-
Zakupy online, a lokalny biznes ciągle offline
... stopniowej zmianie. Dynamiczny rozwój zarówno internetu, w 2024 roku w Polsce aż 87,6% osób w wieku 16-74 lat regularnie korzystało z internetu (co najmniej raz w tygodniu), wynika ... odsetek osób, które "zawsze" lub "często" czytają recenzje, jest znaczny. Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie TRUSTMATE.io przez firmę badawczą UCE Research, ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... O ile w Polsce aż 87 proc. użytkowników internetu ... internetu dynamiki wzrostu przychodów. Według prognoz, najbliższe lata to przede wszystkim rozwój reklamy opartej na zaawansowanych technologiach multimedialnych, jak również - co powinno ucieszyć przede wszystkim internautów - reklamy kontekstowej i mało agresywnej reklamy w wyszukiwarkach. Badanie ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... segmencie wyszukiwarek. Badanie prowadzone przez firmę Gemius, a publikowane w serwisie Ranking.pl dobitnie pokazuje, że w Polsce koncern Google uzyskał pozycję ... mediowego Starlink – pochwalić się może jedynie reklama kinowa. Przychody z niej i z internetu właśnie w ciągu roku zanotowały przeszło dwudziestoprocentowy wzrost. Telewizja odbija ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... Polsce i na świecie. Jak wykazała najnowsza fala badania IAB AdEx, wydatki na tę formę marketingu w Polsce w porównaniu z ubiegłym rokiem zwiększyły się o 17% i osiągnęły wartość 1 mld 578 mln zł. Do internetu ... oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych przeprowadziły wspólne badanie stosunku polskich internautów do reklamy online. Użytkownicy sieci ...
-
Seniorzy a zakupy w Internecie
... Polsce działa ponad 100 Uniwersytetów Trzeciego Wieku, liczba osób korzystających z tego typu zajęć to około 25 tys. Słuchacze uniwersytetu mogą uczestniczyć w różnych zajęciach, także w takich, gdzie prowadzone są zajęcia z obsługi komputera i Internetu ... 29% osób. Badanie przeprowadzone przez Ceneo.pl pokazuje, że użytkownicy Internetu w wieku 55+ ...
-
Polacy planują wakacje online
... że w czasie wypoczynku nie stroni od internetu. Jest to najwyższy wynik, jak uzyskano wśród wszystkich przebadanych rynków z regionu. Badanie dowiodło także, że dla ... krajach (odpowiednio 34% i 33%). Pobyty u przyjaciół bądź rodziny stają się coraz mniej popularne w Polsce. W zeszłorocznym badaniu taka opcję wybrało 50% Polaków, a w tym jedynie 39%. ...
-
Rynek pracownika, czyli o świadomym kandydacie
... zdobywać informacje, które nie zawsze firmy chcą ujawniać od razu. Anonimowość Internetu sprawiła, że stał się on idealną platformą do wymiany ... etatu, zlecenie), stopnia kariery oraz branży. Badanie zostało przeprowadzone w 19 różnych państwach, w tym w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę ManpowerGroup Solutions, największego ...
-
Customer experience podnosi przychody
... Internetu Rzeczy, rzeczywistości rozszerzonej/wirtualnej, wirtualnych asystentów itd., marki tworzą interakcje z klientami, które są jeszcze szybsze, prostsze, bardziej niezawodne i spersonalizowane, a przez to bardziej doceniane przez konsumentów – mówi Jan Karasek, partner w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce ... Stanów Zjednoczonych. Badanie ...
-
Jak przebiegać będzie transformacja cyfrowa 2020?
... standardzie 5G. Umożliwi ona urządzeniom Internetu Rzeczy i innym urządzeniom brzegowym wykorzystanie ... badanie przeprowadzone wśród decydentów IT na całym świecie, w tym również Polsce, pokazują, że mamy bardzo podobne priorytety, a także wyzwania w kontekście strategii IT na kolejne lata. Podobnie jak w perspektywie globalnej, również w Polsce ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków
... badania Paweł Rychliński, dyrektor generalny Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce. Po mleko i bułki do Biedronki, ... , z Akcesoriami i Dodatkami” konsumenci wystawili sieci sklepów z biżuterią - Apart. Badanie potwierdza, że klientom szczególnie przypadła tu ... , kino, restauracja, toalety czy dostęp do internetu. Ta grupa jako ulubiony sklep ...
