-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... będące miernikami zaangażowania do marki. Analiza wyników pokazała interesujące rezultaty z perspektywy marketingowej, zarówno ... więc mówić o wyraźnym efekcie, jaki wsparcie marketingowe w postaci kampanii przyniosło na poszczególnych ... Obserwacje z badania jakościowego zostały uwzględnione przy tworzeniu kwestionariusza do badania ilościowego ...
-
Trafić z ceną
... ekskluzywność poziomu cenowego – lecz sposobów ich badania jest wiele. Przedstawiamy ogólny przegląd nowoczesnych narzędzi ... Jaką ofertę skierować do każdej ze znanych nam grup? Analiza umożliwia zdefiniowanie i opisanie odmiennych segmentów konsumentów, o odmiennych ... podobnie jak inne badanie marketingowe, dostarcza zazwyczaj zestawu danych w postaci ...
-
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
... analiza ich przebiegu, a także technologia informacyjna i bazy danych. Wymaga to zorganizowanego podejścia do zarządzania wartością klienta dla firmy, a nie działań przypadkowych. Badania ... czasu, czy o gustach naszych klientów. Taka baza danych to narzędzie marketingowe, które możemy wykorzystać w celu dostosowania oferty firmy do potrzeb klientów, ...
-
Inspiracja czy wierna kopia? Naśladownictwo marki w rozkwicie
... prowadzi ich do pomyłek. Badaniu posłużyła eksperymentalna analiza zniekształceń pamięciowych, do której wykorzystano cztery ... marketingowe, które poprzez sposób prezentacji kreują, ale także zmieniają doświadczenia związane z danym towarem. Bazują na braku uwagi oraz mechanicznym zachowaniu klientów podczas zakupów – mówi prof. Falkowski. Badania ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... ten zmniejszył się o 2 pkt proc. Stale rośnie natomiast odsetek wydatków na działania marketingowe w wyszukiwarkach. W ub.r. na tę formę promocji wydano już 473 ... Internet Standard zrealizowała drugą falę badania cenników największych polskich biur reklamy internetowej. Szczegółowa analiza wyników uwzględnia ceny dziewięciu popularnych formatów ...
-
Marketing treści - 7 najnowszych trendów
... marketingowe ... analiza prowadzonej działalności). Urządzenia mobilne podbijają świat Kolejny trend, na który warto zwrócić uwagę to znaczny rozwój użyteczności oraz nasycenia rynkowego urządzeniami mobilnymi. Treści w środowisku internetowym, konsumowane poprzez smartphone lub tablet nie zawsze są dopasowane do tego typu urządzeń. Według badania ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... import spowodowałyby wzrost cen w USA, uderzając najbardziej w gospodarstwa domowe o niskich dochodach. Badania przeprowadzone przez Peterson Institute for International ... , takich jak Niemcy i Francja. Nasza analiza ostatnich trendów cen detalicznych i cen ... służą zarówno jako narzędzie marketingowe, jak i kanał sprzedaży, umożliwiając firmom ...
-
Nowe technologie: motor czy zabójca rynku pracy?
... przeprowadzeniu tej analizy” – wyjaśniają autorzy badania. Ekonomiści Deloitte przytaczają badania PEW Foundation, które pokazują, ... jak medycyna, biznes czy profesjonalne usługi marketingowe. W 1871 roku w Anglii i Walii pracowało 9,8 tys. ... bezrobocie technologiczne, czyli wynikające z postępu technicznego. Analiza Deloitte udowadnia, że rynek pracy i ...
-
Jak technologia i nauka kreują doświadczenia zakupowe?
... historii: Narracje marketingowe wpływają na ludzkie ... badania obserwacyjne, pozwalają zgłębić aspekty jakościowe, oceniając takie elementy jak czas zaangażowania, nastroje i intencje zakupowe. To holistyczne podejście do pomiaru zapewnia kompleksowe zrozumienie wieloaspektowego wpływu tych strategii na wyniki biznesowe i emocje klientów. Analiza ...
-
Jaką strategię innowacji zastosować?
