-
Zdrowie Polaków: popularne multiwitaminy
... osoby stosunkowo młode (51% użytkowników nie ukończyła 40 lat). Rzadziej po multiwitaminy sięgają mężczyźni (39%) oraz osoby ... badania, Polacy nie wyrobili w sobie nawyku całorocznego stosowania tego typu środków” – komentuje wyniki badania Aneta Tyborowska, Lider Sektora Badań Rynku Medycznego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania ...
-
Wymiar sprawiedliwości wg Europejczyków
... wynika z ostatniej fali badania Standard Eurobarometr, przeprowadzonego przez TNS Opinion na zlecenie Komisji Europejskiej. Z badania, ... 20 i więcej lat, z kolei jedynie 13% z tych, którzy zakończyli edukację w wieku 15 lat lub mniej). Duże ... wymiaru sprawiedliwości, wymienianą przez 4 na 10 badanych (40%). Koszty postępowania sądowego (27%) oraz brak ...
-
Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków
... z telefonicznymi biurami obsługi - wynika z badania Ipsos. Telemarketing a inne działania reklamowe i promocyjne Z badania zrealizowanego przez Ipsos na zlecenie ... biurem obsługi można uzyskać pełną informację na temat produktów i usług, 40 proc. docenia oszczędność czasu uzyskaną dzięki kontaktom z telefonicznym biurem obsługi. ... wieku 15 lat ...
-
Powody zmiany pracy: menedżer ceni zarobki
... co piąty młody respondent (do 30 lat). Zupełnie inaczej wygląda sytuacja w przypadku respondentów pomiędzy 31 a 40, wśród nich aż 50% nie widzi żadnych ... zatrudnienia. Istotne wydaje się jednak, jakie czynniki w większości determinują chęć zmiany pracodawcy? Z badania Talent Club wynika, że według respondentów takim czynnikiem jest możliwość rozwoju ...
-
Usługi bankowe wybieramy przez Internet
... badania wynika, że w odróżnieniu od produktów ubezpieczeniowych, internauci zainteresowani produktem finansowym najchętniej poszukują informacji na stronach internetowych banków - 76% badanych. Wskazuje to na dużą świadomość klientów banków, ale wciąż aż 40 ... o badaniu Ankietę wśród ponad 3 tysięcy użytkowników Internetu w wieku od 18 do 54 lat ...
-
Oglądanie telewizji: nawyki widzów w 2008r.
... napisów. Z tej opcji częściej korzystają osoby powyżej 40 roku życia niż osoby w wieku mniej niż 30 lat. We wszystkich badanych krajach obsługa pilota telewizyjnego ... , najczęściej na trudności w obsłudze pilota narzekali respondenci w wieku ponad 50 lat. Co nam przeszkadza? Z badania UPC wynika, że większość Europejczyków narzeka na widoczność liter ...
-
Sektor MSP: ocena kryzysu
... radzi w obecnej sytuacji. Odmiennego zdania jest łącznie 40 proc. ankietowych firm MŚP, która ocenia ... to perspektywa kilkunastu miesięcy, a może i lat. W sumie 77 proc. ankietowanych wskazało, że kryzys ... zawiera informacje o decyzjach zakupowych w firmach. Dzięki cykliczności prowadzonego badania (co kwartał) możliwe będzie śledzenie kierunków zmian ...
-
Gwarancja świadectwem jakości sprzętu?
... 40% spośród osób, które wzięły udział w badaniu, wskazało przedłużoną gwarancję jako najlepszy sposób przekonania ich o jakości danej technologii. Globalne oczekiwania konsumentów Badania ... dowód wysokiej jakości produktu “Badania wykazały dokładnie to co Lexmark usłyszał od swoich klientów na przestrzeni ostatnich lat. Powiedzieli nam oni, że ...
-
Wydatki na reklamę online wzrosną
... badania: 67% ankietowanych firm reklamuje się online (2008 – 66%). Co istotne, jest to drugi wynik, zaraz po czasopismach. Jednocześnie respondenci deklarują wyraźny spadek zainteresowania reklamą prasową – z 77 na 69% w porównaniu do roku 2008 i 2009, ponad 40 ... na poszczególne media w pierwszym półroczu danych lat oraz plany struktury wydatkowej na ...
