-
Polacy a firmy farmaceutyczne
... – przecież zdrowie jest wartością uniwersalną, bez względu na płeć – dodaje Anna Sarnacka. Którą z firm farmaceutycznych darzymy zaufaniem? Analizując odpowiedzi respondentów, którzy ... ale stają się wiarygodnym partnerem w zdobywaniu wiedzy na temat chorób i profilaktyki – ocenia Anna Sarnacka. Treść takich stron jest przedmiotem wnikliwych ocen pod ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2015
... okresie ubiegłego roku. Dobrą koniunkturę na rynku powierzchni handlowych potwierdza Anna Bartoszewicz-Wnuk, Dyrektor Działu Badań Rynku i Doradztwa w JLL. „To był ... analogicznym okresie roku poprzedniego. Najwięcej powierzchni powstaje w głównych aglomeracjach”, dodaje Anna Bartoszewicz-Wnuk. Popyt – ekspansja polskich marek W 2015 r. do ...
-
Polscy inżynierowie słabo znają języki obce
... skromny. „Według naszych obserwacji tylko co piąty specjalista w branży budowalnej i co trzeci w branży energetycznej poszukujący pracy mówi po angielsku” - wyjaśnia Anna Lisowska-Rakowska, Senior Consultant w zespole Sales & Marketing w warszawskim oddziale HAYS Poland. „Wśród menedżerów ten odsetek jest większy: 60% i 70% adekwatnie. Jeśli ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce przyciągają
... więcej ryzyk, które mogą się pojawić w trakcie procesu inwestycyjnego – tłumaczy Anna Oleksy. W małych miejscowościach dominują proste formaty parterowe z wejściem z zewnątrz i parkingiem ... które do tej pory wskazywały dobre fundamenty do dalszych wzrostów – mówi Anna Oleksy. – Inwestorzy wciąż będą poszukiwać atrakcyjnych projektów na rynkach, które ...
-
Najlepsza firma dla inżyniera 2009
... 3 081 inżynierów. 88% głosujących stanowili mężczyźni zaś 12% kobiety – relacjonuje Anna Strożek, Starszy Specjalista ds. Analiz BDI. Największą popularnością wśród kobiet w 2009 roku ... znalazł się niemiecki (14%), na trzecim rosyjski (12%). Jak zauważa Anna Strożek, optymistycznym akcentem w tegorocznej edycji jest wyższe niż w ubiegłym roku ...
-
Rynek magazynowy w 2017 r.
... dużym rynkiem pracy i relatywnie większą niż gdzie indziej dostępnością pracowników – dodaje Anna Głowacz. Wśród nowych, rozwijających się lokalizacji na wyróżnienie zasługuje woj. ... to atuty, które chcą wykorzystać deweloperzy, aby przyciągnąć najemców – komentuje Anna Głowacz Wśród deweloperów największy udział w nowej podaży, podobnie jak w roku ...
-
Rynek magazynowy w I kw. 2019 r.
... . z bardzo wysokim, sięgającym 94% udziałem nowych umów i ekspansji. – wyjaśnia Anna Głowacz, Dyrektor Działu Industrial w AXI IMMO. Największy udział w strukturze popytu generują ... najbliższych kwartałach łączne zasoby tego rynku będą wyższe od podaży Poznania. – komentuje Anna Głowacz, Dyrektor Działu Industrial w AXI IMMO. Pod względem nowej podaży ...
-
7 trendów w HR, które warto obserwować
... komunikować, ile płacą swoim pracownikom i dlaczego. W przyszłości może to rodzić problemy, bo idea jawności płac znajduje aplauz wśród pracowników – podkreśla Anna Barbachowska. 3. Etyka i zgodność z przepisami. W obliczu szybkiego rozwoju generatywnej sztucznej inteligencji, to etyka i zgodność stają się kwestiami, które organizacje muszą mieć ...
