-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2018 r.
... funduszu MBO Avallon spółkę Velvet Care, widząc w niej duży potencjał do zbudowania pozycji lidera na rynku CEE w branży papierowych produktów higienicznych. TFI Capital Partners zdecydował się na wsparcie sieci handlowej Piotr i Paweł, borykającej się z problemami z warunkami handlowymi w związku z presja narzucana przez ...
-
Tydzień 17/2006 (24-30.04.2006)
... wobec Polski za uzurpowanie sobie kompetencji należących do Brukseli”. Na nowych terenach łódzkiej SSE powstanie inwestycja Procter & Gamble (fabryka środków higienicznych warta 100mln euro). Inwestycja da 500 nowych stanowisk pracy. Na nowym obszarze strefy wałbrzyskiej zainwestują m.in. Cadbury Wedel (374 mln ...
-
Polacy a ubezpieczenie nieruchomości
... natychmiastowego powrotu do domu z podróży w razie wystąpienia szkody. W przypadku choroby, w ramach pakietu można liczyć na dostarczenie do domu artykułów spożywczych i higienicznych czy organizację opieki nad dziećmi lub osobą niepełnosprawną, pozostającą pod opieką ubezpieczonego. A także opiekę nad domowymi zwierzętami. Dla zabieganych - polisa ...
-
Eksport do krajów wschodzących? Oto 8 perspektywicznych rynków
... 2020 r. zwiększy się dwukrotnie. Z kolei w Wietnamie konsumenci preferują zagraniczne marki, postrzegane jako lepsze pod względem jakości produktów i standardów higienicznych. Eksperci firmy Atradius przewidują, że w perspektywie kolejnych 5 lat dla zagranicznych eksporterów najatrakcyjniejszym rynkiem handlowym w Ameryce Łacińskiej będzie Kolumbia ...
-
Marki zaangażowane w cele społeczne są silniejsze
... . – Doskonałym przykładem marki zaangażowanej w realizację celu społecznego jest Dove. Dlaczego? Ponieważ jej misja jest o wiele ważniejsza niż sprzedaż mydła i produktów higienicznych. Dove wykorzystuje swoją markę, aby podnieść poczucie własnej wartości dziewcząt na całym świecie. Niskie poczucie własnej wartości jest ogromnym problemem ...
-
Produkcja wyrobów przemysłowych w 2018 roku
... podłogowych z drewna iglastego (o 45,5%), wapna palonego, wapna gaszonego i wapna hydraulicznego (o 40,9%), maszyn do obróbki plastycznej (o 40,2%), podpasek higienicznych, tamponów i podobnych artykułów (o 37,8%), wagonów osobowych, towarowych lub transportowych, kolejowych lub tramwajowych, z własnym napędem (o 37,2%), aluminium nieobrobionego ...
-
Gospodarka Rosji: niepewna przyszłość?
... firm na rosyjskim rynku. Szybki wzrost zapotrzebowania na art. wyposażenia mieszkań sprawił, że swoje fabryki otworzyły tam m.in. firmy z branży drzewno-meblarskiej: „Fabryka Płyt z Grajewa” czy „Forte”. Odpowiedzią na rosnącą konsumpcję materiałów higienicznych było z kolei uruchomienie zakładów Toruńskich Zakładów Materiałów Opatrunkowych ...
-
Upadłości firm X 2015
... dusi marże, z drugiej – ewentualna zmiana zasad opodatkowania sieci handlowym musi się przełożyć na wyniki ich, jak i producentów żywności i innych art. konsumenckich (np. higienicznych). Handel nie będzie w stanie przenieść całości tego kosztu na konsumentów, podzielić się więc będzie tym chciał na ile to ...