-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... online w Polsce ma się całkiem dobrze - w pierwszym kwartale bieżącego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o 9% rdr, osiągając tym samym pułap 1,1 mld zł. Dodatkowe, poparte badaniami Starcom, analizy ... rozwojowe reklamy online w Polsce) czy analizy i szacunki PwC, w których prognozowano, że momentem, w którym wydatki na reklamę online przewyższą ...
-
Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data
... ten ma być ponad dwukrotnie wyższy. Z Big Data korzysta również branża reklamy online. Ta jednak powinna pomyśleć o przetworzeniu ich w Smart Data, czyli tzw. ... form reklamowych. Tak naprawdę, jesteśmy dopiero na początku drogi do analizy danych i personalizacji komunikatów marketingowych na naprawdę wysokim poziomie. Z naszych badań wynika, że ...
-
Ranking e-commerce: gdzie Polacy robią zakupy online?
... zł miesięcznie. Jak wynika z analizy Internetu za pomocą aplikacji SentiOne Listen, w ostatnich 12 miesiącach hasło „zakupy online” osiągnęło zasięgi na poziomie 517 ... online. - podsumowuje Krzysztof Jarecki - Dlatego właściciele sklepów powinni zawczasu pomyśleć o inwestycji w rozwój e-commerce i zadbać o jego reklamę na podstawie rzetelnej analizy ...
-
Media online o branży PR I-VI 2008
... online agencji PR działających na polskim rynku. Pierwsze 5 miejsc w rankingu przypadło kolejno agencjom: ComPress (284 publikacje), OnBoard PR (249), Euro RSCG Sensors (211), Edelman (207) i Ciszewski PR (206). Na podstawie analizy ... wykorzystaniu usługi monitorowania internetu NewsPoint. Artykuły do analizy były wyszukiwane w oparciu o jedno wybrane ...
-
Ubezpieczenia online: wady i zalety
... dyskusyjnych, opracowano raport „Ubezpieczenia online: Allianz i jego konkurenci”. Dokument przedstawia zalety oraz wady zakupu polisy online, na jakie zwrócili ... przeprowadzane zostało metodą jakościową gemiusInsight, czyli jakościowej analizy treści wspomaganej komputerowo. Podstawą dla analizy są wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za sierpień ...
-
Kaspersky Fraud Prevention Cloud przeciwko oszustwom online
... przez Kaspersky Lab wynika, że w minionym roku ofiarą oszustwa finansowego online padała 1 na 5 osób korzystających z usług bankowych. Kaspersky Fraud Prevention Cloud - ... badań i analizy oszukańczej aktywności, która świadczy pomoc klientom w zakresie minimalizowania ryzyka nielegalnych transakcji, wykonywania analizy kryminalistycznej ataków oraz ...
-
Gry online: socjotechnika jedną z metod kradzieży haseł
... kradzieży haseł do gier online odnotowano w 1997 roku, gdy firmy antywirusowe zaczęły otrzymywać e-maile od graczy Ultima Online, zawierające szkodliwe oprogramowanie do analizy. Początkowo, programy te były klasycznymi keyloggerami. Keyloggery to trojany nie posiadające bezpośredniego związku z grami online, które rejestrują wszystkie uderzenia ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... Rynkowych przeprowadziły wspólne badanie stosunku polskich internautów do reklamy online. Użytkownicy sieci odpowiedzieli na 30 szczegółowych pytań dotyczących tej formy ... Tripple Billboard, następnie Double Billboard i na końcu Billboard. Uzupełnieniem analizy efektywności różnych form reklamy internetowej jest rozdział przygotowany przez ...
-
Zakupy online - typy klientów
... analizy ofert online, a następnie zamówić w offline, telefonicznie lub przez mobile. Siła tej grupy uświadamia jak ważne jest dbanie o wszystkich konsumentów przychodzących do nas. e-Retail Sales Index wykazuje mocniejsze wzrosty (19 proc. rok do roku) w firmach z kanałem online i offline niż w firmach tylko online ...
