-
Polskie firmy a monitoring floty pojazdów
... ? Na zlecenie operatora systemu Flotis.pl przeprowadzono badanie ankietowe wśród właścicieli flot. Badanie wykazało, że z jednej strony pracodawcom istotnie zależy na możliwości kontroli ... ekonomia, a nie inwigilacja Monitoring jak najbardziej służy kontroli pracowników. Badanie wykazuje jednak, iż poprzez kontrolę pracodawcy niekoniecznie rozumieją ...
-
Niedoceniany zawód nauczyciela
... Europejskiej dotyczące nowego podejścia do edukacji oraz działań na rzecz otwartej edukacji. Informacje o badaniu Jest to drugie badanie TALIS opublikowane przez OECD (pierwsze opublikowano w 2009 r.). Badanie jest głównym źródłem informacji od nauczycieli i kadry kierowniczej szkół na temat nauczania, warunków zawodowych i środowiska szkolnego ...
-
Meaningful Brands 2019: Nivea i Google znowu na szczycie
... oceny marki pod kątem meaningfulness przekładają się bezpośrednio na jej wartość ekonomiczną. Badanie pokazuje, że brandy wysoko cenione przez konsumentów osiągają aż o 134% lepsze ... w 31 krajach, na grupie 350 000 respondentów i obejmującego 1880 marek. Badanie mierzy siłę marki przez pryzmat korzyści oferowanych ludziom przez dany brand. ...
-
Firmy ubezpieczeniowe: dokąd zmierzają po pandemii?
... zainteresowani są głównie młodsi nabywcy. Wydawało się, że pandemia zwiększy świadomość konsumentów, jeżeli chodzi o korzyści posiadania ubezpieczeń na życie. Tymczasem, badanie amerykańskiej firmy J.D. Power, zajmującej się analizą danych i wywiadem konsumenckim wykazało, że niekoniecznie się tak dzieje. Pomimo tego, że w czasie przeprowadzania ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... marek w Polsce przygotowanego przez Magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More. Najnowsze badanie Top Marka objęło swoim zasięgiem 500 brandów i 50 branż oraz ponad 1,5 ... , przez budowlaną, po spożywczą. Kluczowe przekazy Podobnie jak w latach poprzednich badanie rozpoczęto od wytypowania 50 branż, o których pisano najczęściej. Łącznie zweryfikowano ...
-
Zdrowie Polaków 2009
... w późnym wieku przedszkolnym oraz uczniowie szkół podstawowych; najrzadziej natomiast osoby w podeszłym wieku (70-letnie lub starsze). Zażywanie leków w ciągu 2 tygodni poprzedzających badanie Oczywiście najczęściej leki zażywają osoby chore (90% osób z długotrwałymi problemami zdrowotnymi), ale tylko 54% osób nie mających takich problemów. Leki ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... zadeklarowali wszyscy przedstawiciele polskich spółek giełdowych biorący udział w badaniu, co pozwala wnioskować, że jest to w badanej grupie przedsiębiorstw działanie powszechne Badanie ruchu na firmowej witrynie internetowej jest najpopularniejszą deklarowaną formą badań w sieci – wskazało na nią 92,7% respondentów. • 85,5% respondentów deklaruje ...
-
Ranking najsilniejszych marek
... za nim plasuje się Mercedes (28.), Porsche (44.), Chanel (75.) i Cartier (82.). Badanie wskazuje, że popyt na dobra luksusowe gwałtownie rośnie, napędzany przez ... Wyzwaniem w tym sektorze jest jednak konieczność dokonywania ciągłych innowacji. "Jest to pierwsze badanie, które nie ogranicza się do pokazania danych finansowych i "opinii ekspertów" i ...
-
Przedsiębiorstwa handlowe a outsourcing
... z usług czystości, a 10% wynajmuje wyposażenie do toalet”. Dla większości firm handlowych głównym motywem korzystania z outsourcingu jest obniżenie i kontrola kosztów operacyjnych. Badanie wskazuje, że dla 65% badanych ważna jest możliwość koncentracji na podstawowej działalności zarobkowej. Natomiast trzeci główny motyw korzystania z usług firm ...