-
Internet - wymagające medium
... e-marketingu. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu marketingu interaktywnego. e-mail:mmusiol@idmnet.pl Anna Gołębicka jest dyrektorem strategicznym w agencji Martis S.A. Zajmuje się strategią komunikacji i kreowaniem marek komercyjnych. e-mail: anna.golebicka@martis.pl W artykule wykorzystano informacje z raportu firmy DoubleClick - "DoubleClick ...
-
Rynek pracy w 2010r. się ożywi?
... sytuację zareagują pracownicy tak w przyszłym roku, jak i w latach następnych – mówi Anna Macnar, Country Manager Universum Polska. Jak promować wizerunek pracodawcy Dlatego, zdanie ... swojej atrakcyjności jako pracodawca na rynku pracy – mówi Anna Macnar. Informacje o badaniu Badanie “Employer Branding Survey” zostało przeprowadzone przez Universum ...
-
Top managerowie a narzędzia komunikacji
... . „Wiele firm planuje rozszerzyć zakres wykorzystywania konkretnych narzędzi UCC, od 36% jeżeli chodzi o telepresence do prawie 60% w przypadku wideokonferencji”, dodaje Anna Kuberacka, analityk zespołu Customer Research Frost & Sullivan i druga z autorek niniejszego badania. „Większość organizacji, które obecnie nie używają tych narzędzi, planuje ...
-
Wizerunek w Internecie a szukanie pracy
... wyszukiwarki na postrzeganie potencjalnego pracownika nie dziwi ekspertów. Anna Sikorska, kierownik działu SEO w marce Adseo zajmującej się marketingiem w wyszukiwarkach, podkreśla: ... się w zupełnie innej sytuacji niż osoba o nietypowym, rzadkim nazwisku. Anna Sikorska z Adseo podkreśla: „Popularne nazwisko to jednocześnie plus i minus. Jeśli nie ...
-
Branża turystyczna a Facebook
... . Budżety na Facebooka rosną, ale nie sa to wydatki takie jak w branży FMCG - analizuje Anna Zielińska z agencji Socializer, obsługującej wiele wiodących fan page’y. Tymczasem światowe trendy są optymistyczne dla Facebooka. ... z tym także narzędziem do pozyskiwania atrakcyjnych treści, które można wykorzystać w ramach działaności firmy - kończy Anna ...
-
Powierzchnie biurowe: Warszawa, Budapeszt, Bukareszt, Praga
... budynki biurowe powstają głównie poza centralnymi obszarami miast, jednak należy zwrócić uwagę na rosnącą aktywność deweloperów w Warszawie w obrębie centrum – mówi Anna Staniszewska,Dyrektor Działu Analiz Rynkowych i Doradztwa, Europa Środkowo-Wschodnia, BNP Paribas Real Estate. Wartym podkreślenia jest fakt zróżnicowanej oferty pod względem ...
-
Rynek biurowy w Polsce I kw. 2016
... biurowej. To niektóre z wieści płynących z najświeższej analizy opracowanej przez międzynarodową firmę doradczą JLL. O bieżącej sytuacji na polskim rynku biurowym mówi Anna Młyniec, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Biurowych i Reprezentacji Najemcy, JLL: „Umowy najmu podpisane w pierwszych trzech miesiącach 2016 r. opiewały łącznie na 250 ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
... reklamę w magazynach wydały e-sklepy oferujące odzież i obuwie – komentuje Anna Lipińska, Group Account Director z domu mediowego Codemedia. Kategorie reklamodawców Zdecydowanie ... w ubiegłym roku. Nie dziwi więc intensywna promocja tych produktów - dodaje Anna Lipińska, Group Account Director z domu mediowego Codemedia. W kategorii odzież i ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... rosły. Najprawdopodobniej schemat ten powtórzy się także w tym roku – mówi Anna Lipińska, Group Account Director, Codemedia. Reklamodawcy Największe wydatki na ... działań, które mają przyciągać do odwiedzenia sklepu i skorzystania z oferty - mówi Anna Lipińska, Group Account Director, Codemedia. W kategorii sklepy i hurtownie największym reklamodawcą ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... , z jaką robimy zakupy przez internet wzrasta z roku na roku - mówi Anna Lipińska, Group Account Director z domu mediowego Codemedia. - Z przygotowanego przez Ceneo. ... w nowej strategii reklamowej właściciela popularnej wśród Polaków platformy zakupowej – mówi Anna Lipińska, Group Account Director z domu mediowego Codemedia. W TOP 10 najchętniej ...
