-
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
... całym rynku handlowym (raport Obserwator Cetelem). Oznacza to, że każda firma, chcąca wykorzystać jedną czwartą rynku sprzedaży, będzie musiała stać się w ... . W ten sposób, nie kupując bezpośrednio przez Internet, stają się w pewnym sensie e-klientami. Z badań przeprowadzonych przez TNS Infrastat dla Google blisko 90% polskich użytkowników sieci ...
-
Polskie firmy a outsourcing back-office
... a także obsługa kancelarii – po 56% wskazań. „Tegoroczne badanie rynku usług outsourcingowych potwierdza, że polscy przedsiębiorcy najczęściej decydują się na ... badanych. Znaczące zwiększenie wydatków na outsourcing back-office dotyczyć będzie przede wszystkim skanowania. Z badań ArchiDoc wynika także, że prawie co trzecie przedsiębiorstwo decyduje ...
-
Perspektywy zatrudnienia I kw. 2011
... dla I kwartału 2011 r. wskazują na niewielkie pogorszenie koniunktury na polskim rynku pracy w pierwszych trzech miesiącach 2011 r. Są jednak powody do optymizmu, ... aktualnie wśród 64 000 pracodawców w 39 krajach i jest jednym z najbardziej wiarygodnych badań rynku pacy na świecie. Raport dla I kwartału 2011 r. został opracowany na podstawie wywiadów ...
-
Dobry czas na własną działalność
... . Niestety działalność gospodarczą podejmuje tylko 2 proc. z nich – wynika z badań przeprowadzonych w 2009 r. przez Instytut Millwardbrown SMG/KRC. Do założenia firmy zniechęcają ... młodych ludzi własna firma to alternatywa na rosnące bezrobocie, niedopasowanie kwalifikacji do wymogów rynku pracy, jak również sposób na samodzielność i wyrwanie się z ...
-
Czynsze za nieruchomości biurowe w Europie 2010
... czwarte i piąte miejsce w skali globalnej. Jak podkreśla Barrie David, z zespołu globalnych badań i analiz firmy Cushman & Wakefield, „firmy muszą coraz częściej brać pod ... ” - stwierdza John Siu, Dyrektor Wykonawczy biura Cushman & Wakefield w Hongkongu. „Sytuacja na rynku jest nadal korzystniejsza dla najemców niż wynajmujących. Jednak równowaga sił ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2010
... świadomość internautów odnośnie zakupów grupowych, tzw. group shopping, jednak na naszym rynku popularność dotychczasowych kanałów sprzedaży jest nadal dużo większa. Sklep internetowy czy ... i edukowania klientów – mówi Krzysztof Łopuszyński, lider zespołu ds. badań e-marketingowych w firmie Gemius S.A. Kobiety cenią rekomendacje zakupowe ...
-
Rynek powierzchni biurowych w Polsce w 2010
... kryzysu finansowego i kłopotów deweloperów w pozyskaniu środków na realizację inwestycji. Na rynku pojawi się odpowiednio 133 800 m kw. i 217 700 m kw. - podaje raport ... powierzchni oddanej do użytkowania – mówi Katarzyna Lipka, Konsultant w Dziale Doradztwa i Badań Rynkowych DTZ. - W większości miast zmniejszona podaż nie powinna doprowadzić ...
-
Powierzchnie handlowe w Europie 2010-2012
... zasobów powierzchni handlowych na tych rynkach. Również na polskim rynku coraz wyraźniej widać wzrost zainteresowania inwestorów podnoszeniem wartości istniejących obiektów i ... ze strony sieci handlowych – mówi Hans Vrensen, Globalny Dyrektor Działu Badań w DTZ. - Porównując rynek nowoczesnych powierzchni handlowych w Polsce z innymi krajami, okazuje ...
-
Polscy importerzy i eksporterzy optymistyczni
... którym Polska została uwzględniona pierwszy raz. Obliczany na podstawie wyników tych badań Wskaźnik Nastrojów w Handlu HSBC (HSBC Trade Confidence Index) dla Polski ... dla ich biznesu. „Kursy walut to bardzo ważny aspekt działalności na rynku międzynarodowym. Mogą one zaważyć na powodzeniu współpracy z zagranicznym kontrahentem”, mówi ekspert HSBC ...