... są: dobrze rozbudowane zaplecze badawcze, duże wydatki na badania nad produktem oraz dobrze przygotowane działania marketingowe. Wczesna imitacja - polega na dostraczeniu na ... oferowanie produktu bez zmian grozi wejściem na rynek konkurentów i wyparciem produktu z rynku. Analiza cyklu życia produktu pozwoli więc na zmianę strategii, na przykład ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... pozwalające przewidywać potrzeby klientów i odpowiednio dostosowywać kampanie marketingowe. Wiele marek wykorzystuje dane w nieprawidłowy sposób lub zwyczajnie ... zakres i wzmacniają negatywne trendy. Obecnie dokładna analiza danych na etapie ewaluacji kampanii pozwala ... pozwala sprzedawcom tworzyć modele do badania potrzeb klientów oraz ich motywacji ...
-
Marketing mobilny w Australii
... zakończonych sukcesem. Firma Enpocket, zajmująca się mediami mobilnymi, dostarcza usługi marketingowe dla firm już od lat. Poniżej przedstawiam przykład jednej z kampanii ... inwestycji – analiza wykazała zwrot 5 dolarów za każde 2 dolary zainwestowane • wykazano, że SMS nadal jest znakomitym narzędziem komunikacji z klientami. Badania wykazały ...
Tematy: marketing mobilny, marketing -
Polacy a zwyczaje żywieniowe
... - kolejna grupa internautów, którą można wyróżnić na podstawie badania, to mężczyźni zamieszkujący głównie mniejsze miasta. Segment ... dla każdej firmy chcącej zaplanować skuteczne działania marketingowe, dopasowane do stylu życia konsumentów. Segmentacja ... pomocne podczas gotowania czy poszukiwania restauracji. Analiza została przygotowana na podstawie ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2015
... o porównywalnych wynikach – wzrost w tym przypadku wyniósł tyle samo. Analiza, która posłużyła stworzeniu rankingu The BrandZ wykazała ... USD). Huawei zainwestował 600 mln USD w badania nad siecią 5G, ponieważ chce on ... tych nielicznych agencji, które oferują kompleksowe rozwiązania marketingowe i są w stanie zarówno stworzyć kampanię reklamową, jak i ...
-
Zimowe wyprzedaże, czyli dużo krzyku o 7%
... ofertami obniżek z okazji ferii czy promocji producenckich. Nasza analiza pokazała, że w większości wypadków były to jedynie zabiegi marketingowe – mówi Magdalena Jończak, Lider Zespołu ds. Sektora Dóbr Konsumenckich, Partner w Dziale Konsultingu Deloitte. Do badania zostały wybrane najpopularniejsze produkty świąteczne z poniższych kategorii: gry ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... i TikTok. Upadek X – zmiana poziomu zaufania Wyniki badania Kantar wskazują, że 26% marketingowców (wartość netto) zadeklarowało ... kilku lat obserwujemy, że reklamodawcy wycofują swoje wydatki marketingowe z serwisu X. Ponieważ trend ten wyraźnie przyspieszył ... . Konsumenci polubili reklamy w punktach sprzedaży Analiza Kantar za rok 2024 pokazuje, że ...
-
Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2006-2010
... warmińsko-mazurskie. Cele korzystania z Internetu w przedsiębiorstwach Analiza wybranych danych, określających cel korzystania z ... stronach internetowych podmiotów gospodarczych zwiększa szanse marketingowe. Ten rodzaj prezentacji towarów i usług jest ... panią. Pierwszy raz w tej edycji badania zapytano również o to czy podczas dokonywania zakupów ...
-
Zarządzanie marką: kontroling marki
... marki informuje, w jakim stopniu są realizowane zakładane cele wizerunkowe, marketingowe i rynkowe. Oceny te są podstawą do przygotowania zaleceń i rekomendacji ... Kontroling marki w celu badania wartości marki prowadzony jest przez wyspecjalizowane firmy, rzadko przez samodzielnych specjalistów. Kontroling marki, jako analiza konkurencyjności marki ( ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... a w kampanii kredytu konsolidacyjnego Piotr Cyrwus. Mocne wsparcie marketingowe bank otrzymał jesienią, kiedy jego ... do bezprzewodowego Internetu. Według ostatniego badania Homo Homini, w Polsce z bankowości mobilnej korzysta 11,2% , a w ... natomiast danych na temat video, wyszukiwarek i mailingów). Analiza wydatków reklamowych w miesiącach od stycznia ...
