-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
... Rossmann.pl jest kilkanaście tysięcy produktów, z czego około połowa to wyroby kosmetyczne dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Z analizy Semcore wynika jednak, że pomimo wyjątkowo ... raportu, ogromnym błędem jest jednak brak bloga umieszczonego bezpośrednio w serwisie. Artykuły publikowane na subdomenie nie wpływają bowiem bezpośrednio na widoczność domeny ...
-
Inflacja V 2017
... domowego (o 0,4%), artykuły włókiennicze (o 0,3%), usługi związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego (o 0,2%), a także meble, artykuły dekoracyjne, sprzęt ... i usług, w maju br. więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za ubezpieczenia (o 0,5%) oraz usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne (o 0,4%). Odnotowano spadek cen artykułów do higieny ...
-
Polscy eksporterzy kosmetyków. Dlaczego zasłużyli na brawa?
... i decyzji firm, które prowadzą kosmetyczny biznes nad Wisłą oraz szczęśliwych splotów okoliczności. To w Polsce swoje siedziby mają największe globalne koncerny kosmetyczne, produkujące artykuły pierwszej potrzeby, popularne niezależnie od pandemii, tj. kosmetykę białą – mydła, żele, całą pielęgnację. To nasz rynek jest jednym z najbardziej ...
-
Ameryka Łacińska szansą polskiego eksportu. Na co uważać?
... Łacińskiej głównie wyroby przemysłu elektromaszynowego, chemicznego, wyroby metalurgiczne, artykuły rolno-spożywcze oraz wyroby przemysłu drzewno-papierniczego. Eksperci Polsko ... popularne w wyszukiwarce ofert portalu głównie jeśli chodzi o produkty kosmetyczne (pielęgnacyjne, kolorowe, manicure, do włosów), farmaceutyczne, przemysł spożywczy ( ...
-
Świąteczne zakupy przez Internet: Polacy na czele stawki
... będziemy głównie elektronikę, gry oraz filmy, a w sklepach stacjonarnych - artykuły spożywcze, perfumy oraz kosmetyki. To niektóre z wniosków, jakie nasuwają się ... wybiera się 76 proc. respondentów kupujących jedzenie i 66 proc. produkty kosmetyczne i zdrowotne. Najczęściej wykorzystywanymi narzędziami w poszukiwaniu i porównywaniu cen prezentów są ...
-
Kobiety sięgają po "męskie" zawody. Nie tylko w branży IT
... , ale dość długo szukałam swojego miejsca. Pracowałam po kilka miesięcy w rozmaitych firmach: rozwijałam sprzedaż na Europę i świat w branży kosmetycznej, pisałam artykuły dla social media, pracowałam w biurze rachunkowym, a nawet w fabryce mrożonej pizzy w Anglii. W końcu, za namową kolegi, zainteresowałam się testowaniem oprogramowania i już ...
-
Zachowania konsumentów: pandemii boimy się mniej, ale to nie jest jeszcze optymizm
... dziś obawy o bezpieczeństwo są już odrobinę mniejsze, a sklepy, restauracje, hotele i salony kosmetyczne powoli wypełniają się klientami. Do tego widać wyraźne zmniejszenie obaw o sytuację ... , ale rzadziej – mówi Michał Pieprzny. Jedzenie kupujemy tradycyjnie Artykuły spożywcze wciąż najchętniej Polacy kupują w sklepach fizycznych. Zauważalny ...
-
Konsumenci wierzą w zrównoważony rozwój, ale są bariery
... się przedsiębiorstwa w większości sektorów, w tym takich jak branża spożywcza, produkcja napojów, handel detaliczny, AGD, technologia, turystyka, dobra luksusowe, meble, moda, artykuły kosmetyczne i inne. Zmniejszenie emisji dwutlenku węgla znalazło się na drugim miejscu. Ze śladem węglowym i emisją gazów cieplarnianych prowadzącą do globalnego ...
-
Inflacja VII 2014
... kraju – o 1,7%). Droższe niż przed miesiącem były książki (o 0,5%) oraz artykuły piśmienne, malarskie, kreślarskie (o 0,3%). Mniej niż w czerwcu br. płacono za artykuły ogrodnicze dla domu ... niż w poprzednim miesiącu płacono za ubezpieczenia, środki kosmetyczne i higieniczne, a także usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne (po 0,1%). Ceny w ...
-
Inflacja III 2016
... i usług, w marcu br. więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za ubezpieczenia (o 0,4%), środki kosmetyczne i higieniczne oraz usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne (po 0,2%), a także opiekę społeczną (o 0,1%). Potaniały natomiast artykuły papierniczo-higieniczne i pozostałe (o 0,6%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w marcu br ...
-
Inflacja V 2016
... w poprzednim miesiącu płacono za środki kosmetyczne i higieniczne (o 0,9%), ubezpieczenia (o 0,8%), a także usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne (o 0,1%). Ceny w zakresie opieki społecznej utrzymały się przeciętnie na poziomie notowanym w kwietniu br. Potaniały natomiast artykuły papierniczo- -higieniczne i pozostałe (o 0,3%). Spadek cen ...
