-
Skuteczny e-mail marketing
... , co pokazują wyniki badań, poprawna forma i styl dopasowany do kontekstu przekazu i wymagań Internetu. Opublikowane niedawno (październik 2004) przez firmę EmailLabs badania, przedstawiają, które z e-maili kierowanych do klientów są najskuteczniejsze. Uznano, co nie powinno być wielkim zaskoczeniem, że dwoma najbardziej istotnymi elementami ...
-
Anonimowe randki w sieci
... ze swych danych osobistych, to jedynie 6% było tak nieostrożnych, że ujawniło je wszystkie - wynika z badania prof. Z. Izdebskiego "Seks w Internecie", zrealizowanego przez TNS OBOP na zlecenie firmy Schering Polska. Najwięcej, ... programy edukacyjne dotyczące potrzeby bezpiecznego korzystania z Internetu” – komentuje Zbigniew Izdebski, autor badania ...
-
Firmy europejskie i marketing
... kanałów działań marketingowych, struktury wydatków na działania medialne i marketingowe oraz miejsca mediów cyfrowych i Internetu w „mix marketingowym”. Najważniejsze wnioski z badania: • Szefowie ds. marketingu z Europy Środkowo-Wschodniej wykazują optymizm co do możliwości zwiększania budżetów na działania marketingowe, natomiast ich odpowiednicy ...
-
Tydzień 21/2005 (23-29.05.2005)
... (w 2004 roku wyniosła 4,7%). Przychody ze sprzedaży wzrosły o 3,1%, a koszty wzrosły o 3,9%. Według ING latem inflacja spadnie do ok. 1%, a według Merrill Lynch w tym roku stopy ... krótkie informacje: pierwsza dobra i druga chyba nie bardzo. Nasz przemysł na badania i rozwój w porównaniu z innymi krajami przeznacza niewiele, bo tylko ok. 0,2% PKB. ...
-
Satysfakcjonująca praca
... z sektora produkcji przemysłowej oraz handlu hurtowego i detalicznego - wynika z ogólnopolskiego badania satysfakcji pracowników przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut ... wysokość wynagrodzenia oraz relacje ze współpracownikami i przełożonymi. Jak pokazują wyniki badania, zdecydowana większość zatrudnionych (73,6 proc.) jest zadowolona ze swojej ...
-
Kto kupuje on-line?
... zakupy online często i sporadycznie. Do grona MVP zaliczonych zostało 18% respondentów badania, którzy łącznie wygenerowali 46% dochodów sektora. MVP kupują często i za duże ... sporadycznie i za niewielkie sumy. Ta grupa zgromadziła w sobie aż 55% respondentów badania, którzy dokonali łącznie 21% wszystkich transakcji handlowych online. Okazuje się ...
-
Firmy zwiększą wydatki na innowacje
... badanie przeprowadzone przez The Boston Consulting Group (BCG). Pełen zestaw wniosków z badania, opartych na odpowiedziach od ponad 1000 wyższych rangą menadżerów pochodzących z 63 ... jest możliwe i to, że firmy muszą sprostać wymaganiom giełdy". Inne wnioski z badania przeprowadzonego przez BCG to: Innowacje są rosnącym priorytetem strategicznym dla ...
-
Najbardziej wpływowe marki świata
... brandchannel.com, często prezentują zaskakujące wyniki. Jednym z najciekawszych rezultatów badania było pojawienie się w 2004 roku arabskiej telewizji Al Jazeera w na piątym ... nie brało pod uwagę aspektów ekonomicznych i finansowej wartości marki. Tego typu badania zazwyczaj umieszczają na pierwszym miejscu sztandarowy napój firmy Coca-Cola Co. ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... Podstawowym narzędziem kontrolnym stosowanym w PR jest monitoring mediów oraz - rzadziej - badania opinii. Internet naturalnym środowiskiem dla PR Ponieważ elementami ... zależności od pory dnia, kolejności czytanych informacji, powinna być podstawowym elementem badania skuteczności internetowej witryny firmowej. Co o nas piszą czyli monitoring mediów ...