-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2009
... stał się Internet. „Podczas tegorocznych zakupów świątecznych 27% polskich konsumentów użyje Internetu właśnie w takim celu. Ponadto aż 33% młodych ludzi zadeklarowało, że kupi ... Magdalena Jończak. Badanie pokazuje, iż europejski rynek świątecznych zakupów żywności i napojów zdominują masowe sieci detaliczne. W Polsce ponad połowa konsumentów zrobi ...
-
Czy zakupy spożywcze online mają przyszłość?
... wieku. Czy handel nieuchronnie przenosi się do Internetu? Czy ten trend obejmie także artykuły codziennego ... (na najlepiej rozwiniętym rynku e-grocery) osiąga poziom 4 proc. Jak widać, mamy w Polsce w tym względzie ogromny potencjał. Nic ... musi robić zakupy. Nie mamy czasu na zakupy Badanie pokazuje, że jesteśmy zajęci. Bardzo zajęci. Ponad 90% ...
-
Chińczycy kupują dobra luksusowe za granicą
... mamy pewien potencjał, jeśli chodzi o wyroby z bursztynu – dodaje Tomasz Wiśniewski, Partner i współautor raportów o rynku dóbr luksusowych w Polsce.* Wzrost znaczenia Internetu w kreowaniu zachowań konsumenckich Chińczyków Badanie KPMG wykazało, że coraz większą rolę odgrywają w Chinach media cyfrowe. Blisko 70% potencjalnych konsumentów wyszukuje ...
-
Showrooming z telefonem w dłoni
... się poważnym zagrożeniem dla handlu detalicznego. Coroczne badanie TNS Mobile Life, opierając się na wywiadach ... w efekcie zamienić oglądanie w kupowanie. „Rozwój urządzeń przenośnych i internetu mobilnego, wraz z coraz popularniejszymi zakupami ... . Jedna trzecia konsumentów na świecie i aż 65% w Polsce woli porozmawiać ze sprzedawcą, zamiast szukać ...
-
Na jakim etapie znajduje się informatyzacja służby zdrowia?
... udostępnia obecnie pacjentom dostęp do bezprzewodowego internetu, w tym 18% bez żadnych ograniczeń, 13% z pewnymi ... badania – może mieć jedynie 12% szpitali. Nasze badanie jasno pokazuje, z jakimi problemami zmagają ... Główni Administratorzy IT) ze 100 szpitali w całej Polsce. Do badania zaproszono przedstawicieli 100 szpitali klinicznych, ...
-
Najlepsze jakościowo marki według Polaków
... wyłącznie na jakość produktów czy usług. Badanie rynku QUDAL mierzy zatem doświadczenia i opinie konsumentów ... Legię Warszawa, natomiast Justyna Kowalczyk została uznana najlepszym sportowcem w Polsce. W kategorii “najlepszy wykonawca muzyczny lub ... wywiad w Internecie - dogłębna świadomość). W badaniu wzięło udział 1200 korzystających z Internetu ...
-
Sieci mobilne 2015 – 2020
... ruchu w polskich sieciach mobilnych. Do roku 2020 będzie w Polsce 3,1 mln urządzeń typu wearable, z czego 10 proc. ... Badanie Cisco Mobile VNI Forecast pokazuje, że mobilność to najważniejsze zjawisko napędzające cyfrową transformację i zapewniające łączność pomiędzy miliardami ludzi i urządzeń. Badanie wskazuje także na dynamiczny rozwój Internetu ...
-
Nowe technologie w służbie pacjentom, ale nie tylko
... etapie podstawowej opieki medycznej oraz opieki poszpitalnej. Badanie jasno dowodzi, że powiększająca się ... dla pacjentów Respondenci przyzwyczajeni do Internetu i mobilnego coraz częściej chcieliby korzystać z technologii mobilnych ... trzykrotnie zwiększyć dostęp do rehabilitacji kardiologicznej w Polsce, z której dziś korzysta zaledwie 18 proc. ...