-
Najgorsze banki według internautów
... Badanie wskazało też, o których bankach internauci rozmawiają najczęściej. Okazało się, że ponad 1/3 wszystkich głosów w Sieci przypada na dwa banki: mBank i PKO BP. Zaraz za nimi plasują się BZ WBK i ING ... media branżowe: Brief i Mediarun.pl. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane w kwietniu b.r. Na jego potrzeby zebrano z Internetu i ...
-
E-mail marketing w Polsce
... usług email marketingowych, zbadali poziom zaawansowania i skuteczności email marketingu w Polsce. Przeanalizowanych w tym celu zostało 250 różnej wielkości firm z 15 branż. Badanie dotyczyło takich elementów email marketingu jak: budowa listy odbiorców, segmentacja, dostarczalność czy optymalizacja wysyłanych newsletterów ...
-
Firmy produkcyjne stawiają na rozwój BMP
... , wsparcie starszych lub istniejących aplikacji i transformacja całego przedsiębiorstwa. Najwięcej aktualnych wdrożeń BPMT jest na poziomie dyskretnego wsparcia konkretnego procesu. Badanie ujawniło szereg korzyści jakie firmy produkcyjne mogą uzyskać z wdrożenia BPM: skrócenie procesu zakupu (zatwierdzanie zamówień, potwierdzanie odbioru towaru ...
-
Marketing mobilny rozczarowuje
... mobilny, ale jak na razie są rozczarowani - wniosek ten płynie z raportu AdReaction 2012 przygotowanego przez firmę Millward Brown. Wspomniane ogólnoświatowe badanie zrealizowane we współpracy z firmą Firefly (oddziałem badań jakościowych w Millward Brown), przynosi analizę opinii i oczekiwań konsumentów dotyczących marketingu mobilnego. Na tej ...
-
Smart shopping po polsku
... podejście z konsumpcyjnego na bardziej praktyczne, by nauczyć się oszczędzania, które może przynieść znaczne korzyści. – wyjaśniaDaniel Szewieczek, Dyrektor Departamentu Oszczędności z ING Banku Śląskiego. Badanie pokazuje, że polski konsument to mądry konsument, tylko trzeba mu pokazać jak może dodatkowo zarobić, by odczuł z tego korzyści ...
-
Wyzwania CMO 2014
... nawet w tak konserwatywnym środowisku technologia stała się narzędziem do budowania relacji” – powiedziała Barbara Górska, dyrektor marketingu i komunikacji, EY Polska. O badaniu: Badanie „Wyzwania CMO 2014. Dokąd zmierza marketing?” przeprowadzono w lutym i marcu 2014 r. Wzięło w nim udział 91 menedżerów marketingu ...
-
E-mail marketing w Polsce 2014
... skuteczniej zwiększać sprzedaż (57%), pozytywnie wpływać na wizerunek marki (51%) oraz zwiększyć liczbę kontaktów z potencjalnymi klientami. Informacje o badaniu Jedenaste Badanie poczty elektronicznej objęte zostało patronatem medialnym Bankier.pl, patronatem merytorycznym iab.Polska i branżowym Magazyn Online Marketing Polska, Mediarun, The ...
-
Najcenniejsze marki europejskie 2015
... i 11,6 mld USD. Deutsche Telekom taki wynik zawdzięcza doskonałym wynikom w USA, natomiast ING Bank notuje dynamiczny wzrost po spłaceniu – na sześć miesięcy przed ... marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad ...
-
Leasing transportu ciężkiego zyskuje
... autobusów (powyżej 3,5 tony) był na poziomie 33,9 proc. Związek Polskiego Leasingu na bieżąco monitoruje kondycję firm transportowych, realizując w tym celu badanie wśród firm członkowskich. - Analizy ZPL pokazują, że wszystkie firmy leasingowe, biorące udział w badaniu zwiększyły zarówno wartość portfela jak i liczbę klientów ...
