Google Trends, które służy do analizy popularności zapytań w Google w czasie. Za jego pomocą sprawdzisz, czy zainteresowanie ...
-
Cyberprzestępczość 2020. Prognozy i rady
... krajobraz przyszłych zagrożeń, ale wskazują również na strategie, które mogą obrać firmy w celu zapewnienia sobie jak najskuteczniejszej ochrony. Cyberprzestępczość zmienia trajektorię ... tradycyjnych form analizy zagrożeń zbieranych z różnego typu kanałów informacyjnych lub pochodzących z przeprowadzanej wewnętrznie analizy ruchu i danych, uczenie ...
-
Dyrektywa NIS2 odpowiedzią na rosnące zagrożenie atakami hakerskimi
... najwyższym priorytetem dla kierownictwa organizacji i że kierownictwo jest świadome swoich obowiązków w zakresie bezpieczeństwa. Należy zacząć od analizy potrzeb swojej firmy i stworzenia mapy z jasnymi celami i terminami wdrożenia. Zidentyfikowanie i nadanie priorytetów zasobom, w tym informacjom, procesom i systemom. Zaimplementowanie systemu ...
-
Czym jest CRM?
... ich odpowiednią organizację, aby móc otrzymywać wartościowe informacje lub analizy. W tym momencie niezbędne jest stosowanie bardziej zaawansowanego narzędzia, jakim jest system zarządzania ... swoimi relacjami z klientami, dzięki czemu stają się oni wartością dla firmy. Firmy nie produkują już masowych produktów, z założeniem że i tak wszystko ...
Tematy: -
Księgarnie internetowe 2006-2010
... w ujęciu towarowym. E-sprzedaż samych tylko książek wyniesie 590 mln zł - wynika z analizy przeprowadzonej przez Olafa Kostarczyka z wydawnictwa Media Lazar. Z racji moich obowiązków zawodowych ... można tego uznać za wejście tej firmy na rynek polski. Przeciwnie, dowodzi to, że zagraniczne firmy unikają bezpośredniego wejścia. Poza tym przedsiębiorcy z ...
-
Etnografia organizacji: co to takiego?
... firmy. Badacze i stratedzy, którzy dokonują analizy – to jak zespół Dr. House’a – łączą fakty z wiedzą i doświadczeniem po to, żeby przygotować strategiczne rekomendacje dla firmy ...
-
Opinie klientów ważne dla firm
... swoich klientów Mimo zwiększenia inwestycji w projekty dotyczące analizy „opinii klientów” specjaliści przyznają, że firmy mają przed sobą długą drogę. Choć 70% ... za ich lojalność może przynieść prawdziwe korzyści. Firmy muszą zunifikować swoje działania w ramach zintegrowanej strategii analizy „opinii klientów” obejmującej dane z contact center, ...
-
Konsumenci uodpornili się na marketing
... . - Tego typu rozwiązania standaryzują i upraszczają procesy biznesowe firmy, pomagają w dokonywaniu analizy danych i śledzenia przypływu informacji, zwiększają efektywność operacyjną organizacji, a przede wszystkim pomagają w optymalizacji kosztów. Korzystając z systemów ERP, firmy mogą osiągnąć oszczędności nawet do kilkudziesięciu procent. Co ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.
... . Firmy lokowały największe budżety w czołowych stacjach: TVN, Polsacie, TVP1 i TVP2. Z kanałów tematycznych najczęściej wybierany był Discovery Channel. Ponad 8 milionów (8%) firmy z tej kategorii przeznaczyły na promocję w Internecie. W porównaniu z 2014 rokiem znaczenie tego kanału wzrosło, a firmy wydały więcej o ok. 17% – wynika z analizy domu ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... również reklama cyfrowa. Jakich trendów należy wypatrywać na tym rynku? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwała firma Salesforce. Z jej analizy wynika m.in., że firmy skupiają się obecnie na personalizacji przekazu reklamowego, wykorzystywaniu wielu źródeł danych o klientach oraz poszukiwaniu jak najbardziej skutecznych wskaźników, którymi ...
-
Customer experience podnosi przychody
... CX zdają sobie sprawę, że tradycyjne metody badawcze, takie jak analizy rynku, danych demograficznych czy zachowań klientów w przeszłości, nie ... stworzonej przez KPMG metodyki Sześciu Filarów Customer Experience ankietowani wybrali firmy, które najlepiej zarządzają doświadczeniami klientów. Konsumenci pochodzili z 14 różnych krajów: Australii, Chin ...
-
Obieg należności po I połowie 2019 roku
... , lubuskim oraz także zachodnio-pomorskim, gdzie firmy nie tylko szybciej płaciły, ale i sprawniej „ściągały” swoje należności. Z analizy przeprowadzonej w pierwszym półroczu 2019 roku przez Euler Hermes, wiodącego globalnego ubezpieczyciela należności handlowych wynika, że działające w Polsce firmy generalnie oczekują zbliżonych, jeśli nie takich ...
