-
Zagraniczne serwisy społecznościowe mało znane
... Klasa nie daje szans konkurentom. W sześciomiesięcznym okresie poprzedzającym tegoroczne badania przynajmniej raz z serwisu skorzystało 81% internautów. Jednocześnie nazwę ... Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane za pomocą sondażu Capibus, przeprowadzonego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zamówienie firmy D-Link w ramach projektu ...
-
Opinie internautów a decyzje zakupowe
... (66 proc.) zadeklarowało, że choć raz skorzystało z możliwości zakupu produktu lub usługi za pośrednictwem internetu – wynika z raportu na temat badania „E-commerce w Polsce” przeprowadzonego w 2009 roku. 85 proc. badanych internautów kupujących w sieci odpowiedziało, że internet jest dla nich głównym źródłem wiedzy o produktach i usługach ...
-
Polscy przedsiębiorcy: nastroje 2010
... edycji badania, które przeprowadzone zostało we wrześniu 2009 roku, udział wzięło 25 krajów członkowskich UE (UE–27 bez Litwy i Irlandii) oraz Chorwacja i Turcja a odpowiedzi udzieliło ponad 69 500 przedsiębiorstw z 95 regionów Europy. Niniejsze opracowanie prezentuje rezultaty badania wśród polskich firm, przeprowadzonego przez Krajową ...
-
Satysfakcja Polaków z pracy 2010
... Rynku w Sektorze Badań Finansowych i Usług Profesjonalnych TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania kondycji polskich pracowników prowadzonego cyklicznie przez TNS OBOP. Jest to badanie face-to-face typu omnibusowego, przeprowadzonego na reprezentatywnej grupie Polaków, będących pracownikami najemnymi, pracującymi na umowę o pracę lub ...
-
Rosną wydatki na dobra luksusowe
... % wiodących światowych marek luksusowych. Jeśli jednak uwzględnimy sklepy internetowe oferujące wysyłkę towarów do Polski, dostępność marek odzieżowych wzrasta do 70%. Z badania ankietowego przeprowadzonego na próbie 250 Polaków wynika, że aż 84% osób o dochodach miesięcznych powyżej 3,7 tysiąca złotych miesięcznie kupuje dobra luksusowe, z czego ...
-
Audyt finansowy: niedoceniane Listy do Zarządu
... informacji, właściwą wyceną aktywów i pasywów przedsiębiorstwa oraz poprawnym rozliczeniem cen transferowych”, mówi Marcin Diakonowicz, Dyrektor w Dziale Audytu Deloitte. Z przeprowadzonego badania wynika, że 70% polskich przedsiębiorstw ma problem z właściwą wyceną swoich aktywów i pasywów, a tym samym z realizacją obowiązków informacyjnych ...
-
Świadczenia pracownicze dyrektorów i specjalistów
... - i to nie zawsze na korzyść dyrektora - występują natomiast w obszarze świadczeń rzeczowych, podaje raport "Total Compensation Measurement" firmy Aon Hewitt. Z przeprowadzonego badania wynika, że dysproporcje najbardziej widoczne są w przypadku możliwości korzystania z samochodu służbowego. Dostęp do firmowego auta ma aż 53% dyrektorów a tylko ...
-
Rynek pracy w 2011 r. - prognozy
... prace na zlecenie dla wielu podmiotów. Jak wynika z badania „Freelancer w Polsce 2010” przeprowadzonego przez Infakt.pl, większość polskich freelancerów zarabia w ten sposób ... Warto w tym kontekście zwrócić również uwagę na bezpieczeństwo, podkreśla Michał Filipkiewicz – „Badania Panda Security w USA wykazały, że 77% pracowników korzysta z sieci ...
-
Polacy a specjalne strefy ekonomiczne
... Raport przygotowany przez On Board PR Ecco Network na podstawie badania opinii publicznej przeprowadzonego przez PBS DGA Sondaż został zrealizowany przy wykorzystaniu techniki CAPI (bezpośrednie wywiady kwestionariusze wspomagane komputerowo) w ramach badania Omnibus w dniach 17-19 września 2010 roku na 1072-osobowej reprezentatywnej, losowej ...
