-
"Nienawidzę swojej pracy" – taki wpis najczęściej spotkamy na Twitterze
... . Monitorowane były deklaracje takie jak „nie lubię” bądź „nienawidzę” swojej pracy lub swojego szefa. Z badania wynika, że aż 50% wszystkich komentarzy tego typu ukazało się na Twitterze. Na kolejnych ... 01.01 – 28.12.2015 r. Monitorowano frazę „nie lubię swojej pracy” i kilkanaście deklaracji bliskoznacznych. Autor badania: Łukasz Jadaś, ekspert ds. ...
-
Witold Waszczykowski negatywnym bohaterem w social media
... Ochłodzenie nastrojów? Na medialne doniesienia szybko zareagowały media społecznościowe. Jak wynika z badania IMM, słowa „Bild”, „rowerzyści” lub „wegetarianie” pojawiły się w 59% ... portalach informacyjnych. Fala krytyki oznacza odwrót od wcześniejszego trendu w social media. Z poprzedniego badania IMM z dni 16 listopada - 16 grudnia wynika bowiem, ...
-
Smartwatch, czyli zegarek idealny dla cyberprzestępcy
... aczkolwiek nie ma żadnych przeszkód, aby powstały podobne rozwiązania dla innych modeli inteligentnych zegarków. Badania nie pozostawiają żadnych złudzeń Niepokój wśród użytkowników elektronicznych gadżetów powinny także budzić badania przeprowadzone przez niezależną instytucję AV-Test, która przyjrzała się opaskom fitness. Autorzy testu sprawdzali ...
-
AszDziennik, czyli jak fikcja miesza się z rzeczywistością
... opozycji parlamentarnej oraz politycznych organizacji i inicjatyw pozarządowych. Jak nie pomylić fikcji z faktem? Jakie lekcje dla użytkowników mediów społecznościowych mogą płynąć z badania IMM? Przede wszystkim, zanim skomentujemy i wyrazimy opinię na temat przeczytanego artykułu lub informacji, sprawdźmy jej źródło. Upewnijmy się, że podane ...
-
Employer branding - sposób na zatrzymanie pracownika
... do obsługi prostych procesów np. finansowo-księgowych.” – mówi Przemysław Broniszewski, Employer Branding Manger, Antal. Dlaczego pracownicy odchodzą z firmy? Jak wynika z badania Antal Attrition, wśród przyczyn odejścia pracowników z firmy większość badanych (92%) wymienia lepsze, oferowane wynagrodzenie. Prawie ¾ respondentów (74%) wskazało na ...
-
Pokolenie Y, czyli pracodawco nie licz na lojalność
... ma możliwości rozwijania swoich zdolności przywódczych. To jednak nie wszystko - z globalnego badania „The 2016 Deloitte Millennial Survey. Winning over the next ... rozwój w dużym stopniu. Przeciwnego zdania jest 21 proc. „Zgodnie z wynikami badania Deloitte, pracodawcy, którzy oferują możliwości rozwoju umiejętności przywódczych, sprzyjają zachowaniu ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... oznacza większą szansę na zaangażowanie klienta w interakcję z marką, uzyskanie jego pełnego, 360-stopniowego profilu, a tym samym – większy potencjał monetyzacji. Z kolei według badania IDG Enterprise w najbliższych latach wydatki na projekty związane z Big Data spajał będzie jeden wspólny mianownik: monetyzacja danych. Podobnie twierdzi Deloitte ...
-
Paweł Kukiz i Ryszard Petru podbili marcowe media
... i dotyczyło głównie Prawa i Sprawiedliwości. Tylko tego dnia na temat ugrupowania pojawiło się przeszło 3,5 tys. materiałów. Tak duża popularność to wynik badania zgodności z konstytucją grudniowej ustawy o TK autorstwa PiS.
-
Produkcja przemysłowa: najbardziej konkurencyjne kraje
... Chiny na miejsce drugie. Jak przedstawia się sytuacja Polski i jakie czynniki decydują o konkurencyjności danego kraju? Publikacja oparta jest na analizie badania przeprowadzonego wśród ponad 500 prezesów i doświadczonych liderów firm produkcyjnych na całym świecie, którzy oceniali konkurencyjność przemysłową 40 krajów. Każdy z respondentów ...
