-
B2B marketing - trendy 2015
... zabiegać o klientów? W końcu, w jaki sposób powinien dokonywać pomiarów swojej efektywności? Na te wszystkie pytania próbowali odpowiedzieć autorzy badania Salesforce „2015 State of B2B Marketing”. Coroczne badania przeprowadzane przez Salesforce koncentrują się na analizie trendów marketingowych w różnych zakątkach świata. W tym roku jego autorzy ...
-
B2B: klient biznesowy jak zwykły
... B2B ulega gruntownej przemianie. Okazuje się też, że współczesny klient B2B w coraz większym stopniu przypomina klienta B2C. Najnowsze opracowanie Izby Gospodarki Elektronicznej “Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015” dowodzi, że obecnie już 44% firm B2B ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2015
... w segmencie technologicznym w rankingu BrandZTM Top 100 za rok 2015. Zwycięzca osiągnał wzrost na poziomie 67%, czego zasługą w głównej mierze był sukces ... linia podziału między markami konsumenckimi (B2C) a markami typu business-to-business (B2B), ponieważ narzędzia technologiczne, które niegdyś miał na wyłączność segment biznesowy, teraz stały ...
-
ŁSSE - podsumowanie 2015
... odwiedziła delegacja 60 firm z Prowincji Syczuan. W ramach wizyty odbyły się spotkania B2B, podczas których chińskie firmy miały okazję spotkać się z firmami zainteresowanymi eksportem ... (Grupa Financial Times) w rankingu fDi Global Free Zones of the Year 2015. Na koniec 2014 roku, 43% inwestorów w ŁSSE to sektor małych i średnich przedsiębiorstw. ...
-
Wakacje 2015: niższe ceny w Grecos oraz Sun & Fun
... marca i kwietnia w porównaniu do poprzedniego tygodnia ceny imprez szczytu sezonu lato 2015 ponownie odwróciły trend i wzrosły o 16 złotych (poprzednio spadły też o ... 13%) i w Skandynawii (minus 7%). Kolejny raz z rzędu najszybciej rosnącym segmentem była hurtowa sprzedaż noclegów (B2B), której dynamika wzrostu wyniosła + 21 procent. Świadczy to ...
-
Wakacje 2015: jakie ceny w szczycie sezonu?
... tygodniu marca w porównaniu do poprzedniego tygodnia ceny imprez szczytu sezonu lato 2015 odwróciły trend i spadły średnio o 16 złotych (poprzednio wzrosły o 17 złotych). ... %) i w Skandynawii (minus 7%). Kolejny raz z rzędu najszybciej rosnącym segmentem była hurtowa sprzedaż noclegów (B2B), której dynamika wzrostu wyniosła + 21 procent. Świadczy to ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2015 – Top20
... rekomendacji i znajomości konsumentów) Business Superbrands 2015/16 – dla najsilniejszych marek biznesowych w Polsce (oceny jakości brandingu, pozycji rynkowej, jakości produktów/usług, jakości relacji b2b, innowacyjności oraz działań CSR dokonane przez menedżerów oraz dedykowaną Radę Marek Business Superbrands)
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, Superbrands, marki, badania konsumentów, Allegro, Google, YouTube, Tymbark, Lego -
10 kluczowych trendów w obsłudze klienta firm produkcyjnych
... 10 najbardziej znaczących trendach, które mogą być ważną wskazówką dla firm produkcyjnych i B2B, jeśli chcą one utrzymać przewagę konkurencyjną i zdobywać rynki. Kluczowe wnioski z raportu: 74 ... W 2016 r. 58% zespołów ds. obsługi klienta w sektorze produkcji korzystało z IoT, podczas gdy w 2015 r. było ich tylko 27%. Według 71% firm śledzenie danych ...
-
Łańcuch dostaw przechodzi cyfrową rewolucję
... nowinki technologiczne. Cyfrowe przeobrażenia dotykają właśnie łańcuchy dostaw w produkcji i relacjach B2B. Przewiduje się, że za najbardziej doniosły wpływ na zmiany w tym ... ) a także analitykę predyktywną (57 proc. badanych wobec 38 proc. w badaniu z 2015 roku) i Internet Rzeczy - IoT (55 proc., wcześniej nieobecne), które są niezmiernie istotnymi ...