-
Komitety audytu w Polsce w 2010 r.
... członków (43%) - w spółkach z indeksu FTSE 100 otrzymują wynagrodzenie z racji pełnienia dodatkowych funkcji” – podkreśla Krzysztof Szułdrzyński, partner w PwC. Z przeprowadzonego badania wynika, że odpowiednio 42 % i 29% osób zasiadających w komitecie audytu, deklaruje spełnienie wymogów niezależności i kwalifikacji określonych w ustawie. „Należy ...
-
Zakupy książek i muzyki przez Internet
... . Warto też dodać, że spośród analizowanych książek w 75% przypadków, książki Empiku były o ponad 28,3% droższe, a w 5% przypadków różnica wynosiła ponad 40%. Z przeprowadzonego badania wynika, że również sklep Merlin.pl nie konkuruje intensywnie cenowo z innymi sklepami internetowymi, jakkolwiek jest on tańszy od sklepu Empik ...
-
Jak Polacy postrzegają chińskie samochody?
... , aby zwrócili uwagę potencjalnych nabywców na inne, pozacenowe walory swoich aut” – komentuje wyniki badania dr Magdalena Sawińska, Lider Sektora Badań Rynku Motoryzacyjnego TNS OBOP. Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP w okresie 14 – 17 kwietnia 2011 na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie ...
-
Co 4 Polak nie ma czasu na posiłki w pracy
... tak, że nie mamy czasu na to, by z niej skorzystać. Z badania Praca.pl przeprowadzonego wśród 1027 użytkowników serwisu wynika, że aż 25% ankietowanych nie ... pracy niezdrowych fast foodów. Większość przygotowuje posiłek w domu (61%). Z tegorocznych badań Instytutu Badania Opinii Publicznej Homo Homini wynika, że 39,7% pracowników żywi się kanapkami ...
-
Sektor MSP a oferta banków
... ok. 6,6 mln osób). W ramach segmentu MSP istnieją znaczne różnice jeśli chodzi o oczekiwania wobec banków – to najważniejszy wniosek wynikający z badania Instytutu Homo Homini przeprowadzonego na zlecenie Deutsche Bank PBC wśród 800 przedsiębiorstw – firm małych (o obrotach do 5 mln zł rocznie) i większych (o obrotach pomiędzy 50 ...
-
Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy
... chwilowy trend, ale nieunikniona zmiana sposobu komunikacji oraz pozyskiwania i przetwarzania informacji, w tym również danych o pracy i pracodawcach. Wyniki badania "Kandydaci 2.0", przeprowadzonego przez Employer Branding Institute, wskazują, że aż 96% studentów i absolwentów w wieku średnio 23 lat, informacje o pracodawcach sprawdza w Internecie ...
-
Rynek chemii budowlanej w Polsce 2012-2014
... najnowszy raport firmy PMR pt. "Rynek chemii budowlanej w Polsce 2012 - Prognozy rozwoju na lata 2012-2014". Wyniki badania wśród 400 małych i średnich polskich firm budowlanych przeprowadzonego na potrzeby raportu „Rynek chemii budowlanej w Polsce 2012 – Prognozy rozwoju na lata 2012-2014” opublikowanego przez firmę badawczą ...
-
Komitety audytu w Polsce w 2011 r.
... spółki, podczas gdy to wraz z wielkością przedsiębiorstwa rośnie zaangażowanie czasowe i potrzeba dodatkowych kompetencji” – zauważa Mirosław Kachniewski. Wyniki najnowszego badania PwC przeprowadzonego wśród spółek notowanych na Londyńskiej Giełdzie Papierow Wartościowych (Badanie PwC UK) wskazują, że funkcja szefa komitetu audytu jest na drugim ...
-
Kobieta na rynku pracy - mity
... , w przypadku kobiet, im wyższe i bardziej specjalistyczne wykształcenie, tym większe są dysproporcje płac w stosunku do wynagrodzenia mężczyzn. Jak wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak w 2011 roku, im wyższy szczebel zarządzania, tym większa była różnica pomiędzy zarobkami pań i panów. W przypadku ...