-
Zmiany klimatu. Walczymy, ale w social mediach
... Analiza social mediów pokazuje, że ich użytkownicy i użytkowniczki wyjątkowo negatywnie odnoszą się do działań greenwashingowych uprawianych przez światowe korporacje. Chodzi m.in. o wprowadzające w błąd działania marketingowe ... niezbędne do ograniczenia zmian klimatu. Autorzy i autorki badania podkreślają, że choć przedsiębiorstwa nie mają zaufania ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... reklamy i promocji i to nie tylko w internecie. Badania pokazują, że advergaming ma być najszybciej rosnącym segmentem w ... product placement w grach? Jako odpowiedź powinna wystarczyć analiza statystyk. W 2004 r. w samych Stanach Zjednoczonych sprzedano ... , którzy ignorują tradycyjne przekazy marketingowe (czyli np. reklamy telewizyjne). W końcu czasami ...
-
Sieci społecznościowe w służbie biznesu
... social media za równoprawny kanał komunikacji i niezależne narzędzie marketingowe, firma Regus zapytała w swoim badaniu liderów biznesu ... LinkedIn. Media społecznościowe w służbie biznesu w Polsce Analiza Regus dowodzi, że w Polsce jedna czwarta ... Na podstawie przeprowadzonego przez firmę Regus badania przeanalizowano również wpływ wielkości firmy na ...
-
Czy małe sklepy przetrwają?
... badania przeprowadzone przez instytuty i firmy badawcze. Z badań Pentora (Pentor Research – Zwyczaje zakupowe Polaków 2010) wynika, że Polacy nadal lubią małe sklepy. Potwierdza to analiza ... grupy. Zdaniem Target BPO, wystarczający jest dobry plan oraz przygotowanie marketingowe i sprawne zarządzanie. Zarówno tutaj jak i w wypadku grup zakupowych ...
-
Chatboty opanowują rynek?
... Badania Global Market Insights potwierdzają, że głównym obszarem lokowania inwestycji w chatboty (43%) są dziś rozwiązania tworzone z myślą o działach obsługi klienta. Za nim sklasyfikowane zostały media społecznościowe, systemy do przetwarzania składanych zamówień oraz aplikacje marketingowe ... z klientami, jest także analiza związanych z nimi danych ...
-
Ile oszczędziliśmy podczas Black Friday? Obniżki cen nie powaliły
... mogą oznaczać dla banków? Na potrzeby badania wzięto pod lupę oferty ponad 1000 sklepów ... o średnio...3,4%. Podobnie jak w poprzednich latach pierwsze komunikaty marketingowe promujące Black Friday pojawiły się w Polsce już po 1 ... Podobnie jak w ubiegłym roku, również tegoroczna analiza pokazała, że różnica pomiędzy cenami w poszczególnych sklepach ...
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
... marek pod względem wartości. Martin Guerrieria, dyrektor badania Kantar BrandZ, stwierdził: Tegoroczne wyniki – pomimo ... i marketerów są jasne: skuteczne inwestycje marketingowe i myślenie długoterminowe to czynniki, które mają ... nawiązywaniu i utrzymywaniu silnych więzi z konsumentami. Analiza dowodzi, że kluczowym czynnikiem pozwalającym przewidywać ...
-
SEO i Google w branży turystycznej. Kto radzi sobie najlepiej w internecie?
... z nas letni wypoczynek ma już za sobą. Z badania Polskiej Organizacji Turystycznej, przeprowadzonego na przełomie maja i czerwca, ... . Ich siłą są także inwestycje w działania wizerunkowe i marketingowe, które pozwalają tej marce być Top ... TUI - zwraca uwagę Head of Brand w Semcore. Analiza przeprowadzona przez Semcore potwierdza również tezę o tym, ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... lub półproduktów to ogromne wyzwanie. Pozostaje analiza trendów zachowań klientów oraz ... retencję wydaje się sensownym rozwiązaniem. Kreacje marketingowe, nawet najlepsze, nie muszą się ... rok wzmocnił obserwowane trendy w płatnościach. Z realizowanego przez nas cyklicznie badania opinii wynika, że najczęściej wybieraną formą płatności jest BLIK ...
1 2