-
Roszada na rynku. E-sklepy i dyskonty wypierają hipermarkety?
... stojących przed branżą handlu detalicznego. Wzięli w nim udział przedstawiciele 30 czołowych producentów artykułów codziennego użytku dostępnych w sklepach spożywczych w Europie. Wyniki badania wskazują trzy tendencje, które będą mieć istotny wpływ na kształtowanie się rynku handlu w Europie. Kryzys modelu big-box. Hiper i supermarkety, oferujące ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna Europy 2016
... inwestycyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej - wynika z czternastej już edycji badania "Atrakcyjność Inwestycyjna Europy" przygotowywanego corocznie przez firmę doradczą Ernst ... ), które zebrane zostały w ramach EY Global Investment Monitor. Druga - badania nad postrzeganiem przez inwestorów poszczególnych krajów oraz miast. Dokładność gromadzonych ...
-
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
... się uzupełniają i nie ma sensu mówić o zastąpieniu jednej przez drugą. Z badania Content Marketing Trends 2016 wynika, że do największych priorytetów stojących przed ... merytoryczny content to podstawa. 2. Zintegrowana komunikacja kluczem do sukcesu Jak pokazują badania, w dobie wielokanałowości i rosnącego znaczenia nowych technologii, dla 63 proc ...
-
mBank zalany falą hejtu
... przewyższyła liczbę pozytywnych. Dla tej marki to ewenement. Jak wynika z ostatniego badania benchmarkowego IMM, mBank należy bowiem do trójki marek finansowych najczęściej chwalonych ... jakby tych zapisów w ogóle nie było. mBank nadal w czołówce Z najnowszego badania IMM wynika, że liderem zestawienia benchmarkowego działających w Polsce banków jest ...
-
Podróbki czy oryginały? Polacy nie mają nic przeciwko tańszym odpowiednikom
... organizacja działająca na rzecz brandingu. Raport powstał w oparciu o wyniki badania przeprowadzonego przez Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia oraz dokonanej przez ... życiu świadomie kupiło podróbkę, a ich wybór najczęściej motywowany był ceną (80%). Co ciekawe – z badania wynika, że poziom dochodów nie ma związku ze skłonnością do zakupu ...
-
Nowe technologie w firmach: jak przebiega cyfrowa transformacja?
Firma IFS opublikowała wyniki badania poświęconego cyfrowej transformacji we współczesnych przedsiębiorstwach. Pytania o sposoby jej wprowadzania zadano ponad 500 respondentom z 20 krajów. Odpowiedzi udzielali przedstawiciele kadry ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... czasu, aby się z nią oswoić i zrozumieć jak wielki tkwi w niej potencjał. Ostatnie badania IAB Polska pokazały, że reklamę w modelu programmatic kupuje już 89 proc. ... np. laptop średnio zaledwie 36 minut dziennie. To jednak nie wszystko. Liczne badania i analizy pokazują, że reklama mobilna jest skuteczniejsza od tej w desktopie, osiągając wyższy ...
-
Ile wytrzymujemy bez smartfona? Zobacz zaskakujące wyniki
... w stanie wytrzymać bez zerknięcia na ekran smartfona? Kwadrans, dziesięć minut, dwie, trzy? Okazuje się, że znacznie mniej. Zobaczcie zaskakujące wyniki badania, które Kaspersky Lab zlecił uniwersytetom w Würzburgu i Nottingham. Badanie zrealizowane przez Uniwersytet w Würzburgu i Uniwersytet Nottingham Trent to swojego rodzaju eksperyment. Jego ...
-
Programmatic nie tylko dla e-commerce
... sukcesywnie rośnie użytkowanie internetu za pośrednictwem smartfonów i tabletów. Po drugie, liczne badania pokazują, że reklama mobilna osiąga wyższy CTR, przez co bywa skuteczniejsza od tej ... lub usługa są niedostępne, albo mają inną cenę. Jak wynika z badania IAB, zdaniem 60 proc. marketerów programmatic stanowi dużą oszczędność czasu i pozwala na ...