-
Nadawanie cyfrowe wg Polaków
... lat, najczęściej wskazywana jest jakość HD (51%) i dostęp do wielu kanałów z całego świata (48%). Co więcej, osoby najmłodsze tę ostatnią odpowiedź wskazują najczęściej, w porównaniu z pozostałymi grupami wiekowymi. Znacznie więcej korzyści wynikających z cyfryzacji dostrzegają mężczyźni (58,4%) niż kobiety (40 ... . Wiesław Godzic. Z badania wynika, ...
-
MasterIndex w Polsce: płatności kartą popularniejsze
... 40 i 50). Co Polacy myślą o pracy Z badania ...
-
Sytuacja materialna Polaków 2010
... ręki do ręki”). Z badania wynika również, że w Polsce w dalszym ciągu panuje tzw. „kult gotówki”. Polega on na traktowaniu gotówki jako jedynych prawdziwych pieniędzy. Ponad 40% z ... oszczędnościowe z kontem bieżącym. To sytuacja analogiczna do operatorów komórkowych kilka lat temu. Przez długi czas telefonie komórkowe mówiły tyko do biznesu. Telefon ...
-
Polskie firmy medyczne a wartości korporacyjne
... niemal trzy razy niższy. „W przeciągu kilku ostatnich lat nastąpił wzrost świadomości firm w zakresie roli wspólnych ... firmy amerykańskie dużą wagę przykładają do perfekcji w działaniu (40%). Brak tych wartości wśród deklarowanych przez ... Izby Gospodarczej Wyrobów Medycznych POLMED. Celem badania było znalezienie odpowiedzi na pytania o skalę ...
-
Jaki jest polski milioner?
... przedstawiciela klasy "milionerów" wyłania się z pierwszego tak dogłębnego badania tej grupy społecznej zleconego przez Private Banking Banku ... ale pozytywnie ocenia przemiany ostatnich 20 lat. To, co się rzuca w oczy i czym odróżniamy się od ... wyraźnie młodsi – w naszym kraju grupa osób między 40 a 50 rokiem życia stanowiła ok. 45 proc. badanych, a np. ...
-
Skuteczne wdrażanie strategii
... 40% wartości maksymalnej. Jeśli planiści i dyrektorzy nie wezmą pod uwagę powyższych czynników, lepiej niech szykują się na opóźnienia lub kwaśną atmosferę połączoną z obniżoną jakością wykonania projektów. Smaczek bonusowy – skąd wziął się niesamowity sukces Lance’a Armstronga Od połowy lat ... czy osobę gromadzącą środki na badania nad nowotworami – ...
-
Zatrudnienie pracowników 2010/2011
... 40 mln osób w Europie znalazło nową pracę. Zaś liczba zatrudnionych w II kwartale 2010 r. wzrosła ... badania KPMG „Pulse – the Global Business Outlook Survey”. Według badania nastroje w polskim sektorze produkcyjnym należą do jednych z najlepszych na świecie i wyraźnie polepszyły się w stosunku do danych z I połowy 2010 r. – W ciągu ostatnich dwóch lat ...
-
Polacy a wakacyjne podróże samolotem
... wynika z badania przeprowadzonego przez ... 40 proc. respondentów. Barcelona, Rzym, Wenecja, Paryż czy Londyn są i pozostaną ulubieńcami Polaków. Ich popularność, oprócz oczywistych walorów turystycznych, zapewnia rozsądna odległość od kraju jak i konkurencja przewoźników na tych trasach, która skutkuje niskimi cenami połączeń. Co ciekawe, od dwóch lat ...
-
Podróże służbowe a wydajność pracy
... firma może zaoszczędzić pieniądze poprzez wykorzystanie wideokonferencji w miejsce podróży służbowych. 40% menadżerów z powodu opóźnień samolotów nie zdążyło na 2,5 ważne biznesowe spotkania ... dziecka. Na płaszczyżnie społeczno-ekonomicznej, badania pokazują również zmianę nastawienia do podróży służbowych. Jeszcze dziesięć lat temu, podróże takie ...