-
Nowe zagrożenie drive-by pharming
... konfiguracji domowych routerów przez spreparowaną witrynę internetową. Według odrębnego badania, przeprowadzonego przez Uniwersytet stanu Indiana, nawet 50 procent ... znanego hasła domyślnego, które nie zostało zmienione przez użytkownika. "Nowe badania ujawniają problem, który dotyczy milionów użytkowników połączeń szerokopasmowych na całym ...
-
Rozrywkowa reklama z marką
... Segmentacja konsumentów wg postawy wobec reklam Dobrym punktem wyjścia do zmiany myślenia o reklamie wyłącznie w kategoriach informacyjno-perswazyjnych jest zaproponowana przez Centrum Badania Opinii Społecznej segmentacja konsumentów na podstawie ich postawy wobec reklamy. 39 proc. konsumentów uważa reklamę za cenne źródło informacji o produktach ...
-
comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu
... z badań comScore. Badania przeprowadzone przez comScore i Ad Infuse w 2006 r. pokazują, że największą grupę odbiorców podcastów stanowią mężczyźni w ... podcastów jest znacznie szersza niż do tej pory sądzono - komentuje Nick Tabbal, wiceprezes comScore. Badania wskazują, że grupa wiekowa 35-54 lata stanowi 54 proc. wszystkich odbiorców podcastów. ...
-
Polki i kosmetyki
... . W wielu przypadkach odsetek ten jest obecnie większy niż w roku 2005 r., gdy przeprowadzono pierwszą edycję badania. W niektórych kategoriach produktowych nawet co drugi kosmetyk znaleziony w domu pochodził od konsultantki! Z badania „Kosmetyczka Polki” wynika, że dwie najpopularniejsze kategorie produktów wśród kosmetyków do pielęgnacji ciała to ...
-
Telefonia komórkowa: rośnie popyt na multimedia
... dla urządzeń mobilnych jest znacznie lepiej akceptowany przez użytkowników. Według badania przeprowadzonego na 10.000 uczestnikach w czerwcu tego roku, content TV będzie ... podczas gdy 36% przyznaje się do pobierania plików z sieci peer-to-peer. Według badania telefony 3G są najbardziej poszukiwanym urządzeniem przenośnym na świecie. 3G to numer ...
-
Lewiatan: sektor małych i średnich przedsiębiorstw 2007
... zdecydowało się na zaoferowanie nowych produktów i usług. Zmniejszył się odsetek MSP inwestujących w badania i rozwój, zwiększył się odsetek MSP, które stwierdziły, że inwestycje takie ... na zlecenie PKPP Lewiatan oraz Europejskiego Funduszu Leasingowego przez Centrum Badania Opinii Społecznej w okresie 19 lipca – 5 września 2007 r., przeprowadzono ...
-
Polacy w sieci: zakupy przez Internet coraz popularniejsze
... badania dotyczące korzystania z Internetu w 2006 roku. Wynika z nich, że w zeszłym roku dostęp do sieci miało 16 ... dochodami, do tysiąca zł (28,1%), to grupa ludzi, która w ogóle nie dokonuje zakupów przez Internet. Dokładne badania pozwoliły też na określenie, kiedy najchętniej kupujemy za pośrednictwem Internetu. Niejednokrotnie ma to miejsce w ...
-
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
... 3-15 lat. Ze względu na charakter asortymentu wyjątek stanowiły sieci Chicco (badania tylko dla dzieci w wieku 0-3 lata) oraz Hot Oil (tylko ... się w jakiś sposób spośród sklepów konkurencji. W odniesieniu do głównych kategorii badania najmocniejszym atutem w przypadku wizytowanych sklepów okazała się ciekawa i atrakcyjna prezentacja towaru ...