-
CRM dla MSP
... kontaktowych oraz mechanizmy wyszukiwania osób o danych kompetencjach, budowanie historii współpracy z pracownikiem, pomoc wewnętrzna) OLAP - graficzne analizy zysku firmy generowanego przez daną grupę kontrahentów, analizy dowolnego typu interakcji z klientem. Rankingi firm. Oprócz wyżej wspomnianej integracji wielu usług warto także podkreślić ...
-
Tydzień 47/2006 (20-26.11.2006)
... w najbliższych latach jesteśmy skazani w tych dwóch grupach surowców na import i zależność od dostawców. 2. Ciekawe są analizy wyników osiągniętych przez polskie firmy (niefinansowe) w ciągu trzech kwartałów tego roku (analizowano firmy powyżej 50 osób). W tym okresie ich przychody wzrosły o 13,9%, a koszty 0 13,3%. Rentowności obrotu netto ...
-
Zarządzanie ryzykiem kredytowym: bank a firma
... W praktyce badanie zdolności kredytowej sprowadza się do analizy przepływów pieniężnych i jakości zarządzania nimi przez ... firmy, które utraciły płynność. Artykuł powstał na podstawie książki pod redakcją Krzysztofa Jajugi „Zarządzanie ryzykiem” (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007). Książka wyjaśnia czym jest ryzyko, jakie są sposoby jego analizy ...
-
Sprawozdania finansowe a ocena ryzyka
... lub zmniejszyć wartość podmiotu gospodarczego. Firmy prowadzące działalność narażone są na różnorodne ryzyka, o których informacje mają szczególne znaczenie dla analizy każdego podmiotu i mogą wpłynąć na ważne dla niego decyzje gospodarcze. Podstawą do ich podejmowania jest sprawozdanie finansowe firmy, którego użytkownikami są zarówno inwestorzy ...
-
Wybór dostawcy energii: na co uważać?
... firmy zapłaci o 658 zł netto mniej, niż gdyby wybrał drugą pod względem ceny, ale z o wiele niższą opłatą handlową, ofertę PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Dla firmy, która zużywa rocznie 20 MWh, praktycznie równoważny jest wybór pomiędzy ofertami Vattenfalla i PGE. Z analizy ... przed terminem jej wygaśnięcia? Z analizy wynika, iż sprzedawcy energii ...
-
Handlowcy wciąż rozchwytywani
... chcą na nim pracować, oprócz umiejętności charakterystycznych dla handlowców powinny wykazać się odpowiednią wiedzą techniczną. Liczy się doświadczenie Z analizy wynika, że firmy poszukujące handlowców najczęściej rekrutowały na stanowiska specjalisty, co dziesiąty pracodawca chciał zatrudnić pracownika na stanowisko kierownicze, natomiast oferty ...
-
Upadłości firm w południowo-zachodniej Polsce
... zauważają autorzy analizy, pewną wspólną cechą obydwu wspomnianych województw są pojawiające się w nich upadłości firm związanych z przemysłem włókienniczym oraz wyrobów ceramicznych (nie są liczne, aczkolwiek bardzo rzadko spotykane w innych regionach kraju). W pierwszej dziesiątce bankructw we wspomnianych województwach były firmy o obrotach od ...
-
Polska liderem handlu detalicznego
... i chłonność, a konsumenci są chętni do robienia zakupów i próbowania nowinek - wynika z analizy przeprowadzonej przez Instytut Outsourcingu, Pracodawców RP i firmę Target BPO. ... się na naszym kontynencie swoim dużym potencjałem – tłumaczy Łukasz Gajewski, Prezes firmy Target BPO, będącej liderem outsourcingu sprzedaży w Polsce. – Z 38 milionami ...
-
Zakup domen internetowych a projektowanie nazwy
... istniejących, to coś więcej niż burza mózgów lub ankieta wśród pracowników. To analizy, czy słowo nie niesie za sobą ograniczeń w stosowaniu. Ideałem wydaje się ... , AXTONE obejmowało wszystkie konieczne do działania rynkowego kompletny proces budowy i analizy nazw. Dzięki temu firmy te bez problemu mogą prowadzić biznes na terenie całej Europy. ...
-
Rekrutacja pracowników głównie online
... firmy z branży finansowej (67%) oraz IT i FMCG (po 50%). Na umiejętności pracy w zespole wskazało 26% badanych, niewiele mniej, 25%, na odbyte kursy i szkolenia. Rekrutacja wewnętrzna a zewnętrzna Jak wynika z analizy ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę
... marketera z analizy szacowane wzrosty są znacznie niższe i w pierwszych dziewięciu miesiącach br. wyniosły ok 4%. Z dwudziestu największych firm tylko siedem notuje zwiększenie wydatków). Aflofarm dominuje na liście największych polskich reklamodawców z wydatkami w pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku na poziomie 539 mln. Kolejne firmy to US ...
-
Jak zaprojektować nazwę produktu?