-
Firmy nie dbają o urządzenia mobilne
... Internetu rzeczy nie byłyby bez nich możliwe. Technologie te są wykorzystywane dziś przez większość przedsiębiorstw w Polsce. Zastanawia jedynie, że aż co trzecie przedsiębiorstwo w ogóle nie rozważa stosowania tych rozwiązań – mówi Michał Kurek, partner w dziale usług doradczych, szef zespołu ds. cyberbezpieczeństwa w KPMG w Polsce ...
-
Jakie obawy rodzi automatyzacja? Czy jest się czego bać?
... sztucznej inteligencji czy powszechny dostęp do szybkiego internetu. To on właśnie przyczynia się do tego ... powody do obaw? Automatyzacja w Polsce i na świecie Jak donosi PwC, nawet co trzecie stanowisko pracy w Polsce ma dziś potencjał, by ... coraz szersze kręgi. Przeprowadzone w tym celu badanie dowiodło, że jej wpływ na codzienną pracę dostrzega ...
-
Bezrobocie, inflacja, zmiany klimatu i hakerzy. Tego boją się polscy CEO
... prezesów (77% na świecie i 70% w Polsce) przewiduje, że światowa gospodarka ulegnie poprawie. ... kiedy ponad połowa (53%) prezesów przewidywała spowolnienie gospodarki. Badanie CEO Survey potwierdza odporność światowej gospodarki i zdolność ... z menedżerami o technologii, od ich osobistego korzystania z Internetu po przyszłość handlu elektronicznego; w ...
-
Co i jak marnujemy w Święta Wielkanocne?
... Too Good To Go. Skąd Polacy czerpią inspiracje? Głównie z Internetu (26%) oraz od osób bardziej doświadczonych z rodziny i ... Badanie Milward Brown i Banków Żywności, przeprowadzone w roku 2016 w Polsce [2] Badanie „Marnowanie żywności podczas Świąt Wielkanocnych” przeprowadzone przez Kantar Public na zlecenie Too Good To Go w marcu 2022 r. Badanie ...
-
Oglądanie telewizji: nawyki widzów w 2008r.
... Polsce ciągle najbardziej tradycyjnym sposobem przeglądania programu telewizyjnego jest korzystanie z gazet (73% respondentów deklaruje przywiązanie do tej formy), widać również popularność Internetu ... dostosowania wielkości napisów i 27% - dubbingu. Informacje o badaniu Tegoroczne badanie przeprowadzane na zlecenie UPC przez Research International ...
-
Ochrona danych osobowych: tożsamość na celowniku
... – komentuje Lapierre. Badanie nastrojów konsumenckich, optymalizacja łańcucha dostaw, wykrywanie oszustw - to wszystko może być prostsze dzięki Big Data. W Polsce największe ... stanowi jednak perspektywę rozwoju całego sektora finansowego. Stały monitoring Internetu przez korporacje i wymiana danych pomiędzy nimi konfrontuje nas z wieloma ...
-
Zakupy grupowe po 4 latach - usługi turystyczne
... było kilka. Niewątpliwie powszechność dostępu do Internetu odegrała kluczową rolę. Wyszukiwanie korzystnych ofert, ... City Deal i w ten sposób pojawia się w Polsce). Powstają agregatory ofert, skrzynki pocztowe zalewa ... online, przeważa popularność właśnie serwisów z zakupami grupowymi. Badanie pokazało że ponad 60% użytkowników portalu przegląda oferty ...
-
Gmail coraz popularniejszy
... korzystają z kilku serwisów pocztowych Badanie Megapanel, realizowane przez Gemiusa ... internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce ...
-
Buty online - tak kupuje Polak
... (72%). Zakup obuwia stanowi 56% wszystkich zakupów dokonywanych za pośrednictwem Internetu. Z badań przeprowadzonych przez Sarenza wynika, że polscy mężczyźni do ... produktu (90%). O badaniu Badanie przeprowadzono między 25 marca a 2 kwietnia 2014 w 7 krajach europejskich: w Danii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Polsce, Szwecji i we Włoszech w grupie ...