-
Lokalne różnice w wydatkach na zakupy online
... do e-zakupów istotnie się kurczy. Jak wynika z przeprowadzonej analizy, czynnikiem determinującym zakupy w internecie jest zamieszkiwanie na terenie dużego ośrodka miejskiego. Autorzy raportu przyjrzeli się, jak Polacy, w zależności od położenia geograficznego, różnicują wydatki na zakupy online względem wydatków w handlu ogółem. Pod lupę wzięto ...
-
Zakupy online: plusy i minusy oczami Polaków
... online, a co uważamy za ich zdecydowany minus? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwał Santander Consumer Bank. Oto wyniki jego analizy. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Z jakich powodów Polacy lubią kupować w sklepach internetowych? Jakie niedogodności napotykamy podczas zakupów online? Jak często kupujemy online ... zaletą zakupów online jest wygoda ...
-
Hazard online – jakie niebezpieczeństwa?
... ugruntowaną pozycję online. Jednak obok legalnych zasobów, w sieci działają ich wersje nielegalne lub jawnie oszukańcze, wykorzystujące spam w celach promocyjnych. Wiele osób, otrzymując informację o zawrotnych kwotach, jakie rzekomo są na wyciągniecie ręki, traci zdrowy rozsądek. Securelist dokonało analizy najpopularniejszych rodzajów oszustw ...
-
Nie ma e-commerce bez nowoczesnych płatności online
... promocje i wyprzedaże – wzrost aż o 757%! 17 mln internautów odwiedza serwisy e-commerce Analizy niezbicie dowodzą, iż w Polsce stale rośnie zainteresowanie e-zakupami. 21,6 mln populacji ( ... firma wypracowuje najlepsze metody obsługi płatności online. Operacje oferowane przez integratora płatności online, pozwalają e-sklepom na udostępnienie ...
-
Konflikt w Gruzji a polskie media online
... raport na temat liczby publikacji na temat Gruzji i Kaukazu w mediach online od 4 do 13 sierpnia 2008 r. Podsumowanie objęło 1700 polskich i 9000 zagranicznych serwisów internetowych, z których wybrano wiadomości w języku angielskim. Z analizy wynika, że w ciągu ostatnich kilku dni polskie media poświęcały konfliktowi rosyjsko-gruzińskiemu ...
-
Zakupy w sieci opłacane przelewami online
... - wynika z analizy PayU. Przy płaceniu coraz większa grupa internautów wybiera płatności szybkim przelewem z natychmiastową realizacją online lub kartą. Najczęściej kupowane produkty to sprzęt RTV i AGD. Z badania przeprowadzonego przez PayU wynika, że 79 proc. kupujących w sieci płaci za zakupy korzystając z szybkich przelewów online (tzw ...
-
"Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?
... z tego rodzaju promocji korzysta m.in. branża turystyczna. Z analizy firmy Gemius wynika, że 55 mln emisji spotów z tego sektora obejrzało 9,8 mln ... .com jest także liderem w zestawieniu najpopularniejszych wydawców dla niemieckiego rynku reklamy wideo online branży turystycznej. W serwisie należącym do Google’a kreacje analizowanej branży dotarły do ...
-
Europejczycy a bankowość online
... analizy wynika, że Polska choć na odległej pozycji w rankingu, radzi sobie nienajgorzej. Największe kraje Europy (Niemcy, Francja, Wielka Brytania) ze współczynnikiem od 35 do 54 proc. znajdują się mniej więcej na poziomie Stanów Zjednoczonych, w których 41 proc. klientów banków korzysta usług online ...
-
Masz sklep odzieżowy online? Uważaj na Black Friday!
... Analizy prowadzone przez Kaspersky, pokazują, że w tym sezonie operatorzy botnetów finansowych skupiali się na towarach konsumpcyjnych, ataków mógł spodziewać się sklep odzieżowy online ...
