-
Badania internetu Gemius/PBI II 2024
... RAS Polska, ZPR Media tym razem na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2024
... wideo w marcu liderem jest ZPR Media, GRUPA RAS Polska, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI V 2024
... ma wpływu na wyniki Grup prezentowanych w badaniu. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Majowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie wśród wydawców stron i ... zasięgiem 54,12%. Wydawcy - stream audio i wideo Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2024
... jest GRUPA RAS Polska. Grupa Polsat-Interia na miejscu drugim, na trzecim ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża ZPR Media. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2024
... Grupa Polsat-Interia. Grupa RAS Polska na miejscu drugim, na trzecim Grupa ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Badania internetu Gemius/PBI I-II 2025
... Polsat-Interia. Grupa RAS Polska na miejscu drugim, na trzecim Grupa ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa ZPR Media. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Ponad 3 mld PLN na badania i rozwój
... badania i rozwój w ramach nowych instrumentów wsparcia. Wśród preferowanych sektorów są m.in. motoryzacyjny, lotniczy, ... BRIdge: Badanie Rozwój Innowacje do dyspozycji jest 240 mln PLN, a InnoMed – 195 mln PLN. Większość z tych programów ma charakter pilotażowy, a pierwsze nabory rozpoczną się już wkrótce. Środki krajowe na badania i ...
-
Badanie "Popyt na usługi"
Polska wraz z Danią, Finlandią, Litwą, Łotwą, Niemcami, Słowenią oraz Szwecją przy koordynacji Eurostatu podjęły się przygotowania i przeprowadzenia badania europejskiego "Popyt na usługi", które pozwoli odpowiedzieć na pytania odnośnie zapotrzebowania przedsiębiorstw na wybrane rodzaje usług, dostarczy informacji na temat ...
-
Badania etnograficzne: sposób na problemy firmy?
... konstrukcji badania, korzystamy z trzech podstawowych typów technik badawczych: wywiadu, obserwacji i analizy materiałów wtórnych. Rzetelnie badanie zbudowane jest tak, aby można się opierać na więcej niż jednej z tych technik – ma to na celu eliminację lub ograniczenie ryzyka wyciągnięcia błędnych wniosków. Przykład Realizując badania dla ...
-
Badania marketingowe: kwestionariusz ankiety i wywiadu
... wyniku badania (np. w przypadku zapytania przez reprezentanta jakiejś firmy „Jakie ma Pan/Pani odczucia związane z naszym produktem?”, wielu respondentów może mieć problem z przyznaniem wprost, iż są one negatywne). O tego typu mechanizmach nie można zapominać przy interpretowaniu uzyskanych wyników. Jeśli przyjdzie nam prowadzić badanie ...
-
Badanie satysfakcji klienta
... najistotniejszych elementów wiodących do zadowolenia bądź niezadowolenia klientów. Tak więc dobrze przeprowadzone badanie oraz prawidłowo wyciągnięte wnioski mogą przynieść znaczny pożytek dla przedsiębiorstwa. Zmiany i udoskonalenia, poparte wynikiem badania, mogą znacząco wpłynąć na konkurencyjność firmy na rynku. Klienci wiedząc, że ...
-
Rozszerzono badanie Megapanel PBI/Gemius
... ranking top 10 grup domen i domen niezgrupowanych według liczby „Odsłon mobilnych” z badania Megapanel PBI/Gemius za marzec 2011. W zestawieniu uwzględnione są jedynie witryny objęte audytem site-centric. Informacje o badaniu Badanie Megapanel PBI/Gemius – standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych, z których korzystają polscy ...
-
Testy i badania w e-marketingu
... Co więc robić? TESTUJ I BADAJ! Badania firmy badawczej I-Metria wykazały, iż ... badania to jednak tylko wycinek działań, jakie można podjąć w celu gromadzenia wiedzy na temat zachowań i oczekiwań użytkowników. Badania powinny bowiem odpowiadać na pytania marketera nie tylko co do witryny www, ale całej komunikacji e-marketingowej. Wycinkowe badanie ...
-
Badanie znajomości marki Orange
... nie udało się uzyskać rezultatów notowanych dla wskaźników swojej poprzedniczki - wynika z najnowszego badania TNS Telecoms Index & Interbus przeprowadzonego przez firmę TNS OBOP. Jednak ... jednymi z mierników jej sukcesu lub porażki. Przedstawione powyżej wyniki pochodzą z ciągłego badania TNS Telecoms Index realizowanego przez TNS OBOP od początku ...
-
Czy Polacy korzystają z infolinii? - wyniki badania konsumentów
ContactPoint - firma świadcząca usługi call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła cykl badań dotyczących nastawienia konsumentów do komunikacji telefonicznej firm z rynkiem. Pierwsze badanie dotyczyło infolinii. Przebadano 650 losowo wybranych osób z obszaru całej Polski. 514 z nich, czyli 79% respondentów miało już ...