-
Ataki DDoS oznaczają duże koszty i utratę reputacji firmy
... Kaspersky Lab i B2B International. Całkowite koszty ataku DDoS odzwierciedlają kilka problemów. Według badania przeprowadzonego przez Kaspersky Lab i B2B International, 61% ofiar ... do poważnych konsekwencji dla firmy. Na przykład przeprowadzone na początku 2015 r. ataki na skandynawskie banki (w szczególności na fińską OP Pohjola Group) spowodowały ...
-
Ransomware celuje w firmy. Liczba ataków wzrosła 6 razy
... uderza w małe i średnie przedsiębiorstwa. Tendencja ta znajduje swoje potwierdzenie w wynikach badania poświęconego zagrożeniom bezpieczeństwa IT. Opracowanie autorstwa Kaspersky Lab oraz B2B International wskazuje, że aż 42% małych i średnich firm było zgodne co do tego, że szkodliwe oprogramowanie szyfrujące dane było jednym ...
-
Upadłości firm X 2016
... że w październiku br. upadłość ogłosiło 66 przedsiębiorstw, wobec 55 w analogicznym okresie 2015 r. Od początku roku z upadłością musiało zmierzyć się 655 firm, ... . Usługi – obok firm obsługujących nieruchomości i procesy inwestycyjne oraz z sektora doradztwa B2B upadały także firmy specjalizujące się w badaniach i innowacjach (3 przypadki) ...
-
Smartfony: kobiety boją się stracić swoje zdjęcia, ale ich nie chronią
... przez Kaspersky Lab i B2B International, dla kobiet z Europy zdjęcia przechowywane na smartfonach mają bardzo dużą wartość – 57% badanych przyznało, że ... urządzeń mobilnych jest Kaspersky Total Security – multi-device. Dane wykorzystane w niniejszej informacji prasowej pochodzą z badania „Consumer Security Risks Survey 2015” oraz z quizu „ ...
-
FinTech: wyzwanie czy partnerstwo?
... 2015 roku globalne inwestycje w FinTech sięgnęły około 19 miliardów USD, co jest wynikiem ... , które oferują rozwiązania crowdfunding i crypto / blockchain są najbardziej optymistyczne. Branża FinTech koncentruje się głównie na sektorze B2B. Jednak coraz więcej nowych firm jest zainteresowanych wyjściem poza rynek hurtowy, oferując swoje usługi także ...
-
Chińskie firmy w kłopotach. Kontrahenci niewypłacalni?
... 6,4 proc. w 2014 r. do 23 proc. w 2015 r., oraz z 4,8 proc. do 12 proc.) Już około 2 proc. wszystkch należności B2B zostało uznane za nieściągalne ( ... Pacyfiku). Co więcej, wartość krajowych faktur B2B przeterminowanych o co najmniej 90 dni według respondentów z Chin wzrosła prawie dwukrotnie - (7,5 proc. w 2015 r., w porównaniu do 4,2 proc. w 2014 ...
-
39% faktur płaconych po terminie
... również, że obecnie średnio 39,0 proc. łącznej wartości należności w segmencie B2B opłacanych jest z poślizgiem. W porównaniu z minionym rokiem oznacza to wzrost o 1,4 proc. Najwyższy odsetek ... odpowiednim poziomie tych wydatków będzie należeć do ich największych wyzwań w 2015 roku (ponad 24,0 proc.). Największa grupa respondentów (ok 30,0 proc. ...