-
Inwestycje ekologiczne = niższe rachunki
... których koszt będzie się bilansował przez kilka czy kilkadziesiąt lat użytkowania – mówi Przemysław Kaczkowski, architekt, współautor projektu m.in. ... spodziewać popularyzacji mody na energooszczędne domy i mieszkania – wynika z badania zleconego przez Instytut Homo Homini dla ... 85 proc., a na Cyprze mniej niż 40 proc. całej energii. Polska należy do ...
-
Rynek spożywczy w Polsce 2012-2014
... formatu. Hipermarkety, supermarkety oraz sklepy dyskontowe kontrolują już 40% rynku spożywczego, wobec zaledwie 30% pięć lat temu. Małe sklepy starają się utrzymać swój biznes, ... bliska opanowania 10% rynku. Przeprowadzone w 2011 roku przez PMR Research badania potwierdzają popularność kluczowych sieci. Liderem zestawienia jest Biedronka, do której ...
-
Systemy Business Intelligence przyspieszą
... skalę wewnętrzne sieci intranetowe jako źródło danych, wspierających podejmowanie decyzji, a 40% wydatków na analizy biznesowe pochłoną systemy integrujące, a nie jak dotąd ... bezwzględną koniecznością. Badania IBM (2011), wskazują, że aż 76% CEO wymienia biznesowe analizy danych jako kluczowy czynnik sukcesu w ciągu kolejnych 5 lat, przed takimi ...
-
Rozwój przedsiębiorczości 2005-2009
... bardzo znaczącym jego spadku w ostatnim okresie (z 40% w 2008 r. do 21% w 2009 r.). W przemyśle, handlu ... poziom osiągnął on w handlu (blisko 24%). Wyodrębnione na potrzeby badania grupy przedsiębiorstw wzrostowych, stabilnych i ... tego udziału w stosunku do dwóch poprzednich lat), 39% stanowiły jednostki średnie, a 12% – duże. W grupie najszybciej ...
-
Czemu służą oszczędności Polaków?
... wydatki, motywuje do odkładania bieżących dochodów 18,5 proc. z nas - wynika z badania Deutsche Bank PBC zrealizowanego przez Instytut Homo Homini. Co ważne ... lat, oraz osoby powyżej 65 roku życia. Najczęściej „czarną godzinę” wybierali respondenci z wykształceniem podstawowym (67 proc.). Z kolei najmłodsi najczęściej wskazywali nowe mieszkanie (40 ...
-
Sektor przemysłowy a utrata danych
... w ciągu ostatnich lat, wyniki raportu Acronis Globalny Disaster Recovery (DR) Indeks 2012 dla sektora przemysłowego pokazują, że ... pomiędzy środowiskiem fizycznym i wirtualnym oraz chmurą. 40% przyznaje, że brakowało im odpowiednich umiejętności do tworzenia kopii zapasowych w świecie hybrydowym. Badania pokazują, że większość firm nadal ponosi ...
-
Idealny operator komórkowy według Polaków
... znów oceniać swojego dostawcę gorzej – wynika z badania ConsumerLab firmy Ericsson. 61 proc. ... najbardziej ceni szczerość. Jednocześnie zaledwie mniej niż 40 proc. faktycznie taką cechę przypisuje swojemu operatorowi ... , jak postrzeganie operatorów zmieniło się w ciągu dwóch lat. Największe zmiany takich wartości jak „ekscytujący” (wzrost z 5 proc. do ...
-
BARP 2012: sytuacja na rynku pracy
... miejsc pracy dla osób z wyższym wykształceniem była o około 40% niższa niż liczba absolwentów wyższych uczelni. ... działające pośrednictwo pracy i doradztwo zawodowe. Autorzy Badania Ankietowego Rynku Pracy 2012 przeprowadzanego przez NBP ... że dzisiejsze miejsca pracy są bardziej niż 10 lat temu odporne na wahania cyklu koniunkturalnego. Z ...
-
Portale społecznościowe: dlaczego z nich korzystamy?