-
Przemysł 4.0: droga przez chmurę
... zakładających wprowadzenie jednego zintegrowanego modelu chmury w całym przedsiębiorstwie. Co prawda niewielu respondentów już stosuje zintegrowany model chmury (średnia dla całego badania 8%, najwięcej w krajach Zatoki Perskiej – 14%), który działa dla starszych aplikacji i nowych platform, ale 36% wdraża taki model w roku bieżącym (w Polsce ...
-
Digital marketing: trendy 2016/2017
... wyzwaniem jest wciąż Customer Centric Data – klienci końcowi wiedzą, że muszą je łączyć, ale borykają się z problemem – jak to robić. Badania marketingowe orientują się bardzo mocno na stronę jakościową, starając się zrozumieć konsumenta, a nieco rzadziej – dostarczają analityki do integracji danych klienta ...
-
Sporty zimowe Kowalskiego: jakie mamy zwyczaje?
... koszt rzędu 250-750 zł, tydzień na śniegu to 1000-1500 zł. Co jeszcze wynika z badania zrealizowanego przez Beeline Research & Consulting dla Towarzystwa Ubezpieczeń Europa? Jak decydujemy o miejscu zimowego wyjazdu? Z badania „Zwyczaje związane ze sportami zimowymi” wynika, że decyzja o wyborze stoków, na których będziemy ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2017
... . Teraz decyzja ta została skierowana do zaopiniowania w Izbie Lordów. Ostatnie badania wskazują, że decyzję opuszczenia UE przez Wielką Brytanię popiera większość społeczeństwa ... sprawy brytyjskich zobowiązań finansowych, co nie będzie łatwe. Niemcy wobec UE. Badania Ponad jedna czwarta Niemców (26 proc.) w referendum w sprawie członkostwa swojego ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 9/2017
... powinna ruszyć w Warszawie. System ma liczyć początkowo ok. 300 pojazdów. Zarobki. Z badania Work Service "Barometr Rynku Pracy VII" wynika, że 29 proc. ... cyberatakami wykorzystując przestarzałe technologie, kiedy przestępcy korzystają z najnowszych rozwiązań - wynika z badania EY, Chubb i CubeResearch "Cyberbezpieczeństwo firm". Nie radzą sobie też ...
-
Cyberslacking w pracy to norma. Jak z nim skończyć?
... w celach prywatnych, to najprawdopodobniej mija się z prawdą. Dobitnie dowodzą tego badania firmy Gemius, z których wynika, że w godzinach pracy surfuje po sieci aż 93% Polaków. ... z niusami, ale również udzielanie się na forach czy też wizyty w serwisach pornograficznych. Badania Gemius dowodzą, że te ostatnie odwiedza już niemal co drugi Polak, z ...
-
Jakie będą sklepy stacjonarne w 2025 roku?
... Online) czy ROPO (ang. Research Online, Purchase Offline). Przed nami wyniki najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie sieci Leroy Merlin Polska w ramach wdrożenia mobilnej platformy „ ... był wybór tylko jednej odpowiedzi (wyniki sumują się do 100%). W ramach badania przeprowadzono 849 ankiet z osobami powyżej 16. roku życia. Ponad połowę ...
-
Programy poleceń, czyli jak praca po znajomości zyskała inny wymiar
... z programów poleceń osiągają najlepsze wyniki w pracy. W Stanach Zjednoczonych, gdzie tego typu programy są najbardziej popularne, w ubiegłym roku przeprowadzone zostały także badania Recruiter Nation. Przebadani rekruterzy nie pozostawiają wątpliwości. Polecenia za najlepszą formę rekrutacji uznaje co trzeci z nich (34%) – to najlepszy wynik ...
-
Rynek pracownika, czyli o świadomym kandydacie
... . Z kolei kandydaci w Brazylii (16%), Kostaryce (18%) i Japonii (19%) mówią o znacznie mniejszej ilości dostępnych dla nich informacji. Przejrzystość wynagrodzeń Jak wynika z badania ManpowerGroup Solutions, średnio 44% kandydatów na całym świecie posiada informacje o wysokości wynagrodzenia przed aplikowaniem na dane stanowisko, a zatem ma wiedzę ...
