-
Firmy internetowe i ich relacje z klientami
... osób korzystających uprzednio z usług firmy. Wysoki poziom satysfakcji klientów może zatem skutkować korzystniejszą wiarygodnością ... wystawionych przez osoby, z którymi sprzedawca zawierał transakcje. Badania wykazały, że wyższy poziom reputacji ... na podwyższenie ceny przy zachowaniu tego samego poziomu wartości dla klienta. Odmiennie wygląda sytuacja ...
-
Budowa wartości firmy: które działy kluczowe?
... rozwoju. Zależy on również w oczywisty sposób od poziomu zasobów jakimi dysponuje spółka. Niemniej jednak w ... sprawność i szybkość realizacji dostaw jest elementem decydującym o poziomie satysfakcji klienta i jego nastawieniu do kosztu usługi lub ... na dostawy w warunkach znaczącej przewagi popytu). Badania i rozwój – dział ten wpływający głównie na ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 47/2018
... razie obniżenia sumy funduszy własnych banku poniżej wymaganego w Prawie bankowym poziomu, albo powstania niebezpieczeństwa takiego obniżenia, ... biznesu kluczowe znaczenie mają pozytywne komentarze, badania pokazują, że dominują one w sieci, ich ... ich poczucia niezadowolenia z zakupu. Podłożem braku satysfakcji może być zarówno źle wykonana usługa czy ...
-
Rozwój zawodowy i co jeszcze? Co powinni oferować pracodawcy?
... wartości wyznawanych przez firmę czy etyka biznesu. Badania przeprowadzone przez Hays Poland potwierdzają, że Polacy widzą ... zmianę pracy, jest chęć uzyskania wyższego poziomu wynagrodzenia oraz bogatszego pakietu świadczeń pozapłacowych ... Odejście od obecnego pracodawcy jest powodowane brakiem satysfakcji w wymienionych obszarach – złymi relacjami, ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... sposób mówimy do naszych odbiorców, jakiego języka używamy i jakich kanałów. Podczas badania może okazać się, że nasz przekaz jest przestarzały i musi zmienić ... wgląd w ich doświadczenia na różnych etapach interakcji z marką. Zadawaj pytania dotyczące satysfakcji, łatwości użytkowania, poziomu obsługi klienta itp. Audyt marki jest niezbędny dla ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Obsługa klienta e-commerce: ciężki kawałek chleba?
... najwyżej oceniają atmosferę oraz możliwość wykonywania obowiązków w formule zdalnej. Jak wynika z badania, obecnie 79,6% badanych pracuje zdalnie lub hybrydowo, a w biurze tylko 20 ... 15% wynagrodzenia wzrosły połowie pracowników, a powyżej tego poziomu 13%. Sytuacja na rynku trudna do oceny Brak satysfakcji finansowej wpływa na chęć zmiany pracy w ...