-
Europa Środkowa: popularne serwisy 2008
... Litwie czy iwiw.hu na Węgrzech - jak pokazują wyniki badania gemiusAudience, w rankingach najpopularniejszych witryn w krajach Europy Środkowo-Wschodniej coraz częściej ... zakresu gospodarki, kultury, nieruchomości oraz stylu życia. Według najnowszych wyników badania gemiusAudience w sierpniu 2008 roku odwiedziło go ponad 1,2 miliona internautów ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... porównywał swoje prognozy wydatków na reklamę online z kwartalnymi raportami Związku Pracodawców Branży Internetowej (ang. Interactive Advertising Bureau - IAB), dla którego badania przeprowadzane zostały przez firmę PricewaterhouseCoopers (PwC). W pierwszej połowie 2008 r. IAB oszacował wzrost wydatków na reklamę internetową wielkości 15.2%, który ...
-
Wyniki wyszukiwania Google wg internautów
... wyniki są wiarygodne, pozytywnie wypowiedziało się tylko niecałe 70% respondentów. Z badania wynika, że najmniej wynikom wyszukiwania prezentowanym przez Google ufają osoby ... . 30% respondentów nie jest w pełni usatysfakcjonowanych wynikami wyszukiwania Google Wyniki badania zadowolenia respondentów z uzyskiwanych w Google wyników wyszukiwania nie są ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2009
... marką numer jeden w kategorii odzież. Drobne pokusy — Ludzie nagradzają się małymi przyjemnościami w czasie, gdy mają ograniczone zasoby finansowe. W tegorocznej edycji badania zaobserwowano sukces następujących marek: McDonald’s (+34%), Marlboro (+33%) i Budweiser (+23%). W domu — Marki do użytku domowego odnoszą sukces. Dotyczy to zarówno ...
-
Marka wysokiej reputacji 2009
... konsumenckie. Reputacja marki oceniana jest na 5 wymiarach: referencji, atmosfery medialnej, firmy jako pracodawcy, społecznego zaangażowania i jako partnera biznesowego. Badania prowadzone są metodą PAPI (kwestionariusze papierowe) oraz CAPI (wywiad bezpośredni wspomagany komputerowo) na ogólnopolskiej próbie reprezentatywnej 1000 Polaków (marki ...
-
Samochód służbowy bez nadzoru
... . Takie zapowiedzi resortu finansów zaczęły docierać do opinii publicznej pod koniec sierpnia. Firma Flotis, specjalizująca się w rozwiązaniach monitoringu pojazdów, przeprowadziła badania, z których wynika że skutki decyzji Ministerstwa dotkną aż 90% Polaków poruszających się pojazdami firmowymi. Co nam wolno służbowym samochodem? Analiza ...
-
Branża turystyczna a potencjał Internetu
... trzech internautów deklaruje, że kiedykolwiek dokonali zakupu przez internet – wynika z badania CBOS z czerwca 2009 roku (komunikat “Korzystanie z internetu”, lipiec 2009). W porównaniu z ... to doskonałe medium informacyjne, rozrywkowe i handlowe. Badanie zrealizowane dla ING pokazuje, że co piąty internauta (21%) deklaruje, że wolałby zrezygnować ...
-
Sektor IT: ocena konkurencyjności 2009
... zlecenie Business Software Alliance (BSA). Celem przeprowadzanego już po raz trzeci badania jest ocena i porównanie 66 krajów, w tym również Polski, pod względem warunków ... celu wskazanie mocnych i słabych stron krajowego sektora IT. Na podstawie badania można również sformułować kilka dodatkowych wniosków: Szerokopasmowe sieci są istotnym czynnikiem ...
-
Promocja miast w prasie: Rzeczpospolita nr 1
... które podejmowały tematykę polskich miast wojewódzkich. Taki wniosek wypływa z badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który podsumował cykl osiemnastu raportów " ... „Gazeta Wyborcza” i „Polska”, które zdystansowały m.in. „Dziennik”, „Trybunę”, czy „Nasz Dziennik”. Z badania wynika, że prasa ogólnokrajowa najczęściej opisywała Warszawę. Aż 18,57% ...
-
Jak przeprowadzić skuteczny e-mailing?