Tematy: -
Telemarketing w Polsce - wyniki badania konsumentów
ContactPoint - firma świadcząca usługi call center na zlecenie, w tym badania typu CATI, przeprowadziła drugą część badań dotyczących nastawienia konsumentów do komunikacji telefonicznej firm z rynkiem. Pierwsze, zrealizowane w kwietniu b.r. badanie dotyczyło infolinii, drugie, wykonane w maju - telemarketingu. Przebadano 635 losowo wybranych osób ...
Tematy: -
Badanie bezpieczeństwa konsumentów
... sondaż na temat reklamacji towarów i usług stanowi część szerszego badania: od grudnia 2003 r. UOKiK prowadzi cykliczny monitoring bezpieczeństwa konsumentów i ich ... marcu). Opinie na ten temat w dużej mierze zależą od wykształcenia. Cykliczne badania sondażowe – zarówno Indeksu Bezpieczeństwa Konsumenckiego (IBK), jak i poszczególnych obszarów (np. ...
-
Badanie bezpieczeństwa konsumentów XII 2004
... wskazują również, że umiejętność i skłonność konsumentów do dochodzenia roszczeń nie ulega zasadniczym zmianom. Od grudnia 2003 roku Urząd prowadzi cykliczne badania bezpieczeństwa konsumentów oraz stopnia ich zaufania do najważniejszych elementów oferty rynkowej (jakości towarów i usług, cen, reklamy i handlu). Zmiany w postrzeganiu rynku ...
-
Badanie Internetu w Polsce II 2006
... plików (np. soulseek, emule). Sondaż Sondaż GfK Polonia OnlineBus, przeprowadzany kilka razy w roku, monitoruje zachowania Polaków związane z Internetem. Celem badania jest ciągła obserwacja podstawowych wskaźników: penetracji Internetu, miejsca i częstotliwości korzystania oraz celów wykorzystania tego medium. Powyższe wyniki bazują na sondażu ...
-
Badania i rozwój w Polsce 2006
... aparatury naukowo-badawczej średnio z 79,4% w 2004 r. do 71,7% w roku 2006 r. Informacje o badaniu Badanie obejmuje placówki naukowe PAN i jednostki badawczo-rozwojowe oraz szkoły wyższe prowadzące działalność B+R. Przedmiotem badania są także jednostki zaplecza badawczego: rolnictwa; leśnictwa; górnictwa i kopalnictwa; przetwórstwa przemysłowego ...
-
Nowy sposób badania e-skuteczności
... internauci na reklamowanej witrynie i czy nastąpiła realizacja założeń marketingowych kampanii (Post Click Analysis). W trakcie trwania kampanii przeprowadzane jest również badanie ankietowe online dla dwóch grup respondentów rekrutowanych z populacji użytkowników witryn internetowych, na których wyświetlana jest kampania. Pierwszą grupę stanowią ...
-
Badanie kondycji polskich firm 2006
... koszty. W takich warunkach przedsiębiorcy nie są skłonni do inwestycji, bez których rozwój firm i zwiększanie ich zdolności konkurencyjnych nie jest możliwe. Badania potwierdzają ciągle istotny wpływ polityki na gospodarkę i na decyzje przedsiębiorstw. W ubiegłym roku przyczyną niepodejmowania inwestycji przez co dziesiąte MSP było ...
-
Badania i rozwój sektora IT 2006-2007
... poza definicję mikroprzedsiębiorstw (do dziewięciu zatrudnionych), czyli firm na dorobku (tzw. startupy), kwalifikujących się do działań na terenie inkubatorów wynalazczości. Badanie organizacji prac R&D w działających w Polsce firmach komercyjnych przeprowadzono na podstawie danych za lata 2006-2007. Pochodzą z dobrze udokumentowanych źródeł. Dane ...
-
Brak stron o zdrowiu na urządzenia mobilne
... serwisy Grupy Next Infor, które znalazły się w TOP 3 w 11 województwach. Metodologia badania Badanie Megapanel PBI/Gemius (wrzesień 2011r.) opiera się na metodologii, łączącej właściwości badania typu user-centric (badanie panelowe) z badaniem typu site-centric. Podstawowym źródłem informacji o odwiedzanych przez internautów serwisach, używanych ...
-
Komunikatory internetowe a bezpieczeństwo danych
... do Rosji. Ponieważ jednak rosyjskie środowisko informatyczne można porównać ze środowiskiem każdego technologicznie rozwiniętego państwa, wyniki tego badania mają szersze zastosowanie. Metodologia badania Badanie przeprowadzono między 1 maja a 1 czerwca 2007 roku. Opiera się na odpowiedziach 1101 respondentów z całego świata, którzy wypełnili ...