... przygotowanie. Audyt nazwy produktu gwarantuje bezpieczeństwo stosowania na rynku, a odpowiednio dobrane analizy odpowiadają na pytania o potencjale i sile nowej nazwy. Testy perswazyjności określą stopień użyteczności nazwy dla realizacji celów firmy. Testy lingwistyczne mówią o potencjale perswazyjnym, jaki niesie nazwa produktu. Nazwa produktu ...
-
Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm
Największe polskie firmy wykazują większą otwartość na komunikację z klientem niż zagraniczni giganci - tak wynika z analizy badań czołowych rodzimych i amerykańskich przedsiębiorstw. Tegoroczne analizy Holicon, potwierdzają, że już około 65 proc. spośród pierwszej setki największych polskich przedsiębiorstw (wg. rankingu „Polityki”) udostępnia na ...
-
Zakupy impulsowe przez Internet
... sprzętu elektronicznego. Potwierdzają to wyniki przeprowadzonej przez nasz portal analizy zachowań klientów sklepów internetowych – komentuje Kamil Brożek, Polish Market Manager w KodyRabatowe ... przychód w wysokości 3 milionów dolarów. Co ciekawe, przedstawiciel firmy nazywa sprzedaż w kanale mobilnym najważniejszym czynnikiem wzrostu całego biznesu ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... , takie narzędzia wykorzystuje już 20 proc. firm działających w Polsce. – Poprzez brak analizy własnych danych sklepy tracą szansę na zgromadzenie istotnych informacji sprzedażowych dotyczących ... grup odbiorców nie przynoszą więc już takich efektów, jak kiedyś. Dlatego firmy na całym świecie coraz częściej skłaniają się ku ich personalizacji, czyli ...
-
Serwisy bukmacherskie nie dbają o bezpieczeństwo nieletnich
... To właśnie te alarmujące dane zdecydowały o przystąpieniu Fundacji Dzieci Niczyje do gruntownej analizy internetowej obejmującej ofertę gier hazardowych. Do badania wybrano ... swoją działalność w oparciu o zezwolenie wydane przez Ministra Finansów. Przykładowo, legalne firmy oferujące zakłady online mają prawny obowiązek skutecznej weryfikacji wieku ...
-
Bezpieczeństwo firm w sieci I poł. 2014
... się skutkom ataków w każdej ich fazie (przed, w trakcie i po), firmy muszą korzystać z rozwiązań działających w każdym miejscu systemu, gdzie zagrożenie może się ujawnić.” Informacje o raporcie Raport Cisco 2014 Midyear Security Report prezentuje wyniki analizy trendów dotyczących bezpieczeństwa i jego zagrożeń obserwowane w pierwszej połowie 2014 ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... Codemedia działającej w segmencie wspierania sprzedaży przy pomocy kanałów mediowych. Firmy farmaceutyczne najczęściej promują środki przeciw przeziębieniu witaminy, środki pobudzające i odpornościowe oraz przeciwbólowe – wynika z analizy Codemedia. Firmy farmaceutyczne największą część swoich budżetów przeznaczają na zakup czasu antenowego ...
-
Ubezpieczenia w mediach społecznościowych
... poprzez media społecznościowe. To bardzo dobry pomysł, jednak okazuje się, że firmy ubezpieczeniowe raczej nie wspierają tego typu działań. To niektóre z wniosków, jakie nasuwa lektura raportu z najnowszego badania IRCenter. Punktem wyjścia analizy były dwa modele sprzedaży ubezpieczeń w mediach społecznościowych: agenci ubezpieczeniowi wchodzą ...
-
Patriotyzm gospodarczy w social media, czyli burza wokół Poli
... Poli”, w których padły słowa nacechowane emocjonalnie, miało wydźwięk pozytywny – wynika z analizy IMM. Dyskusja Polaków w mediach społecznościowych na temat aplikacji tylko ... . Polacy chętnie deklarują, że kupują krajowe produkty, i często polecają rodzime firmy. W mediach – zarówno w tradycyjnych i społecznościowych – coraz częściej trafić można ...
-
Sponsoring sportowy: na kogo może liczyć piłka nożna?
... analizy zrealizowanej przez Deloitte wynika, że sponsoring piłki nożnej w naszym kraju dopiero raczkuje. Tak jest zarówno na szczeblu krajowym, jak i lokalnym. Najszerzej reprezentowaną grupą sponsorów są dziś firmy ... analizy Deloitte wynika że połowa sponsorów i/lub partnerów rodzimych klubów oraz związków i organizacji piłkarskich to prywatne firmy ...
-
Firmowa strona www. Czego oczekują klienci?
... wobec niej polscy przedsiębiorcy. Z analizy wynika, że zdecydowana większość badanych (79%) chce stworzyć swoją witrynę od podstaw, a tylko 9% chodzi o przebudowę już istniejącej witryny. Wśród najbardziej pożądanych funkcjonalności strony respondenci wymieniają przede wszystkim możliwość edytowania strony przez firmę. Firmy chcą nowych stron www ...