-
Europejski rynek reklamy online rośnie
... roku, chcąc dotrzeć do rosnącej liczby Europejczyków kupujących online, 65 proc. spośród ankietowanych przez Jupiter marketerów musiało zwiększyć wydatki na płatne wyszukiwanie. Podążając za konsumentem, w sieci pojawia się coraz więcej reklamodawców. Jak wynika z analizy JupiterResearch – „Penetracja Internetu wzrosła z 46 proc. w 2004 roku ...
-
Zakupy online za granicą są tańsze
... główny powód kupowania online za granicą wymieniają oni niską cenę (48%), oraz większy wybór towarów (45%). PayPal sprawdził, gdzie polscy użytkownicy mogą kupić markowe produkty najtaniej. Badania uwzględniły popularne sklepy internetowe w USA, Niemczech, Rosji, Chinach i niektórych krajach europejskich. Z analizy przeprowadzonej przez PayPal ...
-
Fitness marketing online – zrób to skutecznie
... .pl pokazuje, jak w osiągnięciu tego efektu pomaga reklama online – jak przedstawiają się szacunkowe koszty takiej kampanii oraz przewidywane rezultaty, uwzględniające trendy sezonowe ... dla klubów fitness lub siłowni zlokalizowanych w dużych miastach Polski. Dokonując analizy potencjału tej branży specjaliści pod uwagę wzięli zestaw popularnych fraz ...
-
7 nowych trendów w zakupach online po pandemii
... wszystkim możliwościom, jakie otworzyła przed nimi sprzedaż przez internet. Zakupy online pomogły przedsiębiorcom, wzmacniając jednocześnie pozycję samego e-commerce. Jakie trendy w handlu internetowym ... zakupu, problem poprawiania konwersji nie był tak palący. Naturalnie powstawały analizy, że przez nieoptymalnie zaprojektowany UX na każdym etapie ...
-
Buty online - tak kupuje Polak
... i obuwie. Czy cieszą się one popularnością? Zdecydowanie tak.Jak wynika z analizy przeprowadzonej ostatnio przez Sarenza, aż 45% ankietowanych swoją ostatnią parę butów kupiło ... przypadku kobiet jest to 3-4 pary. Czym kierują się polscy mężczyźni kupując online? Z badań Sarenzy wynika, że czynnikiem determinującym zakup w Internecie jest nie tylko ...
-
Rozwój rynku gier online
... krajów azjatyckich. Analizy rynkowe wskazują na to, że dochód czerpany z miłośników gier online osiągnie wartość 6,8 miliarda USD w 2010 roku. Mieszkańcy krajów azjatyckich znani są z ponadprzeciętnego zamiłowania do gier komputerowych. Odkąd uruchomiono internetowe łącza szerokopasmowe w tych krajach, dochód, jaki przynoszą gracze online, z roku ...
-
Rekrutacja online - podsumowanie 2010
... do roku 2009 można zaobserwować większą liczbę aktywności rekrutacyjnych za pośrednictwem ogłoszeń online. Porównując jednak liczbę ogłoszeń dwa lata wstecz, w styczniu 2008 ... zarazem jest na tyle doświadczony i samodzielny, aby prowadzić operacyjnie trafne analizy - będące najczęściej niezwykle ważną informacją dla zarządu - które mogą zostać ...
-
Co 2 reklama online jest niewidzialna
... . tych kreacji. Chcesz wiedzieć więcej o viewability? Oto garść informacji pochodzących z najnowszej analizy Gemius. Firma Gemius postanowiła przyjrzeć się, jak kształtuje się viewability, czyli kluczowy wskaźnik efektywności reklamy online, dzięki któremu zyskujemy informacje o widoczności przekazu reklamowego (np. wideo, display, reklamy tekstowe ...
-
Gry online: podczas lockdownu ponad 5,8 mln ataków
... Postanowili przeanalizować, jak te zagrożenia zmieniały się w czasie pandemii. Oto wnioski z tej analizy. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Pod jakie gry najczęściej podszywali ... zostanie skradzione, nie wpłynie to na pozostałe. Nie stosuj do gier online tego samego hasła, które wykorzystujesz w innych serwisach. Pobieraj aplikacje mobilne wyłącznie ...