... jego przeczytaniu konsument podejmuje decyzję czy warto zaglądać w resztę wiadomości. Badania pokazują, że proces decyzyjny trwa zaledwie pół sekundy, należy więc pamiętać, ... informację umożliwiającą szybkie i bezproblemowe wypisanie się z listy subskrypcji czy zgłoszenie spamu - badania wykazały, że im łatwiej te czynności wykonać, tym mniej osób ...
-
Offshorowe centra finansowe korzystne dla inwestorów
... tajemnicą bankową w prawie polskim Polskie banki nie szanują tajemnicy swoich klientów. Badania przeprowadzone wśród polskich gangsterów, którzy zostali świadkami koronnymi, wskazują, że obok ... , ile mamy na koncie, skąd mamy i na co wydajemy. Tymczasem, żadne badania nie wskazują na to, aby urzędnicy państwowi byli bardziej uczciwi niż reszta ...
-
Knowledge Process Outsourcing ma w Polsce przyszłość
... globalnym liderem nowoczesnych usług biznesowych. Wyceniany na 4 miliardy dolarów tamtejszy rynek outsourcingu wiedzy obejmuje m.in. procesy prawne i decyzyjne, zarządzanie wiedzą, badania naukowe, analizy biznesowe i audyt. Według Konfederacji Przemysłu Indyjskiego, wartość sektora KPO w Indiach osiągnie pod koniec 2010 r. 17 miliardów dolarów. To ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w I kw. 2010r.
... atrakcyjnej ceny emisyjnej, gdyż rynek IPO w Europie wciąż pozostaje rynkiem kupujących." Z badania wynika, że pod względem wartości ofert, w pierwszym kwartale 2010 r. drugie miejsce ... pod względem liczby ofert pierwotnych dzięki 14 debiutom na rynku NewConnect Z badania IPO Watch wynika, że w pierwszym kwartale 2010 r. GPW w Warszawie była ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2010
... swojej odporności na recesję – wynika z opublikowanych wyników piątego dorocznego badania firmy MillwardBrown, które wskazuje 100 najcenniejszych marek na świecie ( ... na podtrzymywanie lojalności wobec marek”. Inne najważniejsze ustalenia omawianego badania: Technologia bierze wszystko: Marki technologiczne udowodniły swoją wszechobecność w naszym ...
-
Działanie 6.1: Paszport do eksportu
... produkty, które będą stanowiły przedmiot eksportu były innowacyjne. Pożądane jest, aby wnioskodawca ubiegający się o wsparcie w ramach działania 6.1 prowadził lub finansował badania i rozwój produktów, które będą stanowiły przedmiot eksportu. Dodatkowe punkty przy ocenie wniosku przedsiębiorca może uzyskać, jeżeli na produkt będący przedmiotem ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów
... branżach. Respondenci wskazywali najczęściej korporacje lub firmy międzynarodowe jako tych pracodawców, u których chcieliby pracować. „Wyniki przeprowadzonego przez nas badania doskonale pokrywają się z naszymi obserwacjami – zagraniczne koncerny cieszą się bardzo dobrą reputacją w oczach pracowników średniego i wyższego szczebla menedżerskiego ...
-
Pokolenie Y stawia na rozwój zawodowy
... doświadczenie Możliwość zdobycia doświadczenia zarówno pracodawcy, jak i przedstawiciele pokolenia Y postrzegają jako kluczowy czynnik dla profesjonalnego rozwoju w dziedzinie finansów. Wyniki badania wskazują, że naukę w praktyce nadal uważają za najważniejszą, jednak mniej nacisku niż mogło się wydawać wcześniej kładą na szkolenia e-learningowe ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2010
... : polityki polskiej oraz sondaży i rankingów. Bardzo dużą popularnością cieszył się doroczny Ranking Samorządów. W mediach, głównie regionalnych, pojawiały się obszerne opisy badania – jak wynika z analizy mediów: być wyróżnionym w rankingu to dla samorządów kwestia nobilitująca. W powołaniach na Gazetę Wyborczą, podobnie jak w poprzednim miesiącu ...