-
Polska w czołówce krajów przyjaznych cloud computing
... - promowania gospodarki cyfrowej. Przed nami wyniki najnowszej, czwartej już edycji BSA Global Cloud Computing Scorecard 2018. To jedyne w swoim rodzaju badanie, którego celem jest ocena stopnia przygotowania poszczególnych gospodarek na rozwój usług w chmurze. Najnowszą odsłonę rankingu przygotowano na podstawie zaktualizowanej metodologii ...
-
Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje
... relacje, które nie kończą się na dokonaniu pierwszego zakupu przez klienta. Ponadto badanie sugeruje, że standardy relacji z klientami po raz kolejny się zmieniają, a ... zebrał dane od prawie 7 000 liderów działów marketingu z całego świata. Badanie objęło sześć kontynentów i zostało przeprowadzone na początku epidemii koronawirusa. Informacje o ...
-
Mobbing w pracy: jak go rozpoznać i się obronić?
... pracowników to ciągle duży problem w Polsce? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza badanie autorstwa Pracuj.pl. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czym jest mobbing ... krok po kroku, by przeciwdziałać różnym formom dyskryminacji w środowisku zawodowym. O BADANIU Badanie zostało przeprowadzone w październiku 2022 roku przez ARC Rynek i opinia na zlecenie ...
-
Cebra 2011: znane osobistości + marki
... Dla przykładu marki „bliskie”: Wisławie Szymborskiej - Tissot, ING, Soraya, Winiary Katarzynie Grocholi – Knorr, Gillette, Winiary, Rexona Krzysztofowi Pendereckiemu – BPH, Orlen, Mercedes, Tissot Andrzejowi Wajdzie – Tissot, BPH, Mercedes, Nissan Informacje o badaniu Badanie CEBRA zostało zainicjowane w 2010 roku z myślą o zaoferowaniu informacji ...
-
Firmy produkcyjne wierzą w innowacje
... , wynika z najnowszego dokumentu white paper IDC Manufacturing Insights - In Pursuit of Operational Excellence: Accelerating Business Change Through Next Generation ERP. Badanie sponsorowane przez Infor wykazało, że mimo iż ograniczanie kosztów wciąż pozostaje ważnym aspektem w obliczu zwalniającej gospodarki, ustępuje ono miejsca inicjatywom ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... sklepy online pamiętały historię ich zakupów, ale tylko 41 proc. chciałoby być identyfikowane przez smartphony w momencie przekroczenia progu tradycyjnego sklepu. Badanie Capgemini wyodrębnia sześć segmentów - grup kupujących w nowych kanałach sprzedaży: Social Digital Shoppers (25 proc. respondentów) : większość stanowią osoby poniżej 35 ...
-
Sektor MSP: tylko 12% firm stosuje faktoring
... korzysta obecnie około 6500 - 7500 firm. Jak wskazują wyniki branży oraz nasze badanie, oznacza to niewielki, ale stabilny wzrost. Niewątpliwie 14% wzrost obrotów ... samych faktorów”. Badanie Bibby MSP Index prowadzone jest 2 razy w roku w formie wywiadów telefonicznych na ogólnopolskiej, reprezentatywnej grupie małych i średnich firm. Badanie nie ...
-
Linie lotnicze: porzebne spersonalizowane usługi
... chętniej odpowiada na wiadomości dostosowane do ich indywidualnych zainteresowań, a 22 proc. jest bardziej skłonnych zareagować na promocje specyficzne dla lokalizacji, badanie zachęca przewoźników do opracowania kompleksowych strategii pozycjonowania, które uwzględniają wpływ takich czynników jak czas, technika, kanał dotarcia, obsługa i cena ...
-
Nowe miejsca pracy dzięki współpracy z Europą Zachodnią
... ”. ING Connection Rate Bank ING, dzięki współpracy z holenderskim Uniwersytetem w Groningen, stworzył nowy wskaźnik ekonomiczny o nazwie ING Connection Rate, który łączy w sobie wartości przepływu towarów i usług, bezpośrednich inwestycji zagranicznych, kredytów bankowych, wyrażonych jako procent PKB. Badanie pokazuje, że dla Europy Zachodniej ING ...