-
Rynek biurowy w Warszawie w I kw. 2017 r.
... biurowej. Szczególnie intensywnie rozwija się biurowe centrum miasta” - komentuje Anna Młyniec, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Biurowych i Reprezentacji Najemcy, JLL. Popyt ... im ono infrastrukturę transportową, dostępność nowoczesnych powierzchni, a także prestiż” - dodaje Anna Młyniec. Nie oznacza to jednak, że w I kwartale br. warszawski ...
-
Rynek magazynowy w I poł. 2017 r.
... też Górny Śląsk (401 000 mkw.) i Warszawa (392 000 mkw.). – komentuje Anna Głowacz, Dyrektor Działu Industrial w AXI IMMO. W pierwszej połowie 2017 roku ... powstaje w okolicach Warszawy, na Górnym Śląsku i we Wrocławiu – dodaje Anna Głowacz, Dyrektor Działu Industrial w AXI IMMO. Poziom pustostanów Na koniec II kwartału br. wskaźnik pustostanów ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... i reklamodawcy chcą skłonić nas do skorzystania z właśnie ich oferty – mówi Anna Lipińska, Group Account Director z domu mediowego Codemedia. Wśród dziesięciu największych ... się na Internecie – na promocję w nim przeznaczył 78% wydatków – mówi Anna Lipińska, Group Account Director z domu mediowego Codemedia. W TOP 10 najchętniej wybieranych ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 44/2017
... życia dziecko powinno zostać poddane szczepieniom przeciwko gruźlicy, wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, błonicy, tężcowi, krztuścowi oraz polio w kilku dawkach. prof. Anna Skoczyńska, kierownik Krajowego Ośrodka ds. Diagnostyki Bakteryjnych Zakażeń Ośrodkowego Układu Nerwowego, Narodowy Instytut Leków; prof. Ron Dagan, Soroka Medical Center ...
-
Gwałtowne zjawiska atmosferyczne przestraszyły Polaków
... nadal się nie skończył i nie możemy zamknąć jeszcze pogodowego bilansu – zaznacza Anna Olejarczyk, dyrektor Departamentu Taryfowych Ubezpieczeń Majątkowych w InterRisk. Również Polska Izba ... lokalu zastępczego, gdy dom nie nadaje się do zamieszkania – mówi Anna Olejarczyk. Osoby, które już ubezpieczyły swój dom i dobytek przed żywiołami, powinny ...
-
Rynek magazynowy w I poł. 2018 r.
... ponad 260 tys. mkw. o ponad 105 tys. mkw. więcej niż w I połowie 2017 r. – komentuje Anna Głowacz, Head of Industrial – Leasing Agency w AXI IMMO. Podaż: W budowie ... nowych lokalizacji najwięcej buduje się w Polsce Wschodniej, bo ponad 215 tys. mkw. – dodaje Anna Głowacz. Poziom pustostanów: Niska dostępność powierzchni zwłaszcza na nowych rynkach ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2018
... ofertę rozszerzają centra handlowe, włączając do niej komponenty gastronomiczne i rozrywkowe. Równolegle spada udział powierzchni operatorów spożywczych i sklepów budowlanych”, informuje Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Największe projekty których otwarcie zaplanowano na bieżący rok to Galeria Młociny w Warszawie ...
-
Rynek magazynowy w 2018 r.
... infrastrukturalne oraz dobre warunki do pozyskiwania gruntów inwestycyjnych – komentuje Anna Głowacz, Dyrektor Działu Industrial w AXI IMMO. W strukturze ... tego typu projektów w Polsce, głównie w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi oraz na Górnym Śląsku – dodaje Anna Głowacz, Dyrektor Działu Industrial w AXI IMMO. Wśród deweloperów największy udział w ...