-
Portale społecznościowe: ranking stworzony przez Polki
... . Informacje o badaniu Badanie przeprowadziła firma PMR na zlecenie Westwing Home & Living w dniach 3-6 listopada 2015 roku. Dane zebrane zostały metodą CAWI. Sondaż przeprowadzono na reprezentatywnej próbie 1010 pełnoletnich Polek, korzystających z internetu co najmniej kilka razy w miesiącu. Grupa ta stanowi 2/3 populacji kobiet w Polsce.
-
Polki na zakupach. Gdzie szukają inspiracji?
... . Informacje o cadaniu Badanie przeprowadziła firma PMR na zlecenie Westwing Home & Living w dniach 3-6 listopada 2015 roku. Dane zebrane zostały metodą CAWI. Sondaż przeprowadzono na reprezentatywnej próbie 1010 pełnoletnich Polek, korzystających z internetu co najmniej kilka razy w miesiącu. Grupa ta stanowi 2/3 populacji kobiet w Polsce.
-
PIN do telefonu? Nie dla partnera!
... . Informacje o badaniu Badanie przeprowadziła firma PMR na zlecenie Westwing Home & Living w dniach 3-6 listopada 2015 roku. Dane zebrane zostały metodą CAWI. Sondaż przeprowadzono na reprezentatywnej próbie 1010 pełnoletnich Polek, korzystających z internetu co najmniej kilka razy w miesiącu. Grupa ta stanowi 2/3 populacji kobiet w Polsce.
-
Jak kupujemy RTV/AGD?
... W poniedziałek duże akcje rabatowe organizują sklepy internetowe. W Polsce Black Friday i Cyber Monday wyglądają nieco inaczej. ... Polak kupuje roztropnie Opracowane na zlecenie Wonga badanie Cyfrowe zwyczaje Polaków dowodzi, że ... artykułów gospodarstwa domowego. Inną korzyścią, jaka płynie z internetu jest zapoznanie się z recenzjami innych kupujących. ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... 16-74 lata korzystających w 2022 r. z internetu w UE dokonało zakupu właśnie w tej kategorii. Transakcja miała miejsce w trzymiesięcznym okresie poprzedzającym badanie, a większość danych zebrano ... świadczących usługi wyłącznie tego typu. Wiele z nich działa w Polsce, gdzie kompleksowo zarządza się zwrotami nie tylko krajowymi, ale także pochodzącym ...
-
Oszustwa internetowe, czyli phishing, vishing czy smishing w natarciu
... tego zjawiska w Polsce. Na szczęście możemy optymistyczniej ... internetu, jak i instytucje takie jak banki, mają kluczowy udział w budowaniu bezpiecznej przestrzeni online. W tym kontekście niezwykle ważna jest edukacja, podnoszenie świadomości zagrożeń oraz wzmacnianie uważności użytkowników wobec metod stosowanych przez cyberprzestępców. Badanie ...
Tematy: spoofing, smishing, oszustwa, cyberataki, ataki hakerów, cyberataki, SMS, złośliwe oprogramowanie -
Coraz więcej Polaków pracuje w domu
... Polsce wynika, że pracownicy coraz częściej decydują się na pracę z domu. Pozwala ona uniknąć rozpraszania uwagi podczas pracy w biurze, co pochłania aż 18% dziennego czasu pracy. Głównym pożeraczem czasu jest przygotowywanie drobnego posiłku lub napoju, a tuż za nim plasuje się korzystanie z Internetu ... badaniu Badanie przeprowadzone przez Ipsos w ...
-
Przyszłość gospodarki cyfrowej
... , dzięki czemu można wszędzie korzystać z treści cyfrowych. Badanie wykazało, że sam światowy rynek systemów wbudowanych ma wartość co ... Polsce), pomiędzy urządzeniami (np. wielofunkcyjne telefony komórkowe umożliwiające prowadzenie tradycyjnych rozmów ale również np. oglądanie telewizji, czy konsole do gier umożliwiające dostęp do Internetu ...