-
Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom
... , by sprzedawcy wchodzili w rolę zaufanych indywidualnych doradców, 82% klientów z sektora B2B oczekuje podobnego poziomu jakości obsługi jak przy zakupie produktów i usług ... Przeciętnie zatrudnienie personelu do obsługi wirtualnych kontaktów z klientami wzrosło od 2015 r. o 7%. Co ciekawe, firmy z kategorii high performers 2,3 razy częściej ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2015
... lat. Eurazjatycka Unia Gospodarcza powstała na początku roku 2015. Obecnie w skład EUG wchodzą Rosja, Białoruś, Kazachstan i Armenia, wkrótce ... – W ubiegłym roku zaczęliśmy intensywnie rozbudowywać dział sprzedaży skierowany do małego i średniego biznesu (B2B, czyli Business to Business – red.) – informuje Michał Jakubowski, prezes zarządu easyCALL ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... w tradycyjnych sklepach porównuje ceny oferowane w „internetach”. Zmienia się także model sektora B2B – klienci biznesowi coraz częściej kupują w sklepach online i korzystają z zalet ... mówi Łukasz Szymula, regional director EE w Tradedoubler, członek Rady e-Izby, w 2015 roku słowo omnichannel w ecommerce było odmieniane przez wszystkie przypadki ...
-
Rady nadzorcze 2016
... w strategię korporacyjną, a do końca 2018 r. 80% firm B2C i 60% firm B2B będzie mieć zintegrowane podejście i wspierającą technologię do kompleksowego zarządzania relacjami z ... 14 % wszystkich członków rad spółek giełdowych (tyle samo co w poprzednim roku) w 2015 r. zasiadało w radach nadzorczych więcej niż jednej spółki jednocześnie. Biorąc pod ...
-
Content marketing: poznaj najnowsze trendy
... ? 1. Angażujący video content Badania pokazują, że 80 proc. B2C i 76 proc. B2B marketerów planuje przygotować więcej contentu w 2016 roku. I nie chodzi tu o same treści ... wiekowym 16-24 ogląda video w sieci. Co więcej, popularność treści video online w 2015 roku, po raz pierwszy osiągnęła wyższy poziom niż programów w telewizji stacjonarnej. ...
-
Upadłości firm IX 2016
... usług, ale też ostatnio budownictwa, a wkrótce także zapewne transportu. Klienci usług B2B (np. usług ochrony, sprzątania, doradztwa, obsługi inwestycji etc.) szukają oszczędności, co jest ... specyficzne i łatwo przecież zmienić np. firmę sprzątającą)… albo popyt na te usługi B2B urealni się. Będą one świadczone tylko tam, gdzie to jest rzeczywiście ...
-
Samsung największym zwycięzcą Mobility Trends
... P4, która otrzymała również nagrodę kapituły dla Operatora roku 2017. W segmencie B2B Ofertą Operatorską roku 2017 okazał się T-Mobile Internet Bez Limitu. Usługa ... Data. Tytuł Człowieka Roku 2017 przypadł Annie Streżyńskiej – minister cyfryzacji w latach 2015–2018. - Nowe technologie zmieniły nasze życie w stopniu, jakiego jeszcze kilka lat temu ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2015
... przez firmy w ciągu pięciu lat wzrosła 2,5-krotnie. Nominalna wartość na początku 2015 roku wyniosła ponad 58 mld zł, w porównaniu z końcem 2010 roku (20,5 mld ... poziom outsourcingu usług windykacyjnych to 80-85 proc., w Polsce niecałe 30 proc. Myślę, że w branży B2B to nawet mniej, ponieważ 30 proc. zawiera również faktoring i bezpośrednią obsługę ...
-
9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu
... i 3-krotnie częściej w porównaniu z Underperformers. 77% ogółu firm przyznaje, że inwestycje w marketing mobilny dają zwrot (ROI). W 2015 r. odsetek ten wynosił tylko 31%. Marketing mobilny to obszar, w którym w ostatnim roku firmy odnotowały ... Badanie zrealizowane przez Salesforce objęło firmy działające zarówno w segmencie B2C, jak i B2B ...