-
Źle działające firmowe strony www odstraszają
... działań konserwacyjnych. Jak wynika z badania, 42% respondentów postanowiło unikać firmy w przyszłości z powodu trafienia na źle działającą witrynę. Ponad połowa Polaków podchodzi dziś bardziej krytycznie do błędów w witrynach niż pięć lat temu. Z przeprowadzonego na grupie ponad 1000 konsumentów badania wynika, że tylko niecałe 20 ...
-
Polacy a płatne treści w Internecie
... jest płatny, treści w nim umieszczane powinny być darmowe. Z sondażu przeprowadzonego przez Polskie Badania Internetu wynika, że Internetu wciąż używa się głównie do ... z map i nawigacji, skrzynki pocztowej i gier. Informacje o badaniu Dane w raporcie pochodzą z badania Megapanel PBI/Gemius oraz z sondaży realizowanych przez PBI w okresie od 23. ...
-
Polacy a ubezpieczenie na narty
... są niebezpieczne, a koszty leczenia po wypadku na stoku, w opinii ponad połowy osób, bardzo wysokie. Takie wnioski płyną z badania „Świadomość ubezpieczeniowa Polaków na stoku” przeprowadzonego w listopadzie br. na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeń Europa S.A. przez ośrodek IMAS wśródniemal 1400 internautów, z czego ponad pół tysiąca aktywnie ...
-
Pracownicy tymczasowi: co ich motywuje?
... i października ubiegłego roku. Wzięły w nim udział osoby zatrudnione w ManpowerGroup i świadczące pracę dla różnych pracodawców użytkowników. Z przeprowadzonego przez ManpowerGroup badania „Motywacja Pracownika Tymczasowego: wyzwania i korzyści” wyłania się obraz cennego, zaangażowanego oraz lojalnego pracownika. Zdecydowana większość respondentów ...
-
Polacy deklarują zadowolenie z życia
... największą przeszkodą w ich realizacji jest brak środków finansowych. Jak pokazują badania przeprowadzone w lutym na zlecenie BNP Paribas Banku Polska przez Interaktywny Instytut ... I może zabrzmi to nieco przewrotnie, ale to także jest pozytywny wynik przeprowadzonego badania. Dopóki główną barierą, która powstrzymuje nas od zmiany naszego życia na ...
-
Bezpieczeństwo danych: jest wiele do zrobienia
... firmy w zakresie cyberbezpieczeństwa” – podsumowuje Rafał Jaczyński. Informacje o raporcie: Raport „Bezpieczeństwo informacji – bezpieczna przyszłość” powstał na bazie badania globalnego „The Global State of Information Security® 2014, przeprowadzonego przez firmę PwC oraz magazyn CIO i magazyn CSO. Wyniki omówione w globalnym raporcie są oparte na ...
-
Usługi assistance doceniane
... się, czy klienci odnajdują się w gąszczu ofert i usług dodatkowych? Czy z nich świadomie korzystają? Czy je doceniają? Wyniki VI Ogólnopolskiego Badania Assistance przeprowadzonego w marcu 2014 roku przez Europ Assistance Polska pokazują, że 72% badanych docenia ubezpieczenia i usługi assistance dołączone do produktów bankowych. Co ...
-
Mikrofirmy w dobrej kondycji
... wzrostu PKB byłoby niższe. Inwestycje i kredyty w górę Potwierdzeniem pozytywnej oceny sytuacji mikrofirm w III kw. były ich plany inwestycyjne. Z przeprowadzonego przez Grupę Idea Banku badania wynikało bowiem, że odsetek przedsiębiorców nieplanujących żadnych inwestycji wynosił 36%. Rok wcześniej takich osób było o 2 pkt. proc. więcej ...
-
Nie ma sportu bez Facebooka?
... węzłów na apaszce i jednoczesne skandowanie tekstu „Poncio Pilato la cola te ato”. Metodologia badania Raport „Prawda o fanach” powstał na podstawie badania jakościowego (grupy fokusowe, ankieta internetowa, wywiady twarzą w twarz) i ilościowego (ankieta internetowa), przeprowadzonego w 26 krajach na ponad 20 tys. fanów sportu z całego świata.