-
Rekrutacja pracowników głównie online
... 50%). Na umiejętności pracy w zespole wskazało 26% badanych, niewiele mniej, 25%, na odbyte kursy i szkolenia. Rekrutacja wewnętrzna a zewnętrzna Jak wynika z analizy przeprowadzonych badań, w 51% firm rekrutacja na stanowiska kierownicze odbywa się wewnętrznie. Tego typu działania są najbardziej powszechne w przedsiębiorstwach, które zatrudniają ...
-
Prezydenci miast a media online
... debaty medialnej była ustawa metropolitalna. Z tego powodu NewsPoint przyjrzał się tym razem wizerunkom prezydentom największych polskich miast w mediach internetowych. Do analizy wybrano prezydentów 18 największych miast (powyżej 200 tys. mieszkańców) oraz czterech mniejszych stolic administracyjnych. Raport obejmuje publikacje na temat 18 ...
-
Największe miasta Polski a media online
... miast Polski w mediach internetowych w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Do analizy wybrano miasta z grupy tych liczących powyżej 300 tys. mieszkańców. Raport ... Podsumowanie przygotowano przy wykorzystaniu usługi monitorowania internetu NewsPoint. Artykuły do analizy były wyszukiwane w oparciu o jedno wybrane słowo kluczowe – nazwę miasta we ...
-
Prezesi banków: co piszą media online?
... artykuły, które pojawiły się w okresie 1 sierpnia 2007 - 31 lipca 2008. Do analizy wybrano 18 prezesów najbardziej znanych polskich banków. Najczęściej wymienianym w tym ... badaniu Podsumowanie przygotowano przy wykorzystaniu usługi monitorowania internetu NewsPoint. Artykuły do analizy były wyszukiwane w oparciu o jedno wybrane słowo kluczowe – imię i ...
-
Zakupy online: mężczyźni na aukcjach, kobiety w e-sklepach
... zakupy w sieci. To prawie o jedną piątą więcej niż przed rokiem. Wśród mężczyzn najpopularniejsze są aukcje internetowe, wśród kobiet e-sklepy – wynika z analizy firmy badawczej Gemius. Gemius przeanalizował ruch na stronach e-sklepów, aukcji internetowych i zakupów grupowych. Jak pokazują najnowsze, październikowe wyniki badania Megapanel ...
-
Zaskakujące wyniki badań: za zakupy online wolimy płacić gotówką
... osób, robi zakupy w Internecie. Sklepy online oferują szeroki wachlarz możliwości płatności za zakupy: przelewy bankowe, platformy płatności online np. PayU, DotPay, Przelewy24, płatności kartą oraz PayPal, zwykle dostępna jest również płatność gotówką przy odbiorze. Jak wynika z analizy Lizard Media, z tej ostatniej możliwości korzysta ...
-
E-commerce na szczycie. Zakupy online robią już wszyscy Polacy
... niż e- i m-sklepów w przeglądarce (17%). Co 8. Internauta dostrzega to, że w aplikacjach są dedykowane dla niego promocje. Skomplikowane analizy, niezliczone porównania i kręte ścieżki zakupów online E-commerce rośnie. M-commerce rośnie. Rośnie także omni-commerce i tym samym złożoność procesu zakupowego. Dlaczego? Bo w dobie szybkiego wzrostu cen ...
-
Czy klienci galerii handlowych kupują prezenty online?
... niej – ok 8% klientów badanych galerii, a we Wrocławiu – 12%. Z analizy danych z mobile widać, że ponad 1/5 klientów tradycyjnych centrów handlowych robi zakupy również w aplikacjach online. “Wiedza o zachowaniach użytkowników urządzeń przenośnych, zdobyta w drodze analizy danych pochodzących bezpośrednio z kanału mobile, znajduje wiele zastosowań ...