-
Co czeka Chiny, czyli chińska gospodarka w roku smoka
... (66 819 EUR) w porównaniu z cenami w Europie (48 942 EUR) i USA (53 038 EUR) w 2015 r., Chiny zdołały znacznie obniżyć średnie ceny pojazdów elektrycznych do mniej niż połowy (31 829 EUR) ... Starszy strateg inwestycyjny Ano Kuhanathan, Kierownik działu badań korporacyjnych Maria Latorre, Doradca ds. sektora B2B Maddalena Martini, Starszy ekonomista ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... W kolejnych latach oczekuje się dalszych spadków aż do poziomu 132 mln USD w 2015 r. Pierwszy wzrost spodziewany jest dopiero od roku 2016, co oznacza CAGR -4 ... się więcej na stronie http://www.pwc.com/outlook. Segmenty uwzględnione w raporcie: B2B, książki dla konsumentów i edukacyjne, wydawanie czasopism dla konsumentów, rozrywka filmowa, wydatki ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... na Internet kablowy w USA i Korei Południowej w 2013 r., w Wielkiej Brytanii w 2015 r., a w Polsce dopiero po zakończeniu okresu objętego prognozą PwC (po 2017 r.). ... znajduje się pod adresem http://www.pwc.com/outlook. Segmenty uwzględnione w raporcie: B2B, książki dla konsumentów i edukacyjne, wydawanie czasopism dla konsumentów, rozrywka filmowa, ...
-
Włoskie firmy = zatory płatnicze?
... PKB Włoch na poziomie 0,2 punktu procentowego w okresie do końca 2015 roku, głównie z powodu zmniejszenia przepływów handlowych. Jeżeli chodzi o sytuację w poszczególnych ... na rynku krajowym nie pomaga w pełnym rozwiązaniu trudności płatniczych w sektorze B2B W skali krajowej, w pierwszej połowie 2014 roku było o 37% zaległych płatności mniej ...
-
Polski rynek wierzytelności IV kwartał 2014
... ( o czym nie można zapominać ) napiętego kalendarza wyborczego zarówno II półrocze 2015 jak i przyszły 2016 będą latami ciekawymi. Należy założyć, że przeciętny Kowalski ... powinien szybko przełożyć się na istotne wahania cen portfeli z tendencją spadkową. Z kolei wierzytelności B2B trafiają na rynek coraz później i są coraz trudniejsze. Tutaj ...
-
E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta
... i są coraz bardziej skuteczne ze względu na nieustanny postęp technologiczny. Na rynku B2B zaczęły pojawiać się nowe narzędzia marketingowe, które pozwalają szybciej i skuteczniej dotrzeć ... Finanse, Telekomunikacja i E-commerce w okresie od końca stycznia do końca maja 2015. W ramach testu wiadomości zostały wysłane do losowo wybranych kontaktów, a ...
-
Ferie zimowe 2016: Egipt najbardziej opłacalny
... z tabeli pokazującej bardzo wysoki wzrost, bo o około 16 procent, hurtowej sprzedaży (B2B) miejsc hotelowych, które w dużej części stają się później składową pakietów ... wylotów z okresu pierwszego tygodnia ferii zimowych dla województwa mazowieckiego w latach 2014 i 2015 i zebranych w tym samym okresie września pokazuje, że obecna średnia cena ...
-
31 dni. Tyle w Europie czeka się na zapłatę za fakturę
... się procesem windykacyjnym. W 2016 r. jest to jedynie 2,0 proc., w porównaniu do 2015 r., gdzie wynik ten sięgał aż 7,3 proc. Co ważne 1,3 proc. należności pozostaje nieściągalnych (1,2 proc. ... – Obecnie koniunktura gospodarcza pozostaje wyzwaniem dla przedsiębiorców z sektora B2B. Perspektywy dotyczące liczby upadłości firm są zróżnicowane, jednak ...
-
Bankowa infrastruktura IT: trudno walczyć z atakami?
... i zgłoszona właśnie przez nich. Badanie zrealizowane przez Kaspersky Lab i B2B International potwierdza, że sektor finansowy nie traktuje kwestii zabezpieczeń po macoszemu. ... o 20% wzroście ilości szkodliwego oprogramowania atakującego bankomaty w stosunku do 2015 r. Weniamin Lewcow, wicedyrektor działu odpowiedzialnego za rozwiązania korporacyjne, ...
-
Czy Black Friday rzeczywiście się opłaca?
... wpływ kampanii promocyjnych prowadzonych z okazji Czarnego Piątku. Co warte podkreślenia, w 2015 roku, kiedy popularność akcji wyprzedażowych związanych z Czarnym Piątkiem nie ... różnego typu, zarówno sklepów detalicznych jak i firm działających na rynku B2B. W próbie GfK są sklepy różnej wielkości, usytuowane w całym kraju, zarówno tradycyjne ...