-
Polskie firmy a elastyczność zatrudnienia
... pracowników przepisów regulujących czas pracy. „Relatywnie wysoka znajomość rozwiązań elastycznego rynku pracy tylko w niewielkim stopniu przekłada się na ich stosowanie w ... w oparciu o umowy cywilno-prawne, stosowana w 39% badanych firm. SZCZEGÓŁOWE WYNIKI BADAŃ WYDŁUŻONY OKRES ROZLICZENIOWY Okres rozliczeniowy to czas, w jakim pracodawca planuje i ...
-
Rynek biurowy w Polsce aktywny
... wzrostów jeszcze nie widać.’ – powiedziała Joanna Mroczek, dyrektor działu badań rynku i doradztwa w firmie CB Richard Ellis. Wszystkie powyższe tematy były przedmiotem konferencji prasowej zorganizowanej przez CB Richard Ellis, największą na świecie firmę działającą na rynku nieruchomości komercyjnych, które odbyło się w Warszawie, 2 czerwca 2011 ...
-
Najbardziej wyraziste marki samochodów
... zindywidualizowany wizerunek marki, stanowi bezcenny kapitał dla utrzymania wysokiej pozycji na konkurencyjnym rynku, a jednocześnie pozwala odróżnić się od konkurencji.” – komentuje wyniki badania dr Magdalena Sawińska, Lider Sektora Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez ...
-
Zagrożenia bezpieczeństwa IT
... z trzech największych zagrożeń – strategia IT zajmuje wyższą pozycję niż finansowa, marketingowa, czy kadrowa” – powiedział Aleksander Jerofiejew, szef działu badań i analizy rynku w Kaspersky Lab. „Najbardziej prawdopodobnym wytłumaczeniem jest niedofinansowanie systemów bezpieczeństwa IT”. Badanie pokazuje, że co druga firma ocenia swój budżet ...
-
Jak Polacy postrzegają chińskie samochody?
... , biorąc pod uwagę, że auta na rynku europejskim muszą spełniać określone normy ekologiczne i wymogi bezpieczeństwa. Warto więc, aby zwrócili uwagę potencjalnych nabywców na inne, pozacenowe walory swoich aut” – komentuje wyniki badania dr Magdalena Sawińska, Lider Sektora Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP. Informacje o badaniu ...
-
Sektor budowlany nie dał się kryzysowi
... produkcji w sektorze budowlanym pozwala prognozować wzrost koniunktury. Pozytywne nastroje dają się zauważyć wśród przedsiębiorców z branży - podaje ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku. Badani przez GUS przedsiębiorcy przez cały pierwszy kwartał negatywnie oceniali wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury w budownictwie, jednak ocena ta zmieniła swój ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2011 i prognoza III kw. 2011
... działalności. W pozostałych firmach najczęściej zgłaszanymi barierami były: niedostateczny popyt na rynku krajowym (56 proc.), wysokie obciążenia na rzecz budżetu (45 ... niż jedną osobę mamy 856 tys.- mówi Izabella Młynarczyk, analityk wrocławskiego Instytut Badań Rynku Keralla Research. Informacja o badaniu Badanie sektora MŚP prowadzone jest co ...
-
Zakupy online muszą być bezpieczne
... najważniejszym czynnikiem warunkującym rozwój rynku zakupów internetowych. Kolejnymi warunkami są rozwój nowych technologii na danym rynku oraz wprowadzenie nowych ... pomiędzy ilością dokonywanych zakupów on-line, a poziomem korzystania z bankowości elektronicznej. Z badań firmy CBRE wynika, że obecnie 40% konsumentów w Europie dokonuje zakupów ...
-
Rośnie rola Internetu przy kupnie auta
... zmiany w nadchodzących latach". Informacje o badaniu: Na potrzeby badań „Cars Online 10/11” firma Capgemini przeprowadziła ankietę wraz z firmą sondażową ... Niemiec, Indii, Rosji, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Wszyscy respondenci byli uczestnikami rynku motoryzacyjnego (zakup lub leasing samochodu w ciągu dwóch miesięcy planowało 25% ...
