-
Wyniki Megapanel II 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2009. W rankingu witryn według zasięgu miesięcznego na pierwszym miejscu znajduje się Google z zasięgiem 85 ...
-
Wyniki Megapanel I 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za styczeń 2009. W rankingu witryn według zasięgu miesięcznego na pierwszym miejscu, bez zmian, znajduje się Google ...
-
Wyniki Megapanel III 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2009. W rankingu witryn według zasięgu miesięcznego na pierwszym miejscu znajduje się Google z zasięgiem ...
-
Wyniki Megapanel IV 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za kwiecień 2009. W rankingu witryn według zasięgu miesięcznego na pierwszym miejscu znajduje się Google z ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawiły zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za lipiec 2009 roku. BIZNES, FINANSE, PRAWO W kategorii ...
-
Wyniki Megapanel XII 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za grudzień 2009. Końcówka 2009 roku nie przyniosła rewolucji w rankingu domen wg zasięgu miesięcznego. Na pozycji ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawiły zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2009 roku. BIZNES, FINANSE, PRAWO W ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawiły zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za listopad 2009 roku. BIZNES, FINANSE, PRAWO W ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawiły zestawienie kategorii tematycznych za styczeń 2009 roku. INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA W rankingu witryn z ...
-
Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium
... badania: Internet jest źródłem informacji o kosmetykach dla 66% ankietowanych, a dla 41% jest źródłem do którego sięgają najczęściej, przy czym nieco częściej są to mężczyźni (45%). Wśród kobiet 37% deklaruje, że Internet ...
-
Internet jako źródło informacji regionalnych
... obecnie prawie dwie trzecie internautów. Informacje o badaniu: Dane w raporcie pochodzą z badania Megapanel PBI/Gemius oraz z sondaży zrealizowanych przez PBI w listopadzie 2011 roku (na próbie 510 internautów w wieku 18-54 lata), a także w listopadzie 2009 (na próbie 507 internautów w wieku 18-54 lata). Pytania zadano w ramach Omnibus ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawiły zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za marzec 2009 roku. INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA W ...
-
Wyniki Megapanel V 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za maj 2009. Majowa fala badania zawiera zapowiadaną pierwszą partię modyfikacji badania Megapanel PBI/Gemius. Są ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2009
... SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawiły zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za maj 2009 roku. W związku ze zmianami wprowadzonymi do majowej fali badania Megapanel PBI/Gemius jest rozszerzenie ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawiły zestawienie kategorii tematycznych za luty 2009 roku. INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA W rankingu witryn z ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawiły zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za kwiecień 2009 roku. INFORMACJE, PUBLICYSTYKA, MEDIA ...
-
Wyniki Megapanel VI 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2009. Czerwiec jest drugim miesiącem, w którym zostały wprowadzone zmiany w prezentacji wyników badań ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawiły zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za czerwiec 2009 roku. INFORMACJE I PUBLICYSTYKA W ...
-
Wyniki Megapanel VII 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2009. W rankingu domen wg zasięgu miesięcznego bez zmian w czołówce - na pierwszym miejscu znajduje się ...
-
Wyniki Megapanel VIII 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za sierpień 2009. W rankingu domen wg zasięgu miesięcznego bez zmian w czołówce - na pierwszym miejscu znajduje się ...
-
Wyniki Megapanel IX 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za wrzesień 2009. W rankingu domen wg zasięgu miesięcznego na pozycji pierwszej znajduje się domena Google.pl z ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawiły zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2009 roku. BIZNES, FINANSE, PRAWO W ...
-
Wyniki Megapanel X 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za październik 2009. W rankingu domen wg zasięgu miesięcznego na pozycji pierwszej znajduje się domena Google.pl z ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawiły zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2009 roku. BIZNES, FINANSE, PRAWO W ...
-
Wyniki Megapanel XI 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za listopad 2009. W rankingu domen wg zasięgu miesięcznego na pozycji pierwszej znajduje się domena Google.pl z ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2009
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawiły zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za grudzień 2009 roku. BIZNES, FINANSE, PRAWO W ...