-
Media społecznościowe bez znaczenia dla e-commerce?
... jest na razie wciąż najważniejszym punktem sprzedaży - zwłaszcza na dojrzałych rynkach Badanie Capgemini pokazuje, że jeśli chodzi o punkt sprzedaży, to klienci z ... Glass czy Apple Watch, (42%) staną się bardziej istotne w procesie zakupowym. Badanie Capgemini wyodrębniło na rynkach dojrzałych i rozwijających się sześć kategorii kupujących, którzy ...
-
Zrównoważona gospodarka odpadami w firmie to priorytet
... starają się nadawać obu tym aspektom coraz większego znaczenia. Przeprowadzone badanie dowodzi, że wymierne korzyści z takiego podejścia dostrzegają średnie i duże ... wartości dodanej, zarówno dla środowiska, społeczeństwa jak i biznesu – dodaje. Informacje o badaniu Badanie zrealizowano przez PBS na zlecenie Stena Recycling techniką CATI oraz CAWI, ...
-
Meaningful Brands 2017: Nivea i Google poprawiają jakość życia
... życia, ale tylko 40 proc. uważa, że faktycznie to robią. Ponadto, badanie nadal pokazuje, że dla większość konsumentów nie miałoby znaczenia, jeśli 74 proc. ... mediów, w tym aplikacji. Alicja Cybulska, Strategy Director w Havas Media Group komentuje: Tegoroczne badanie jest drugą falą wykonaną w Polsce. Wyraźnie widać, że Polscy konsumenci coraz ...
-
Adblocking: wyzwanie dla afiliacji
... aż 40% konsumentów decyduje się blokować reklamy. Co ciekawe, to samo badanie wykazało, iż 60% konsumentów rozważyłoby odinstalowanie technologii adblock, gdyby w Internecie ... za odpowiedzialną reklamę, jest częścią tego procesu. Rynek adblockerów w Polsce Badanie przeprowadzone w Polsce w kwietniu 2016 przez MEC Wavemaker pokazuje na jednoznaczne ...
-
Siła nabywcza w Polsce 2017
... wartości indeksu. Pojęcie siły nabywczej stosowane przez GfK odnosi się do nominalnego dochodu rozporządzalnego, czyli podane wartości nie uwzględniają inflacji. Badanie opiera się na statystycznych danych dotyczących dochodów, stawek podatkowych, wysokości świadczeń społecznych oraz na prognozach instytutów ekonomicznych. Według definicji siła ...
-
Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie
... 10 000 konsumentów reprezentujących m.in. Australię, kraje Beneluksu (Belgia, Holandia i Luksemburg), Chiny, Francję, Niemcy, Hiszpanię, Wielką Brytanię oraz USA. Najnowsze badanie nie tylko przygląda się zmianom zachodzącym w odczuciach i zachowaniach klientów sklepów stacjonarnych, ale daje również obraz wpływu, jaki atmosfera w sklepie wywiera ...
-
Influencerzy bez pracy? Jaki będzie influencer marketing 2021?
... lockdownu. Nastroje były wtedy tak rozchwiane, że oczywistym dla nas było iż takie badanie może być bardzo użyteczne dla nas i dla całego rynku. Szczególnie że nikt ... spokojniejsza, choć ciągle daleka od stabilizacji, uznaliśmy więc, że warto, by nasze badanie było cykliczne, tak by mogło się stać w skali polskiego rynku pewnym barometrem i ...
-
Smart shopping po polsku: czy kupujemy sprytnie?
... Które kategorie i marki cieszą się wśród kupujących największą popularnością? Francuzi to rozważni zakupoholicy - oszczędni i sprytni - mają smart shopping we krwi Badanie Smart Shopping Index 2021 przeprowadzone zostało przez BravoKupony, platformę zakupową oferującą kody rabatowe i zniżki. Przeanalizowano zwyczaje konsumenckie 25-ciu krajów OECD ...