-
Powierzchnie handlowe: mniejsze miasta z potencjałem
... nowych, perspektywicznych lokalizacjach", mówi Dominika Jędrak, Dyrektor Działu Badań i Doradztwa w Colliers International. Województwo mazowieckie Rynek nowoczesnej powierzchni ... handlowe w Radomsku i Tomaszowie Mazowieckim. Na podstawie przeprowadzonej analizy rynku nowoczesnych powierzchni handlowych oraz czynników społeczno-ekonomicznych ...
-
Perspektywy zatrudnienia IV kw. 2012
... Barometr Manpower Perspektyw Zatrudnienia zwraca uwagę na kilka wyraźnych czynników na rynku pracy, które wpływają na pracodawców i ich politykę zatrudnienia, będącą próbą ... wśród prawie 66 000 pracodawców w 42 krajach i jest jednym z najbardziej wiarygodnych badań rynku pracy na świecie. Raport dla IV kwartału 2012 r. został opracowany na podstawie ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... maksymalnie zbudować i utrwalić lojalność klientów, która jest bardzo niska (np. wg badań TGI ponad 70% klientów sieci Lewiatan jest również klientami sieci Biedronka). Słabszy ... sprzedaży w Polsce, wzrosła w I kw. 2012 r. o 21%, a w obliczu kurczącego się rodzimego rynku portugalskiego sieć będzie zwracać baczną uwagę na rynek polski. Wynik EBITDA ...
-
Najpopularniejsze marki w polskich centrach handlowych
... konsoliduje informacje na temat podaży nowoczesnej powierzchni handlowej, jej nasycenia na rynku ogólnopolskim i na rynkach lokalnych, dostarcza informacji na temat trendów w zakresie ... Częstochowa, Radom i Toruń.- charakteryzuje badanie Radosław Knap, Dyrektor ds. Badań i Rozwoju w Polskiej Radzie Centrów Handlowych. Analizując najemców w centrach ...
-
Aplikacje popularyzują urządzenia mobilne
... oferta dostępnych na rynku aplikacji. Z raportu "Mobilny konsument w świecie mobilnego Internetu", przygotowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) - wynika, ... Anna Dąbrowska Research Team Manager w IIBR. Kreatywność programistów sprawia, że na rynku można znaleźć oprogramowanie dotyczące praktycznie każdej sfery życia. A co tak ...
-
Najdroższe powierzchnie handlowe świata III kw. 2012
... 2012 roku ze wzrostem CBRE Global Retail Index (indeks stawek czynszu powierzchni handlowych na rynku globalnym, publikowanym przez CBRE) kwartalnie o 2% i o 7,3% rok do roku. Globalni najemcy pogłębiają polaryzację, ... gdy czynsze w przeciętnych i słabych obiektach nadal spadają.” – powiedziała Karina Kreja, Dyrektor w dziale doradztwa i badań rynku ...
-
Laserowy projektor SONY PJ
... technologia BrightEra3LCD umożliwia korzystanie z projektora bez czynności konserwacyjnych nawet przez 20 000 godzin, w zależności od warunków otoczenia i konfiguracji. Z badań rynku wynika, że cecha ta jest szczególnie istotna w segmentach biurowym i edukacyjnym, w których okresy użytkowania projektorów są dłuższe. W celu zapewnienia optymalnej ...
-
Polskie tygodniki opinii w roku 2012
... W sieci, który jeszcze zanim się pojawił, już zdążył wstrząsnąć prawą stroną rynku. Nowi naczelni, nowe załogi, nowe pomysły na sukces – czy trafione? Instytut ... i wywołuje dyskusje dziennikarzy i internautów, chociażby kontrowersyjnymi okładkami. Jak wynika z badań popularności w internecie – był najczęściej wspominanym tygodnikiem roku, a jednak ...