... społecznościwe, co potwierdzają wyniki przeprowadzonego przez nas badania. Raport „Socialni Polacy” ukazuje także powody, które ... badania większość stanowili ludzie młodzi: 38 proc. respondentów to osoby pomiędzy 25-29 rokiem życia, 39 proc. ankietowanych mieści się w przedziale wiekowym 30-39 lat, zaś 10 proc. w grupie 18-24-latków. Osoby powyżej 40 ...
-
Pracownicy tymczasowi 2012
... Marta Wachowska, manager działu marketingu i PR. Jakie korzyści mają z takiego badania pracownicy? Przede wszystkim możliwość wskazania, co utrudnia im pracę. Oceniane ... się następująco: 19% to osoby pomiędzy 31. a 40. rokiem życia, 10% ma od 41 do 50 lat. Tylko 6% badanej grupy stanowią pracownicy powyżej pięćdziesiątki. Najmniej spośród nich ...
-
Technologie mobilne coraz istotniejsze
... Badania przeprowadzone przez firmę Ericsson wykazały, że na internetowe usługi wideo przypada największa część ruchu danych w sieciach komórkowych, a dokładnie 25% całkowitego ruchu generowanego przez smartfony i 40 ... LTE mogło korzystać ok. 455 milionów osób na całym świecie. W ciągu najbliższych pięciu lat technologie te staną się dostępne dla ponad ...
-
Sektor MSP: szanse i zagrożenia rozwoju
... " w latach 2008-2009 przekłada się na ich bardziej skuteczne działania dzisiaj - wynika z badania małych i średnich przedsiębiorstw przygotowanego przez PKPP Lewiatan. Ciągle jednak wśród MSP ... lekcje, są zatem biznesowo znacznie bardziej dojrzałe niż jeszcze kilka lat temu, dostrzegają szanse na rozwój także w okresie osłabienia gospodarczego, jakość ...
-
Polacy a zakup telewizora
... kobiety – prawie połowa (45 proc.) z nich wybrałaby ekran o przekątnej poniżej 40 cali. Taką wielkość wybrałby tylko co trzeci badany mężczyzna. Aż 30 proc. ... O badaniu Badanie, zrealizowane przez ośrodek badania opinii publicznej TNS Pentor na zlecenie firmy Toshiba, zostało przeprowadzone metodą CAWI i CATI na grupie 619 osób w wieku 20-60 lat ...
-
Trendy konsumenckie 2014: technologie
... lat ConsumerLab prowadzi badania odkrywając wartości jakimi kierują się konsumenci, ich zachowania i sposób korzystania z produktów i usług ICT. Globalny program badawczy firmy Ericsson bazuje na corocznych wywiadach ze 100 tysiącami osób z ponad 40 ... że operatorzy naliczają im opłaty poprawnie. Badania pokazują również, że 37% użytkoników regularnie ...
-
Menedżerowie firm wierzą we wzrost w 2014
... % rok temu). „W tym roku nastąpiło wyraźne odwrócenie trendu – po raz pierwszy od trzech lat obserwujemy wzrost pozytywnych nastrojów zarówno w perspektywie krótko-, jak i długoterminowej. Widać jednak ... Środkowej i Wschodniej oraz 45 na Bliskim Wschodzie i 35 w Afryce. Polską edycję badania przeprowadzono w tym samym okresie. Wzięło w nim udział 40 ...
-
Kobiety zdobywają rynek pracy
... z przeprowadzonego przez Pracuj.pl badania „Specjaliści na rynku pracy”. W osiągnięciu zadowolenia na ... o podobnym doświadczeniu zawodowym. Z drugiej strony, prawie 40% respondentek jest zdania, że w razie ich rezygnacji z ... on-line na użytkownikach portalu Pracuj.pl, w wieku 26-60 lat, posiadających co najmniej 2-letnie doświadczenie na rynku pracy ...
-
Urządzenia mobilne a zakupy
... jeszcze nam daleko. Według badania przeprowadzonego przez Sociomantic Labs, w USA już 66 proc. osób w wieku od 25 do 34 lat, korzystających ze smartfonów lub tabletów ... kategorią, pod względem popularności, są ubrania. Wybiera ja 30 proc. użytkowników smartfonów i 40 proc. właścicieli tabletów. Zakupowa rewolucja mobilna na dobre zagościła w USA i ...