-
Emigracja zarobkowa. Młodzi ludzie ciągle na "tak"
... p.p. mniej niż wynikało z poprzedniej, opracowanej przed 12 miesiącami edycji badania „Migracje zarobkowe Polaków VI” Work Service. Pewnym zaskoczeniem może ... Dla 1 na 5 osób istotną barierą jest natomiast nieznajomość języków obcych. Metodologia badania: Dane prezentowane w ramach raportu Migracje Zarobkowe Polaków zostały przygotowane i opracowane ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 25/2017
... duże zapotrzebowanie na pracowników służb socjalnych i opieki przedszkolnej. Komentarz do wydarzeń gospodarczych POLSKI TURYSTA CZĘŚCIEJ PŁACI KARTĄ NIŻ GOTÓWKĄ. Z najnowszego badania, w jaki sposób płacą polscy turyści wynika z niego, że częściej niż z gotówki korzystają oni z kart, które stanowią najpopularniejszy sposób regulowania płatności ...
-
Skąd czerpiemy wiadomości z kraju i ze świata?
... potakuje. A prawdziwy świat jest często zupełnie inny, wielowymiarowy i mniej oczywisty niż wydają się być opinie znajomych – podsumowuje Adam Sanocki. Nasze badania pokazują, że Polacy nadal korzystają z portali internetowych bezpośrednio, nie za pośrednictwem wyszukiwarek czy mediów społecznościowych. Te 21% dla których źródłem ...
-
Firmowe bezpieczeństwo IT w rękach łowcy zagrożeń
... zagrożeń z innowacyjną technologią, pozwoli efektywnie wykrywać i eliminować zagrożenia. Badania pokazują, że tego modelu operacji w zakresie identyfikacji, reagowania ... tylko te zagrożenia, które trafiają do sieci ukryte w plikach. Metodologia badania Badanie zostało przeprowadzone wiosną 2017 roku. Ankietę wypełniło 700 pracowników z sektora IT i ...
-
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
... stopę wzrostu (CAGR) na poziomie 54%, z około 360 mln USD w 2016 roku do ponad 2 miliardów w 2020. Niektóre z najważniejszych wniosków badania: Digitalizacja komunikacji marketingowej w celu personalizacji przekazu jest obecnie „kryterium wejścia” – 34 proc. reklamodawców i marketerów wykorzystuje technologie cyfrowe do personalizacji komunikacji ...
-
Pomysły na prezenty świąteczne znajdziesz w mediach
... wyda w tym roku na święta średnio 882 zł (wzrost o 2 proc. r/r) - wynika z badania Zakupy świąteczne 2017 zrealizowanego przez firmę Deloitte. 451 zł z tej ... społecznościowych – komentuje Magdalena Pawłowska z Działu Komunikacji Marketingowej IMM, autorka badania. Które posty angażują najbardziej? W kategorii najbardziej angażujących postów podium ...
-
Indeks NBI: Niemcy znowu na prowadzeniu
... znalazła się przestrzeń dla Japonii, która współdzieli czwarte miejsce rankingu z Kanadą. Autorzy badania tradycyjnie już biorą pod lupę 50 rozwiniętych i rozwijających się ... nieaktualne ich postrzeganie. O badaniu W ramach tego przeprowadzanego raz do roku badania GfK dokonuje pomiaru wizerunku 50 krajów w kategoriach Governance, People, Culture, ...
-
Większość firm wciąż zwleka z RODO
... proc. szacuje, że będzie w pełni zgodna z jego wymaganiami do maja 2018 r. Wyniki badania Deloitte pokazują, że firmy miały dwuletni okres przygotowawczy, a wciąż wykazują ... korzyści dla swojego biznesu dzięki nowym przepisom – dodaje. O badaniu: Respondentami badania byli przedstawiciele firm z różnorodnych branż w regionie EMEA, które są ...