-
Internet szerokopasmowy: lepszy dostęp
... . W tegorocznym raporcie uwzględniono dodatkowo 24 nowe kraje i przeanalizowano jakość dostępu szerokopasmowego w ponad 240 miastach na całym świecie. Wyniki badania z 2009 roku uwzględniają dane określające stopień rozwoju łączy szerokopasmowych w poszczególnych krajach w połączeniu z jakością usług dostępu szerokopasmowego, faktycznie odczuwalną ...
-
Płatności masowe w Polsce w 2009 r.
... Internet z wykorzystaniem bankowości internetowej. W 2006 r. średnia szacowana liczba płatności masowych w Polsce wynosiła około 920-950 milionów. W 2009 r. przeciętna ... masowe w Polsce -wyniki ogólnopolskiego badania reprezentatywnego przeprowadzonego w 2009 r. i ich porównanie z wynikami analogicznego badania przeprowadzonego w 2006 r." Sposoby ...
-
Internet mobilny w Polsce 2010
... 2009 i 2010 roku z inicjatywy iPlusa - mobilnego dostępu w sieci Plus. Internetu nie ma Badanie „Mobilność 2010” wyraźnie pokazuje, że Polacy coraz częściej korzystają z nowych technologii (97% uważa że internet ... uwiązania. Nowoczesne zarządzanie znajomymi Respondenci badania obalają przekonanie, że internet mobilny rozluźnia kontakty międzyludzkie. ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2009
... - podaje raport UKE pt. "Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2009 roku. Klienci indywidualni". Wyniki badania przeprowadzonego przez PBS wskazują na ... gospodarstw domowych posiadających komputer ma w domu dostęp do sieci Internet. Badanie pokazuje, iż większość Polaków korzystała z sieci Internet w ciągu ostatniego miesiąca (59,8%), z czego najwięcej ...
-
Internet w Polsce I-XII 2009
... wzrostu penetracji Internetu w połowie ubiegłego roku nie spowodowało zasadniczej zmiany w tendencji wzrostowej w porównaniu rok do roku. Wyniki ostatniej fali badania z grudnia 2009 pokazują, że udało się przebić barierę 50%, jednak jeśli nie nastąpią zmiany związane ze zwiększeniem technicznej i cenowej dostępności Internetu, to ...
-
E-biznes w Polsce: kondycja finansowa 2009
... raporcie znalazło się także podsumowanie minionego roku, opracowane na podstawie wyników badania Megapanel PBI/Gemius. Internet Standard sprawdził, które serwisy zwiększyły swoją oglądalność, a które zanotowały spadek popularności w ciągu dwunastu miesięcy 2009 r. Trzeci rozdział poświęcony jest finansowaniu e-biznesu w naszym kraju. Przyjrzano się ...
-
Telewizja i Internet zamiast kina
... Dla Polaków podstawowymi źródłami informacji o kryzysie były Internet (46%) i telewizja (43%). Wynik ten nie zaskakuje, skoro wg badania internauci spędzają w Internecie niemal 18 godzin ... International już po raz szósty, odbyło się w okresie październik – grudzień 2009. Wzięło w nim udział w sumie 10.804 respondentów, z czego w Polsce 1320. Badanie ...
-
Zakupy książek i muzyki przez Internet
... badania jest raport przygotowany przez UOKiK. W dużej części poświęcony on został handlowi internetowemu - przede wszystkim sprzedaży książek i muzyki. Jak wynika z analizy Urzędu, kupujemy coraz więcej literatury i płyt bez wychodzenia z domu. W latach 2006-2009 wartość zakupów książek przez Internet ... kontrolowały ponad 55% rynku. W 2009 udział ...
-
Polacy 50+ a mobilny Internet
... Młodzi, jak pokazały badania „Młodzi i media” (2009), chwalą się swoimi pasjami nazywanymi „zajawkami”. W przypadku pięćdziesięciolatków jest inaczej: starsi są w swoich hobby bardziej metodyczni i systematyczni a ich zainteresowania nierzadko są pochowane, głęboko ukryte. Przeprowadzona analiza wykazała, że Internet nierzadko okazuje się ważnym ...