Tematy: sport, piłka nożna, social media, Facebook, Twitter, fanpage, marki, marka, zarządzanie marką, strategia marki, social marketing -
20 lat SSE w Polsce
... w najbliższych latach jest bardzo prawdopodobny – mówi Paweł Barański, dyrektor w dziale doradztwa podatkowego w KPMG w Polsce. Inwestorzy dobrze oceniają SEE Z badania KPMG przeprowadzonego wśród 234 inwestorów w SSE wynika, że firmy pozytywnie oceniają specjalne strefy ekonomiczne w Polsce. Aż 86% respondentów przyznało swojej strefie „dobrą” ...
-
Prywatność w sieci: ile jej jeszcze zostało?
... , jak wykorzystywane są zebrane informacje”. Wyniki badania dowiodły również wyjątkowo niskiego poziomu zaufania do instytucji, które przechowują prywatne dane w formie cyfrowej. Raport Pew mówi także o niewielkim wzroście czynności związanych z zabezpieczaniem danych osób prywatnych. Według sondażu przeprowadzonego na początku roku 2015 przez Pew ...
-
Praca za granicą już nie kusi?
... zawodowych poza granicami. Długość emigracji – co czwarty na stałe Z przeprowadzonego badania wynika, że co czwarty Polak rozważający emigrację chciałby wyjechać z kraju ... (30%), a na trzecim miejscu uplasowała się – podobnie jak w poprzedniej edycji badania – Norwegia (10%). – Niemcy aktywnie przyciągają imigrantów zarobkowych. Tylko w ubiegłym ...
-
Wskaźniki demograficzne: fakty, które myli świat
... można domniemywać, że problemu nadwagi specjalnie się nie boimy – komentuje Krzysztof Chmielewski z Ipsos Informacje o badaniu Prezentowane wyniki pochodzą z badania Perils of Perception, przeprowadzonego przez Ipsos Mori pomiędzy 1 i 16 października 2015 roku, które objęło łącznie 25 556 respondentów. Badanie przeprowadzone zostało w 33 krajach ...
-
Smartfony rzadzą światem. Także te używane
... 7 proc. tej liczby odpowiadać będą urządzenia używane (w 2015 r. było to około 5 proc.). A jak wygląda przyszłość tego w Polsce? „Z naszego badania Global Mobile Consumer Survey, przeprowadzonego w połowie 2015 r. wynika, że co dziesiąty dorosły Polak sprzedał poprzednio używany przez siebie smartfon. Z kolei 41 proc. użytkowników ...
-
Marketing SMS: w Polsce ma to duży sens
... komunikują się bardziej – mówi Paweł Tkaczyk, CEO Midea. Według badania „Komunikacja mobilna w biznesie” przeprowadzonego przez Ipsos Polska na zlecenie SMSAPI.pl niemal 62 ... bazy kontaktów. Ważnych informacji dla marketerów planujących działania mobilne dostarczają wyniki badania Ipsos Polska dla SMSAPI.pl na temat preferencji konsumentów w zakresie ...
-
Śniadania hotelowe pod lupą
... : - Pamiątki z podróży, czyli z czego ogołacamy hotele? - Gdzie tanie hotele w Polsce? A gdzie zapłacisz najwięcej? Hotelarze otwarci na zmianę. A goście? Z przeprowadzonego badania wynika, że hotelarze wychodzą naprzeciw potrzebom gości i dostosowują śniadania hotelowe do panujących trendów. Zgodnie z deklaracjami większości badanych pracowników ...
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi sięga po „twarde dane”
... oczekiwania kandydatów i pracowników dynamicznie rosną. „Z badania Antal przeprowadzonego w grudniu 2016 roku wynika, że dla 38% kandydatów warunkiem zmiany pracy jest zamieszczenie w nowej ofercie możliwości elastycznego czasu pracy” – zauważa Agnieszka Wójcik. Szkolenia – jak mierzyć ich skuteczność Wyniki badania wskazują, że jakość szkoleń to ...