-
Inflacja IV 2016
... , w kwietniu br. więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za ubezpieczenia (o 0,5%), artykuły papierniczo-higieniczne i pozostałe (o 0,3%), a także usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne oraz opiekę społeczną (po 0,1%). Potaniały natomiast środki kosmetyczne i higieniczne (o 0,2%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w kwietniu br ...
-
Inflacja XI 2016
... ceny masła. Kosztowniejsze niż przed miesiącem okazały się także warzywa (o 2,8%), ryż (o 1,0%) oraz artykuły w grupie „mleko, sery, jaja” (przeciętnie o 0,8%). Więcej niż październiku płacili również ... niż w poprzednim miesiącu płacono za ubezpieczenia (o 1,4%), środki kosmetyczne i higieniczne (o 0,4%), a także usługi fryzjerskie, kosmetyczne ...
-
Jakie prezenty dla kobiet?
... kosmetyczne (9%), kwiaty (7,4%), ubrania/bielizna (7%), książki, zegarek/biżuteria (6,3), perfumy i kosmetyki (6%), laptop, telefon, lub inny sprzęt elektroniczny (5%), samochód (4%). Wiemy, jakich prezentów mamy nie chcą otrzymywać. Uwaga te prezenty na pewno będą pomyłką: sprzęty domowe (np. żelazko, odkurzacz, garnki) i artykuły spożywcze ...
-
Inflacja II 2014
... gospodarstwa domowego potaniały o 0,1%. Tańsze niż w styczniu br. były meble, artykuły dekoracyjne, sprzęt oświetleniowy (o 0,3%), środki czyszczące i konserwujące ... 0,2%), a także środki kosmetyczne i higieniczne (o 0,1%). Podwyższono natomiast opłaty za opiekę społeczną (o 0,3%) oraz usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne (o 0,2%). Wzrost ...
-
Najgorętsze serwisy zakupowe przed świętami
... odwiedziło tego dnia 4,244 miliony internautów. Często odwiedzane były także sklepy oferujące artykuły RTV i AGD – na 2 miejscu znalazł się sklep euro.com.pl, który odwiedziło 1,029 ... produkty kosmetyczne (Rossmann) oraz RTV i AGD (euro.com.pl, mediaexpert.pl,). Produkty takie jak perfumy, zestawy kosmetyczne, telefony czy małe AGD to artykuły, na ...
-
Kiedy życie wróci do normy sprzed pandemii? Są wyniki badania EY
... było to 53,3%. Liczy się również to, jakiego rodzaju produkty wkładamy do koszyka. Ograniczanie wydatków na artykuły inne niż niezbędne (czyli na przykład nowe ubrania, przedmioty kosmetyczne, artykuły gospodarstwa domowego) dotyczy 54,4% badanych, podczas gdy w październiku stosowanie tego typu ograniczeń zakupowych deklarowało 45 ...
-
Inflacja III 2014
... Spośród innych towarów i usług, w marcu br. więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne oraz opiekę społeczną (po 0,1%). Potaniały ubezpieczenia (o 0,2%), a także artykuły do higieny osobistej i kosmetyki (o 0,1%). Wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych w marcu br., w porównaniu z analogicznym ...
-
Inflacja II 2016
... towarów i usług, w lutym br. więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za ubezpieczenia oraz usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne (po 0,3%). Wzrosły także ceny w zakresie opieki społecznej (o 0,1%). Potaniały natomiast artykuły do higieny osobistej i kosmetyki (o 0,2%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w lutym br., w porównaniu ...
-
Inflacja XI 2014
... w październiku br. Spośród innych towarów i usług, w listopadzie br. więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za ubezpieczenia, artykuły papierniczo-higieniczne i pozostałe oraz usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne (po 0,1%). Ceny w zakresie opieki społecznej utrzymały się przeciętnie na poziomie notowanym w październiku br. Spadły ...
-
Inflacja VIII 2016
... i hotelach. Spośród innych towarów i usług, w sierpniu br. więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za ubezpieczenia (o 0,7%), artykuły do higieny osobistej i kosmetyki (o 0,3%), a także usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne (o 0,2%). Ceny w zakresie opieki społecznej utrzymały się przeciętnie na poziomie notowanym w lipcu br. Spadek cen ...
-
Inflacja IX 2017
... br. o 0,3%. Spośród innych towarów i usług, więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za opiekę społeczną (o 0,8%), artykuły do higieny osobistej i kosmetyki (o 0,4%), a także usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne (o 0,3%). Ceny w zakresie ubezpieczeń utrzymały się przeciętnie na poziomie notowanym przed miesiącem. W porównaniu z sierpniem ...
-
Franczyza - podstawowe kategorie
... konkretne branże: artykuły spożywcze i przemysłowe; artykuły zdrowotne i sportowe; odzież i obuwie; artykuły dziecięce; kosmetyki, biżuteria i upominki; artykuły dla domu i ... jest wiele firm, które działają na tej zasadzie, jak choćby firmy kosmetyczne czy salony telekomunikacyjne. Franczyza mieszana łączy w sobie cechy wszystkich powyższych rodzajów ...