-
Sztuczna inteligencja nie dla polskich firm? Tylko 6% deklaruje gotowość na AI
... i łańcuchy narzędzi sztucznej inteligencji, aby zapewnić wydajność, chronić wrażliwe dane i systemy oraz zapewniać wiarygodne i odpowiedzialne rezultaty. Kluczowe wnioski z badania Badanie Cisco AI Readiness Index zidentyfikowało cztery grupy firm na różnych poziomach gotowości organizacyjnej na wdrożenie i wykorzystanie AI: Pacesetters (w pełni ...
-
Małe firmy - prognozy 2013
... badania sondażowego przeprowadzonego przez Idea Bank i Tax Care. Niestety nawet jeśli nie ma zagrożenia utratą zamówień, to coraz bardziej daje o sobie znać problem zatorów płatniczych. A to jeden z powodów, dla których mikro firmy boją się inwestować. Prosta formuła badania Badanie ... spodziewają się spadku (badanie nr 4 -względem badania nr 1). ...
-
Małe firmy - prognozy I kw. 2013
... w formie wywiadu telefonicznego w dniach 15 lutego-3marca 2013 roku. Prosta formuła badania Badanie Idea Banku i Tax Care tym różni się od innych badań prowadzonych ... Warto jednak podkreślić, że przedsiębiorcy przewidujący taki scenariusz we wszystkich edycjach badania mieli stosunkowo wysoki udział, a wzrost ich odsetka w bieżącym badaniu można ...
-
Czy Polacy angażują się w lokalne inicjatywy społeczne? Tak, ale...
... lub Twitter (35%). Metodologia badania Badanie „Zaangażowanie Polaków w działania lokalnych społeczności” zostało przeprowadzone przez firmę badawczą 4P Research Mix. na zlecenie Banku Zachodniego WBK S.A. w maju 2015 r. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie 1007 respondentów w wieku 18-64 lata. Badanie zostało przeprowadzone za pomocą ...
-
Walka z piractwem komputerowym musi trwać
... pomaga widzom zidentyfikować legalne oferty z treściami online, również wydarzeniami sportowymi. Jak pokazuje nowe badanie, większa świadomość istnienia legalnych ofert pomaga zmniejszyć piractwo. INFORMACJE NA TEMAT BADANIA Badanie „Naruszenia praw autorskich w internecie na terenie Unii Europejskiej: Filmy, muzyka, publikacje, oprogramowanie ...
-
Najlepsi pracodawcy 2013
... 2013 W 8. edycji Badania Najlepsi Pracodawcy 2013 wzięło udział 95 firm reprezentowanych łącznie przez 51 429 osób, a tytuł Najlepszego Pracodawcy 2013 otrzymało 17 z nich. Metoda Badania: Badanie Najlepsi Pracodawcy prowadzone jest w oparciu o kompleksową metodologię, która obejmuje: - kwestionariuszowe badanie zaangażowania, prowadzone na ...
-
System premiowy - jak zwiększyć jego efektywność?
... roku dokonuje 71% firm w Europie. Wdrożenie dodatkowych form komunikacji i szkoleń to drugie po zmianie kryteriów premiowych najpopularniejsze rozwiązanie. Metodologia badania Badanie European Bonus & Sales Compensation Survey 2014 przeprowadzono w pierwszym kwartale 2014 roku w 15 krajach europejskich. Uczestnicy reprezentują 21 różnych sektorów ...
-
Uchodźcy z Ukrainy a polska gospodarka
... badania 12-27.04.2022. W badaniu wzięły udział osoby, które przyjechały do Polski z Ukrainy po 24 lutego 2022 roku. Badanie przeprowadzono z osobami, które starały się o uzyskanie polskiego numeru PESEL lub już go uzyskały w momencie przeprowadzania badania. Badanie ...
-
Celebryci nie zachęcają do zakupów
... polecającego dany produkt. Podobnie sytuacja wygląda, gdy przyjrzymy się odpowiedziom na pytanie o wpływ celebrytów w reklamie marki na jej wizerunek. O metodologii badania Badanie Content Marketing Polska 2014 w postaci ankiet online (CAWI) zrealizowała na zlecenie Digital One i PBI firma Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna. W badaniu ...
-
Klienci B2B a e-commerce
... zorientowane na kupującego. Firmy B2B, których działania skupią się na zapewnieniu bezproblemowej obsługi omni-channel zyskają lojalnych klientów”. Informacje na temat badania Badanie „Building the B2B Omni-Channel Commerce Platform of the Future”, zostało przeprowadzone w okresie lipiec-wrzesień 2014, przez Forrester Consulting na zlecenie ...