-
Polskie kobiety polubiły piwo
... był mniej popularny. Odstraszała je typowa dla piwa goryczka, nie było na rynku oferty, z której panie mogłyby wybrać coś dla siebie. Z raportu Homo Homini, opracowanego na ... przynajmniej raz w tygodniu, ponad 12 proc. sięga po złoty trunek raz miesiącu. - Z badań wynika, że kobiety nadal piją znacznie mniej piwa niż mężczyźni, ale liczba piwoszek ...
-
Wydatki na IT będą rosnąć
... priorytet w najbliższej przyszłości. Wyniki te uzyskano na podstawie badań na temat priorytetów w zakresie wydatków na IT przeprowadzonych na różnych rynkach europejskich. Ankietę na zlecenie Riverbed przeprowadziła niezależna firma Venson Bourne, specjalizująca się w badaniach rynku technologicznego. W ankiecie wzięło udział 400 dyrektorów IT ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 27/2013
... wyniosła 13,2 proc. wobec 13,5 proc. w maju. Wolumen eksportu wzrośnie o 3,3 proc. w 2013 r., zaś w 2014 r. dynamika przyspieszy do 5,9 proc. - prognozuje Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur. Zdaniem Instytutu, wolumen importu w tym roku obniży się o 0,9 proc., a po roku wzrośnie o 4,3 proc. Ministerstwo finansów nie zamierza zmieniać ...
-
Mikroinstalacje OZE. Polacy mówią "tak"
Aż 45 proc. Polaków chce instalować w swoich domach mikroinstalacje odnawialnych źródeł energii – to wynik najnowszych badań zawartych w mapie drogowej dla energetyki prosumenckiej, opracowanej przez Instytut Energetyki Odnawialnej (IEO) na zlecenie Związku Pracodawców Forum Energetyki Odnawialnej (ZP ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... wybranych sieci komórkowych oraz ich wydatki reklamowe. Zaskoczyła sytuacja najnowszych na rynku marek. Okazuje się, że nie zawsze konieczne są duże wydatki by wzbudzić zainteresowanie ... kart SIM. Oznacza to, że jest ich o wiele więcej niż mieszkańców naszego kraju. Z badań przeprowadzonych przez GUS wynika, że na 100 mieszkańców Polski przypada 142 ...
-
Polacy a zamawianie jedzenia przez Internet
... na przygotowaniu posiłków. Warszawa stawia na burgery, w Łodzi królują kebaby Z badań wynika również, że Polacy preferują kuchnię azjatycką, na którą ... potraw w internecie. Zakupy internetowe cieszą się w Polsce ogromną popularnością. W związku z dużą dojrzałością rynku, coraz śmielej sięgamy po nowatorskie usługi, takie jak np. gotowe posiłki ...
-
Operatorzy komórkowi a obsługa klienta
... badań KPMG wynika, że polscy operatorzy telefonii komórkowej pozytywnie wyróżniają się na tle ... europejskich salony te nie wypadają dobrze pod względem całkowitego czasu obsługi klienta. - Przeciętnie, czas zaobserwowany dla rynku w Polsce to ok. 25 minut, podczas gdy w najlepszej w tym zakresie Wielkiej Brytanii, kształtował się na poziomie ok. ...
-
Konsumenci uodpornili się na marketing
... pojawiają się na witrynach internetowych - to tylko niektóre z wniosków płynących z najnowszych badań zrealizowanych przez Forrester Research. Z drugiej strony ufność internautów wzbudzają opinie ... IT, jest przypadek firmy AAA NCNU. Potentat na amerykańskim rynku ubezpieczeń i usług awaryjnych zdecydował się na wdrożenie systemu ICM/SPM, stanowiącego ...
-
Czego chcą polscy eksporterzy?
... badań Bibby MSP Index, mali i średni eksporterzy w Polsce oczekują od partnerów informacji na temat prawa ... proc.). W 2013 roku faktoring eksportowy stanowił 15,5 proc. w całkowitych obrotach faktorów zrzeszonych w FCI. Podobnie kształtuje się sytuacja na rynku polskim. Obroty w faktoringu eksportowym na rynku polskim wzrosły w 2013 o ponad 18 proc. w ...