-
Inflacja II 2015
... niż w poprzednim miesiącu płacono za ubezpieczenia oraz artykuły papierniczo-higieniczne i pozostałe (po 0,3%). Wzrosły także ceny w zakresie usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (o 0,2%) oraz opieki społecznej (o 0,1%). Potaniały natomiast środki kosmetyczne i higieniczne (o 0,4%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w lutym ...
-
Inflacja V 2015
... , artykuły włókiennicze oraz usługi związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego (po 0,2%). Droższe niż w kwietniu br. były meble, artykuły dekoracyjne ... finansowe świadczone przez banki i inne instytucje (o 0,7%), a także usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne (o 0,1%). Ceny ubezpieczeń utrzymały się przeciętnie na poziomie notowanym ...
-
Inflacja VII 2015
... natomiast urządzenia gospodarstwa domowego (o 0,3%), meble, artykuły dekoracyjne, sprzęt oświetleniowy (o 0,2%), a także artykuły włókiennicze (o 0,1%). W ... więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za ubezpieczenia (o 0,2%), a także usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne oraz w zakresie opieki społecznej (po 0,1%). Obniżyły się natomiast ...
-
Inflacja XI 2015
... konserwujące oraz artykuły włókiennicze (po 0,2%), a także usługi związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego (o 0,1%). Potaniały natomiast meble, artykuły dekoracyjne, sprzęt ... usług, w listopadzie br. mniej niż w poprzednim miesiącu płacono za środki kosmetyczne i higieniczne (o 0,7%). Ceny w zakresie opieki społecznej utrzymały się ...
-
Inflacja II 2017
... styczniu br. płacono za artykuły włókiennicze (o 0,6%), usługi związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego (o 0,5%) oraz meble, artykuły dekoracyjne, sprzęt oświetleniowy (o ... banki i inne instytucje (o 5,6%), ubezpieczenia oraz opiekę społeczną (po 0,4%), a także usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne (o 0,3%). Ceny artykułów do higieny ...
-
Inflacja III 2017
Według wstępnych danych Głównego Urzędu Statystycznego, w trzecim miesiącu bieżącego roku ceny towarów i usług konsumpcyjnych były o 0,5% niższe od poziomu odnotowanego w lutym. Staniały przede wszystkim warzywa, ale również ryż, masło oraz ryby. Więcej niż przed miesiącem trzeba było zapłacić m.in. za odzież i obuwie (koniec wyprzedaży), za ...
-
Inflacja IV 2017
... o 0,2%. Usługi w zakresie zakwaterowania podrożały o 0,8%. Spośród innych towarów i usług, w kwietniu br. więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za artykuły do higieny osobistej i kosmetyki oraz usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne (po 0,2%). Odnotowano także nieznaczny wzrost cen w zakresie ubezpieczeń i opieki społecznej (po 0,1%).
-
Inflacja VII 2017
... w lipcu br. o 0,3%. Usługi w zakresie zakwaterowania podrożały o 0,8%. Spośród innych towarów i usług, w lipcu br. więcej niż w poprzednim miesiącu płacono za artykuły do higieny osobistej i kosmetyki (o 0,3%) oraz usługi fryzjerskie, kosmetyczne i pielęgnacyjne (o 0,2%). Niższe niż w czerwcu br. były natomiast ceny w zakresie ubezpieczeń (o 0,3%).
-
Inflacja VIII 2006
... sprzęt audiowizualny, fotograficzny i informatyczny oraz artykuły piśmienne, kreślarskie i malarskie (po 0,9%). Spośród innych towarów i usług, wzrosły ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,2%). Nieznacznie droższe były wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,1%). Potaniały środki do higieny ...
-
Inflacja VIII 2010
... mięso wieprzowe i oleje roślinne (po 0,5%), pieczywo i makarony (po 0,4%), a także artykuły w grupie „jogurty, śmietana, napoje i desery mleczne” i ryby (po 0,3%). Ceny napojów bezalkoholowych wzrosły ... Mniej niż przed miesiącem konsumenci płacili także za wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,2%). Wzrosły natomiast ceny usług świadczonych w ...
-
Inflacja IX 2011
... , za które należało zapłacić o 0,7% więcej niż w sierpniu br. Podrożały artykuły w grupie jogurty, śmietana, napoje i desery mleczne (o 0,7%), a także tłuszcze zwierzęce i ... w sierpniu br. konsumenci płacili natomiast za wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,4%). Wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych we wrześniu br., w porównaniu z analogicznym ...
-
Inflacja VI 2012
... (o 2,4%). Tańsze niż przed miesiącem były artykuły w grupie „mleko, sery, jaja” (o 1,0%, w tym jaja – o 5,2%, mleko – o 0,3%, artykuły w grupie „jogurty, śmietana, napoje i desery ... fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,2%) oraz wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,1%). Odnotowano natomiast spadek opłat w zakresie ubezpieczeń ...