-
Banki muszą inwestować w nowe technologie
... usprawnienia procedury udzielania i obsługi kredytów czy ułatwienia dostępu do papierów wartościowych. Wykorzystanie blockchain może nie tylko przynieść ogromne oszczędności w obszarze back office, ale także znacząco zwiększyć przejrzystość banków, co korzystnie wpłynęłoby na ich postrzeganie przez audytorów i urzędy nadzoru. Eksperci z PwC uważają ...
-
Kariera w finansach? Zadbaj o stopień naukowy
... Society Poland, ewentualna redukcja zatrudnienia może dotknąć osoby pracujące w oddziałach banków. Oprócz tego mniej osób będzie potrzebnych na tzw. back office. Technologie już teraz pozwalają na zautomatyzowane rozliczanie transakcji, procesowanie dokumentacji, a wkrótce mogą także dawać możliwość wypełniania dużej części obowiązków związanych ...
-
Praca na produkcji: zwolnienia pracowników w co 5. firmie
... : przemysł ciężki, motoryzacyjny, produkcja AGD, przemysł chemiczny & FMCG. Opisuje pełną strukturę przedsiębiorstwa produkcyjnego: pion produkcji, jakości, zaopatrzenia i logistyki, działy wspierające (Back Office) oraz badań i rozwoju (R&D). Został sporządzony na podstawie n= 8966.
-
Podpis elektroniczny podstawą prowadzenia biznesu w pandemii
... , aby zachować zgodność z rygorami kodeksu cywilnego – powiedział Artur Miękina, Dyrektor Sprzedaży Projektów Kluczowych, Asseco Data System. Potrzeba realizowania tzw. spraw back office’owych zdalnie jest również bardzo duża- dodaje. 44 proc. respondentów wskazało, że ich firmy realizowały projekty związane z cyfryzacją szeroko rozumianego ...
-
Generatywna sztuczna inteligencja: jak przygotować na nią biznes?
... celów wymaga odpowiedniej kontroli technologii, dbałości o doświadczenie użytkownika i zarządzania zmianą, z czego to ostatnie często jest mylnie utożsamiane jedynie z operacjami back office. Skala: Spośród ponad 1000 międzynarodowych organizacji zapytanych o udostępnienie narzędzi GenAI zatrudnionym osobom, aż 97% zezwala na ich użycie. Z tego 54 ...
-
Sztuczna inteligencja wyrównuje szanse między MŚP a dużym biznesem
... sobą współpracują, sztuczna inteligencja może uzyskiwać dostęp do danych i działać na ich podstawie w całej firmie - od sprzedaży i marketingu, po usługi i back office. W porównaniu do małych i średnich firm o malejących przychodach, te rozwijające się dwukrotnie częściej posiadają zintegrowany stos technologiczny (66% vs 32%), unikając ...
-
Polskie firmy a outsourcing back-office
Z przeprowadzonego przez spółkę ArchiDoc badania rynku outsourcingu wynika, że polskie przedsiębiorstwa najczęściej decydują się na powierzenie podmiotom zewnętrznym procesów z zakresu back-office. W 2008 roku 29% firm deklarowało, że korzysta z tego typu usług, obecnie jest to aż 48%. Na wyoutsourcowanie procesów back-office decydują się ...
-
Zarządzanie dokumentami i back-office: outsourcing na topie
Polski sektor usług z zakresu zarządzania dokumentami i obsługi back-office zwiększa swoją wartość o kilkadziesiąt procent rocznie. Według badań Ipsos z outsourcingu tego obszaru korzysta już 25 proc. firm. Główną siłą napędową rynku usług back-office są centra usług wspólnych świadczące usługi dla międzynarodowych koncernów. W tyle nie pozostają ...
-
Pracodawca Godny Zaufania 2024. Oto laureaci
... możliwość rozwoju zawodowego dzięki dopasowanym szkoleniom z zakresu obsługi programów Microsoft Office, komunikacji interpersonalnej oraz zarządzania czasem. Co ważne, w ramach programu ... W ramach programu organizowane są dodatkowo 4 edycje tematycznie: zaryzykuj, Klient Korporacyjny, Back To Poland i Gen ESG - pierwszy na rynku program kierowany w ...
-
Spam z ofertą pożyczkową
... z potencjalnym pożyczkodawcą: Send your request to ххххх@live.com" lub "Please send back the information if you're interested in the offer". 4. ... uruchamiać plików wykonywalnych ani otwierać załączników, szczególnie archiwów i dokumentów pakietu Office (w wyjątkowych sytuacjach, zrób to wyłącznie po uzyskaniu werdyktu programu antywirusowego ...
-
Dlaczego więcej niż 90% MSP nie podejmuje jeszcze wysiłków na rzecz wdrożenia CRM?
... , środków produkcji, zasobów ludzkich. Ponieważ systemy te obejmują sprawy wewnętrzne firmy, niewidoczne dla zewnętrznego obserwatora, w literaturze określa się je mianem Back - Office. Dzięki tym systemom "wiemy'' co się dzieje w firmie, lecz poza systemem pozostaje wiele innych istotnych informacji szczególne z zakresu wiedzy o kliencie ...
Tematy: -
Outsourcing usług: kto korzysta?
Z ogólnopolskich badań przeprowadzonych przez IPSOS na zlecenie ArchiDoc wynika, że najczęściej outsourcowanymi obszarami są technologia informatyczna i procesy back-office. Z oferty firm zewnętrznych w tym zakresie korzysta przede wszystkim sektor finansowy (73%) i motoryzacyjny (64%). W ciągu dwóch lat nakłady na usługi outsourcingu ...
-
Outsourcing back-office 2008
ArchiDoc Sp. z o.o. - specjalizująca się w zarządzaniu dokumentami i outsourcingu procesów biznesowych - podsumowała rezultaty badań rynku outsourcingu back-office. Z analiz przeprowadzonych przez IPSOS, wynika, że przekazywanie na zewnątrz czynności administracyjnych stanowi element strategii rozwoju wielu firm i instytucji, a decyzje w tej ...
-
Spam: uważaj na spadek z Nigerii
... for you and myself. I will send you further details once I receive your response back. Please for security reason, I will strongly recommend that you write me through my private ... darmozjad: Subject: NIGERIA SCAM VICTIM COMPENSATION: From: *****@********** It has reached the office of the Federal Govt of Nigeria that you were scammed before so the ...
-
Technologie mobilne w contact center
Dynamiczny rozwój rynku smartfonów sprawia, że coraz więcej firm inwestuje w aplikacje mobilne zapewniające nowy kanał dotarcia do klienta i sprzedaży. Jednak zdaniem ekspertów Interactive Intelligence, jedynie nieliczne projekty tego typu przekładają się na realne korzyści biznesowe. Podstawowymi kryteriami udanego wdrożenia technologii mobilnych ...
1 2