-
Rynek biurowy w Warszawie w świetnej formie
... też szczególnie popularne wśród firm wchodzących na rynek warszawski”, podkreśla Anna Młyniec, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Biurowych i Reprezentacji Najemcy, JLL. ... miesiącach, możemy się spodziewać kolejnego bardzo dobrego roku na stołecznym rynku biurowym”, dodaje Anna Młyniec. Flexy na fali Dalszy rozwój notują również operatorzy ...
-
Rynek magazynowy w I poł. 2019 r.
... gruntów, silny przemysł i chłonny rynek konsumencki w postaci Wrocławia – wyjaśnia Anna Głowacz, Dyrektor Działu Industrial w AXI IMMO. W ostatnim półroczu mogliśmy ... typu pre-let rozpoczynają budowę uwzględniając wysoki udział komponentu spekulacyjnego – komentuje Anna Głowacz. Wskaźnik pustostanów: Główne rynki z najwyższą dostępnością powierzchni ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... znacznie większy udział w reklamach kosmetyków niż w pozostałych kategoriach” – powiedziała Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna Zenith. Prognoza dla światowego rynku reklamowego w ... wpływ na to, czy finalnie znajdzie się w koszyku zakupowym” – powiedziała Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna Zenith. Chiny na czele rynku reklamowego, Indie ...
-
Pieniądze w związku: czy otwarcie mówimy o budżecie domowym?
... finansowej i wzajemnej pewności partnerów. Nie można w niej pomijać także tematu zobowiązań finansowych, które wpływają na sytuację i kondycję finansową związku – dodaje Anna Szczechowiak, Menadżerka ds. PR z Santander Consumer Banku. - Jeśli korzystamy z kredytów gotówkowych, takich jak choćby Równoratka z ratą, która nie wzrośnie w Santander ...
-
Outreach Marketing, czyli tajna broń marketera i SEO-wca
... rozszerzać zakres o kolejne, aby zwiększać obszar tego rodzaju działań – dodaje Anna Halama-Flisowska, WhitePress. Outreach w digital PR W badaniu przeprowadzonym ... np. z nową kampanią, launch’em produktu czy promocją publikacji – wyjaśnia Anna Halama-Flisowska, WhitePress. Outreach w influencer marketingu Kluczem do sukcesu outreach marketingu ...
-
O 40% więcej projektów mixed-use w Polsce
... Ogromnie istotne jest również przemyślane podejście do projektowania przestrzeni, gdzie w centrum uwagi znajduje się przede wszystkim docelowy użytkownik – dodaje Anna Radecka-Łysiak. Mieszkania wygrywają z biurami W istniejących projektach dominują handel i usługi (w tym gastronomia), a także biura. Struktura nowych i planowanych inwestycji ulega ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 11/2010
... RPP, która w obecnym składzie będzie prowadzić bardziej restrykcyjną politykę monetarną. Nazwiska takie jak: Jan Winiecki, Andrzej Bratkowski i Andrzej Rzońca oraz Anna Zielińska-Głębocka gwarantują bardziej restrykcyjną politykę pieniężną i zmierzanie do przyjęcia euro. Na drugim biegunie będzie prawdopodobnie Adam Glapiński i prezes NBP Sławomir ...
-
Magazyn Panattoni w Ożarowie
... Pharma (skład konsygnacyjny) i Loxxess e-commerce. W tym celu część powierzchni magazynowej zostanie dostosowana do wymogów prowadzenia działalności dla branży farmaceutycznej - mówi Anna Dębska, general manager Loxxess-Transteam. Nowi najemcy wprowadzą się do magazynów i biur w trzecim kwartale tego roku. Panattoni Park Ożarów zlokalizowany jest ...
-
Biurowiec Feniks w Warszawie
... Feniks oferuje efektywne, najwyższej klasy powierzchnie biurowe i będzie wyposażony w nowoczesne systemy techniczne; będzie również posiadał szereg udogodnień dla najemców”-powiedziała Anna Domanowska, przedstawicielka Europlanu. "Feniks to obecnie jedna z najlepszych lokalizacji biznesowych w Warszawie i nie mam wątpliwości, że docenią to przyszli ...